Haha, Emma! Ik heb zaadje gejat van een ander forum Ik vond um zooooo cool en zo hoopgevend Ik heb 22-12 de uitgangsecho en als dat goed is mag ik met gonal-f beginnen. Dan krijg ik na 8 dagen mijn eerste fm. Die is dus pas aan het eind van het jaar. De deca zorgt ervoor dat hormonale cyclus compleet stil ligt.
whahaha sas! Die zaadcel!!! Emma, dankje, jij moet volgend jaar ook met kind aan de tit! En sas ook en vooral Sik!! En nyn en zara en sabrien en jo en en en HET HELE BABYRINTH!!!! SO! Oke, ik ga even kinderasprine googlen en dan naar mn bedje! Trusten lieverds! SMAK!
1 dag voor de punctie hoef je helemaal niks te spuiten! Teminste ik niet! Die dag daarvoor 3 spuiten gezet deca puregon (voor jou gonal) en de pregnyl.. daaaaaaaaaaaaag
Ja klopt, Lauwtje! Ik moet inderdaad na de ovitrelle (geen pregnyl voor mij) ook niks meer spuiten. O, wat een vermaak in het snel-zwanger-worden-tips-topic
Haaaaai schatties! Ben ik wieder! @Nyn: Wat een gedoe zeg met die bouw. Ellende is dat toch, zo zullen er nog wel meer dingen komen. Je moet er wat voor over hebben,maar dan heb je straks ook echt jullie perfecte huis!! Enne je zegt later dat je altijd spottig hebt, nu dus niet? mmm dat maakt het wel spannend, toch!? Zoonlief is nog steeds erg ziek. Manlief vandaag thuis gebleven, hij heeft heul veel geslapen en wil erg graag bij je hangen, zo ken ik hem echt niet. Ook wel vrolijk hoor, maar wou vandaag eigenlijk niet eten. Morgen even aankijken en anders toch maar naar dok, dit kan niet meer van BMR komen... @lieve emma: doe niet zo raar met je onbenullig!! Tuurlijk denk ik ook aan jou en je spotting! Mmm maar weer gestopt dus, bijzonder hoor. Ik hoop zo voor je dat je toch verrast wordt! Met mij gaat het wel goed. Werk gaat me alleen niet lukken in de komende 4 dagen dus werk nog een weekje langer door ssssst niet tegen Nyn zeggen! Maar wel op mn dooie gemakkie hoor, dan kan ik het even rustig afronden! Loesie: GEFELICITEERD!!!! Je eerste verjaardag als mama! Bijzonder hoor! Leuke dag gehad?? Sik in de stress? Ja kan ik me wel voorstellen! Maar tot op heden dus geen slecht nieuws! Enne zwanger gevoel?? Bizar en verwarrend! Wat je daar nou weer mee moet? Jij bent van de tekens toch?!!? Lieve Jo: knuf voor mamagemis! Lijkt me heel raar deze maand en helemaal nu papa ook ver weg is... Misschien een nieuwe traditie in blazen? Kan me voorstellen dat je er af en toe verdrietig van wordt, mag ook toch? Ben zooo benieuwd naar pleegzorg traject verder!! En natuurlijk de tp! @Zara: haaaaaaai!!! Dus de date met D staat weer?? Spannend! Dit MOET gewoon jullie jaar worden, wel rottig dat je steeds meer negatieve dingen over D hoort. Gelukkig ook veel positieve dus daar gaan we voor!! @Sas: hoe ging spuiten vandaag? Op siks en Jo's manier toch? Beviel het? @taliaaa niet gestript dus. Ja ik denk ook dat een natuurlijk begin vor minder complicaties kan zorgen en ach 3900 gram. Wat is nou 3900 gram!?!? Nee maar hoop echt voor je dat het snel uit zichzelf begint! Met hoeveel weken ben je vorige keer bevallen?? Oh en thanks voor mega stoer wijf haha! @sas: aaaah lees het al! Tips hebben geholpen dus. Super!! @Sabrien: aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!! Wat een droppie!! @lauw: ik nog steeds mok voor jou DTL!!! Hopelijk hebben jullie HEULE goede wijn met kerst! En vragen: Geeeeeen idee!! @LadyZ: haaai zwaaii!! @sas: die zaadcel!!! Hilarisch! PROEST! @Klingel: hoe ging het vandaag schatje? Florine auw? Of mama voor hartauw? En wat zei KNO over jouw ruis? Vertel!! @Maartje: wie gehtst??? Ben je het platliggen al zat? En ja ik weet dat je nu gaat zeggen 'neeee natuuuurlijk niet al moet het nog 7 maanden, alles voor beeb' maar ik moet toch wat vragen!?!? Hoe gaat het? Nou moppies, ik ga tukken.. Het was vannacht ook 5.00 toen onze zieke boef totaal overstuur bij ons in bed kwam. Heel lief en fijn, maar echt slapen valt dan tegen.. Morgen nog even werken en dan weer rust in de tent (Sort of ) Truste iedereen!!
Waar is Sil als je tenalady nodig hebt?? Blijmeisje: Ik heb niet gelezen dat je nog een week extra gaat werken hoor. En ik ga ook niet zeggen dat je heul sigtig moet doen en ook niet dat ik je een kanjer vind. Dikke knuff voor je zieke mannetje.((knuff)) Als spotting komt is dan vanaf morgen maar met een eerste cyclus na mirena weet ik niet wat ik kan verwachten.
NYNKE, SIKKI, SAS EN LADOUCE!!!!! HIERRRRRRRKOMEN!!!!!! Gaan jullie maar even heel snel in de hoek staan en je vreselijk schamen!!! :x Een beetje een topic belachelijk gaan lopen maken!! :x Stelletje raddraaiers!!
Hahaha ja ik ben heel zedig ja!!! Ik word gewoon elke keer zwanger zodat ik een goed excuus heb om een tijdje geen seks te hebben! Oh enne ik hou toch meer van op zn hondjes!
Ik kreeg net een sms van Klingel. Ze heeft geen internet verbinding op het moment. Ingreep is goed gegaan. Mama vond het erger dan Florine. Klingel krijgt zelf een gehoortest een hoop ander testen ivm suizen etc. Morgen triodate in Heerenveen en verder veel visite.
Topic belachelijk maken? Wie? Wij? maar feit blijft dat ik ECHT een onvruchtbaar konijn had! Echt echt echt! Dus ze bestaan! @ Nynke, thanks voor Klingel/Florine update. Mooi dat alles goed is gegaan en dat ze Klingel goed gaan onderzoeken! @ BM, weekje langer werken? Eens met Nynke, wel sigtig doen! Trusten lievelingen!