Maartje: YESSSS bijna 22 juli. Hoop zo dat je waarden goed zijn en dat je groen licht krijgt..ik duim voor je. Ik denk trouwens dat die been-voet klachten horen bij tekort aan Vitamine B12. Heb ik ook altijd bij tekort. Wel goed dat je nu even wekelijks prikt. Een hoge waarde B12 is ook heel goed om zwanger te raken. Ik heb de dag voor de TP ook nog een extra shotje gehaald. Trouwens prik jij jezelf? Want het mag niet in een spier geprikt worden en het werkt het beste wanneer je het in je bil(!) prikt. Wat vreemd van bloedverlies?? . Hoop dat er een goede verklaring voor is. Bedenk me trouwens net dat ik ook wel eens bloedingen heb gehad van cysten, die dan groeien en tegen elkaar aan komen. Heb je ook veel afscheiding? Klingel: Voor een 26 weken zwangere, (IEKS, wat gaat de tijd snel!) heb jij nog veel culinaire energie zeg!! Mjammie, krijg gewoon weer honger. Bijna de grote dag!! Spannend, spannend. Blijmeis: Heb helemaal zin in zomergasten, vooral die met Annet en Paul. Ben benieuwd. Zit nu maar wat te zappen, zo op zondagavond is er niet zo veel. Ja ik ga zo XXS zien met Yvon Jaspers over eetstoornissen, niet leuk vermaak, wel interessant. Ben benieuwd naar je buik. Jo: Goed nieuws? Het beste nieuws is dat ik vandaag zo schandalig laat naar bed ga, omdat ik deze week nog lekker vakantie heb. Zo lekker. Jij ook nog een weekje toch? Rest: Knuffel!
Magnum gold zeker??? Jak! Mmm irritant hoor maart dat je lijf zo onvoorspelbaar is.. Erg spannend dus de uitslagen deze week! Wat ik me dan afvraag: is het dan wel handig om net deze periode ook te 'experimenteren' met minder B12? Straks is dat de boosdoener.. Of is het heel goed beargumenteerd en goede keus? Hoe lang slik je nu trouwens hogere dosering thyrax? heeft ook echt 5/6 weken nodig he om volledig effect te hebben. Spannend hoor! Ben heeel benieuwd!
Hmmm Maartje ik lees te vlot zie ik aan Blijmeisjes reactie. Minder B12? Vraag ik me ook af, is het nu goed om daar mee te gaan experimenteren? Laat je B12 nog wel prikken? Magnum Gold: Ik ben wel een liefhebber, mjamm. Maar zo eerst een schaaltje slagroomijs met veel aardbeien en slagroom.....dat is voor mij toch wel een beetje geluk..
@t B12 Nee, wil ook niet minderen eigenlijk, maar de internist stelde het voor. Ik denk dat ik woensdag de internist maar ga proberen te overtuigen dat ik dat niet wil meer en dat ik weer 2 keer per week wil spuiten. Heb dan 3 of 4 week geminderd en ik vind het niet prettig. B12 moet trouwens wel in een spier gespoten worden en idd in de bil. @t B12 zelf spuiten: Ik spuit zelf. Dat komt omdat mn HA me eerst maar eens in de twee maanden wilde laten spuiten en ik het daar niet mee eens was. Dus ik had mn spuitjes keurig bij de apotheek opgehaald en ali illegali 2 keer per week in mn rechterbil gedropt. Uber S. had me van nieuwe recepten voorzien. De internist waar ik wilde lopen voor de B12 problematiek had namelijk een wachtlijst en anders was ik al snel door mn spuiten heen. Uber S. schrijft echt alles voor je uit, mits je het goed beargumenteerd. I LIKE IT!! @t schildklier: Ik weet trouwens dat het normaal langer duurt dan 3 a 4 weken dat je goed zit met de medicijnen en schildklier, maar ik reageer altijd idioot snel op medicijnen en de internist had bij mij goede hoop dat het vlot goed zou gaan zitten en ik wilde in deze week het al laten checken omdat uber S. donderdag weer terug is van vakantie en ik dus weer wil starten!! @t afscheiding: Nee geen last van. Hoop niet dat het groeiende cysten zijn.... Ik slik trouwens de pil om de cysten te laten krimpen.... Tijdens de pil kunnen ze toch niet groeien??? @t B12 bloedprikken: Nee, laat het niet controleren aangezien dat toch niets zegt als je hebt gespoten... Toch?? @t Magnum gold: Mjammmmieee *VERSLAAFD*
@ magnum gold; ik vind er niks aan @ Maartje, nog steeds bloedverlies en ook zo heftig?! Wat kut! En vaag ook! Ik hoop dat je vermoeide benen komen door B12-experiment en niet door schildklier. Zou (meer dan) fantastisch zijn als IVF doorgaat, dus ik duim me wezenloos voor je! @ Blijmeis, FOTO FOTO FOTO FOTO @ Klingel, culinair wonder! @ hier, alles weer rustig! Gisteren terras gezeten met Sasman na een verschrikkelijke middag met schoonfamilie Ik bespaar je de details maar ze wilden een middag shoppen (lekker met zoveel verschillende types maar goed, we passen ons wel aan) maar middag shoppen werd struinen in warme hallen met alleen maar rommel en rotzooi! Geen zin in, niks voor Sas en Sasman en toen zijn we na 2 uurtjes gevlucht naar het terras Schoonmam vond het volgens mij niet echt leuk want ze keek Sasman dood, maar het station dat we daarmee zouden zitten, zijn we allang gepasseerd Volgens mij vonden ze het ook niet echt heel leuk dat we 2 uur (!) later waren door kutsmoes, maar normaal komen ze zelf altijd veel te laat. Weten ze eens hoe dat voelt en by the way... we hadden zin in seks en daar nemen we het gewoon van hahaha Beetje lullig om ze te laten wachten, weet ik ook wel. Zo zijn we ook helemaal niet eigenlijk, maar je wil niet weten hoe mijn schoonfamilie is... dan mag dat best Dus wij nog een paar uur op het terras gezeten en daarna asociaal uit eten geweest en echt heeeeerlijk gegeten met een heerlijke chardonnay erbij Goede gesprekken over onze diepe kinderwens en we gaan ervoor. Geen angst en vluchtgedrag meer. Wij willen een kindje en daar gaan we alles voor doen! HOPPA! Gaan met die banaan
Komt mede door Lenette. Toen ik ineens zo'n diepe emo-huil-aanval op voelde komen en er ook aan toe gaf en dus echt heel erg hard zat te janken kwam het besef dat de wens toch echt wel heel diep zit en heel heel sterk is. Gisteren door de goede gesprekken is de twijfel helemaal weggenomen door Sasman. Vluchtgedrag noemt hij het en ik denk dat hij gelijk heeft. Angst voor het onbekende en angst voor het helemaal niet meer lukken en ons leven laten beheersen door mmm en grote wens. En te veel terug kijken naar ons onbezorgde leventje voor kinderwens. Reizen e.d. En dan denk je door reizen weer terug te kunnen naar dat leventje. Kan niet, want nu is er een kinderwens en toen niet. Loslaten kunnen we helemaal niet meer. Hoe kwam ik daar in godsnaam bij We kunnen naar de andere kant van de wereld reizen en dat zal vast heel erg mooi en fantastisch zijn en misschien denk ik dan 3 weken per jaar even iets minder aan onze wens, maar wat doe ik de andere 49 weken per jaar? Precies
fantastisch sas! trouwens, een pauze was ook prima en heilzaam en al die andere verstandige dingen geweest, laat dat duidelijk zijn. maar DAT je de power en de pit en de piemel en de posi weer te pakken hebt vind ik heel erg mooi om te lezen! iedereen moet dit meemaken. hoe dan ook, en via welke omweg. het vergt alleen zoveel van je, los van emotioneel ook de tijd, het geld... knuffels voor jou en jullie dus!!!!!! koffiekus
Goedemorgen! Maartje: spannend spannend, ik hoop gewoon op supernieuws! Dat MOET gewoon!! Sas: klinkt als ge-wel-dig-e schoonouders! Goed dat jullie lekker eigen plan trekken! En heerlijk gegeten! Jummie.. Kan niet wachten tot ik dat weer met recht kan zeggen. Dan gaan wij ook eindelijk weer eens met zn 2en uit eten! En dus toch geen pauze? Super als dat goed voelt!!! Magnum: i loveee sweet. Maar dus echt niet van die magnum gold. Bah. Mokka ofzo.. Die magnum in een doosje met caramel en amandelen is echt ZALIG! Was mijn verslaving tijdens vorige zwangerschap. Vond manlief helemaal niet erg! Klingel: aan de klus dus! Nou ja aan de aanstuur van de klus dus. Leuk! Jij deze week druk he? Anders rij ik keer naar je toe. Heb tijd zat aangezien vakansie. @rest: allemaal knuf. Sorry even geen energie voor lange verhalen. @mezelf: missel lijkt echt minder te worden (laatste keer dat ik dat tegen vriendin zei gaf ik 's avonds over dus tja) maar eerlijk: al paar avonden weinig last. FIJN! Mag ook wel nu toch? Niet erg toch? Verder vandaag niet helemaal topfit. Beetje gammel, beetje duizel, en beetje labielig. Zoonlief ook niet op zn best en ik ben ook beetje jankerig. Zit te broeden op iets leuks om te doen vandaag wat niet te veel energie kost. Kan wel weeeeer de stad inlopen, maar ik weet ondertussen beter wat elke winkel verkoopt dan de verkoopsters! Fijne maandag!!
Goeiemorgen, Kom me ook weer eens laten zien hier........zo druk kabouter klus!! Maar nu lekker klaar en rolgordijn hangt en Sabrien is blij. Jo, wat ontzettend verdrietig .......... Probeer positief te blijven, ik ben benieuwd wat uit het gesprek komt! Kan niet meer doen dan je een hele dikke knufffffffff geven! Sikki, jeetje wat erg voor jouw schoonouders zeg!!! Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad? Natascha, gecondoleerd met het verlies van je opa en sterkte met je vader. Hoop dat het goed met hem gaat! Blijmeisje, nog steeds misselijk? JAK! En buikfoto? LEUKKKKK. Nynke, jeetje meissie je klonk echt beroerd! Wel leuk weekend gehad? Klingel, vandaag ook aan de klus, althans de ingehuurde klussers . Heb je goed geregeld! En bruiloft nog minder dan 4 weken? KRIEBELS!!!!!!!! Leuk, leuk, leuk! Saskia, fijn dat jullie eruit zijn. Het is ook zooo lastig om die beslissingen te nemen! Inderdaad, gaan met die banaan! Silvia, alles goed met kids? Jammer dat ze zo'n verschillend slaappatroon hebben dan moet mama toch nog opstaan! Verder alles goed? Maartje, heb ook niet gekeken naar die viezigheid van je . Ben op het werk en ben bang dat hier het hele netwerk crasht!!! Ben benieuwd hoe het met je schildklier gaat? Hopelijk goed. En die bloeding, tja je kunt doorbraakbloedingen hebben bij het starten met de pil! Ik had vorige cyclus ook ineens tussentijds bloedverlies en dacht dat ik ongi werd maar uiteindelijk toch niet doorgezet precies 2 weken later werd ik ongesteld, heb zelfs huisarts gevraagd en die dacht ovulatiebloeding? Had sikki me ook al gezegd. Het kan allemaal zoveel oorzaken hebben, maar je raakt er toch erg onzeker voor! Hoop dat ik iedereen een beetje heb genoemd, anders sorry!! Nog 3 weekjes en dan hebben we eindelijk vakantie . Dikke ikwilvakantiesmak!
Klingel, zie toevallig je vraag... Ik had het niet bij bruidskleding opgenomen, maar zusjeslief kwamen er mee... Ze sliepen bij mij de avond voor de wedding en kreeg 4 cadeautjes....je raadt het al! Something old: een afschuwelijke foto van ons 3-en van vroeger Something new: 2 rode badeendjes met hartjes erop! Something borrowed: Ik had de sluier in die mijn oudste zus ook droeg op haar bruiloft Something blue: kreeg blauwe babysokjes...haha...en nu maar afwachten of ik daar ook nog wat mee kan! Sas, wat fijn dat de spirit weer terug is! Maar kan me voorstellen dat je af en toe zo'n moment hebt hoor! Ik herken dat heel erg! Maar vind het super dat jullie er weer vol voor gaan! Jo, las ook van de negatieve test...wat ontzettend kl*ten...ook ik ga geen moedpraatje houden, het is gewoon Kut! Sterkte lieverd! Maartje, ik duim superhard voor je, het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat irritante gedoe van jouw lijf! En over die hyves + foto + weet-ik-veel-wat-voor-sex, PROEST! Ik stond daar helemaal nie bij stil, nu wel! haha! En bedankt! Ook nog bedankt voor verschrikkelijk ranzige filmpje! Ik gillen en wegdrukken, mannetje kijkt me verbaasd aan...euh, sorry! Jeetje, wat ranzig, kreeg er kotsneigingen van! Kling, leuk donderdag trouwjurk zoeken/passen!!! lekker met mams! Geniet ervan! Blijmeis, ga jij lekker hard zeg! Buikfoto al gemaakt?! Ik = benieuwd! Sik, knuffel! Lekker weer weekend weg geweest?!?! Sil, prachtig DDD! En bedankt voor de reactie op mijn hyves, haha! Alex, knuf voor jou! Pip, ook nog van harte met je zwangerschap! Helemaal super!!!! *als je geen zin hebt in babykamergelul moet je dit stuk overslaan!* Hier, Vandaag babykamer geschuurd! Hoeft mannetje dat nie allemaal te doen! Woensdag kan ik behang ophalen en 11 augustus komen mijn zussen om te helpen behangen. Daarvoor moet mannetje dus nog schilderen! We hebben gekozen voor effen behang rechts, een metallic blauw, mooie warme kleur die voor jongen en meisje kan! En dan rechts ook effen, heel zacht groen. Over het blauwe behang, komt een hele grote boom... Zal een link sturen, dan kom je op startpagina, druk je bij categorie op bomen,takken,bladeren Dan zie je daaronder 4 afbeeldingen staan, druk je op de 2e en dan bij kies een boom de: mei/074 Dat is onze boom!!!!! Hij is 2.30 hoog en 1.60 lang.(haha...bedoel breed)..het ledikantje komt dan tegen de stam aan te staan, niet met hoofdeind, maar met zijkant! En die zachtgroen komt ook terug in de bladeren! Inke.nl: Interieur ontwerp, vormgeving en concepten van Inke Heiland. Interieurstyliste wilde er nog achteraan bellen, dat ze ook wat paars bij de bladeren indeden...vond ze mooi...ik ook! *Einde babykamergelul* Knuffel voor jullie allemaal!!! SMAK
Sabrien, superwijf dat je er bent! Lekker aan de klus, goed hoor! Wel sichtig doen he?!?! Natascha, gecondoleerd...dat had ik even gemist, sorry! Sterkte! Sik, las ook idd iets over veel schade bij je schoonouders! Sodeju zeg! Kl*ten! Nogmaals smak!
@ blijmeisje, YES! Missel wordt minder, ik hoop dat je er snel helemaal vanaf bent maar voor nu is minder ook al heel erg fijn! Balen dat je vandaag niet fit bent @ Sabrien, goed bezig geweest!!! Nog 3 weekjes en dan heb je dus vakantie. Lekker hoor! Nog ergens naartoe (of heb ik dat weer gemist)? 3 weken lijkt lang, maar dat is zo voorbij. Aftellen en dan kun je heerlijk gaan genieten! Hier nog 8 weken werken... sodeju! Ik ben ook enorm aan vakantie toe. @ Loesie, ook al zo goed bezig!!! En wauw... wat gaaf zo met die boom! Heel erg mooi. Wat zal dat een prachtig kamertje worden... @ Klingel, pas-sessie met mama... dat wordt een prachtig dagje en weer een stap verder! HUIL
Sas ik had je berichtje over Lenette net gemist. Ik heb de uitzending gister gezien via uitzendinggemist. Het raakte me echt. Heb trouwens vreselijk gelachen om de hele show, maar tussendoor en aan het eind zag en voelde je echt haar verdriet. Kan me voorstellen dat dat iets in je losmaakte! Sabrien whoeiii!!! Goed bezig!! Leuk hè alles weer eens veranderen.. Blij dat jij blij bent! Loesie: heeel gaaf die boom! Vrienden van ons hebben de giraf, echt supermooi! Kost wel wat zeg! oef... Maar echt een eyecatcher. Wij hebben 1 muur met planken (verticaal) en die willekeurig in 3 kleuren geschilderd, lichtblauw, roomwit en lichtgrijs, daarvoor hangen 2 grote (20x15 cm) felgekleurde beesten aan een veer en mijn zoons naam in grote piepschuimen knalrood geverfde letters. Klinkt heel druk, maar is het juist niet. Kan het ook niet goed uitleggen, weet niet waarom ik het probeer haha... Dames.... buikfoto in album! Ik ga tukkie doen!
@ BM, wowie wat een flink buikje al! Nee, ik denk dat je die niet lang meer kunt verbergen En ook al zo'n slankie
Ja erg he!? Moet je m eens na het avondeten zien. Had ik de vorige keer trouwens ook. Vroeg al een buik, maar uiteindelijk groeide hij vrij langzaam. En nu de 2e, dus gaat ook nog sneller. Ach, ik vind het niet erg. Onze vrienden en familie weten het al en ik heb nu 5 weken vakantie. Daarna ben ik al 15 weken!
Pip! Wou ik nog zeggen: mooie banner!!! Wanneer heb je echo?? Zo spannend! En hoe voel je je? Al klachten? Of juist niet? Over verven: in principe mag je verven op waterbasis, dus latex, maar tegenwoordig kan je ook alle lak op waterbasis krijgen. Dat mag je hele zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik zelf de 1e 3 maanden altijd wel voorzichtig ben. Maar daarna heb ik ook wel eens een muur geschilderd. Je moet oppassen met oplosmiddelen, dus lak op terpentinebasis en sowieso terpentine enzo.
@ Pip, wat lief! Thanks voor je oppepper Het is zo waar wat je zegt en zo herkenbaar! Ik zie ook erg op tegen IVF, maar ergens ook weer niet. Die hele mmm is inderdaad lekker dubbel! Wat een prachtige banner heb je! Hoe voel je je?
BM, wow, mooi buikje! Dat kan je idd niet meer verbergen!!!! Staat ook supermooi in dat jurkje! Dank u voor compliment over boom, slaapkamer van zoon klinkt ook erg mooi! Haha! Snapte het wel een beetje hoor!!! Pip, hele mooie banner, staat je goed! Wees maar nie jaloers hoor, je kan gewoon bij haar langs gaan en zij geeft advies (gratis) Ze heeft samen met haar man een behang/verf winkel hier in het dorp en zij heeft dus een opleiding binnenhuisarchitect gedaan! Als ik advies wil, heb dat ook bij woonkamer/keuken gedaan) dan bel ik en dan maak ik een afspraak met haar, zij helpt me dan om dingen uit te zoeken! Ze heeft tientallen boeken, maar weet precies wat waarin staat en wat je mooi vindt... Dus is geen luxe hoor...maar wel heel handig! (eigenlijk had ik je gewoon in de waan moeten laten dat wij gewoon errug veel geld hebben en alles laten doen, hihi!) Ik = ook gek op magnums...vooral de almond...hhhmmm...verder niet teveel poespas eraan! We beginnen er hier maar niet aan, nie goed voor mij!