Hi meiden, JAAAAAA ben weer redelijk zen. Moest vanmorgen heel erg lachen om mijn borsten. Weet niet van wie die dingen zijn die ineens op mijn lichaam geplakt zitten, maar ze zijn echt niet van mij hoor!!! Zulke dikke tieten heb ik toch niet?? Ook mijn buik lijkt die van zo'n iemand te zijn waar ik altijd zo vreselijk jaloers op was... Voel me dus wel weer redelijk zen Brightkindje lust geen banaan?? Klingel nog steeds niet internet?? Ik weet niet meer wie het voorstelde (KLingelman pas weer eten geven als hij het gefixed heeft, maar ik ben voor ) Emma, het de klotekutzooi... Ik vind dat de rest heeeeel erg gelijk heeft: jij mag/moet hier ook mokken, stampen en krijzen!! Er is idd voor iedereen hier een plekje om dat te doen, dus ook jij!! Heel veel sterkte met de fuckingklotehappykerstdagen enzo nu het ff allemaal zo zwart lijkt te zijn. Jo en dr pleegjes!! Duurt dus nog een paar weken en dan zul je iig wel wat gehoord hebben!! Spannend hoor!!! Maar ehh, wat hoor je dan precies? Of je door mag of dat er al een pleegje beschikbaar is???? Ben het trouwens ook helemaal met Zara(??) eens: als Nynkeman Nynke deze maand weet te bezwangeren is Nynke nog steeds onze Breezer Ladyzora, druk met de veiligheid van de vliegende mensjes?? Vlieg je trouwens wel eens naar Madeira??? Sikki, wie fuhlen sie sich?? HP gezien?? Vettt!! Neehee, bedoel Harry Potter en geen Harde Politiefilm Ik wil hem ook nog zien!! Iemand een idee hoe lang hij nog in de bios blijft draaien?? Ik wil hem echt in de bios zien en niet thuis op DVD of thuis op illegaal gedownload gevalletje want in de bios zal hij wel veeeeeel cooler zijn!! Iemand vroeg het geloof ik, maar ik zou met Maartman een weekje naar Madeira maar mn hematoom heeft wat roet in het eten gegooid. Maartman gaat nu met zijn zus een weekje genieten van het prachtige landschap van het Portugese eiland en ik ga thuis blijven... Niet erg hoor!! Heb het helemaal over voor piemel in buik!!
Maartje: ja ik vlieg weleens naar Funchal, Madeira! Volgende keer vlieg ik jou met maartman en maartjebaby!!!!
Lieve meisjes bedankt weer voor de lieve woorden en knuffels. Maar heel eerlijk, ik heb niks te mokken, stampen, schreeuwen, huilen, enz. Het doet me dit keer bijna niks dat ik weer ongi wordt. Tuurlijk voel ik me best een beetje down dat het wéér niet is gelukt, maar ik heb me ingesteld op dat wij IVF nodig zullen hebben om HOPELIJK zwanger te mogen raken. En omdat ik waarschijnlijk eerst nog een laparoscopie moet ondergaan om mijn linker eierstok los te maken, duurt het ook nog heeeeeel lang voordat wij met IVF gaan beginnen. En tot die tijd heb ik me ingesteld dat zwanger worden hoogstwaarschijnlijk toch niet gaat lukken en dat de ongi niet als een verassing komt . Hoop blijf ik altijd wel houden, maar het is wel een stuk minder geworden. @Jo, bij ons is ook niks gevonden. Maar goed, ik heb nog geen IVF gehad, dus bij ons kan het nog alle kanten op. Toch maak ik me wel zorgen dat het straks net als bij jullie en Zara zal gaan. Niks gevonden, maar met IVF ook niet zwanger raken. Dat lijkt me zo frustrerend, want waarom lukt het niet terwijl alles goed 'lijkt' te zijn . Knuffel meid. Zeg vertel eens, hoe was de kerstmarkt gisteren? @Sikki, hoes't met jou? Je krijgt wel aardig wat tekens, was dat ook niet zo met de vorige keer dat je zwanger was . Hoe was Harry Potter? @Sil, hoe is het eigenlijk met jou? @LadyZora, veel succes met je examen! Wat nou als je geen 8 krijgt, ben je dan ontslagen @Sas, vertelllllll, hoe gaat het met spuiten? @Loesie, hoes't? @BM, gaat het weer een beetje met je kleine mannetje? @Bright, geen zin in kerstversiering? Ik dit jaar op de een of andere manier juist wel , alleen niet echt handig met een hond die alles wil inspecteren en steelt als je even weg bent. Vergeet ik nog iemand? Vast wel, maar ik weet het even niet meer. SMAK en KNUFFEL
Oef, da's best streng. Maar ook wel weer te begrijpen, je werkt toch met veel mensenlevens, dan moet je wel goed weten wat te doen bij een noodgeval. SUCCES
Ik heb me door 25 paginas moeten worstelen!!! Is toch niet normaal meer!!! Het ergste is dat je dan een mega-rea hebt en ik van de site afgeflikkerd wordt :x Ok, daar gaan we dan maar weer... Met mij gaat het op zich best goed. Spuiten gaat op de Sikki-manier heel erg goed, dat werkt echt voor mij. Af en toe nog een vervelend naaldje, maar dan probeer ik plekjes uit net zolang tot ik een goed plekje gevonden heb. Ik word niet heel down van de deca, maar ik heb af en toe mijn momentjes Gelukkig duren ze niet zo lang. Sinds een paar dagen ben ik wel heel snel moe, en echt extreem moe! Dit weekend een druk weekend en dan merk ik dat ik echt niet zo heel veel aankan als normaal. Mijn nichtje van 6 (met gedragsproblemen) bleef van vrijdag op zaterdag logeren en gisteren zijn we naar een mini-pretparkje geweest. Man man, ik was echt dood toen we thuiskwamen. Ben op de bank gaan liggen en kon niet op of neer. Sasman heeft alles gedaan... hond uitgelaten, eten gehaald, tafel gedekt, tafel afgeruimd en ik lag kapot op de bank Ik voelde me onwijs lui. Nichtje kwam wel heel lief bij me liggen en ik heb heel slim een dvd-tje voor haar aangezet zodat ze mij met rust zou laten. Dat is gelukt! Daarna brachten we haar naar huis en toen moesten we nog naar een verjaardag. Het is dat mijn neef 18 werd en ik weet hoe bijzonder dat voor hem is en hoe graag hij zijn grote nicht erbij wou hebben, maar anders was ik mijn bedje ingegaan. Ik heb me niet eens omgekleed en had totaal geen make-up op. Heb ik echt nog nooit gedaan als ik naar een verjaardag ging. Ik kreeg dan ook vragen of het wel goed met me gaat en of ik ziek was haha We zijn niet heel erg lang gebleven, maar het was wel gezellig. En het was niet heel erg druk en er was nog wat plaats over op de bank, dus ik heb me daar geïnstalleerd en ben lekker weggezakt in de kussens hihihi Vandaag heerlijk uitgeslapen en nu is energielevel weer redelijk normaal. Dus toch maar even een klein stapje lager voor dit bezige bijtje. Ik plan ook altijd veel te veel in, toch maar niet zoveel meer willen doen op 1 dag Maar goed, verder mag ik niet klagen, want ik voel me best ok als ik het gewoon wat rustiger aan doe. @ Maartje, wat een UW weer! Maar gelukkig lijkt het mee te vallen en ben je weer wat meer ZEN (met dikke tieten en beginnend buikje). Zoals uber S eerder al zei, houden zo! Dit is een wonderbeeb en die komt er voorlopig NIET uit, mag niet! Ruim 9 weken alweer, gaat toch best hard! @ Taliaaaaaaa, ik heb onwijs gelachen over MOK op Taliaman hihihihi! Zo herkenbaar, proest! Maar meneer aardbei weer actief das wel ontzettend K! Je bent wel stilletjes misschien aan het werpen?? Mag nog niet hoor, wachten tot donderdag! Dan ben ik jarig en dat hadden we afgesproken! @ LadyZorra, vaag van veel te late ongi en ook veel te weinige ongi. Maar gelukkig wel een einde aan onzekerheid. En wat gaat het goed met Gerodi, grote vent alweer!!! @ Sil, toch nog ongi geworden. Ik snap de opluchting, pffieuww! Het zou zo zijn zeg En trouble met Silman, o jee meid toch! Gaat het nu weer goed? @ BM, zoontjelief zo ziek?! Wat zielig, voor hem en voor jullie! Zeker als het zo erg is, het klinkt niet best. Nu weer aan de beterende hand, gelukkig maar! @ Sikki, jaaaaaaaaaaaaaaaaa BOB in buik! Wat geweldig! Dit moet goed komen. Sikki gaat een Maartje doen! En roze olifantjes brengen écht geluk, so! Ik heb foto gezien en BOB is echt prachtig! @ Loesie, jeeetje wat een verhaal over je nichtje, doodeng! Wat een drama, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Ze had inderdaad haar nek wel kunnen breken, brrr! @ Bright, uitglijden tegen betonblok?! Gelukkig niks aan het handje, maar wel schrikken! Bijzonder van buuf! Ik was te laat met stemmen voor de foto van Lynn, maar wat is de kaart mooi geworden! Goede keus! @ Sil, wat een strak lijntje alweer WAUW! Zal een hele zware kerst worden voor je vriendin, maar gelukkig nemen ze snel Aktie en zal ze heel hard vechten tegen de K zodat de komende jaren kerst juist extra bijzonder is voor haar. @ Jo, het komt toch altijd weer hard aan als er iemand zwanger blijkt die dicht bij je staat. En nu ook nog eens 2 tegelijk! Ik snap je gevoel dat je nu weer hebt, want dat heb ik zelf ook elke keer. Als er weer iemand zwanger is, voel ik mijn eigen leegte dubbel zo goed. @ Nynke, ongi is nooit leuk als je zwanger wil worden maar het is wel geweldig dat je nu al zon keurige cyclus hebt! @ Emma, hmmz weer niet gelukt! K! Ik snap goed dat je klaar bent met de IUIs! @ LadyZorra, succes morgen met je examen! En minimaal een 8 halen, das niet mis! @ Klingel, miss you!
haaizwaai, geen worp hier. MEGAMOK !!! Silvia is gemeen, helemaal niet om 1300. misschien vergist in tijd of datum? morgen 1300 beginnen en ook nog morgen bevallen is ook prima hoor Heb best wel wat pijn en ben helemaal moe... Maar goed, hoop dat baby zich snel aandient. Sorry voor mokpraat/babypraat... Heb niet zo'n zin om te reageren, zit een beetje op mijn eigen eilandje. leef wel mee met iedereen, jank!!! even vlug toch : maartje JANK BRUL!!! waarom word ik toch zo huilerig van jouw berichtjes?? *grijns* positief hoor!!! Oja, tieten en buik, GEWELDIG haha nog niet hoeven spugen?? emma, je dekt jezelf in meid!!!!! Misschien goed en terecht, maar houd je gevoelens goed in de gaten hoor!!!! @jo, hoop dat je snel iets hoort!!!!!!! duurt wel lang hoor! anders even bellen he!!!!! @sas: goed zo! maar neem je rust meid!!! alle emoties en hormonen moeten wel hun weggetje kunnen vinden hoor!!!! Donderdag bevallen?? *zucht* duurt veeeeel te lang Maar goed, ik vergeet niet de ooievaar door te sturen hoor!!! die gaat alvast een nestje bouwen op jullie nieuwe huisje!!! (vroeg me ineens af watvoor tuin je dadelijk hebt? want is niet goed te zien, haha ben niet nieuwsgierig hoor) @llemaal, dikke knuffelsssssss
Lieverds! Ik verwaarloos jullie schandelijk. I know! Maar het is hier DRUK! Donderdag wordt ons huis gefotografeerd en dat komt nogal nauw... Zijn dus heel druk bezig met de laatste dingen en is nog lang niet klaar. Met zoonlief gaat het wel beter maar vooral eind van de middag heeft hij een echt krijs uur. Ik was gister even weg en manlief heeft me wel 3 keer gebeld wat hij in hemelsnaam moest doen. Echt heel erg overstuur is hij dan. Maar goed, vandaag tot op heden rustig... Ik heb echt amper gelezen, weet dat Nyn ongi is en dus geen eersteklas breezersletje maar wie weet wel een 2e klas! Emma: Huil!!!!! Jij mocht nu toch eindelijk wel een keer een breezersletje worden zeg! :x Knuf meis! Taliaaaaaa: schiet eens ohop!!! Oh ik weet hoe zat je er van kan zijn! (je had mij echt NIET tegen willen komen toen ik 41w1d haalde! ) Sik: knuf voor UW!!! Klingel: schiet eens op met meeeeeeegarea!! Jo: hopelijk hoor je wat deze week! Sas: beetje rustiger aan doen lijkt mij niet geheel onverstandig dame! Gelukkig vallen de bijwerkingen tot nu toe enigszins mee! Knuf! Sil: heb het gemist over vriendin. Uitslag volgt nog toch? Je negeert mijn vraag!!!! :x Hoe gaat het met relatie troubles?? Maartje: ik begrijp dat maartman heeeeeeuuuul lief is!! Maar waarom heb ik even gemist... Ga ik straks teruglezen! Fijn dat ZEN weer terug is inclusief dikke tieten en buik! Wordt alleen maar erger dus wen er maar snel aan! Lauw: hoe is t met MOK?? Vind t zoooo stom!! Zara: hoe gaat het met UW??? Dikke knuf! Ik ga boodschappen doen en koken en opruimen en verf krabben en zoon vermaken en zoon naar bed brengen en garage opruimen en speelgoed opruimen en badkamer opruimen en en en en.... Oh daarna misschien nog even slapen!
Blijmeis ik negeer je vraag niet hoor, tenminste niet expres Troubles zijn al voorbij. soms botst het gewoon even en dat kan een paar dagen duren of een uur... en dit keer was het even wat langer Maar nu weer over en alles weer pais en vree. Moet wel even eerlijk bekennen dat het nu wel erg lang duurt eer we iets van klingel vernemen... het babyrinth barst zowat uit zijn voegen nu !!!!!!
Heel snel want ik ben doodmoe en ga zo lekker douchen en naar bed. Klingel heeft weer internet maar had een druk weekend en komt morgen met een megarea!! Tenminsten als er niets tussen komt. Allemaal een dikke megapletknuff en un grande bisou!!!
Hey lieve meiden, @Nyn, Dikke bisou terug!!! Fijne avond meid. @Sil, FIjn om te horen dat de troubles weer wat afgenomen zijn. @BM, Och arm ventje toch. Hoop dat ie er echt snel weer vanaf is. Reageer later op je PB hoor. @Taliaa, Schiet eens op jij @Klingeldingel, Yay voor weer internet en morgen megarea!! @Sas, Toppertje. FIjn dat je een goede manier van spuiten hebt gevonden. En rusig aan jij!! @LadyZ, SUcces morgen!! @de rest HELE HELE HELE HELE DIKKE PLETKNUF!!! @hier, Kerstboom opgezet, ziet er toch wel weer leuk uit, haha. Juweeltje nog immer verkouden. Morgen naar CB, kan de arts gelijk even naar haar longen luisteren. Ze hoest nu al meer dan een week en het wordt alleen maar erger Nou ik ga richting mandje. Toedels meiden!!! Liefs
Goedemorgen! Snelle werkzwaai! WOu toch even zeggen dat ik he-le-maal beroerd en naar ben van het nieuws over die KDV's. Las het gisteravond en dacht meteen 'dit wil ik niet weten!!'. Heb er echt wakker van gelegen en kon het vanochtend gewoon niet drooghouden toen het op de radio voorbij kwam. Het zal je kind maar zijn. Heel heel naar. Anyway, nu aan het werk! Laatste officiele werkweek! Knuff voor iedereen!!! Oh en LadyZ: het is al te laat, maar alsnog: SUCCES!!!!!!!!!!
Echt vreselijk!!! Ik word er ook helemaal naar van. Zorra, succes vandaag met je examen! Blijerd, jippie laatste werkweek! Hier enorm UW UW UW. Hartkloppingen all over Ik voel ook niks noppes nada en ben bang dat dat geen goed voorteken is. *zucht* Deze hele ellende heeft me echt 10 jaar ouder gemaakt. Gisteren nog wel effe een kerstboom gescoord en opgetuigd (alhoewel ik momenteel meer in een aftuig humeur ben ), zodat ik dat niet meer hoef te doen na een negatieve test.
Sikki een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!! en een knuffel voor je arme kerstboom die het dadelijk moet ontgelden maar............. ik weet het niet zeker natuurlijk maar ik enk dat je het weekend Uw in gaat en er helemaal hieperdepieper uitkomt met een super mooie test dat wens ik voor jou...
Lieve Sik, wat onzettend klote dat je zo UW bent . Wij kunnen vanalles tegen je zeggen maar ik denk dat het niet echt zal helpen de UW te laten verminderen. En niks voelen, misschien stomme vraag, maar hoe was dat ook weer toen je zwanger was? Megapletknuffel voor de UW.... @KDV: vreselijk toch! Ik word er helemaal naar van als ik bedenk wat die kinderen hebben moeten meemaken en hoe die ouders zich zullen voelen :x.
Lieve Sikki veel zen ,succes en geluk gewenst. En wanneer mag je testen? Voor de rest ook natuurlijk maar Sikki kan wel wat extra geluk krijgen.
Hi meiden!! Sikki... Wat een uw weer... Blehh!!!! Bah dat je je weer zo rot voelt. Zou willen dat ik iets voor je kon doen... En niets voelen zegt geen drol he!! Juist de keren dat ik van alles voelde was het juist niet raak!! Blijerd laatste werkweek!! Woehoee!!! Jeetje kan me nog heel goed herinneren dat jouw banner op een paar weken stond en nu alweer verlof!! Talia de werp-weigeraar!! Joehoee!!! Inmiddels wel aan het werpen!! Skiet eens op!! @t KVD Amsterdam: gatverdamme!! Ben er ook helemaal naar van!!!!! Wat zijn er toch verschrikkelijk zieke gasten op de wereld arme kindjes... Arme ouders.... @t Draga, hoe is het met jou?? Net gebeld met gyn-poli. Vorige week woensdag of donderdag had ik afgesproken dat ik vandaag mocht bellen voor het geval dat er een plekje vrij was gekomen voor vandaag, morgen of overmorgen. Maar telefoonmeisje wist van niets en de telefoonmeid van vorige week had dat ook niet mogen toezeggen blablablablaaa!! Dus nu gaat ze met de gyn overleggen. Zou het toch wel prettig vinden dat nu vandaag officieel mn bedrust zou eindigen er wel ff een controle gaat plaatsvinden voordat ik weer aan de wandel ga. Als je je been hebt gebroken en je voor het eerst weer zonder gips en zonder krukken mag lopen krijg je toch ook ff een doktersafspraak en ga je toch niet zonder controle weer aan de wandel??? Nouja, verwacht zo wel een telefoontje terug (word sowieso teruggebeld) dat ik wel mag langskomen.