klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    nynke: ja pokon, en nutrilon aan de planten, maar daar gaat het niet zo goed mee de laatste tijd........

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *wandelt nietsvermoedend binnen*

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Stelletje kletsers jullie!!!!!

Heb snel al die pagina´s gescanned, dus niet alles heel goed gelezen. Sorry als ik dus iets vergeet of mis heb gelezen

@topicvervuiling
    Waarom ben ik niet geroepen?? :x:x
    Hihi, zal zo eens loeren.

@Sikki,
    UW??? Geen nieuws goed nieuws toch tot morgen?? Ik duim duim duim met alles wat kan duimen.
    Goeso voor contact met Gent!!

@Sas,
    Super onderzaadje ;) Heel grappig, haha

@Nyn,
    Zaterdag NOD toch? Spannend!!

@BM,
    Kanjer nog steeds koorts? Wat sneu. Al zin in vrijdag?

@Klingel,
    Stoere Florine zeg!!! En goeso dat ze verder kijken naar jou ruis in oor.

@Lauw,
    geen tips voor je eigenlijk. Solly :)

@Taliaa,
    Jij boos op man?? TERECHT!!! Potverdikkie zeg... MOK :x

@rest die ik ben vergeten
    HEEL VEEL GEMEENDE EXCUSES :D;)

DIkke knuffel

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    hahahhahaha dames wat geweldig!! Pies bijna in mijn broek van het lachen.

Onvruchtbare konijnen, rijststampot enz enz. Hihihihihihihihihi

Thanx

Maar eh, ben wel een beetje boos op jullie dat niemand mij gewaarschuwd heeft dat we een topic gingen infiltreren. :x

;):D

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Seg, effe wat anders...

WAAR IS SIL EIGENLIJK!!!

Dit zit toch niet stiekum te zenuwpezen met een vette zwangerschapstest :D

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje Sikki, ik zat al helemaal te shaken toen ik zag dat je een berichtje had geplaatst.:x Geen nieuws is goed nieuws?? Of kan het zijn dat je echt pas morgen wat hoort dat ze niet eerder kijken??

@Sil: een posi zwangerschapstest?? :$ Zo wat een breezersletje die Sil zeg.:p
    Ik denk dat Sil gewoon was werken en nu druk is met ddt.

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nyn, ik zit ook helemaal te shaken ;):D

Zit er ook aan te denken om even naar DD te bellen hoe het er voor staat.
    Maar aan de andere kant, ik moet echt nog effe serieus wat dingen doen hier op m'n werk en met slecht nieuws gaat me dat denk ik niet meer lukken.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niet bellen Sikki. Laat ons en jezelf nog mooi in de waan dat Kees nog mooi doordeelt en jullie morgen gewoon een TP krijgen.;) Kom op we mogen best nog hopen al is dat misschien tegen beter weten in.

HOOP DOET LEVEN!!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Kees? Kees? Wie is Kees?

;):D

Bob in de Broedstoof!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik ben hier!!!!!!!!
    wel fijn dat ik toch nog gemist word :)

Gisteravond naar de kapper gewest en laat thuis dus geen zp meer.
    Vanmorgen werken en nu instalatie van extra radiator op zolder....
    druk met ddt ook inderdaad
    En vanmorgen dan eindelijk op een hele rare manier ongi geworden:D helemaal happy natuurlijk maar was wel heel vaag gewoon veel krampen en een raar iets dat eruit kwam stolselachtig iets .. maar goed de kogel is door de kerk..stress bij Silman nu ook weer weg denk ik ;)

Verder ben ik heel erg druk met Duimen bidden en kaarsjes branden voor ons lieve Sikki!!!!!!! want nog steeds geen telefoontje dus morgen gaat ze gewoon haar baby in de buik krijgen dat moet en dat sal gewoon

Mijn maildinnetje heeft gemaild en helaas omo test..nu link gegeven voor dusseldorf en gezegd te informeren in Gent ivm haar leeftijd... ze word 41.

Verder even jullie humor zal ons redden zwangerworden topic doorgelezen hihihihihi super gewoon....

verder even alles bijlezen maar niet alles is blijven hangen bij me sorry...
    Heb en beetje veel aan mn hoofd laatste dagen (trouble in paradise met Silman ):(

dus sorry voor verder geen rea van mij mischien dat het vanavond beter gaat en mn hoofd er ook beter na staat... maar ik denk wel ontzettend veel aan jullie
    en Sikki ik sta in mn galajurk op de rode loper en op mn werk brand ik stiekem een kaarsje voor je aan mn wekbank ok....n dan ga jij gewoon je toppertje ins bauch krijgen om hem vervolgens over 8,5 maand weer eruit te persen!!!!

Taliaaaaaaaaaaaaaaaaa ga eens werpen jij!!!!!! ;):D

Klingel knuffie voor joe en bloemenmeisje Sielig kind met auw aan tongetje snif

Nynke jij op roze deze maand??????? spannend

De rest allemaal een hele dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Kees, hahahahaha, het is Bob hoor Nynke :D

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) Heb ik gewoon gemist dat Kees Bob heet?!:)

Sorry Sikki.:)
    Maar Bob zit heerlijk warm en buiten is het veel te koud. Dus hij broed nog even verder en mag dan morgen lekker in je warme bm verder groeien. En omdat je dan ergens eind Juli begin Augustus bent uitgerekend wil Bob wel blijven plakken want dat is het warm en komt hij graag buiten spelen.

Ja, spreek dat meer eens tegen.;)

:D

Sil helemaal blij met haar ongi. Maar wel k*t voor vriendin. Denkt Sil wel een beetje aan haar zelf??

En ik op roze:$ Dan ben ik echt een breezersletje.:D

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Even snel nog ik kreeg sms van Loesie net...met de vraag of er al iets bekend was over emmy van Sikki......
    dus heb antwoord gestuurd nog niet we gaan uit van tp op dag vijf en dan blijft het als een beeb.....

vond wel heel lief dat ze toch even vroeg naar Sikki's emmy dus wou het even melden hier:D bij deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, wat lieffffffffffffff!

En niet alleen Loesie maar jullie allemaallllllllll!

Maar ik ben er toch wel een beetje bang voor.
    Anna uit de babyachtbaan is ook eens gebeld op de dag van tp dat de emmy's het niet gered hadden en gestopt waren met delen op dag 4.
    Ze hadden dus niet eerder gekeken, maar pas op de dag van de tp....

Dus UW voor vandaag is ineens weg.
    En zal morgen weer fijn de kop opsteken.

Maar Nyn, ik spreek je niet tegen hoor ;):D
    Hoe kan het ook anders. Breezersletjes hebben immers de wijsheid in pacht :p

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sikki meid ik duim zo hard voor jullie!
    Dat bob of kees :p goed doorgedeeld is en jullie morgen een tp krijgen!
    xx

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Helluuuuuu!!!!

Even snel, ga ik daarna bij lezen: Sikki nog immer geen (slecht) nieuws??!!? Ooooh wat bloedstollend spannend! Hoor je morgenochtend voor je weggaat of Bob goed ontdooit is?? DUIMMMMMM!!!!

Kreeg vanmiddag korte sms van Kling dat alle gesprekken super waren! Heeft veel mooier beeld nu. Echt opgelucht en verrijkt.

Nou dat is mooi nieuws toch? Uitgebreide update volgt vast!

LadyZ en Sil dus weer ongesteld? Maar bij allebei beetje raar. Mmmm typisch! Enne Sil, troubles in paradise? Wil je iets over kwijt?? Knuf! Ook voor vriendin!

Nyn al spotting?? Even terug lezen of dat nou vandaag of morgen verwacht werd. Maare als vandaag en nog niet aanwezig: UW????

Emma: hoe gaat het met UW?

Taliaaaa nog heel erg MOK en BOOS en WOEST en alles?? Heb je nog wel een fijne relaxte dag gehad? Al gerommel??

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En ook respect voor Sikkilief zo kalm als ze kon reageren in het topic van uhm de relnichten hahaha

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Bright: ja benieuwd naar vrijdag! Maar hoop dat zoon dan helemaal beter is, anders nog probleem met opvang.. Zucht.

@Nyn en Emma: zoontje eigenlijk alleen koorts. En daardoor echt ziekjes maar geen diarree/overgeven/oorpijn oid. Wil alleen al 2 dagen nauwelijks eten.
    Nou ja wou. Hij is vandaag bij mn moeder en ik heb om 11.45 gebeld wat zn temp was. Als hij nog koorts had had ik huisarts gebeld, maar het was 37,6! Eindelijk wat lager dus. Daarna 2 geweldige uren gehad, gegeten, gespeeld, gelachen...Nu weer een beetje dipje maar het lijkt of hij aan de beterende hand is.
    Als hij morgenochtend weer koorts heeft ga ik toch naar de huisarts hoor...

Ik heb mn laatste spreekuur gehad! Jeeh!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: joepie geen spreekuur meer. Nu afronden en thuis genieten van laatste weken.
    Fijn dat de koorts zakt en zoontjelief weer een beetje wil eten. Van koorts alleen kunnen ze al heel ziek zijn.
    Hier nog geen spotting maar ook geen uw. Ik weet gewoon niet wat cyclus gaat doen.
    Dat is fijn Klingel nieuws. Nu hopen dat Klingelman de verbinding snel kan herstellen.

@Sikki: ik duim en fik gewoon door. Hoelaat zou de tp zijn indien BOB doet wat hij moet doen??

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Afspraak staat om 12.30 uur.
    Maar ik zal morgenochtend zelf wel gelijk even bellen.
    Ga niet wachten tot Irma belt en wij al halverwege DD zijn!

Net terug van de Zumba.
    Nog effe alles eruit gegooid!
    Wel raar, ik heb nog steeds een beetje last van m'n buik sinds de punctie.
    En dat van die 3 stomme eicellen.
    Lijkt wel of ie naast de follies nog effe wat anders meegeprikt heeft :(

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai Nyn! :)
    Ja hij is echt wat beter.. Vanavond weer gegeten en gelachen aan tafel. Zo heerlijk om dat dan weer te zien na dagen van stilzwijgen en geen lach te bekennen! :) Ik dacht trouwens dat het niet van de prikjes kon komen omdat het wel erg lang duurde, maar zag net toch wat rode vlekjes op zijn buik en romp dus misschien toch een beetje de mazelen. Hopelijk is hij morgen nog wat beter!

Jij geen uw he? Goedzo. Zo lang mogelijk zo houden. Het irriteerde mij vreselijk dat toen we eenmaal besloten er echt weer voor te gaan (lees: ik werd weer ongesteld na bv) ik er ook meteen weer zo mee bezig was. Heb nog even een hond overwogen maar we zijn maar op vakantie gegaan! :p
    En afkicken van mirena is niet geheel onwaarschijnlijk!

Sikki: oooooooooooh vind het nog steeds zoooo spannend!! Ik denk en duim echt heel hard aan/voor je hoor!!

Maartje ook nog lekker onderuit? Kan je je een beetje laten verzorgen? Bedacht me opeens: hoe doe je dat overdag? Mag je wel even naar keuken voor drinken enzo? Of hoe doe je dat?

Taliaaaaa nog steeds BIB? Duuuuurt lang!!!! ;)

Deel Deze Pagina