Lindinha: sms van klingel maar zag dat je van Sik en maart ook al antwoord had gekregen. Klingel had op dag 16 na tp een hcg van 95 en op dag 15 een superknaltest. Terwijl ze op dag 9 na tp nul hcg had. het ZOU een zogeheten 'diapauze' kunnen zijn, oftewel een late innesteling, maar dan nog later dan Klingel. Wonderen bestaan, 1 ervan ligt er nu bij klingel in de wieg dus ze duimt en hoopt heeeel hard voor je! (en ik ook trouwens.. )
Haaai schatties! Begrijp ik het goed dat we na 'er rommelt wat' bericht niks meer van La Taliaa hebben vernomen?!!? Jo soms helpt je omgeving niet echt mee met je struisvogeltactiek he? Knuf schatje! Sil wat eng, wat eng! Zhuis met kerst is klote, maar langer wachten al helemaal. Volgende kersten weer gezellig met gezin bij de boom. Moet! Sik zo UW meis? Zucht, wou dat ik wat voor je kon doen. Het enige dat ik kan bedenken is je introduceren bij het room escape game topic! Enne ik begrijp dat jij mij nu heeeeeel goed kent! Gek hoor.. Hihi.. Ga je er nog iets over zeggen tegen mij? Nyn niet ongesteld, geen spotting en geen test... Welke van de drie hoort niet in het rijtje thuis?!!? SPANNEND!!!! (enne durf je het hier wel te vertellen als je als breezersletje gewoon swang bent? ) Sil hoe gaat het met silman en jou? Als je wat wilt vertellen.... LadyZ: elk jaar zelfde examen?? kan niet moeilijk zijn dan toch! flauw, sorry! Succes dan maar, wanneer moet je?? Sas hoe gaat spuiten?? Emma hoe gaat t met krampjes?? Zara hoe gaat het met januari stress? Pip hoest met u? Loesie: alles goed met Siem? Lekker aan het tutten? Bright: zal je zo even pb-en over vandaag. Lynn weer helemaal beter? Huis al verkocht? Maartje nog reactie van S gehad? Hoe gaat het met stress? Ik zou me er echt echt niet teveel zorgen over maken! En anders gewoon maandag bellen en zeggen dat je er heel onzeker van wordt... Ego: huisarts geweest vanochtend. Zoontje heeft een virusinfectie, vandaar ook de vlekjes/huiduitslag. Koorts is weg dus aan beterende hand. Wel rode oortjes en dat kan goed pijn doen dus wat sterkere neusspray gekregen en moet m even een paar dagen drogeren met p'mol Vanmiddag wel weer even drama, maar vanavond ging het goed en nou ligt hij lekker te slapen. Hopelijk houdt hij dat tot morgenochtend vol!
@Maartje: Fokking kl*te dat je helemaal in de stress zit.Maar ik ben er heilig van overtuigd dat het niks bijzonders is..Mijn vriendin had btw ook opeens bloedverlies.Helemaal in de stress, maar toen gingen we eens rekenen:Bleek dat ze als ze niet zwanger was geweest ze ongesteld had moeten zijn.Misschien is het dat wel?En zolang er geen krampen komen schijnt het ook niet erg te zijn.Hele dikke knuffel.Hoop dat je van UberS respons krijgt waar je iets mee kunt.Dat 'wacht maar af' heb je natuurlijk nu helemaal niks aan!:x @Sikki: Jammer he dat je nu zo UW bent.Zou ik ook zijn hoor.Je wilt zo graag ZEN en positief zijn, maar het onbevangen zijn is natuurlijk helemaal weg... Zit niks anders op dan aan Sikman te vragen of hij je ff knockout wilt slaan voor de komende 1.5 week.... @Pekske: Haha, wie weet komen we elkaar tegen tijdens de fm.Jij net met je broek op je knieen naar buiten en ik naar binnen,als het er weer zo gehaast aan toe gaat allemaal. @Talia:MELDPLICHT!! @Jo:Ja, klote he al die zwangeren om je heen.Ik wil mezelf niet obsessief noemen, maar ik betrap mezelf erop het allemaal erg goed in de gaten te houden.Naast mij woont een jong stel met een kindje van nu 2 jaar.Ze zijn nogal van de kerk dus ik verwachtte begin dit jaar eigenlijk al dat ze het blijde nieuws zou melden.(Niet dat ik alle christenen over een kam heen wilt scheren hoor..) Vorige week zag ik opeens dat ze een gloednieuwe dakkapel lieten plaatsen, echt een MEGAgrote.Dus ik dacht meteen =ZWANGER, dus ruimte nodig.Vertelde ze gisteren dat ze al een poosje in de ziektewet zat vanwege spierspanningshoofdpijn.Ik meteen weer denken.= NIET ZWANGER, want lijkt me niet fijn als je al tijden last hebt van hoofdpijn. Zou het liefst willen vragen: Zegguh, als jullie bezig zijn met weer zwanger te worden zeg dat dan, dan weet ik dat. Maar dat doe ik natuurlijk niet, hoezo prive????8) Ik wil gewoon altijd erg voorbereid zijn zodat het niet hélemaal als een verassing komt .Ik kom er altijd wel weer overheen hoor, maar ik moet altijd weer ff slikken. @Sil: wat voor mail heb je gestuurd naar UberS?Nu ben ik nieuwsgierig haha.En ik denk aan je vriendin hoor.Knuffel..Wat ben jij btw een lekker wijf, 't is dat ik hetero ben 't is je niet aan te zien dat je 3 koters hebt uitgepoept zeg! @Lindinha:GEFELICITEERD!!!!EINDELIJK!!! @Annedore:Jij ook al!!!Het hangt in de lucht,please laat het zéér besmettelijk zijn!!!GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Nynke: Jij bent echt wel zwanger!!! @BM:Slaap lekker!!!! @Emma:Hoe is het met jou?Sorry dat ik het alweer vraag, maar wanneer ga jij een zeer positieve test doen?DUIMDUIMDUIM!!! @de rest:Sorry, ben het ff vergeten.Knuffels!!!
Oeps, ik was iets te enthousiast.Lees net dat Lindinha een zeer lage hcg uitslag had.Ik ga heel hard duimen dat het goedkomt.
maartje??? heb je nog iemand gesproken? of hoe gaat het nu??? zou het niet kunnen dat je de bollen naast je bmm hebt geduwd? Ik heb dat met tampons ook wel eens gehad. Was ook nauwelijks terug te vinden Hoe groot zijn die bollen?? zou hij niet in de mond kunnen zitten? ipv dat hij naar binnen is geschoten?? Bmm kan altijd wat openstaan hoor, of iig zo voelen.. nouja, iig HEEL VEEL sterkte!!! kNUFFF @ll, nope, rommeldebommel is potjandrommel weer afgelopen!!!!! MEGAMOK!!! aambei houdt zich redelijk, maar ben zoooooooo bang dat hij weer stolt. Ben dus druk aan de weer met alle zalfjes en gaasjes. Maar goed. Over plan de campagne, mocht hij stollen (dus mega zeer gaan doen en doorgroeien tot formaat aardappel) dan ga ik bellen om ingeleid te worden. En bevallen met ruggenprik. maar hopen dat dat niet nodig is!!!! @jo, dikke knuffel meid! kan zo steken he...
Zwaai zwaai, Even snel tijdens de pauze van TVOH. @Maartje, Och meid zeg. Wat een schrik en angst. Ik hoop heel erg dat S snel antwoord. Moet wel zeggen dat dit verhaal me bekend voorkomt en ik meen me iets te herinneren over dat het niets ernstigs is, omdat veel vrouwen de baarmoedermond iets open hebben tijdens zwangerschap. Je baby is beschermd door de vliezen, dus zolang je niet heel veel cm hebt, lijkt het me dat er niks aan de hand kan zijn. Hoe dan ook, UW!!! @Sikki, Dus over twee weken testen? Oh, duim duim duim. @Nyn, Morgen NOD toch? Spannend ook voor jou. @Taliaa, Och arme jij. NOg immer met BIB. Hoop dat monsieur aardbei zich koest houdt. En anders toch maar inleiden en ruggeprik. @Blijmeis, FIjn dat kereltje het vanmiddag en vanavond wat beter lijkt te doen. Hoop dat het nog beter gaat. @Sil, Hoop op goed nieuws voor je dinnetje. En met kerst in ziekenhuis is niet leuk, maar als dat helpt om die rot K te verslaan!!! @Jo, Hmm, 2 tegelijk? Das helemaal mooi k*t Hopelijk lukt het je om je een beetje af te sluiten van al het zwangergepraat de komende tijd. @wie vergeet ik...... SOlly, knuffie voor iedereen @hier Heb kerstkaartje gemaakt, staat in dat andere topic. Lynn wederom snipverkouden Ze bleef nog wat hoesten, maar neusverkoudheid was zo goed als over. Nu dus weer in volle hevigheid terug. En vanavond even bij Buuvie geweest. Wat een klein droppie zeg. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat Lynn ook zo klein is geweest. Pfff, wat gaat het snel....
Knuff voor alle onzekerheden in het bayrinth.... Ik denk aan jullie, en vooral aan Maartje, Taalia, Sikki en Lindinha!
Morgen!!! Sikki: hoe gaat ie? Beetje kunnen slapen en wat minder UW en meer ZEN?? Maartje: nog antwoord gehad?? En hoe gaat ie verder? Taliaa: aan het werpen? Nynke: al aan zwangerschapsyoga begonnen?? Emma: hoe gaat ie nu?? Bright: ah kleine Lynn.. hier ook nog steeds snottie Voor de rest: haaaaaaaaaaaaaaaaai!! En Klingel, schiet eens op met die internetverbinding, je sinterklaasopening van het volgende babyrinth wordt zo een kerstopening!!!
Taliaaaaaa, ga je nu EINDELIJK eens werpen??? Ik hoop trouwens echt dat je je aardbei in bedwang houdt. Och meid, ik heb zo met je te doen!!! Nyn, vandaag T-Day!!! Het zou mij niets verbazen......... Bright, Lynn ziet er super uit op de kerst kaart! Zorra, jij na dit weekend weer vliegen? Tis hier enorm vies weer, dus perfect om naar een zonnig bestemming te gaan! Emma, maandag voor jou T-Day, toch? Zara, jij ook altijd bezig met het grote WEL/NIET-ZWANGER-spel. Vermoeiend soms he? Ik heb er ook vaak last van. Zo nu ook bij een collegaatje, die vorig jaar augustus haar eerste heeft gekregen. Dan weet je, er hangt een zwangerschap in de lucht! Blijerd, goede nacht gehad? Sil, vriendinnetje nog gesproken? Klingel, we missen je All, knuffel!!!
Ik heb precies hetzelfde!! Ik probeer ook altijd de signalen vantevoren al op te pikken zodat het niet zo hard aankomt als het dan zover is. Maar daardoor lijk je inderdaad soms wel een beetje obsessief met andermans zwangerschappen bezig en zou je het het liefst gewoon vragen Taliaa: MOK meid! Dus beeb vindt 't nog steeds wel prima in buik? Ik vind deze periode best mooi om eruit te komen eigenlijk. Beter dan 1 of 2 dagen voor kerst of 1 dag na Sinterklaas. (Dan krijg je maar 1x per jaar cadeautjes ) Sil: so far so good zag ik op hyves? En wanneer nu operatie? BM: hoe was de nacht? Gaat 't nu wat beter? Sikki: weer een dag voorbij... Maartje: nog wat gehoord van Dr S? En hoe is 't nu met UW? Rest: have a great day! Heerlijk vind ik altijd de zaterdagochtend! Lekker nog een heel weekend voor de boeg!
Sikki: maandag en dinsdag mn jaarlijk examen en training en dinsdag een Liverpool, daar zal het niet echt beter weer zijn.......
Hi meiden, Nopes, niets van Uber S. gehoord. Ik was gisteren echt vreselijk overstuur, maar gelukkig na een jankbui in Maartman zijn armen ging het weer wat de betere kant op. Bij de laatste Utro inbrengen voorzichtig mn baarmoedermond gevoeld en hij leek weer iets normaler aan te voelen. Vanmorgen niet durven te voelen omdat ik niet mn baarmoedermond wil gaan irriteren. In ieder geval kan ik mee delen GEEN bloed meer aangetroffen te hebben!! Dus ik ga weer op de positieve manier OMO door het leven met een OMO vinger!! Gisteren kwam Maartman uit werk met.... een joekel van een kerstboom! Echt een hele mooie Nordman(??) Hij moet hier altijd in wat aarde in een pot staan omdat ik het vertik om zo'n standaard van 20 euro te kopen dus Maartman ff de tuin in voor de zak aarde. Nou, project kerstboom opzetten is dus een project van vanmorgen geworden aangezien de aarde kei en keihard bevroren was Maartman is trouwens helemaal geen kerstboomtype en al helemaal niet een ik-haal-een-kerstboom-op type, maar aangezien ik volgende week niet met vakantie mag en hij dus met zijn zus gaat en ik dus home alone (nou jah, een vriendin komt hier zo nu en dan ff slapen en komt in ieder geval elke dag koken, mits ik nog niet te lang kan staan) ben en zwanger ben en 'zielig ben' en en en... Hihih heeft hij een joekel van een boom gekocht. Zomaar eentje van 25 euro. Toe maar hahaha 's Ochtends voel ik me redelijk ter been, weinig last van buik met staan dus besloten dat Maartman (de ik-hoef-geen-kerstboom-man) de boom in de pot zou zetten en de lichtjes er in zou doen en ik de versiering. Hij is echt prachtig geworden!! Nu voel ik buikje wel weer ietjes dus nu weer languit op de bank. Wil wel ff zeggen dat ik heeeeeeeeeel trots op het kerstboomresultaat ben *uber geslijm over Maartman-alarm* Had ik trouwens al gezegd hoe superlief Maartman is??? *grijns* Ik vroeg gisteren aan hem hoe het komt dat hij nu echt soooooooooooooooooo lief voor mij is. Of hij nu ineens meer van mij houd nu beeb in buik zit??? Echt, normaal is hij ook lief, maar echt niet sooooooooooooo lief. Ik hoef echt maar iets te vragen en hij rent voor me. En niets is te gek. Maar volgens hem kan hij niet meer van mij houden dan dat hij al deed *slijm* hahaha maar de verklaring is dat hij het zo kut vind dat deze tijd van zwanger zijn de meest gelukkige tijd van ons leven moet zijn en dat we nu zo veel stress hebben en ik zo plat moet liggen vind hij kut dus hij wil mij gewoon extra in de watten leggen.... Wat een poepie is het toch!!! SMAK
Even hele snel want ben druk. Vanochtend kerstmarkt en straks weer met hele gezin naar stad om brillen te zoeken. Hier een keurige cyclus van 28 dagen. Vanochtend keurig ongi geworden. Jammer maar had weinig anders verwacht. Dus ik ben lekker geen breezersletje!!!!!!! Dus Sikki jij MOET nu voor een roze afsluiting gaan zorgen samen met Emma. Fijne dag en misschien tot vanavond!! P.s wijnvelden fikken prachtig voor iedereen!!
De foto komt er aan. JAAA Maartman is zo'n poepie!! Hij staat nu te stofzuigen, heeft al dus geboomt , wasjes gedraaid, opgevouwen en opgeruimd, hondje uitgelaten, keuken opgeruimd, en als hij klaar is gaat hij mn boodschappenlijstje ff afwerken in supermarkt Hij is zoooo lief!! Ohja, hij heeft ook al afgestoft. Wordt bijna tijd dat ik ga zeggen: ,,Zeg Maartman, wie ben jij en wat heb jij met mijn mannetje gedaan??? '' Ah jammer Nynke, dat je niet ons typsche Breezersletje bent geworden!! Iemand zou het toch moeten zijn Nu maar hopen dat je komende maand wel lekker gaat slettenbakken Moet iemand zijn die dat doet. Ik doe dat voorlopig niet Veel plezier met brillen en wijnvelden fikken!! Idd... Emma!! Wie geht es??? Joe hebben geen banner dus ik vergeet steeds wanneer de NOD is... Vertelllll!!!
Uber S. heeft gereageerd op mn mailtje: Mijn advies is de utrogestan niet te diep in te brengen, daarnaa even te gaan liggen. Verder maar geen zorgen maken en de volgende echo rustig afwachten. Het is niet zo dat de bolletjes helemaal in de baarmoeder verdwijnen. Dus kalm blijven. Er is geen reden voor paniek. Vr gr
Ik was ook niet bang voor bollen die in mn BM gaan zweven, alleen bang voor wat als mn BMmond open staat, maar hij lijkt zich er dus ook niet druk over te maken...