klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sas,
    Dartpijltje techniek en een half uur voor het spuiten uit de koelkast halen.

Succes wicht

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks voor de tips. Ga ik morgen doen ;)
    Ik heb de spuit inderdaad héééééél langzaam gezet, en het was heel gemeen. Morgen ga ik hem er echt insmijten hihihi!
    Nu jeuk en vlekken op buik. Maar who cares! Ik niet, ik ben trots op mezelf :)

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hihihihihi Wicht lol

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Super Maartje!! Wat een lieve kleine bikkel die wil leeeeeeeeeeven!!!!

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Maartje wat geweldig super fantastisch!!!
    Maartjebeeb is supersterk, wauw!!!!

@Sikki: Kling zegt het al, je hebt helemaal geen boodschap aan al die 'bij die en die lukte het ook met één emmy' maarrrrrrr het is waar: het kán lukken met één emmy.
    Het kán en het moet dus het SAL ;)

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    LOL Sil, ja sorry ben gek op dat woord, haha. ;)

Sas, topper!!! Ben trots op je dat je hem erin geduwd (hihi) hebt.

Liefs

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sas ik haalde de deca altijd 5 minuten voor tijd uit de koelkast hield hem in mn handen zodat het op lichaamstemp kwam en dan heel kleinzerig hoor maar dan prikte ik heel voorzichtig in mn buik en als ik een plekje had dat niet zeer deed dan jaste ik de spuit er daar in en dan langzaam spoot ik hem leeg... heb wel eens gehad met snel leegspuiten dat toen ik de spuit eruit trok er allemaal deca weer mee uit het prikgat kwam....

Deca heb ik overigens alleen gehad toen ik in veghel/eindhoven voor mijn ivf's liep

Hier in hengelo/Dusseldorf kreeg ik andere hormonen met zo'n pennetje ......

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Maartje wat fantastisch!!!!!!!!!!! Supergeweldig!!!!!!! Liefs uit de bus!

9. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wicht: lekker Grunnings, Bright! :D

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Sil, de deca bleef erin omdat ik nog 10 seconden met spuit in buik heb gezeten. Was een tip van het ziekenhuis. Bij prikinstructie was ik iets te snel, want toen kwam er nog wat zoutoplossing uit.
    Ik had net wel dat ik nog een keer op het spuitje duwde en er nog wat deca uitspoot, het laatste restje zeg maar. Zit nu dus niet in mijn buik, maar ik kreeg er in buik gewoon niet meer uit en spuitje zag er leeg uit. Maar er zaten nog wat druppels in dus.
    Naja, zal wel niet erg zijn.

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    nee denk ook niet dat het erg is hoor ;) je bent ook al een Bikkel!!! goed zeg je eerste rpik zelf gezet super goed van je..... is altijd een eng moment de 1e keer hoor.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx thnx thnx!!!

Wat zijn jullie allemaal lieverds dat jullie uit alle hoeken en gaten van het forum mij lieve dingen komen zeggen/schrijven!! :D

Sas is idd een bikkel als ze zo traag die rotnaald er in gezet heeft... AUWWW!!!
    Tip2: idd ff 10 seconden hem laten zitten voor dat je hem er uit haalt en ook belangrijk... Als je hem er uit haalt goed de spuit leeg blijven knijpen anders kun je eventueel weer wat medicijnen opzuigen en mee naar buiten je lijf meenemen.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dames ik ga douchen mischien tot straks en anders allemaal alvast een hele fijne avond en maartje mooi plat op e bank met je iphone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ladies...

Ik kan echt niet die 367905 pagina's teruglezen hoor!! Ik weet alleen dit:

Sikki: :( :x Ik ga geloof ik maar geen posipower berichten schrijven, ik denk dat alles al wel gezegd is. Het is gewoon kut en het maakt deze poging nog zoveel enger... :( Ik denk dat bij jou gewoon nu heel vaak het gevoel bekruipt dat het einde in zicht is. En wat als??!?! En natuurlijk hopen we allemaal dat het nooit zover komt, maar jij voelt wel die angst en je hebt vrijwel geen ervaring waar je hoop uit kan putten, dus waarom zou het nu dan wel lukken?! :( Ik hoop dat je weet dat ik en wij die hoop nog wel heel erg hebben, maar ik snap heel goed dat dit soort nieuws op jou een enorme impact heeft en je je diep en diep kut voelt... :( Knuffel dus!!!

Sas: JAAAAAAAH!!!! Bikkel! Topper! Kanjer! Hij zit erin! Wat goed!

Even voor alle mmmeisjes: ik heb echt respect voor jullie! Ooit in mijn K-tijd moest ik mezelf de dag na de chemo ook spuiten (en die was heeeeeuuuuul duur!! :$) en die deed zo'n pijn (en ik voelde me die dag natuurlijk in en in slecht) dus na 2 keer heb ik het mijn vader laten doen (terwijl ik jankend en kotsend bij manlief in de armen hing :))

OFTEWEL: IK VIND JULLIE HEEEEEEEL STOER!!!!!! :)

Voor de rest: sorry voor mijn afwezigheid, het is hier gewoon te hectisch.. Ik weet niet eens meer of ik gister nog iets kort getypt heb of niet.. :) Zoonlief is echt behoorlijk ziek geweest en nu vanavond ook heel moe en koortsig. Grappige was dat we speciaal net een oorthermometer hebben gekocht omdat de hel bij een gewone echt losbrak. Ik haal dus dit ding uit de verpakking, nou werkelijk, dat kind ging over de rooie! Alsof hij weet wat het is?!!? :( Heel bijzonder. Maar goed hij slaapt, wij zitten op de bank en lekker vroeg naar bed!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.051
    2.858
    113
    Maartje wat ontzettend gaaf dat je echo goed was! Begrijp soms niet hoe het kan dat je zo meeleeft met mensen die je eigenlijk niet kent maargoed ;)
    Ik denk trouwens dat veel meelezers hier gewoon af en toe ff spieken maar als er zoiets aan de hand is langer blijven hangen waardoor het aantal zo oploopt ;)

En nu ik hier toch inbreek, Sikki een hele dikke virtuele knuffel, gewoon om alles.

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook een inbraak van een meeleefster!
    Ik vind jullie verhalen allemaal zo bijzonder en jullie hebben zoveel kracht in je! Ik zeg iedereen op roze.
    En Maartje, ik heb voor je geduimd als meeleefster ;)

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Woehoe!!!! Maartje miniman zit nog veilig te chillen in Maartjebuik!
    Super om te lezen!! :) Gefeliciteerd!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Mijs
    ;) Dat moet jij wel weten haha.

@Blijmeis,
    Dikke knuffel voor jou en je zieke mannetje!! Hoop dat ie zich snel weer heel veel beter voelt. Wel apart dat hij van die oorthermometer ook al zo bang werd.

@Sil,
    Douchze.

@meeleefsters
    Dikke smak op joen meeleefwankies!!

@rest
    Dochterlief op bed. Nu even met hondjes wandelen en dan met kop thee en studieboeken op de bank naar Grey's Anatomy kijken. Brightman weer de hele week van huis.

Druppeltjes van BIsolvon lijken te helpen. Thanx voor de tip BM.

Liefs

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb verder niks bijgelezen, maar zag maartjenieuws!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Piemeltje is nog steeds ins bauch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zo superblij voor je, traantjes stromen alweer over m'n wangetjes, maar dan van geluk!!!!!!!

GENIET!!!! En een prachtig beebje, echt een knapperd wordt (is) dat!!!!

SMAK

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Toch maar 'even' bijgelezen :)

Lauw begin met jouw... ;) Wat ontzettend STOM en MOK en GROM en allemaal woorden die ik hier niet mag zeggen van zhuis zeg!!! :( :x :( oooh wat zal jij balen zeg!! En meer dan dat. Zeg maar gerust domper van de eeuw! Dikke knuf!

Klingel alvast breastflow besteld!? Goh.. :p En wat betreft giechelen: manlief vroeg 'wat is er?' vanwege hardop giechel! :D

Sil: overtijd?! mmmmm..... Het kan niet, het kan NIET, HET KAN NIET! (maaaaaar........... ;) )
    Enne je had inderdaad al uitgebreid antwoord gegeven op vraag over vriendin met prognose en alles enzo. maar ik bedoelde ook eigenlijk meer hoe het emotioneel gezien zeg maar met haar gaat. Erg verdrietig/bang/vechtlustig etc. Kan ze er goed over praten met jou/man/of of?? Nou ja dat dus..

Bright: fijn dat druppels lijken te helpen! Zo grappig dat je zo snel verandert van 'help mij' naar 'ik geef de tips'. Enne Greys: Whoeiii!! Ik zit er klaar voor! :D (beetje bijgekomen van stappen trouwens?!?)

Taliaa..... Waar bliiiiijjjjjjft beeb nou?!!? Hou je het nog vol?? Zet gerommel nog door?

Sinterklaas: mijn ventje was echt heeeeeel zielig gister! Overdag alleen maar geslapen zo ongeveer en eenmaal bij schoonfamilie als een lamgeslagen koortsig mannetje bij ons op schoot. Mijn schoonzus had 2 zwarte pieten geregeld en dat kwam een beetje onverwachts dus hij zat net bij opa op de arm. Die pieten kwamen binnen en gooiden handenvol pepernoten naar binnen, wij zingen, steekt 1 piet een vinger uit naar mijn zoontje... :) HYS-TER-ISCH!!! Echt ik heb hem nog nooit zo in paniek gezien! Echt zielig. In de keuken bleef hij maar super bang huilen en om zich heen kijken. Nou goed daarna uiteindelijk wel weer rustig en hij werd weer wat beter en losser. Kreeg neefje van 5 een riddertenue, nou dat was ook niet best. hij vindt dat sowieso al spannend, maar met koorts dus doodeng. Hahaha.. Vandaar ws ook de paniek bij de koortsthermometer?!!? :( ;)

Ik heb een hele mooie pot van PIP gekregen en 4 senseo koppen van PIP, echt super!

De rest een dikke knuf! Ik ga greys kijken!!

Deel Deze Pagina