klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #6841 Emma 79, 7 dec 2010
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
    Lieve Blijmeisje, wat lief dat je ernaar vraagt :). Er gebeurt nu zoveel in het babyrinth waarbij iedereen erg meeleeft, dat ik het echt lief vind dat je toch nog denkt aan zoiets onbenulligs in vergelijking met de rest ;) *smak*.

Hier gelukkig al een paar dagen geen bruine afscheiding meer, zorgt er zelfs voor dat ik weer een beetje hoop durf te hebben :D.

@BM, maar hoe gaat het nu met jou? Gaan die paar dagen werken nog lukken?

@Loesie, ook hier nog een keer: GEFELICITEERD :)

@Nynke, ben benieuwd :D, wanneer is je NOD?

@Sas, al last van de hormonen :D:p

@Oehhhh Taliaaaaa, SPANNEND!

@Sikki, hoes't meis?

Ik heb er vanochtend ruim 2 uur over gedaan om op m'n werk te komen, is normaal een stukje van ruim 45 minuten. En het lopen met de honden was meer glijen met de honden, het leek wel een ijsbaan!Die gladheid en sneeuw vind ik toch het vreselijkste van de hele winter. Als het koud is met een zonnetje hoor je mij niet klagen :D.

Nu weer ff aan het werk!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vond je reactie echt geweldig:D
    En vind het zo goed dat jij nog altijd meeleest!!!
    Wanneer is idd jouw NOD:D
    Want dat word ook spannend nu;):D

Ja de tijd gaat zo snel, is zoooooooo snel omgevlogen.
    Voor mijn gevoel te snel want zwanger zijn vind ik zoooooooo heerlijk.
    Al heb ik natuurlijk ook een hele prettige zwangerschap.

Ik was een beetje stout heh;).
    Manlief had dat toen gezegd en dacht dat het geluk bracht hahah.
    Nou dat zal het wel niet geweest zijn maar het was idd wel raak:D

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Gisteren wel even vanaf mijn mobiel gelezen, maar dan kan ik niet reageren:

GEFELICITEERD MAARTJE!!! Dit ventje (of meisje.. met een piemel? brr... nee, doe maar niet) is een taaie en wil gewoon heel graag bij jullie opgroeien!!
    Ga er lekker van genieten meis!

Sik: hoe is 't? Kun je alweer een beetje hoop hebben op een goeie 5-daagse embryo? Knuffel meid! Snap heel goed hoe je je voelt! We kunnen er alleen zo weinig aan veranderen :(.

Sas: joe go girl! Trots op joe! Rotdingen zijn het!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    @emma, ook al was het nynke die je in de gaten hield... toch even namens mezelf: ONBENULLIGS!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????/ Ik weet dat je niet meer erg durft te hopen op een mooi resultaat van IUI, maar het zou zomaar kunnen hoor meid!! en onbenulllig, hou eens snel op!!!
    Geen bruine spotting meer... Ik zeg niks, maar.............;)
    Wanneer NOD???????????

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sikki hoe gaat het nu met je??? spannend allemaal he pfffffff denk aan je

Maartje hoest met platte bedrust? hou je het nog wel even vol??? voor een beeb doe je alles he ;)

Klngel heel erg veel succes vandaag met bloemetje en jezelf!!!!

Emma wanneer NOD ??????? spannend!!!!!

Taliaaaaa mischien aan het strippen???? hmmmmz krijg daar rae beelden bij hihihihi succes meis spannend hoor!!!

Lady weer terug uit instanbul lekker hoor.

Blijmeis Hoe gaat het met jou? je moet wel sigtig aan doen hoor

Bright weer helemaal ontnuchterd las ik ergens :D

Jo ook alles goed?????

Sas vandaag spuit nummer 2.....

de rest allemaal knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh ja, Loessie is jarig!!!!

GEFELICITEEERD!!!!!

Emma: inderdaad, hoezo onbenullig?!!! IUI's zijn net zo spannend als IVF's hoor! Iets minder pijnlijk en zo, maar de uitkomst net zo spannend! Nog maar een keer... wanneer NOD?!

Sil: alles goed hier hoor! Erg weinig bezig met zwanger worden, dus ook niet zo veel online, maar wel in gedachten bij jullie allen! Maar zelf lekker bezig met werken, huis opruimen en kerstklaar maken, volleyballen, weekendjes weg, etc... lekker druk dus, maar wel met leuke dingen :)!

Sil: leuk om op hyves regelmatig foto's te zien ;), blijf ik toch lekker (en makkelijk) op de hoogte, ook al ben ik hier niet zo heel vaak

LadyZ: hoe was Istanboel? Regende het er niet? Ik meen zoiets gehoord te hebben..

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hihi, Taliaa ik bedoelde eigenlijk dat mijn spotting onbenullig was in vergelijking met de situaties van Maartje en Sikki ;). Kan me namelijk wel voorstellen dat zoiets op dit moment gewoon vergeten wordt. En daarom vond ik het wel lief van BM dat ze er toch nog aan dacht :).

NOD is trouwens pas aanstaande maandag ;), k'heb dus nog even te gaan.

@Jo, hoe is het eigenlijk met jou, vertel eens? Nog steeds zo druk in de weer?

@Sil, en bij jou, lekker dagje vandaag?

@Taliaa, weet je al meer over eventueel strippen?

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaaah Loesie!!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Emma, ga jij je eens heul snel schamen!!! :x
    Iedere poging bij jou kost ook weer meer energie!
    Wanneer NOD?

Taliaaaa, strippen???
    Is wel weer een typisch babyrinthmeisjeactie ;):D

Jo, wat zijn jullie plannen voor het nieuwe jaar.
    Streep door adoptie, groen licht voor pleegzorg en wanneer cryo tp???

Sas, eerste spuit overleefd!!!
    Ik ben zelf juist niet zo van het darten.
    Zet zelf altijd de spuit eerst tegen m'n buik en druk er een beetje tegenaan. Dan voel ik zelf al of het een lekker plekje is of niet.
    Als ik een lekker plekje heb gevonden dan druk ik 'm er gewoon langzaam door.
    Juist als het zo langzaam gaat heb ik tenminste het gevoel dat ik de controle heb.
    En als de spuit leeg is tel ik 5 seconden af en trek ik de spuit (al ingedrukthoudend) er langzaam weer uit.

Nyn, MOK om papierwinkel :x
    Maar blij om geen spotting :D

Hier nog niet gebeld, dus tot nu toe zal ie het nog wel doen.
    Maar de zenuwen zitten me wel erg hoog.
    Tot nu toe hebben we altijd perfect dag 3 emmy's gehad, dus het zal echt op morgen aankomen.

Zelf trouwens wel het gevoel dat ik zwanger ben.
    Enorm vochtig en zere tieten.
    Maar dat kan helemaal niet, want ik heb geeneens een emmy in m'n buik ;):D
    Het lichaam kan je soms goed foppen.

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, er moet ook ruimte zijn voor jou!!!
    En alle andere babyrinthmeisjes die het hard nodig hebben!

Bij mij valt er juist niets nieuws te vertellen.
    Tis iedere keer diezelfde plaat op herhaling ;)
    En ik ben al zo doorgewinterd, ik red me wel :D

Dus jij ook vertellen!!!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Loessie: gefeliciteerd!!

@Emma: :x hoevaak wil je nog horen dat we alles willen weten en dat iedereen zijn verhaal hier kwijt mag??:x Dus vanaf nu braaf luisteren naar mama Nynke oke??;):D

@Jo: druk, druk, druk. Maar wel aan het genieten ondertussen van Joman, katten en de wijn? Hoe is het met papa gemis, maar vooral met mamagemis in deze moeilijke tijd?:( PLETKNUFF!!

@Sikki: morgen spannende dag dus. Helemaal goed want het is morgen droog hier dus kan ik veel wijnvelden affikken.:D Ondertussen blijf ik hopen en duimen.

Zwanger gevoel?:$ Dat is wel heel erg raar of niet dan?? Kan dat komen van de hormonen ofzo?

@Elif: ik ben wie ik ben niets meer en niets minder. Alleen sommige topics kan ik beter niet lezen geloof ik. :(
    Ja, dat was een mooi truukje wat jullie deden met super resultaat.;)

@Sil: hoe is het met jou en het DDT?

@Saskia: vanavond weer spuiten. Hopelijk dan wat minder pijnlijk.

@Nod: is zaterdag.

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Sikki: jouw manier van spuiten is echt PRECIES mijn manier van spuiten zetten. Eerst voorzichtig voelen of 't een goed plekkie is en dan heel voorzichtig erin en heel voorzichtig leegspuiten. Daarom doe ik de pregnyl en zo ook liever zelf, dan heb ik zelf de controle!
    En ja, dat is eigenlijk precies het plan, streep door adoptie, TP van 2 cryo's in januari (ergens) en ondertussen door met het pleegzorgtraject (morgen zijn 7 van de 8 wachtweken voorbij... spannend dus!).
    Voor jou ook zo spannend met die ene Sikbeeb im broedmachien! (kun je nog zo doorgewinterd zijn, spannend blijft het!)

Nynke: zaterdag NOD?!! Iekss!! Voel je al wat ;), hihi, kunnen we deze vraag ook lekker een keer aan jou stellen!

Papa/mamagemis: het is allemaal wel een beetje raar, moeilijk en dubbel. Lief dat je ernaar vraagt. Vooral mamagemis merk je in deze dagen meer. Dit is natuurlijk de eerste keer zonder mama en we zijn allemaal een beetje in de war.
    Anders was het ook altijd 1e kerstdag bij mijn ouders uitgebreid dineren met veel wijn, maar ja, nu mijn vader in Australië zit en mijn moeder er niet meer is, weten mijn broertje en ik niet zo goed wat we moeten of zullen of willen... en dat was met Sinterklaas eigenlijk ook zo.

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    KNUF voor Jo op mama/papagemis!!!
    *snik*

Grappig jij dezelfde spuittechniek!
    ;)
    Klinkt wel heul erg vaag trouwens...:D

En ja, doorgewinterd of niet, het blijft (helaas) spannend ;)

Nyn, ZATERDAG!
    Babykamertje en vluchtkoffertje al klaar? :D

Enne, wijnvelden affikken?!?!
    Is dat niet heul erg jammer!
    Moet ik maar snel zwanger worden, anders blijft er niets lekkers meer over :D

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    @jo... ahhh is je mama pas overleden? heb dat niet meegekregen? Dikke knuffel in deze hele moeilijke dagen dan!!! (altijd, maar december is dan extra moeilijk) En zeker met papa ver weg!
    8 wachtweken om te starten met cursus?

@emma, ah zo... nee, nog steeds stom woord, onbenullig!!! ik heb goed gevoel voor aanstaand maandag voor jou! dan is het overigens de 13e, de dag dat mijn buikbaby pas echt 40 weken oud is, dus MOET iets moois betekenen!!!!

@maartjetaartje, ik zie je onderin beeld bungelen!!!! hoe is het???

@sikki!!! nu al gevoel zwanger te zijn*grijns* dat MOEt iets goeds betekenen!! oh wat zullen jouw titten de komende weken en maanden zeer doen!!!!!!! Technisch gezien ben je nu al zwanger!!! Want deze emmy gaat 5 dagen broeien, tp en over 38 weken praat JIJ over strippen!!!!!

@sas, ik ga met jouw toekomstige buurvrouw praten over strippen WEIRD! en wieweet stript zij mij... Lekker buurtje kom je te wonen;)

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @Emma: IUI kan ook voor goede resultaten zorgen en is dus NET zo spannend als IVF :):)
    @Sikki:Haha, ik heb precies hetzelfde gevoel.Noem maar een hormonster op en ik heb het gespoten.:D
    @Maartje: Hoe gaat het vandaag daar op die mooie wolk???:)
    @Nynke:wijnvelden platfikken???Eeeeeeeeuwig zonde!!!!!
    @Jo: dikke knuffel, kan me niet voorstellen hoe het is zonder mama...:(
    @Talia: Ben ju nu nóg niet aan het werpen?:D
    @Elif: Jij gaat ook snel zeg :)
    @de rest:zwaai!
    @hier: de afspraak met Uber S staat weer vast.Dus dat wordt weer spannend.Beetje dubbel gevoel, dat wel.Lees de laatste tijd zoveel minder leuke dingen over D, onrijpe eicellen etc etc dat het niet echt vertrouwen wekt.
    maar al die 'extraatjes' zoals ah, 3 emmies tp-en etc blijven aantrekkelijk..
    Zeker nu ik denk aan dat immunologisch onderzoek, mischien toch maar eens om vragen.Dit doen ze zeker niet in Nl?Dan zou ik de kosten nog proberen te verhalen op m'n verzekering...

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Talia: ja, was nog voor jouw tijd, mijn moeder is in maart overleden, na 2,5 jaar de spierziekte ALS te hebben gehad. Ze was echt helemaal op en heeft uiteindelijk euthanasie gepleegd. Voor ons op dat moment natuurlijk erg verdrietig, maar ook een soort opluchting, om haar zo te zien lijden was erger dan om haar nu te moeten missen. En mijn vader is niet voor niks in deze periode weggegaan denk ik. Hij zegt het niet, maar zal denk ik de feestdagen zonder mijn moeder te moeilijk en confronterend vinden. Ze zijn sinds hun 14e altijd bij elkaar geweest...

Maar niet te emotioneel worden hoor! Ben ik ook niet, ik heb het gedurende haar ziekte al goed kunnen verwerken. De eerste schok dat mijn moeder blijkbaar geen 80 zou worden, was veel groter dan haar uiteindelijke overlijden. Wij zijn er dus ook 3 jaar intensief naar aan het toeleven geweest en heb het (denk ik) redelijk afgesloten.

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: ik kan me wel voorstellen dat je vader juist in deze periode is weg gegaan.:) Als je vanaf je 14e jaar lief en leed hebt gedeeld, is de December maand in één woord KL*TE. Misschien dat jij en je broer gewoon moeten doen wat jullie graag willen. Dus niet "verplicht" bij elkaar komen omdat dat zo "hoort". Alleen doen als dat goed voelt voor jullie.
    Sterkte lieverd.

@Wijnvelden affikken: ik zoek wel de verwilderde velden uit hoor.:p Maar kaarsjes branden, duimen, klooiervaars neer schieten etc heeft niet geholpen. Daarom nu gewoon grofgeweld. Alles voor een Sikkibeeb!!

@Zara: heb je je pb berichtje gelezen? ;)

@Taliaa: en al gestript? :D

@Sikki en Jo hebben dezelfde spuittechniek.:$ Sorry hoor maar gaan we in dit zedige babayrinth nu ook al spuittips uitwisselen??:x

:D

@Voel ik wat: nee ik voel niets. Maar ik heb voor nod eigenlijk nooit iets gevoeld bij de andere zwangerschappen. Alleen het feit dat ik geen spotting had en op nod geen ongi maakte dat ik ging testen. Ik heb ik mijn hele leven 4 testen gedaan. Die van MvM niet mee gerekend.
    Mar ik heb geen idee hoe cyclus is zo na spontane verwijdering van mirena. We zullen het allemaal wel weer zien.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, nog een paar dagen wachten dus tot nod, spannend! :D

@ Taliaaa, wie van mijn buurvrouwen heb jij over het algemeen over je buikje hangen? F of W? Of is het geen F of W meer?!

@ Jo, knuffel voor joe! Extra moeilijk deze tijd :( Heel erg logisch en verdrietig!

@ Sikki, swang gevoel?? Voorteken?! :D

Ik denk trouwens dat ik de darttechniek ook heel eng vindt, ik ga vanavond voor Sikki's en Jo's techniek. Als dat niet minder pijnlijk is, doe ik morgen de darttechniek :)

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Saskia: Ik zeg ijsklontje!:)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    @jo... jeetje zeg.......... heftig...... (een vraagje waar je gewoon heel erg overheen mag lezen als je het stom vindt of geen zin hebt om er op te reageren. maar hebben jullie onderzoek naar erfelijkheid laten doen). Wat een k*t ziekte!!!! Sterkte komende tijd. en snap je vader heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!!! het eerste jaar na het overlijden van mijn vader was ik het liefste in winterslaap gegaan.

@ll, niet gestript.... Vlos (voor sas: W meestal, F is er een jaar tussen uit, nu een andere F voor in de plaats;)) wilde nog niets doen. Ivm vorige moeizame worp is het beter de natuur af te wachten. ze schat baby nu op 3900gr. Netjes he???:):)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    @sas, is het intramusculair of subcutaan? Blijf bij subcutaan zeker 5 cm bij je navel vandaan omdat daar meer bloedvaten zitten en pijnlijker is.
    knufffffff!!! je bent SUPER STOER!!!!

@blijmeisje, ach meisje, heb achteraf nog met je te doen. Hoe je het omschrijft uit je K-tijd! jij bent ook een mega stoer wijf!!!!

Deel Deze Pagina