klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    NEEEEEEEEEEEEEEEEE:( oh, we hadden op een mooiere score gehoopt he.. jeetje hoe kan dat nou, lieve sikki????
    En de enorme dooddoener is natuurlijk dat je er maar 1 nodig hebt he..... Deze gaat het worden hoor!!!!!! Deze broedt lekker door tot dag 5 en dan tot dag 280!!!!!!!!!!! HEUS!!! het sal en het mot!!!!

@maartje, jij ego mag altijd!!!! sufkip! ik zie posipower! Goesso! Geen krampen, geen bloed, wel huilbui? ik zeg: superpiemel is in de buik!!!:) en maartje is zwanger!!
    En natuuuuuuuurlijk mag je klagen, ik hoor dat wel niet tot de categorie waarom je het niet wilt doen, maar ik weet ZEKER dat iedereen enorm met je meeleeft en alles wil weten! HEUS!
    Dag duurt nog lang he meis? heb je dadelijk dezelfde gyn?
    En ik snap je, in de eerste 12 weken leek het hier ook mis te gaan en ik kon er zo moeilijk mee omgaan. Ik was zo ziek, en waarom? ik dacht steeds: ik doe dit voor niks. Dus snap je wel een beetje meid...
    Zet hem op!!!! Meer dan wat je nu doet kun je niet doen, je doet alles voor jullie piemeltje!!!!
    zet hem op!!!!

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    K*T K*T K*T Sikki!!

Maar één is genoeg, en het kan nog steeds zo zijn dat deze gewoon doordeelt, dus dat gaat gewoon gebeuren! Daar heb ik een goed gevoel over (ook al helpt jou dat weinig, ik blijf er in geloven!). Maar vandaag eerst maar een dagje flink balen!! Hele dikke gemeende knuffel!!!

Maartje: om half 5 pas :(. Wat een lange dag nog :(! Sterkte meid!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook even een hele snelle zwaai. Ben te druk met van alles en nog wat. Sorry.:(

@Maartje: kaarsje brand en duimen draaien. Ik EIs een kloppend hartje om 16.35 en geen bloed meer in bm!!

Lieve lieve Sikki.:( Wat een ontzettend kl*te nieuws. En dat is een understatement;) Ik kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
    Ik blijf natuurlijk hoop houden, hoop op deze ene kanjer die het wel redt tot 5 dagen en daarna nog heel lang blijft plakken.
    Wat er ook gebeurd ik zou een heul goed gesprek met UberS aangaan. Ik krijg het idee dat hij het ook niet meer weet en maar wat aan het expirimenteren is met allerlei medicatie. Heel erg leuk, als het werkt. Maar niet als je maar 5 dagen hoeft te spuiten en vervolgens maar 1 bevruchting hebt. Of zoals de ander meisjes helemaal geen.:x
    Of hij rekent deze gewoon helemaal niet of als ivf. En de volgende poging mag hij flink zijn best gaan doen. Zowel voor veel eieren als veel bevruchtingen als lief zijn voor jullie portemonnee.

Sorry lieve meiden later meer van mij.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Krampen bij staan en lopen, niet durven poepen, krampen van darm vol en niet durven persen... Ik begrijp ook maartman wel dat hij nuchter en niet te hoopvol is. Was Juudman ook en dat is mannelijke aard. Later heeft Juudman mij verteld dat hij het veel moeilijker vindt om aan iets vast te grijpen dat later toch mis gaat, dan om de hoop te laten varen, vast te gaan vewerken en dan later misschien toch blij te kunnen zijn.
    Hij had echter wel posipower in zich, maar durfde daar niet uiting aan te geven. Mannen en vrouwen den dit nu eenmaal anders...

Over gyn: bij mij werd het ook gezegd. En eerlijk gezegd was ik daar helemaal niet boos over. Als alle tekenen in die richting wijzen, is het beter als je op de eerlijke feiten wordt gewezen. Ik hield heel erg sterk vast aan het gegeven dat Fembeeb maar bleef zitten, maar hield in mijn achterhoofd de kleine gedachte dat je nooit zeker wist hoe dit af zou lopen.

Omdat mijn beide zwangerschappen met veel bloedverlies en kramp gepaard gingen, en bij Fembeeb zelfs echt met weeën en bloedverlies van bijna liter in één keer, heb ik natuurlijk wel nagepraat met VK en Gyn. Zij kunnen tot op heden nog geen verklaring vinden voor deze gebeurtenissen. Het feit dat mijn cycli nu ook in bloederige taferelen met veel kramp zijn veranderd (was daarvoor alemaal minimaal) zegt hen dat zws veel met mij BM hebben gedaan, maar ze hebben geen directe uitleg.

Heel naar, maar ik leg me er nu bij neer. Ik heb toch twee gezonde kindjes mogen krijgen en ook al waren de zws erg zwaar en moeilijk (m.n. in het begin) ik heb er uiteindeljk toch van geprobeerd te genieten.

Ik wens Maartje een net zo mooie afloop en dat ze op korte termijn weer meer kan rondlopen en uiteindelijk zelfs weer alles kan. En zo niet, dat ze liggend en zittend voor deze beeb mag vechten.

Ik denk veel aan je meis. En het brengt ook herinneringen naar boven. Zorg dat je dit achteraf een goede plaats geeft. En blijf praten met maartman!

Knuff!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    KNUFF KNUFF KNUFF!

Ik voel het zelfs allemaal weer, dus kan zo met je meeleven. Lieverd, succes vandaag!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *huil*
    Thnx voor je verhaal!!! Snik. Dank je wel!!!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @Juud: slik, wat heb jij een ellende mee moeten maken.:(Zou je voor nog een zwangerschap durven gaan?
    @Maartje: Half 5 is laat zeg, ik hoop dat je deze dag een beetje doorkomt.Maar geen bloed is toch goed lijkt mij????Ik duim voor je hoor!!!
    @Sikki: :(:(:(:(:(:(:(:(Dit is wel héél eng zeg.Wil je heel graag troosten door te zeggen: Als deze emmie na 5 dagen er nog steeds is dan is hij van SUPERkwaliteit, maar daar heb je nu helemaal niks aan.Ik snap heel goed dat je nu vreselijk baalt en ik duim keihard met je mee.Wanneer zou je je tp krijgen, donderdag?
    Stiekem vraag ik me nu ook al een paar dagen af of dr S niet aan vakantie ofzo toe is.Al die verhalen over onrijpe eicellen etc, word je niet vrolijk van.
    Zeker niet als het om een zelfbetaalde poging gaat.Die femera ga ik dus never nooit niet slikken he..
    Zit er over na te denken om de volgende poging bij een andere arts te laten doen, alleen dat Duits he...:)
    Maar goed, die eicel is gelukkig in de ALLERBESTE handjes van U, dus daar maak ik me geen zorgen over Sikki.Duimduimduim!!!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb geen wens voor een derde, maar ik zou het weer aandurven. Je hebt in het leven nergens zekerheid over en de wens zou de moeilijkheden wel weer overwinnen.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sikki, GVD! :(
    Ik snap dat je er echt klaar mee bent! En ondanks dat ik hoop dat deze ene net zo'n mooie kanjer wordt als Maartje nu in buik heeft, is het gewoon ontzettend k*t dat er maar 1 bevruchting is!!!

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sik!
    Maar 1 bevruchting geevee!!! :x
    Wat ontzettend kut zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je er zo klaar mee bent. Het is gewoon zwaar klote!
    Ik hoop/duim/bid echt met heel mijn hart dat deze kanjer he gaat halen tot dag 5 en daarna nog 9maanden blijft zitten in Sikbuik..

Knuf!!!!

Maartje, heel veel succes met de dag doorkomen. Toch killing tot eind van de dag moeten wachten. Maar ik weet zeker dat jullie kanjer er nog lekker warmpjes bij zit!

Ook voor joe knuf!

Hier vanmorgen gyn gebeld,krijg de mededeling dat de teepee niet doorgaat :( Zwolle is rond die tijd dicht. Dus ik baal ontzettend. Ben nu ook echt van plan om er in januari 2 terug te laten plaatsen! SO!

smak!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Sikki, ik heb eens voor je gegoogled.Over het tp van emmies na 5 dagen.Kwam dit berichtje tegen op een Belgisch forum:

Het feit dat ze op dag 3 of 5 terugplaatsing doen geeft geen verschillende resultaten hoor. Voor allebei is de slaagkans even hoog !
    Op dag 3 doen ze meestal als er maar heel weinig embryo’s zijn (zoals nu bij ons, van de 5 eicellen waren er maar 2 goed voor bevruchting, en die zijn dan gelukkig ook bevrucht geraakt). TP op dag vijf doen ze als er meerdere embryo’s zijn.
    Soms, afhankelijk van de deling is het beter ze sneller terug in de natuurlijke omgeving te plaasten.

In ieder geval, veel succes voor de volgende pogingen !

Anders misschien toch ff drU bellen om te overleggen?Ik weet niet wat wijsheid is.Wil je ook absoluut niet nog onzekerder maken dan je nu misschien al bent.Maar ik weet hoe ík me zou voelen,die onzekerheid, met 1 bevruchte eicel..Ik zou het héél eng vinden om dan nog zo lang te moeten afwachten.Sorry als je dit liever niet gelezen had, ik twijfelde om het te plaatsen, maar ik leef gewoon met je mee en ik probeer je te helpen..

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Lauwtje, dat is ff een flinke domper zeg.Ging dit om 'verse' embryo's of cryo's?

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ging om cryo's. Verse poging hebben we niet gehad ivm overstimulatie. Toen cyclus overgeslagen en valt nu dus kut!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    even snel sikkinieuws scannen...

GEEVEE!
    :x
    :(

klote!!

liefsik, wat een ontzettende teleurstelling :(
    :x :( :( :( :(

nou ken ik iemand die zwanger is van de enige emmy (CIN! :)) maar ja, dat zijn dan van die ' verhalen van/voor een ander '
    he.. :(

ben t helemaal eens met nyn: S weet t ook niet helemaal meer denk ik, en das ergens nog wel te begrijpen maar NIET voor de hoofdprijs.
    ' we regelen wel wat ' is een mondelinge belofte. en laat dat WAT een BEEB zijn :x verdammt nochmal...

volgende ICSI, INDIEN NOTWENDIG!, echt op zijn kosten hoor.

domme vraag: heb je alle stimulatiehormonsters al gebruikt/geprobeerd?
    is er niets meer dat t (nu!) beter zou doen?
    desnoods domme klotemid???

(ik zei, domme vraag ;))

... MOK!

een grote lieve knuffel lieverd... zucht...
    ik hoop dat je je tibetpower kan aanwenden komende dagen.

trouwens, 50% overleeft 5 dagen? ik dacht (herr U) 90!!

murmel...

@lauw: GEEVEETWEE! TEEPEE NEE?
    :x
    werkelijk, hadden ze dat niet even eerder kunnen zeggen ook? :x
    klote!!!!!!!!!!!

als je een klingel bent zou je het volgende kunnen proberen: zwolle zelf bellen en heel hard huilen.
    en ondertussen een plan verzinnen (is mogelijk!) om je eigen EI te vervroegen en zodoende de TP.. .

heb ik wel eens gedaan ;)

(zal maar niet vertellen hoe ik vanmorgen een afspraak voor de KNO voor florine EN mezelf van ' wachtlijst tot februari ' naar morgen heb gekregen :) :D)

morgen gaan we iets sielugs meemaken :( want florines tongriempje is (inderdaad) te kort.
    heeft ze ge-erft van papa en opa, en volgens de (net ingevlogen) lactatiedeskundige veroorzaakt dit nu de anti-speen/fles houding (opzich super dat ze zo goed aan de TIT drinkt :) hoewel mijn nippel soms ' scheef ' eruit komt :D).
    op latere leeftijd kan t andere klachten/tjes geven.

dus, morgen ' clippen '
    HUIL!

opzich een heul kleine ingreep, maar niet voor mama ;)
    dan meteen vragen om onderzoek naar mijn ontzettende geluidgevoeligheid en constante suis/ruis/piep in hoofd :(
    mokje.

@maartje: jij moet en sal een hartje zien! :)
    ben zo blij dat bloedkramp is opgehouden!

heb ik nu antwoord gemist, of er 2 waren geTPt?
    dat zou toch ook iets kunnen verklaren???

eind middag, wat een rottijd zeg, maar we duimen en handjesvasten!

@allemaal: vind t echt ontroerend dat mijn allerliefste omaatjes ' lijfspreuk hier nu door velen wordt gescandeerd.

wat zal ze dat geweldig vinden.

alles sal reg kom

maar voor nu: florine sal aan de tit

later meer!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    @klinkel, nee ahhhhhh TE erg!!!!! Vooral voor mams!!! doet kno arts dat dan??? (of waarvoor moet bloemetje naar kno?) En jij dan??
    En wijze oma btw!!!!
    (over zielig voor moeders: toen isa ct-scan kreeg heeft moeders er lang wakker van gelegen hoor! isa kan het niet meer herinneren, hihi)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    @lauwtje, niet gelezen SOWWIE!!!! maar niet tp-en, want zkh is dicht? jeetje, ik leer een hoop (onzin). Erg zeg... geen ander zkh dat wel lauwtje-beeb wil plaatsen????
    En anders sleutelen aan cyclus wat klinkel-hormonen-winkel zegt? Misschien dan iets eerder/later tp-en??

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Lauwtje, o neeeeeeee :( Wat ontzettend k*t!!!

@ Klingel, aaaaaaaaaaaaah spannend dagje morgen. Dat wordt nagelbijten en emo zijn voor mama Klingel. Zielig voor jullie bloem!
    Maar ruis/suis/piep in hoofd vind ik best wel eng klinken, dus zeer zeker laten onderzoeken!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Kom ik even snel binnenwippen voor Sikki nieuws...... :(
    Jeetje meid wat onzettend K*T met peren!!! MOK
    Ik duim met alles wat ik heb dat je gewoon lekker een TP krijgt meid!!

@Lauw,
    Gatverdamme, ook al zulks naar nieuws. Net als wat Klingel zegt, kun je niet heel zielig zijn?? ;)

@Klingel,
    Topper!! Goed geregeld hoor! Wel heel naar voor mams dat het morgen dan al gebeurd. Maar ik heb gehoord dat ze er helemaal geen last van hebben.
    Piep erg naar. Ik ken het!!! Werd er helemaal depressief van. Na neusoperatie ben ik er vanaf.
    Succes wicht!!

@rest
    knuffie knuffie ;)

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lauw!! gvdeeeeeeee dat je geen TP krijgt. Wat een etters zeg!! MOK!!
    Valt er niets meer te overhalen??? Grrr!!!

Klingel, das sneu zeg voor zo'n klein(tje/tongriempje). Heul veul sterkte!!

Had trouwens maar 1 emmy laten TPen want van mn 11 eicellen waren er maar 2 bevrucht. Nou ja, eigenlijk 3 maar eentje was abnormaal dus die telt niet) en van die 2 dus bleek eentje het niet tot dag 5 gehaald te hebben dus maar eentje geTPt...

nog 3 uur.... en 7 minuten

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lauw geen teepee?????? nah ja zeg je kan een as mama toch niet laten wachten op haar kindje tsssssssssssssk bellen en EIssen om teepeeeeeeeee :D

Klingel aaaaaaaah gossie arme bloemenmeisje.....riepje te kort zo sneu..... heel zielig en ook nietemin voor mama die er de hele nacht wakker van zal gaan liggen...
    Florine is een bikkel hoor echt waar

Maartje pffffffff die dag kan je wel omkijken zo he DTL voo echo grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    *zucht*

Hier Silman ziek thuis gekomen dus die is nu onder weg naar de dokter pffffff mannen zijn zooooooooooooo niet leuk en lief als ze ziek zijn.....daar gaat mijn eigen routine etc alles weer door de war en ik helemaal van mn rabbat af ;)

P.S nog geen ongi te bekennen al week te laat :$ wek....silman helemaal in de stress...
    ik denk dat het komt door teveel aan stress vorige week na akkefietje met stiefzoon :)
    loopt allemaal wel los...
    Maar zie silman denken dat het echt niet zo kan zijn want plaatsgebrek geldgebrek en vrijheidgebrek hihihihihi.

LadyZ hoe gaat het met jouw cyclus nu????

Nyn ook al tittn knijpen net als ik nu doe????
    hihihi ik wel last van Nippel heel irri net of er naaldjes in zitten ofzo grrrrrrr word er soms gek van.
    mischien ben ik wel schijnzwanger kan dat ook???? hmmmmzzz nee toch

euh even bij zoon kijken die sloopt zijn nieuwe spelcomputer die klaas hem gebracht heeft pffffffffffffffff

ILYA

Deel Deze Pagina