Haha, bedoelde natuurlijk Maartman Yep, boom staat, lichtjes zitten erin, maar ben nu nog aan 't twijfelen over de versiering. Wil eigenlijk wel eens iets anders en ik ga vanavond naar een kerstmarkt... dus daar ga ik eerst eens kijken en ideeën opdoen en daarna beslissen denk ik. Nynke: dus geen breezersletje, jammer. Daar hadden we je toch zeker nog wel een jaar mee kunnen plagen . Dr S: toch best wel een lieve mail van Dr S, gezien onze ervaringen met zijn inlevingsvermogen . En tja, maar niet ongerust maken dus. (Zo makkelijk gezegd allemaal he?). Soep is klaar, toedels!
Meiden, nog niet bijgelezen, ga ik zo doen of anders wat later vandaag. Ik las iets in een berichtje van Nynke, jammer trouwens dat je ongi bent geworden Nyn . Maar hier is het ook over en uit, gister al wat lichte spotting maar vandaag toch al flink meer en ook ongikrampen, weet dus alweer hoe laat het is. Dus Sikki, ik straal al mijn hoop richting jou! SMAK
Zen: redelijk check Maartman in tarzan string in de boom: word geen check, helaas Jo, idd een aardige mail van S. Hij heeft zelfs vr gr in zijn mail gezet!!!! Was helemaal flabberguested Nee dat is flauw!! Hij is steeds zo lief voor mij, vooral nu met stress gedoe. Toen ik hem donderdagavond (niet eergisteren maar die week daarvoor) in paniek belde nam hij echt de tijd en mijn vorige mail beantwoorde hij binnen een half uur. Ook met een vriendelijke tekst. Hij is de kwaadste niet. Heeft het alleen altijd retedruk. Maar ik ben natuurlijk nu ook wel wat bevooroordeeld over hoe lief hij is aangezien hij mijn zoon in mn buik heeft weten te krijgen Hoop dat alle DDmeisjes hier snel ook zo bevooroordeeld over hem zullen zijn En de niet-DD-meisjes over hun artsen en Nynke over haar man want die heeft dan haar weten te bezwangeren Leuk om zo ideetjes op te gaan doen!! Ik ben 2 jaar terug veeeeeeel te veel geld gaan uitgeven maar ben nog steeds heul blij met wat ik toen aangeschaft heb. Wil eigenlijk alleen nog zo'n dikke Geer en Goor slinger. Je weet wel, zo'n ding voor in de kerstboom, maar wat de Toppers dagelijks dragen. Alleen ik mag nu niet shoppen en ik denk dat ik ook te ver kan gaan met mijn boodschappenlijstje voor Maartman
Potverdriedubbeledubbeltjes En zoooooooooo herkenbaar..... Heb mn laatste IUI pogingen ook alleen gedaan, geen hoop meer. Maar toch wil ik je zeggen: hou hoop!!!! (lekker dubbel he8)) Nu even flink de breezerslet uithangen deze kerst en O&N en dan vol goede moed 2011 in. Hou je taai!!!
Maartje, Maartje, Maartje toch...wat lees ik nou weer voor gekdoenerij met verdwijnende bollen Kan me voorstellen dat je gisteren even van de wap was. Gelukkig geen bloed en geruststellende woorden van jouw 'wonderdokter'. Jouw piemel blijft zitten waar ie zit!!!!!!! Kan ie dat ook even doorseinen naar de mijne? Raar babyrinth trouwens zonder de Klingeliaanse hoogheid Sikki: ik vind het zo spannend voor je. Vertelde het aan mijn man en zei 'als het ergens eens een keer goed moet gaan op vruchtbaarheidsgebied, dan is het daar wel!'. Weet verder even niet wat ik nog kwijt wilde, mijn hoofd doet het vandaag niet zo goed Heb hem wel aangezet vanochtend
@Emma:*&*^%$&$:x:x:x!!!!!!!Hele dikke knuffel meid... @Nynke: Maak je maar geen zorgen hoor, vrouwen die de 2e ronde al zwanger raken zijn ook nog breezersletjes!!! @Maartje: Lief vriendje heb jij zeg!
@emma, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE he bah!!!!! hele dikke knuff meid!!!! @maartje... mailtje klinkt goed! so no worries!!!!!!! En HEUL lief mannetje!!! hij houdt niet meer van je, maar hij houdt nu van JOU EN BABY!! En baby in buik van JOU, dus tja, hij moet wel extra lief doen!!! @ll, niet aan het werpen. Behoorlijk last van pijnlijke kwaaltjes, maar niks in vergelijking met wat het was. maar toch.... Nu afwachten tot baby zich aandient, dan kan ik er misschien weer vanaf komen... genoeg gezeurd Liefss, Taliaa
Taliaaaaaaa ik zeg morgen tegen 13.00 uur de eerste weeen en maandag bevallen van een heel mooi meisje met donker haar en blauwe ogen kleine neus en de allermooiste mond op de hele wereld ( op mijn mooie dochter na dan) zet hem op meis je kan het!!!!! dikke knuffffffffffffffffffffffffffffff
Allereerst, Maartje, Zara, LadyZorra en Taliaa bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels . @Sikki, jammer dat dat heerlijke ZEN-gevoel ver te zoeken is. Knuffel voor de UW meid. @Jo, lekker wezen kerstshoppen? Nog veel gekocht? En ja hoor, 2 teamgenootjes die in 1 week vertellen dat ze zwanger zijn! Ik snap dat het steekt, mag je weer blij zijn voor hun, naar hun verhalen luisteren, naar hun groeiende buiken kijken, terwijl je zo graag zou willen dat jij dit ook mag meemaken. Ik zou er ook sjaggie van worden, hoeveel je het iedereen ook gunt. @Zara, ik herken het zo goed dat alles in de gaten houden . Zo heb ik een collegaatje die tijdens de lunch ALTIJD filet american eet, rookt en 36 jaar is. Toen ze ineens niet meer rookte en kaas op brood ging eten, wist ik genoeg . En ja hoor, een paar weken later vertelde ze dat ze zwanger was! Maar Zara, hoe is het nu met jou? Vertel eens . @Taliaa, rommelen dus weer opgehouden....jammer zeg! Balen van die klote aardbei :x. Hoe gaat dat eigenlijk als je bevallen bent, gaan ze die aambei dan nog verwijderen of iets? @Bright, arme Lynn, alweer zo verkouden. Wat een lieve schattige foto's trouwens van je kerstengeltje . @LadyZorra, succes in Liverpool! Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n jaarlijks examen? @Maartje, wat een lieverd die Maartman . Heb ik trouwens iets gemist over op vakantie gaan? Waar zouden jullie naar toe gaan? Wel jammer dat je niet mee kan, maar goed, op vakantie kun je nog de rest van je leven, deze zwangerschap kun je maar 1 keer doen . @Klingel, hoe staat het met internet? Ook ik mis je mega-rea's . Knuffel voor iedereen die ik vergeten ben. SMAK
Emma Lieverd!!!!!!!!!! Hoe voel je je nu? Is de ongi al helemaal doorgezet? Ik had zo'n goede hoop voor jou...... het is gewoon kl*te k*t shit balen en weet ik veel wat allemaal nog wel. Kom hier stampen schreeuwen en mokken. dit doolhof is er ook voor jou hoor je moet je niet bezwaard voelen om hier iets te schrijven. iedereen beleefd het anders ....... zelfs niet mmmmeiden hebben hier hun plekje gevonden en mokken over andere zaken dat mag en dat moet daarvoor heeft onze hoogheid Klingel dit opgezet voor iedereen een plekje. Dus gooi het eruit zodat wij je kunnen steunen (als we niks weten kunnen we ook niks doen ) dikke knuffel voor jou meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sikki hoe gaat het daar meis???????? Maartje alles nog omo? op naar de volgende echo..wel goed van Dr S dat ie terug gemaild heeft. Taliaaaaaaaa het word echt tijd hoor poeh poeh wat zal jij het zwaar hebben.... ik heb vanacht gedroomd dat je ging werpen dus ...... vanmiddag om 13.00 uur beginnen de weeen.... oh so Sas hoe gaat het met spuiten? ?al een eigen manier gevonden om het het beste te doen? Klingel waar blijft je internet nu? klingman moet klingvrouw wel online helpen want de klingonderdanen missen haar hoogheid's megarea's Ja kriebelt het alweer??? hebben ze nu al gebeld van de pleegzorg?? 8 weken zijn al voorbij toch? Loesie update over joe en Siem aub!!!!! is zo rustig ook op hyves Bright.....wat een mooi meisje hebben jullie toch Zara hoe gaat het daar??? weer gewend aan het koude weer hier? Lady examen? waarvoor dat dan? vliegend gedoe vast allemaal...klantvriendelijkheid en weten wat te doen in geval van nood???? ehbo bhv en etc etc???????? ik zeg maar iets Nyn je gaat gewoon de 2e ronde swang worden hoor.... je hebt net wel een mirenabevalling achter de rug hoor de rest die ik ben vergeten soooooooooooooooo sorry!!! knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll I.L.Y.A.
Goodmorning meiden!! Emma: niet bedanken hoor, ik weet zelf nog als de dag van gisteren dat ik echt geen vertrouwen in die kl*te IUI had en er maar met verstand op nul doorheen gefietst ben..... Ik heb nl 1 IUI met 3 eicellen en 1 IUI met 1 eicel in beide eileiders gehad en toen riepen ze dat dat de beste kansen waren (met 219 miljoen zwemmers) En zelfs dat lukte niet...... Toen is de knop omgegaan. Dus lekker mokken hier, dat helpt!!! Knuf! Examen: elk jaar moeten wij een flight safety examen maken, hier moet je minimaal een 8 voor halen en is allemaal in het engels, dus moet weer even opfrissen. Het is inderdaad voor alle noodsituaties aan boord en EHBO. Morgen examen en alle nieuwe dingen doornemen en de verplichte items en dinsdag brandweerdag, dus brandjes blussen en slide (die glijbaan) oefeningen. Maartje: hoe gaat het met je mond? hihihi Sikki: gaat ie nog? Al een beetje minder UW? Klingel!!!! Zeg tegen klingelman dat ie geen eten meer krijgt voordat de computer het weer doet!!!! Voor iedereen een fijne zondag!!!
Zwaai zwaai!!! @Emma, BAH BAH BAH MOKKERDEMOK!! Wat k*t dat je ongi wordt meis. Heeft het al echt doorgezet?? @Nyn, Jammer jammer jammer en ook dikke MOK!! Was toch wel mooi geweest!! @LadyZ, Oh spannend morgen examen. Heb je er een goed gevoel over? @Maartje, Fijn dat S teruggemaild heeft. En nu weer ZEN?? @SIkki, Hoest met de UW?? @Sil, Hoest met jou? Wel lange reactie, maar geen update over Sil en DDD? @Jo, Winkels leeggekocht?? En al iets van pleegzorg gehoord? Kan ik iets betekenen? Tenminste als je bij pleegzorg Drenthe hebt aangemeld @BM, Hoest nu met mannetje? Enne, waar blijft mijn PB?? :x @de rest Dikke smak op joen wankies!! @hier, Vandaag een beetje kerstsfeer in huis aanbrengen. Heb niet zoveel zin, maar moet toch maar even, haha. Verder eigenluks niks op planning, saaie zondag vandaag. Straks Lynn nog een keer banaan laten proeven. Ze vond er gisteren nog niet veel aan. Had het eerste hapje wel spectaculairder voorgesteld, haha. X
Sik: denk aan joe! Sil: jij hebt ook de kerstboom weer staan zag ik, ook mooi hoor! En ja, zo langzamerhand begint 't toch wel weer te kriebelen . Maar die kerstdagen met wijn doorbrengen winnen het deze maand nog . Emma: knuffel meid! Ik had ook geen vertrouwen meer in IUI's (en toch hoop je dat je de uitzondering bent), maar zag het ook als 'iets te doen hebben tijdens het wachten op IVF'. Die wachttijd is er toch, anders doe je helemaal niks, das nog erger. LadyZ: succes! Bright: dus banaan was nog geen succes? Ik dacht dat bijna alle kindjes gek op banaan waren... Klingel: we miss you!!!!!!!!!!!!! Pleegzorg: 22 oktober hebben we de aanmelding voor pleegzorg op de bus gedaan en na ontvangst duurt het maximaal 8 weken. Komende vrijdag zou precies 8 weken na verzending zijn... ik verwacht deze week dus echt een telefoontje. En nee, helaas niet Jeugdzorg Drenthe, maar Friesland. Heb jij contacten in Drenthe dan? Het feit dat er bij ons nog steeds niks gevonden is, frustreert mij trouwens nog steeds enorm. En gelukkig (maar voor mij persoonlijk helaas) zijn er weinig mensen die hetzelfde meemaken. Vaak blijkt dan toch IUI of IVF wel de oplossing te zijn of er blijkt toch wel een oorzaak te zijn, PCO of slecht zaad. En toch schijnt 't vaker voor te komen....
Emma, wat KUT KUT KUT!!! Och meid, en nu moet je verplicht nog door al die stomme IUI's heen :x Dikke knuffel! En lieverd, echt waar, als er ergens een plek is waar je moet vertellen hoe je je voelt, dan is het hier wel!!! We zijn zo'n mengelmoes , er is ALTIJD iemand die je begrijpt!!! Zorra, dus echt zo'n examen wat je altijd op de tv ziet. Spannend hoor! Moet ook wel lachen, ik zie je al in je groene pakje indoor van de glijbaan afglijden Maartje, alweer meer ZEN? Bright, geen zin in kerstversiering? Lynn's eerste kerst!!! Sil, onze eigen kerstden Wat ben je toch weer lief! Jo, knuffel voor joe!!! Het lijkt mij echt verrekte moeilijk als er niets gevonden is. Hoe moet je dat in godsnaam accepteren??? En nog steeds niets gehoord van pleegzorg? Bah! Hier gisteren naar Harry Potter geweest. Hebben ze in die zaal voorafgaand aan de film een lasershow. Op het nummer Childeren van Robert Miles (echt een nummer uit het jaar 0, dus niet heel vanzelfsprekend) Zou het weer een teken zijn??? Na Seven years in Tibet...
Sikki: gelukkig mag ik in mn spijkerbroek whahahahahaha Oh, je hebt echt veel tekens gekregen deze maand! Jo: hier ook nooit een oorzaak gevonden. Mn schildklier heeft 1x ietsiepietsie te langzaam gewerkt. Zelf denk ik dat het met mn bms te maken heeft, maar is nooit bewezen. (Alleen omdat het met die bollen dus wel gelukt is..) Hoop dat jullie snel antwoord krijgen, anders zitten de feestdagen er weer tussen.....