klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even heul snel want ik moet met 15 minuten klaar zijn met douchen en aankleden.:$

@LadyZ: heel raar van ongi zeg. Kan het zijn dat je een cyclus overslaat? Heb je een idee waarneer je eisprong is geweest of voel/ merk je dat niet?

@Maartje: wat een goede berichten!! Dit is een plakbeeb en een bikkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Sikki: lieve schat, ik heb je hand vast, de wijnvelden fikken en mijn kaarsjes branden. Dit MOET goed komen/zijn!!

Lieve allemaal: I L Y A en een fijne dag allemaal.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nynke: nee nog nooit een cyclus overgeslagen en volgens mij heb ik een eisprong gehad (tenminste...) Ik maak me gewoon een ietsiepietsie zorgen dat daarbinnen iets heel niet goed gaat.... Zelfs na mn bevalling was ik na 6 weken weer ongi en precies elke maand na ong 27 dagen....

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt weer even in*
    Maartje ik hád nog hoop door knipperhartje en ik heb nu nog veel meer hoop en vertrouwen door nogsteeds knipperhartje én geen bloedverlies meer!!!
    Wie weet komt die pijn toch nog van val, hebben banden klap opgevangen en heb je nu meer last?
    Ik weet dat het niet te vergelijken is want ik ben al verder in zwangerschap maar toen ik laatst naar de bus gerend was (stom!!!) kon ik 2 dagen bijna niet lopen van de bandenpijn...

Voel je de pijn als je staat en beweegt of ook als je alleen maar staat?

*breekt weer uit*

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx!!

Pijn bij bewegen en staan. Omdraaien op bank is ook gevoelig. En dus ook op zij liggen.

Heb trouwens ook steeds pijntjes en dan ontdek ik dat ik gewoon een scheetje moet laten *bloos*
    poepen gaaf trouwens al weken slecht, maar nu al 4 dagen niet gepoept. Merk wel dat lijf vol zit, maar kan niet en durf niet te persen... Fijn hè, dat ik fit alles met jullie deel ;)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hebben jullie een weekendapotheek? Anders even lactulose halen en evt klysma's. Anders hoopt, hahaha, het zich op en dat gaat ook pijn doen. En roosvicee lacto heb ik ook mn hele zw.schap gedronken

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    idd maartje, even flink de darmen laten werken! Je ligt nu natuurlijk stil, maar je wilt echt geen obstipatie!!!! aan de roosvicee laxo en de lactulose! En dan even flink laten inwerken, zodat je het bijna niet meer op kunt houden, dan ben je er zo vanaf! (lekkere info, maar ik durf wel na jouw berichtjes;))

bandenpijn: zoals gezegd alsof mijn onderkant van mijn boven af werd getrokken. Met name in gebied: driehoek tussen de liezen;) Echt krampen alsof ik ter plekke dood zou gaan. Ook als ik bv moest hoesten of niezen, auwauwauw
    Daarnaast heb ik in het begin van de zwangerschap ook veel ongi-krampen in mijn rug gehad, van het groeien van de bm!
    kan dus allemaal!!!!!!

maar goed nieuws is goed nieuws!!!!! en dat is omo-witte wat dan ook:):):)
    GOED SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO En lekker blijven liggen waar je ligt!!!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Bandepijn voelde bij mij aan net of er iemand heerlijk met een mes in mijn doos zat te roeren...... en me dan tussendoor ook heerlijk wat dieper aan het steken was ;) elke stap schoot er een messteek door me heen en zo ineens was dat dan weer over om vervolgens later weer vrolijk net zo hard zowel niet harder terug te komen.... en dan dagen weer niks en dan was het er ineens weer...
    hoop echt dat het onwijs bandepijn is en dat de echo maandag gewoon uitwijst dat bloed in Bm aan het verdwijnen is en beebs hartje als een tierelier te keer gaat!!!!!!

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sorry steeds even heel snel tussen alles door.. Maar Maartje je kan bij de drogist ook microlax halen (om te poepen). En veel drinken natuurlijk. Ik zal dat poepen wel even serieus nemen omdat je daar ook krampen van kan krijgen en dat moet je nu even voorkomen!
    Ik heb helaas voor jou, gelukkig voor mij bijna geen bandenpijn gehad..

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Ladyzorra, vaaaaaaaag van lange cyclus. Zeker omdat je altijd regelmatig ongesteld bent. Misschien maandag toch maar even huisarts bellen?

@ Sikki, ik ben veels te laat natuurlijk, maar toch heel veel succes!

@ Maartje, ik krijg ook steeds meer hoop! Wit is goed, yeah :D
    Maar, wat ik me dan weer afvraag... waar blijft bloed dan wat gyn op de echo in de baarmoeder zag? Dat moet er toch uit?
    En poepkrampen kunnen ook heel erg vervelend zijn. Als je een tijdje niet bent geweest, kun je dat bij lopen erg goed voelen!

@ ego, ik was het door de stress helemaal vergeten te melden maar wij hebben afgelopen dinsdag de rekening voor de VIA al gekregen. We kunnen in mei-juli al deel gaan nemen.
    Omdat we de laatste tijd meer neigden naar stoppen met de adoptieprocedure en omdat we nu net pas gaan beginnen met ICSI en we daar héél véél vertrouwen in hebben (oe dat kan alleen maar tegenvallen ;)), hebben we besloten de procedure voor een jaar stil te leggen en dan verder te zien.

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh ik vergeet steeds op LadyZ te reageren.. Ik heb he-le-maal geen verstand van lange cycli etc, maar waar ben je bang voor? Het klinkt alsof je iets specifieks in je hoofd hebt. Misschien dan toch even langs de ha??

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kom ff spieken bij maartje!
    OMO: klinkt hoopvol. Kus

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik weet het eigenlijk niet, geen ongi bij een gezonde meid van 34 lijkt mij niet zo goed...... (en niet zwanger)

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nogmaals ik heb er heeeeelemaal geen verstand van.. Maar ik weet dat als je bijvoorbeeld een ingezakt follikel hebt je opeens een hele korte cyclus kan hebben (heb ik een keer gehad), en wat maartje geloof ik zei dat als er iets een keer niet zo goed gaat met progesteron ofzo dat je dan een cyclus overslaat. En een cyste kan dat toch ook veroorzaken??
    Maare geef je nog bv? Op hoeveel dagen zit je nu?

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee geen bv, nooit gegeven want ik had niks8)
    Zit nu op dag 34 en dat heb ik nog nooooooooooooooooit gehad, echt max 29 en dat was met pregnyl en misschien 2x voorgekomen.

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nog 1 vraag.. ;) je bent niet toevallig heel dun of erg afgevallen laatste tijd??

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    euhhhh nee......

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha ok nou dan weet ik het niet... Op zich is hij natuurlijk nog niet extreem lang alleen ik snap wel dat je je wat zorgen maakt omdat het nog nooit eerder gebeurd is.. Dus dan is het toch nog even afwachten of langs de ha..

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    hahahaha, thanx..
    Ik moet maandag werken en zal dinsdag wel even bellen.
    Maar vreemd vind ik het wel....

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tis ook vreemd, maar het kan inderdaad wel eens voorkomen. Ik kan me voorstellen als je altijd netjes op tijd bent, dat je dan schrikt nu nog niet ongesteld te zijn en ook niet zwanger.

Gisteren naar de verjaardag van mijn schoonzusje geweest en SM heeft geen woord tegen ons gezegd, echt géén woord (dus ook geen hallo/houdoe). Stom wijf!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nou ja!! Dat slaat nergens op, lekker kinderachtig.....Een echt SL!!

Ja blijft vreemd als je nog nooit een ongi hebt overgeslagen... Er zal wel een verklaarbare reden voor zijn. (hoop ik...)

Deel Deze Pagina