klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    BOBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB:) JOEPIEIEIEIIEIEIEIIEI!!!!

SMAK!!!!

Ben er nog niet helemaal in thuis, maar is dit het moment dat we onze megaglittergalajurk aantrekken???? in dat geval: brb!!!

@llemaal, hier net als sikki dadelijk: baby in buik. niks nieuws dus!

@blijmeisje, oeioei pas op met roomescape!!!!!!:):)

@maartje, lekker geslapen?? tell me, wanneer weer controle?

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lief Sik,

Klingel heeft nog immer geen internet maar vroeg mij het volgende te zeggen:

Ze heeft speciaal voor jouw emmyuitreiking een gouden piemelgalajurk aan en haalt met een limo het hele babyrinth op voor hysterische reis naar Dussel!! Alleen Taliaa laten we hier want die is volgens de kling nu aan het werpen!

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou en ik zie nu dat ze dat laatste klaarblijkelijk fout had! Hahahahaha.. :D

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zara: had je mijn pb nog gehad?

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve sik!! Tot zo ver gaat het het zo als bij ons :D

Oeeeeeeehhhhhhh ik ben sooooooo helemaal heppie de Peppie dat jullie Bob kunnen ophalen!!! Zo'n angst hebben dat het nooit een dag 5 kanjer kan worden en dan ineens hem mogen ophalen !!! You gooooooo girl!!!! :D

Sigtig met Bob, maar dat sal wel goed komen :D

Oeeee wat ben ik blij!!!! :D

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Was ik weer...

Zie taliaa onderin beeld hangen! Hallo meisje, hoe is het met je?!?!

BM, haha, moest wel lachen om je game-gedoe! Geen wonder dat je er dus niks van begrijpt!

Andere topics...ik heb ze ook gelezen...proest...maar heerlijk toch, die naiviteit!

Sas, hoe is het daar?! December alweer, het gaat allemaal beginnen!

Jo/Emma, knuf voor jullie! Ik stap hier weer in als jullie het goed vinden, dus heb veel gemist denk ik!

Klingel, hoe is het met Florine?!? Ook zo veel te doen en zo weinig tijd?! Het is echt ongelooflijk hoe snel de dagen gaan!
    Moet even m'n ritme nog vinden denk ik! Ik heb nu al een paar dagen gehad dat ik geen minuut voor mezelf heb! Doe volgens mij iets verkeerd!

Bright, leuk dat je ook bent blijven plakken! Gezellig!

Sab, hoe is het met je pup!?? Doet hij het goed?!

Nyn, lieverd, wat zeg je toch altijd lieve dingen over de mmm-meisjes!!! Je neemt het altijd zo mooi voor ons op! Erg lief!
    Hoe staat het met je eigen project?!

Pip zag ik ook weer een keer voorbij komen! ZWAAI!

Maartje, jeetje, jij hebt echt COMPLETE bedrust! Wat goed van je! En ik denk er net zo over hoor, als dat helpt, dan doe je dat gewoon!
    Wanneer mag je weer voor controle?!?

Zaar, zie dat je in januari weer naar DD gaat!!!!!! Spannend joh, we gaan voor 2011 als jouw jaar!!!! (en de van sikki en sas en emma en jo en sab en en en...)

Hier...egoverhaal:(heel verhaal)

Afgelopen weekend waren wij een weekend weg.
    Op zaterdagmiddag waren de mannen poolen en mijn oudste zus M heeft 3 kindjes, noem ze voor het gemak: m(6 jaar), l(4) en s(2,5)
    Mijn zussen (heb ook een middelste, ik ben de jongste) en ik waren aan het kolonisten en mijn moeder was met Siem bezig.

m was ons aan het helpen met kaartjes aanreiken, l was op de slaapkamer (die uitkomt op de woonkamer) aan het spelen en s lag in bed!
    Mijn moeder had 2 minuten daarvoor nog op de deur geklopt bij l om te vragen of alles goed ging...alles ging prima...
    Even later hoorde we een harde bons en een kreun...echt een hele nare...

mijn moeder doet de slaapkamerdeur open met Siem op de arm en roept: oh god, L!
    Mijn zus komt eraan stormen en we zien l languit in de grond liggen op haar buik met haar armen opzij.
    Mijn zus pakt haar op en ze is helemaal slap. Zus begint keihard haar naam te roepen en raakt helemaal in paniek.
    Andere zus roept tegen zus dat ze met l naar de bank moet gaan, want ze heeft een enorme blauwe plek op haar hoofd, dus daar is ze opgevallen.

Ondertussen is ook mijn andere nichtje, m totaaaaaaaaaaaaaaaal in paniek en schreeuwt de hele tijd:
    l mag niet doodgaan, l mag niet doodgaan!!!!
    Ik wil niet dat ze nog meer in paniek raakt (want ondertussen schreeuwt zus ook nog steeds) dus ik pak een telefoon, krijg hem eerst niet van het slot, sleur m mee naar de hal (onze bungalow lag aan een overdekte hal) en bel 112.

Ik leg het verhaal uit en ze horen daar m huilen. Ze gaan er vanuit (hoorden we later) dat dat l was die ze hoorden, dus ze denken dat het nog wel meevalt en sturen een autoambulance.

Binnen is l weer bijgekomen en is helemaal in paniek omdat ze niks kan zien. Ook wil ze steeds alleen maar slapen.
    De mannen zijn gebeld en mijn zwager komt de hal inrennen en stuift door naar binnen.
    Mannetje blijft bij mij in de hal, want heb nog steeds m in paniek. Ik krijg haar zo langzamerhand een beetje rustiger.

Na 20 minuten (het was erg slecht weer) komt er een broeder aan. Hij denkt op een gegeven moment dat ze weer wat ziet (ze is daar nog steeds van in paniek) want ze volgt de lichtjes.
    Mijn middelste zus houdt een boekje voor l's neus en zegt, wat een mooi konijn staat erop de voorkant he?! L reageert met: dat is een potlood...pppffffffffff...gelukkig...ze kan weer zien...

Dan moeten ze haar nog wakker zien te houden, want de broeder wil haar wel mee hebben naar het ziekenhuis voor een nachtje observatie. Dus de ambulance moet nog komen.
    Ook dat duurt nog 20 minuten en in die tijd moet mijn zus haar wakker zien te houden.
    Ze heeft wel 1000 vragen gesteld die l weet en daar moet ze antwoord op geven. Het gaat aardig goed, maar ze valt wel af en toe weg. Gelukkig is er een broeder bij die heel lief is!

Dat laatste heb ik allemaal niet meegekregen omdat ik nog steeds met m bij de receptie zat, omdat ze niet naar binnen durfde...Na een poosje durft ze toch een beetje te kijken en wil ze wel naar l toe.

En toen de ambulance kwam is ze meegenomen naar Deventer ziekenhuis en zuslief is ook blijven slapen. De observaties waren zo goed dat ze de volgende ochtend naar huis mocht.
    Ze klaagt nu nog af en toe over hoofdpijn en haar oog is donkerpaars!

Wat nu blijkt is ze bovenop het stapelbed gaan staan. Op het plafond zat een lichtkoepel en daar wilde ze (kan nooit natuurlijk) het raam van open doen. Ze stond dus op het bovenste bed, heeft naar het raam gerijkt en is toen naar beneden gevallen.
    Achteraf had ze haar nek wel kunnen breken.

Ik kan nog steeds erg huilen als ik het verhaal weer vertel.
    Heb echt nog nooit zoiets engs meegemaakt, hoor elke keer weer die kreun in mijn hoofd en zie dan vooral m die zo in paniek raakt...dat arme meisje...

Heel verhaal he, maar het is fijn om even van me af te schrijven.

Probeer weer in te stappen hier! Mis jullie!

SMAK

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jeetje loesie wat een verhaal....... snap dat jullie ontzettend geschrokken zijn. Gelukkig nu weer beter... Knuf!

9. *** weer inbraak, blijf inbreken voor goed nieuws hier :D ***

Lieve Sikki, wat fijn dat je Bob op kunt halen! Nu ff lekker broeden en nestelen, e.d. en dan heb jij volgend jaar ook een knaljaar! Gaat heel het klingelrinth toch op roze?

Loesie, dikke knuf.. Wat naar zeg!

*** uitbraak, rent snel weg ***

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Sikki,

gefeliciteerd meid!!:D ben heel erg blij voor jullie!!
    Ik ga heeeel hard duimen voor jullie!!;)

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #6992 Emma 79, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA, Sikki gaat BOB ophalen!!!!!!!! Wat goed dat Bob tot dag 5 is doorgedeeld, SUPER! Zal dit hem dan gaan worden, IK HOOP HET ZOOOOO!

Meid, ik blijf duimen!

@Loesie, wat een verhaal :$. Wat een angstige momenten zullen dat zijn geweest, krijg er kippevel van, bah. Gelukkig dat het wel weer beter gaat met je nichtje. Knuffel voor joe.

@Klingel, hopelijk heb je snel weer internet!

@BM, haha, weet je nu wel wat je moet doen met dat spel :D:p. En is het een leuk spel? Ken het totaal niet, waar kan ik het vinden?

@Taliaa, nog steeds geen teken dat taliaabeeb eruit wil? Ze vind het vast veel te lekker warm in baarmoeder, en gelijk heeft ze, met dit weer kruip ik het liefste ook weer terug :D

Meiden, hier weinig nieuws, voel weinig, ja af en toe wel al wat krampjes, dus niet zo'n heel goed teken ;). We blijven afwachten en we zien het wel.

SMAK

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki gaat sikkibeeb BOB ophalen yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hoe vet is dat?

volgend jaar zomer komt sikki aan het puffen toe...
    Dit gaat hem worden dat moet gewoon!!!!!!!
    Doe voorzichtig meis het is gevaarlijk op de weg...
    en we gaan niet weer een ongelukje maken met beeb in buik dat heb je al een keer gehad nu gaan we gewoon voor voorzichtig geen zumba lessen geen ballonvaarten maar relaxen en zen blijven thuis voor de buis war het veilig is deal???????

Zet hem op meis!!!!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Loesie wat een doodeng verhaal!!!!! bleeeeg ik zou er ook helemaal akelig van worden hoor....
    ik heb eens gehad met Mathijs ton ie een fles aan het drinken was dat ie ineens helemaal wegviel ogen draaiden weg en hij stopte zo mt ademen..... wist ook niet wat te doen hij reageerde niet op mn geroep toen heb ik hem flink door elkaar geschud en toen kwam hij wel bij....laten onderzoeken door de huisarts maar die kon niks vinden en hij heeft het ook niet weer gehad.
    Maar wat goed dat jij je zo goed over M ontfermd hebt
    wat me opviel ik heb ook een M een L en een S :D

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    jeetje loesie, wat een eng verhaal!!!!!!! gelukkig is het "goed" afgelopen!!!! wat een schrik zeg! goed gehandeld hoor!!!!

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Loesie!! Ieksss wat een eng verhaal! Ik voel gewoon de angst door het scherm heen. Hoe gaat 't nu?

Sikki: joehoeeee!!!! Sikkie gaat een Maartje doen!!
    Oh nee, het was Bob he? Blauuwww dus!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    oeps vergeten...
    Cryodonatiemail...iemand vroeg er naar sorry weet echt even niet mer wie...
    Maar helemaal niks hoor ik er van heel vaag vind ik dat......

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jemig Loesie... Wat een horror verhaal!! Kan me voorstellen dat het je nog steeds naar de keel vliegt als je eraan denkt.. Bah!

Sil: dat was ik. Raar dat je er niks op hoort!!

LadyZ: en bedankt he! :D De 2e was trouwens peanuts vergeleken bij de 1e! Pffff.... ;)

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sik trouwens onderweg naar huis denk ik he?

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    ***inbraak***

Sikki!!!!!!!!!!!! Wat super! BOB inmiddels in de belly? En dan nu lekker Broeden Op Baby!

@Loesie; wat een horrorverhaal zeg! Ben blij dat ze er 'goed' uitgekomen is.

***uitbraak***

Deel Deze Pagina