klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nynke, fijne avond, borrel en eet ze :)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    #6602 silvia009, 4 dec 2010
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
    hier zielig vogeltje zit al een kwartier op dezelfdeplek in de tuin helemaal onder de sneeuw midden in de sneeuwbui...dus ik denk aaaah zielig kijken of alles goed is..
    dus loop erheen beestej blijft zitten ik denk ach gerum diertje is heulemaal verzwakt zal het meenemen naar binnen en beetje warm maken.. ik buk me en strek mn handjes uit om het beest te gijpen vliegt ze toch ineens op ik schrok me dood zowat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt ik heb een hartslag van over de 200 nu volgens mij pffffffffff doe ik dus ook niet meer he arme diertjes redden in nood...ze lachen je gewoon uit en fladderen vrolijk weg :D:D:D

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, wat klote van slechts 3 eieren!! Tuurlijk is 3 meer dan niets maar 3 is idd gewoon kut!! Knuffel voor joe!! Ik hoop nu gewoon keihard voor je dat het WEL tot een dag 5 teepee gaat leiden!! En dan een Maartje doen. Zonder van trap vallen actie!!

Yeah!!! Heb na dat ik 1 kiwi, 2 activiatoetjes en laco roosvicee heb gedronken eindelijk kunnen poepen!! Wel auw!!! Maar nu minder krampjes in buik!!! :D :D :D

Thnx voor al jullie tips over producten om te kunnen poepen!! Heb ook nog lijnzaad liggen maar ben daar nog niet eens aan toe gekomen hahaha

Ook net met utro proppen geen bloed!! :D :D :D

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wow! Wat fantastisch!
    Blij met poep en afwezigheid van bloed!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    hihi maartje, gelukkig!!! en als je NA het poepen nog steeds geen bloed hebt is HEEL goed teken!!! niet dat het van het poepen komt, maar toch!!!!
    knuffffffff:):):)
    (ik word helemaal blij van je berichtje)

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi thnx Annedore en Taaaaaaliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :D

Nee, nog steeds geen bloed. Alhoewel... Ik ben pas een half uurtje terug wezen poepen, dus misschien komt het nog?? Hoop van niet niet niet!!!
    Intiem detail maar deel nu al wel zoooo veel ranzigheid en denk dat ik dit wel met mevrouw aardbei kan delen ;) :p
    Wat doet het toch pijn als je 4 dagen niet hebt kunnen poepen en er daarna wel wat uitkomt!!! Pfff!! Respect voor dames met vreemde hobby's :p

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    hiermevrouwmetaardbeispastischedarmenendusvaakheellangnietpoepen: ja, dan ben je net een paard, qua hoeveelheid, hahahaha
    maar blij dat je het kwijt bent!!!! volle darmen kunnen bm ook prikkelen!!!! Dus goed zo!!!!:) en nu de darmen aan het werk houden he!!!! en jij lekker op de bank blijven! het is al bijna maandag! hoelaat mag je dan?

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    enhiermevrouwzonderaardbeimaarmetspastischedarmenendusnormaalminstens6keerperdagpoepen: pff ben nu idd bijna net een paard haha!!
    Nu ik heb kunnen poepen gaat het gewoon goedkomen!! Maandag om half 5 hebben we de echo, of eigenlijk 5 over half 5....

Neem denk ik gewoon 2 a 3 keer per dag nu die roosvicee en dan Sal alles reg kommen!! :D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    nee, 3x per dag laxo en alles zal eruit komen;)
    o jeetje, half 5 SHOCK. dat is lang wachten. is maartman ook thuis maandag????

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    @sikke, lieverd SORRY!!!!!! maar 3 eitjes zijn toch 3 eitjes he....POSIPOWER!!!!! als ze nu alle 3 bevruchten en dan broeden tot dag 5 en dan 2tp-en en 1 brusje op noordpoolexpeditie?? En dan testen: 2 mooie roze strepen!!!!!!! jawel, het SAL en het MOET!!!!!!!!!!

@sas: bruin heb ik ook als ik aan de pil moet. hele eerste maand. Kon geen kwaad zei gyn, had niks te maken met kansen erna. Ik moet eerst pil, dan klotemietjes, en bm slijmvlies was keurig enzo. Dus, no worries! (denk ik;))

@klinkelwoordenwinkel: ja preek zit in de oren geknoopt. SMAK! maar jij ook! FLORINESPAM willen we!!!!
    foto in album plaatsen.... shock ok.. misschien..... hoe moet dat dat alleen vriendjes het zien???
    ga ff probeerselen.....

@ll, hoe is het met de sneeuw??? hier is er nog iets gevallen vandaag, hoop morgenochtend even te sleeën met muppet. zal manlief ons nog kunnen trekken??? ben bang van niet, haha
    Morgen rustig dagje, niet naar kerk ivm niet kunnen zitten, daarna sinterklaas met mijn familie, gezellig!!! (hope so.. al ooit verteld van hyperactief vervelend neefje??*zucht*)

nu ff soep maken, lekker!!!! (zak openknippen en opwarmen, niet te veel huisvrouwen he?:))

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    ok vriendjes, als het goed is heb ik foto's in mijn album....

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    SO!! Daar ben ik dan weer, haha, beetje brakkig ;)

@Sikki,
    MOK om 'maar' 3 eitjes. Maar wie weet zit de winnende hier gewoon tussen!!

@Maartje,
    Yay voor kunnen poepen en omo vingers!! ;)

@Klingel,
    Florine rare geluidjesmaakmachine? Druppeltjes vandaag mee begonnen, weet nog niet of het werkt. Neusverkoudheid wordt gelukkig minder.
    Luuf werkt ook altijd goed trouwens!

@Nyn,
    Have fun met borrelen en eten.

@Lady,
    Hmm, cyclus van slag? Misschien even laten checken? Wil je niet bang maken, maar kan cyste zijn. Had ik ook.

@Taliaa,
    Nog immer BIB?? Al wat beter met aardbeitjes?

Hier al behoorlijk wat sneeuw. Wij lekker binnen met houtkachel aan :D

@de rest
    Niet genoeg bijgelezen. Solly.

@hier,
    Pfff, 4 uur thuis. Lynn om 4:30 wakker en honger. Lynn om 8:30 wakker en honger. Dus er maar uitgegaan. Ben dus niet echt heel fit, zal wel inknallen vanavond, haha. En als het nou echt geweldig leuk was.... de avond bij vriendin was leuker dan de discotheek, haha.

Vandaag sinterklaascadeautje gekocht. Werd er gewoon helemaal emo van en besef me maar weer des te meer hoe bijzonder het toch is en hoe zo'n geluk dat het bij ons dan toch maar gelukt is met ons ICSI cryootje.
    Ik gun het iedereen hier zo!!!!!!!!!!! HUIL

Laifs

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t foto's: ga straks met laptop gluren!!

Net weer check gedaan: nog steeds geen bloed :D
    2e glas lacto zit in buik :D

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maandag gaat Maartman gewoon werken.. maar 1 vriendin is maandag vrij en komt denk ik wel theeleuten.
    Ben nu niet eens uw voor echo. Want echo is gewoon goed!!!
    :D
    Ik MOET vertrouwen in m'n zoon hebben :D
    Ik zal de gyn laten zien ongelijk te hebben :D

@t emo Sinterklaas: *huil* :)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Maartje you go girl!!!!!!!!! :D
    @poepen hier ook moeilijke stoelgang soms dagen niet poepen... hmmm waar zou mathijs dat van geerfd hebben ;)
    dat is het enige dat ie van zijn moeder heeft de rest is allemaal papa inclusief de looks;)
    Heel goed wel poep en geen bloed :D
    op naar een mooie echo op maandag...
    Maar wel een hele voorzichtige waarschuwing Maartje dat bloed wat in de bm zit komt er echt nog wel uit dat kan gewoon niet blijven zitten helaas dus niet meteen in paniek raken als het dus inens wel bloed of in het gunstigste geval bruin bloed uitkomt....;)
    en mischien is het vrijdag na de echo wel alles eruit gekomen wat er nog zat...:D

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vrijdag geen bloed meer gehad hoor!!
    donderdag: bloed in onderbroek/wc papier, krampen, goede echo, geen bloed in bm
    Vrijdag: geen bloed in onderbroek, geen bloed op wc papier, goede echo, maar wel bloed in bm, krampen stukken minder
    Zaterdag: geen bloed in onderbroek, geen bloed op wc papier, geen echo, krampen vrijwel weg na poepen.
    Heb dus geen bloed meer gezien. Bloed kan idd nog uit bm komen maar las ook op Google dat het bloed ook in bm kan blijven en verdwijnen....

Maar alles sal reg kommen!!! :)

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Tuulk komt alles reg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie hebben een Bikkel gewoon vijf dagen in een schaaltje getrotseerd om toen pas bij zjn mama in de buik te mogen komen die laat zich niet eerder dan over 7 maanden weer zien hoor die is veel te blij in mama's buikje :D

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hallooo dotjes!!!!

Sikki, MOK! om maar 3 eitjes? Ik hoop onwijs hard voor goede bevruchtingen, dit MOET hem worden sik!!! Knuf!

Maart, goed van geen bloed maar wel paardenpoep!! Sal zeker reg kommen!!

Bright, kort nachtje gehad? hihi.. Vanavond maar optijd bedje in!

LadyZ, cyclus van slag? Aii.. Geen idee wat het kan zijn. Als t te lang duurt en omo test dan toch maar ha bellen?

Taliaaaaa, wordt het niet eens tijd om te werpen?? :p

Verder weeknie... ;)

Straks vriendjes op visite, even borrelen..
    Morgen verjaardag van mn zusje, gezelliie!

Fijn weekend lieverds!

kussssssss

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaaaaaaaaaaaaa ben ik weer!!!!!

Vriendin hele middag op bezoek, beetje cadeautjes inpakken, thee drinken, met zoontje spelen. Zoontje is trouwens ziek. Koorts. Denk van de BMR van vorige week, klopt precies qua timing, maar wel zielig! Hij wou zelfs niet eten. Nu lekker op de bank, misschien nog een gedichtje typen en dan morgen sinterklaas. Heb er heel veel zin in, leuk met die koters!

Anyway:

Sikki: mmmm mok om 3 eieren? Tja ik denk aan wat jullie steeds zeggen: hoe minder eieren hoe beter de kwaliteit vaak toch?! Of bij jou anders? Ik hoop gewoon dat er 1 hele sterke tussenzit en je daar een maartje van doet. (excl. bloed enzo maar dat snapt u wel!) knuf voor sintavond enzo.. Hopelijk ben je nog steeds ZEN!

Taliaa: wat een bloedmooie dochter heb je!!! :$ WOW! Enne die rolstoel, is die tijdelijk voor nu of of... Vertel!

Kling: hihi moest erg lachen dat je 2 keer hetzelfde vertelde in 1 verhaal! :p Maare ik weet van uw hormoongevoeligheid door bijv aanschaffen volledig avent starterset terwijl u bv wou gaan geven. En het al dan niet koken van een stoombabykoker.. (of verzin ik dat ter plekke? ;)) En ook dat je nu bij voorbaat 2 andere flessen gaat kopen om te proberen terwijl je nog maar 1 keer hebt gekolfd! :D hihi vind jou lief hoor!

Nyn is lekker aan het borrelen! Jummie!!! Enne hoe voel je je serieus zwangertechnisch? Veel mee bezig of valt t (nog) mee?

Maartje: wat geweldig dat je al zo lang geen bloed meer hebt!!! Dat is wel heel vreemd als het wel een mk zou zijn. Dus GOED nieuws!! Enne wat bij mij altijd heeeel goed helpt voor poepen is kopje koffie op nuchtere maag.

Klingel bandenpijn kan juist al wel vrij vroeg ook hoor. Zeker met 9 a 10 weken. Heb rond 10 weken bij de 1e erge buikpijn gehad dat ik zelfs z'huis heb gebeld. Blijkt dat veel meer dat hebben.

Sil je negeert mijn vragen! :x ;) hoe gaat t met vriendin? al gebeld? hoe is ze eronder? Enne silman angstig voor beeb 6 en 7?!?! hihi... Zou wel een mop zijn!

LadyZ: gebruiken jullie eigenlijk anticonceptie?

Bright: stappen viel dus beetje tegen? Ben je in eigen durp geweest? Pffff dat je dan meteen weer aan de bak kan 's nachts zou ik niet tegen kunnen. Blijf ik liever thuis als saaie theemuts haha!

Sas vind t helemaal logisch dat jullie VIA jaar verplaatsen. Jullie kansen beginnen nu pas echt en kans dat het lukt is GROOT! Dus ga daar eerst maar voor!!! Spannend....

uhm uhm uhm

Jo, Pip, Zara: MP!!!!

Lauw: haaai!! (zie je hieronder!)

Loesie: lekker aan het tutten??

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    * breekt ff in*

nu bij Ik hou van Holland: piemelig! :D