LOL blijmeis, Ik ben er, maar ook weer weg. Ga mijn bedje op zoeken. Lekker slapen!!! Beterschap met lief mannetje. Hoop dat ie zich snel weer beter voelt. Ben niet in eigen dorp uitgeweest, maar in een kanaaldorp @Lauw, Have fun met visite. @Maartje, yay voor nog immer omo vinger!! Sweet dreams!! ILYA!!!!
Goh Bright... Ben je moe ofzo?!?!!?!? Truste!! (ps toevallig een plaats naam bestaande uit 3 woorden?? T.A.K?)
Blijmeis, ik moe?? Nee, hoe kom je erbij?? Ik leef altijd op amper 4 uur slaap Enne bijna goed T.A.K. = S.K. Oké, nu ga ik echt. Welterusten!!
@blijmeisje, nee alleen voor nu, ivm rug en bekkenklachten. Maar muppet zat er zoooo lief in (toen ik weeeeer moest plassen) Hij is overigens al terug, dus nu gewoon lopen @weetnietmeer, aardbeitjes gaat wat beter hoor!!! T jeukt ontzettend (heerlijke bANALE praat de hele dag al hier, dus het kan wel he?). Ben gestopt met p'mol en movicolon (liep helemaal leeg). Ook coldpacks doe ik niet meer, mn billen bevroren bijna. Dus goede tekenen he?? Zie al iets minder tegen werpen op. Dus wie weet gaat het allemaal goed dadelijk. HEUL misschien wel thuis...????
Volgens mij moet ik nog 1 bericht om de pagina vol te krijgen, maar dan hebben we vast die 30 sec. regel... Dus met deze twee zinnen erbij moet het lukken!
Blijmeis ik negeer jou vraag niet hoor Heb hem zelfs al twee keer beantwoord ergens geloof ik. De dokter was positief, en ze gaan ervoor knokken Na telefonisch contact (dat heb ik hier nog iet neergezet dus bij eze) Tumor blijkt in de onderste vertakking van de rechterlong te zitten. As vrijdag krijgt ze een slokdarm onderzoek (zou eigenlijk morgen al zijn maar aangezien ze donderdag wakker werd met de waterpokken doen ze dat nu dus niet ) Met dat onderzoek gaan ze kijken of je het al meteen kunnen verwijderen en hoe hij precies zit want dat was onduidelijk op de scan. Als de tumor te groot blijkt om meteen te verwijderen dan krijgt ze eerst chemo om het kleiner te laten worden en dan alsnog te verwijderen. Ze staat er heel erg nuchter in heeft het allemaal met beide ouders meegemaakt en toen waren de dokters niet positief qua behandelingsplan(wat helaas ook klopte) en nu wel dus ze vertrouwd voledig op de heren doktoren en gaat er kei hard voor knokken!!!! zo dat was weer een vriendin update zijn vriendin en ik zijn helemaal into twitter tegenwoordig hihhihi kramen de meeste onzin uit tegenwoordig maar goed zo als Klingel altijd zegt Humor zal ons redden!!!!!!!!!!! en daar ga ik heulemaal voor @Maartje hoe gaat het met jou vandaag???? @sikki hoe gaat het nu met jou? De eerste sintviering redelijk goed doorgekomen? Laat je ons ook weten of en hoeveel bevruchtingen er zijn? en heel veel sterkte en plezier bij de 2e sintviering vandaag.... Klingel en Loesie en Bright en LadyZorra Jippieeeeeeeeeeee jullie eerste sinterklaas als gezinnetje hoe cool is dat dan???? hebben jullie nog plannen???? Hier heb ik gisteravond laat de laatste kadootjes ingepakt. Vanmiddag komt schoonzus en partner gewoon schoonzus en oma. de kinderen allemaal bij elkaar tegen 13.30... om 14.30 klopt de buurman op de raam dan hebben wij de kadootjes al buiten staan als het niet regent in ieder geval sturen we de kinderen om te kijken wat dat is en ooooh hoe groot de verbazing dat daar ontzettend veel kadootjes staan hihihihihihi foto's maken uitpakken foto's maken blije gezichten en dan rommel opruimen soep eten met zijn allen en rommel opruimen en dan weer rust in huis en relaxen hihihihi
Murningggggggggggggggggg! Niemand in die zak gestopt gisteravond?? Hier lekker verwend!! Gerodi 2 cadeautjes laten uitpakken, toen viel ie om van de slaap.... Dus mama de rest gedaan Al vond hij de verpakking leuker8) BM: mooie monoloog Nee we gebruiken geen ac. Sil: heel veel plezier vandaag!!! Maartje: hoest op de bank? Alles stralend wit? Sikki: nog een beetje leuke sinterklaaszaterdagmiddagenavond gehad? Taliaa: is baby al uit buik nou eindelijk? hahahahaha Nynke: hoeveel flessen heeft u op gekregen?? En voor de rest ZWAAI en SMAK!!!
Jezus meiden, wat kletsen jullie veel Sil, lief dat je zo aan me dacht! Enne, jij mag altijd smsen hoor!!! SMAK En fijn dat vriendin positief is!!! Maartje, fijn te horen dat alles wit is en het zo goed gaat!!! Morgen beebje weer horen en zien! Heb nog een kort vraagje voor je. Met die Suprefact moet je beginnen op de dag van de TP. Maar nu ik een dag 5 tp krijg (*duim duim*) moet ik er dan op dag 5 mee beginnen? Heb jij dat ook gedaan? Zorra, al ongi? Taliaa, eindelijk pictures in album? Blijerd, ik ben nu op pagina 80 Verder heb ik eigenlijk niet alles in me opgeslagen meiden, sorry Las nog wel iets over VIA cursus van Sas. Ook hier is eindelijk de factuur binnen (na al een jaar ingeschreven te staan) voor de cursus in mei-juli. Wij gaan er wel voor. Zijn natuurlijk ook 5 jaar ouder dan jullie en al heel wat ICSI illusies verder. Hebben 2 dagen na de factuur ook gelijk een brief gekregen of we eventueel interesse hebben in een plekje voor februari-april indien daar iemand uitvalt. Ik weet niet of we dat zouden willen. Ik wil namelijk in februari nog wel 1 ICSI doen. Daarna is het denk ik echt wel sloes. Hier gisteren de Sint viering goed doorgekomen. Heb nog mijn neefje van 7 maanden lekker een potje gegeven. Zo leuk! Toen we om 8.30 uur thuis waren gelijk op de bank in slaap gevallen en om 10.30 uur al naar bed gegaan Ben nu net wakker Heb ik echt nog nooit gehad. Zo meteen douchen en weg voor wederom een Sint feessie. Fijne zondag allemaal!
Suprefact: dag na punctie doe ik altijd. Reageer verder alleen ego ivm rsi armpje. Op rug liggen en typen en of scrollen op iPhone is beetje dom, ondervind ik. Vingers nog steeds omoooooooooo!!! Wel weer op bank geslapen. Vanacht om 3 uur wakker, kramp, wss in darmen. Nu is het weer rustig Maartman gaat vanmiddag ff op verjaardag. Durf nu wel weer ff alleen te zijn. Bij platliggen niets om me zorgen over te maken want ons jochie gaat het redden!! So!! Vanacht allemaal posi-bloed-in-bm-verhalen opgezocht. Snap de uitspraken van de gyn wel toen ik het vele bloed en heftige krampen had.. Maar nu heb ik 50/50% kans... Vind ik!! En laat ik deze keer tot de bofkonten 50 horen, want het mot en ut sal!! Rsi-arm en witte vinger SMAK
@ Maartje, geen bloed en geen krampen is heel erg goeoeoeoed!! Jij krijgt morgen een prachtige echo te zien van je kanjer, moet! En van volle darmen kun je onwijs veel krampen krijgen, dat is het geweest. Echt! @ Sikki, 3 eitjes is mok Maar... 3 eitjes gaat genoeg zijn dit keer! Jij gaat gewoon een Maartje doen, maar dan zonder bloed en krampen en stress. Jij ook VIA in mei-juli. Spannend! En confronterend of niet? Snap jullie beslissing om er dan ook voor te gaan, gezien jullie mmm-geschiedenis. Wij hebben ons eind juni ingeschreven en hadden het nu echt nog niet verwacht! Ik vind het echt snel, zeker als ik lees dat jullie je een jaar geleden al ingeschreven hebben. Volgens mij zijn er veel uitvallers de laatste tijd. Ik maak me geen zorgen over spotting. Ik heb het met de pil vaker gehad. De eerste keer toen ik de pil slikte en ik ben 5 jaar geleden een tijdje gestopt (niet om zwanger te worden) en daarna weer begonnen. Toen had ik het eerste keer ook. Ik vind het logisch, lijf snapt het gewoon niet. Het is ook niet veel, heel weinig en lichte spotting. Gisteren was het in de middag trouwens weg, dus je weet wel wat wij vroeg in de avond gedaan hebben... Juist ja, de zaadjes van Sasman vernieuwd! Fijne Sinterklaas allemaal, voor degenen die het nog niet gehad hebben.