klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik wou net voor je googlen!! Ons doosje is weg dus kon de leeftijd niet vinden.. Maar al gelukt dus!

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha lees mijn eigen zin nog eens en klinkt wel heel raar: ons doosje is weg en kon leeftijd niet vinden... ;) Ik bedoel dus het doosje van de hoestdrank... Ach

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Maartje!!! Hoe gaat het meis??

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ben dr weer ff. Dokter gesproken wegens geen bloed en geen krampen bij liggen... Ik wilde echo, dokter wilde naar huis. Daarom gesmeekt of als ik binnen 5 minuten er zou zijn wel echo mocht.
    Dat mocht.

Hij leeft!!!

Ziet er wel nog steeds ontzettend kut uit. Baarmoeder is gevuld met heel veel bloed. Gisteren nog niet zichtbaar op echo maar nu net zoveel bloed in bm als hoe groot vruchtzak is. Dokter had aangegeven niet te hebben gedacht dat bloeden zou stoppen en dat de krampen minder zou worden. Toch ziet het er nog steeds beroerd uit. Weekendgyn is ingelicht over m'n dossier en moet bellen als de pijn ondragelijk gaat worden. Afspraak voor maandag blijft staan.
    Maar wat doe ik? Ik ga kop in het zand steken!! Onze zoon heeft helse krampen en bloed overleefd!!!
    Maartman denkt er anders over. Hij geloofd dokter dat ons kindje komt te sterven... Ik niet!! Hij blijft!!!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ps: uitwendig geprobeerd maar lukte niet.
    Ps: meisjes uit m'n andere topics: ik typ nu steeds op iPhone, tik alles ff alleen hier neer anders sloop ik m'n rsi arm nog meer, sorry dat ik ff dus niet overal het zelf ff netjes kom posten.

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oooooooooh Maartje wat zenuwslopend!!!! Ik wil alleen wel zeggen dat dat bloed er nog wel uitkomt he! Tenminste bij die vriendin van mij zagen ze het bloed ook telkens zitten en wist ze dat er weer wat aankwam. Dan weet je dat... :) Ik zou echt heel rustig aan doen en hopen bidden duimen dat het bloed weggaat en de krampen wegblijven en beebje blijft zitten waar hij zit! Voor de komende 7 maanden! Gatverdamme wat eng!!

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik heb je bericht even in Mia's topic gezet Maartje..

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Maartje ook hier nogmaals ik duim heel erg hard voor jullie beebje

Blijmeisje bedankt voor je melding over maartje nieuws in mia's topic.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    ok goed nieuws dus: HIJ LEEFT!!!!!!!!!!

minder goed nieuws is bloed in bm. maar misschien probeert bm baby eruit te krijgen (JAKKES) maar is baby een nog grotere vechterd dan dat hij tot nu toe heeft laten zien en blijft hij lekker zitten!!!! het MOET! het ZAL!!!!!
    KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    oja, maartje (sorry wil me niet bemoeien hoor) maar las ergens dat iemand een hematoom in de bm had en toen Utrogestan voorgeschreven kreeg en 3 weken rust. Zij had het zowel over een hematoom als bloed, dus weet niet precies wat ze had. dacht zeg het even!!!!
    knufffffffffffffffffff

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bleh Maartje wat eng!!!
    Maar hij leeft en dat is voor nu even het allerbelangrijkste!!!

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    geeft niks! ik kom hier wel buurten. :D

Nou ja, ik had me uiteraard verheugd op een avondje maartje en maartman te live te kunnen irriteren, maar dat gaat nu alleen per zp lukken :D
    Marjah-man is druk aan het koken, net zo lekker als het restaurant in lalalalalaH (=metropool waar ik woon).

Fijn dat Maart-beeb het nog steeds goed doet. Ik blijf voor je duimen.
    Kusje op Maart-buik voor Maart-beeb.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx lieverds!!

Zit md nu idd af te vragen waar het bloed vandaan komt... Geen idee. Kun je een hematoom snel ineens krijgen? Heb eind augustus een hystroscopie gehad: niets gevonden.

Sorry Marjahschatje... Niet eens ff netjes afgezegd, kom ik ineens nu achter... Maar je begreep dus wel dat live wederzijds stallen nu niet zo'n goed idee is ;) Andere keer beter!!

Maartman heeft heerlijke spaghetti gemaakt!! Ik bof maar met mijn mannetje!!
    Net als met alle lieve meeleefmeisjes!! Smak op jullie!!

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :D

ik had er al ernstig rekening meegehouden! Gisteren gelijk maar even gebeld om de reservering af te zeggen ;)

geeft niks, hebt ff wat belangrijkers te doen: NIKS!!! kont op de bank, benen omhoog, dekentje er overheen, kruikje erbij, spr***** om je heen, koppie thee, de afstandsbediening en de de I-phone in je hand.

Goed voor Maart-beeb zorgen! Maart-beeb gaat gewoon over 7 maanden jouw live irriteren. Okee misschien al eerder, maar dat is van binnenuit ;), boink, boink...

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hematoom is een interne bloeduitstorting maartje.. ik had er een van 6x 4 cm op mn baarmoeder.... daarom ook die bloedingen tot de 23e week...volgens gyn kon op die plek de placenta niet hechten aan de baarmoeder en als het op een verkeerde plek zou zitten zou beeb te weinig voeding en zuurstof etc binnenkunnen krijgen via de placenta....

maar hematoom is dus gewoon een dikke bloeduitstorting waarbij er elke keer stolsels en bloed vrijkomt... mijn hematoom zagen ze pas bij 14 weken ofzo.... en dat verklaarde dus meteen de bloedingen zei de gyn.....

zou mooi zijn als het dat zou zijn bij jou...en dus niet het andere , zodat beeb mooi bij je blijft net als Mathijs ij mij gebleven is....

mijn duimen draien en kaarsjes branden bij mn boedha

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ai ai, wat zenuwslopend Maartje. Maar het belangrijkste tot nu toe is:

MAARTJEBEEB DOET HET NOG STEEDS!!!!! :D:D:D:D:D:D

Ik blijf voor je duimen meid. Doe rustig aan!!

@BM,
    Doosje weg? Leeftijd kwijt?? Raar raar raar ;)

@Sas,
    Woei, fijn dat zaadanalyse niet nodig is!!! Op naar Januari!!

@rest
    SMAK op joen wankies!!
    Deze mama gaat vanaaf weer eens een keer uit. Zometeen lekker bij vriendin op visite en dan daarna richting de Discotheek!! Hihiihhihihi

Laifs

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Bright heel veel plezier in de discotheek hihihihihihi

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeetje Maartje, wat een stress meid! Ik wil je even laten weten dat ook deze meeleeflezer enorm hard voor je duimt en alle kaarsjes in huis heeft aangestoken. Het moet!! Dit kleine vechtersbaasjeblijft gewoon bij jullie PUNT!
    Sterkte meid!

@Silvia; wat een posi nieuws van je vriendin. Die gaat keihard vechten en beter worden!!

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Whoei! Bright party girl!!! :D veel plezier!! Ik moet er persoonlijk niet aan denken nu! ;)

Sil vriendin nog gesproken? Hoe voelt ze zich?

Nyn het is december!! En bijna februari! ;) oooh neee die hoeft niet meer haha. Hoewel... Had ik niet iets in februari? ;)

Maartje nog steeds geen bloed?

Taliaaa nog steeds BIB?? ;) even vraagje: las net weer s je onderschrift maar wordt deze beeb kleiner geschat dan I? Mijn vent was namelijk ruim 8 pond en deze valt op de metingen steeds wat kleiner/lichter uit maar dacht dat dat zeer onwaarschijnlijk was.

Sas beetje bekomen van de koortsschrik?? Wat is nou ook alweer de planning? Nu nog aan pil toch? Sorry als ik dubbel vraag maar probeer t zoveel mogelijk te onthouden alleen zijn het voor mij onbekende schema's etc en dan blijft het niet altijd goed hangen! :)

Sik klaar voor morgen???

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve andere meisjes, denk ook aan jullie hoor! Emma en ladyZ en loesie en alle anderen, zit alleen op iphone dus typ niet snel en kan niet teruglezen... Xxx

Deel Deze Pagina