klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Aaaaaah zie je nu wel maartje.... je mannetje wil echt wel mee hihihihihihi op naar een mooie echo morgenmiddag om 14.00 uur

kan iemand me dan een goed nieuws sms sturen? aangezien ik dan zelf ook op het ziekenhuis ben ivm de poeppraktijken van mn oudste zoon;)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi

Ik stuur je wel een sms als we klaar zijn met de echo.
    :)

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niet direct ongerust worden als jullie niet direct iets van me horen, he!! Ze hadden eigenlijk geen ruimte in de agenda dus ik ben er gewoon tussendoor gepropt en wanneer je wel een normale afspraak hebt staan loopt het elke keer al uit, dus ik ga er maar niet van uit dat we nu wel direct op tijd geholpen zullen worden ;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ;) k dan :D

pfff ben al dagen mn hoofd aan het breken over de tekst voor op het kerstkaartje... ben van mening overal en altijd iets persoonlijks erbij te zetten maar dit jaar loop ik echt helemaal vast *zucht*

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dan heb ik de oplossing voor jou... Gewoon geen kerstkaartje hahaha

Ik ga dit jaar geen kaartjes versturen, heb er geen zin in hihi

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    zal me niet druk maken ;)
    ik heb bij de gyn weleens 3 uur zitten wachten pffffff elke keer een spoedgeval er tusse etc en de meeste werd gevraagd de afspraak te verplaatsen naar een andere dag maar met mij kan dat dus niet ivm medische indicatie steeds zat je daar mooi te koekeloeren pffffffff

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    tis me de week wel he

eerst die ontuchtzaak en nu vanmorgen in frankrijk die gozer die een kleuterklas gijzelt met 2 zwaarden ...pfffffff de wereld draait helemaal door :'( *huilt voor de kinderen allemaal*

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Klingel????????????????????????????????????????????

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    3 uur wachten bij de gyn? Bedoelde je niet 3 uur wachten in DD? ;)
    Hahaha ;)

Klingel zit zich te verkneukelen om ons haha

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hahahaha nee 3 uur bij de gyn voor controle ....... nam ook altijd de middag vrij als ik op controle most want liep zowat altijd wel minimaal een uur uit :D

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat is wel heel veel wachttijd zeg!!

Kijken jullie ook wel eens mijn vrouw, jouw vrouw?

Sinds ik op de bank hang kijk ik het bijna elke dag. Echt lachen hoe die mensen met elkaar om gaan hihi

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hahahahaha ja keek dat altijd toen ik nog thuis zat.... nu staat er de godsganse dag die schijt tekenfilmpjes van Mathijs op hahahaha dora diego dibo etc etc etc pffffff
    mag ik mn handen klappen dat sávonds een keer journaal op kan maar meestal zie ik de volgende dg de herhalingen ervan :p

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha
    Is trouwens alweer afgelopen ;)

Heb trouwens besloten dat als we straks met 11 weken precies een goede echo hebben gehad dat we dan gaan beginnen met behang te verwijderen van beebkamer :)
    In het kader van positief denken hihi

Iemand ervaring in glasvezelbehang verwijderen zodat het ook mooi verwijderd word en de nieuwe laag behang niet 100 bobbels heeft?

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *Staat te trappelen om het 3e deel in te rennen*

Dat 3e deel moet nog mooier worden dan het 2e deel, één en al roze graag :).

Ik heb echt knallende koppijn, krampen, ben chagrijnig en heb zin om te snauwen naar mensen met stomme vragen. Leuk hoor ongesteld worden ;). Laat deze dag maar heeeeeeel snel voorbij gaan, bleh.

@Maartje, goed zo dat Maartman toch mee kan. Maar ik weet zeker dat maartjebeeb nog lekker aan het groeien is hoor.

@Lauwtje, zwaaiiiiiii :). Geen zin om te reageren, herkenbaar hoor en is niks mis mee ;). Neem maar lekker de tijd voor jezelf. Knuffel

@BM, laatste week werken JOEHOEEEEE!!!

@Sil, wat een werk om bij iedereen een persoonlijke boodschap op de kerstkaart te schrijven. Ik ben altijd kort en krachtig met onze namen, alleen bij heeeeeele goede vrienden/familie schrijf ik iets persoonlijks.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Emma ik denk ook dat ik het dit jaar doe met alleen onze namen erop pfffffff.weet het anders ook niet krijg al spontaan kramp in mn handen als ik denk aan alle kaartjes die ik moet schrijven

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #7196 klingel, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
    pollewopjes!

ik was inderdaad aan t TITgeven in de haard, en heb inderdaad die DIRNDL-aflevering gezien, meine gute seg!

maareh, ja, we gaan verhuizen.
    hoe werkt dat ook alweer?

ohja ik ga even een nieuw doolhof graven, ik heb alleen nu even geen tijd voor een heul persoonlijke illustratie, huiler de huil! :(

dus, t wordt gewoon ordinair open gesmeten okee?
    en dan deze dicht getimmerd door de modjes.

we hadden eigenlijk wel door kunnen gaan tot 10.000 :D of tot 200.000 keer :$ bekeken, maar then again,

een frisfruitig piemelig en vooral ROZE babyrinth hebben we nodig en wel SCHNELL!!

heb jullie ook gemist trouwens hoor!
    5 dagen geen Inet is vreemd, hoewel het drukke dagen waren vol florinespul, ik kan de tijd soms ook niet geheel meer vinden om even rustig te gaan zitten apple-en :(

anyway,

iedereen alles ingepakt?

@loesie: even die anaconda luchtdicht verpakken graag!
    @taliaa de taille braille franje spanje: jij hoeft niets te verhuizen, wij verhuizen jou met achterlating van d' aardbei en de rest tilt een of ander slaafje dat ik zo van straat ga plukken wel!
    @nyn: gij lieve opperdweilinvriendin: nieuwe dweilmachine staat al mise en place in deel3!
    @sik: een boeddha voor jou, en iedereen trouwens, MET piem, in deel3!
    @maartje: jou zwengelen we in verticale staat zo deel3 in!
    @lauw: pak je spullen, laat je lip hierliggen ;)
    @emma: jij ook, hop hop, snel in de knuffelhoek wegens WOD van deel3..
    @blijmeis: hupsa, inpakken die doos! en dan languit bij de doolhoof3haard. bijna verlof!
    @sas, sab, alex: de holletjes zijn dolletjes in deel3!
    maar ik hoopbid echt dat ze niet (zo) nodig zijn...
    @zara: hupsa, get your stuff en door naar deel3. handjevast ook echt voor jou voor volgende poging, en verdammt nochmal, 2011 SAL je jaar worden, ik word ook altijd zo verdrietig van het jaartal waarin jullie kinderwens wakker werd... :(
    @jo: zie zara: hopsakee, we gaan! er staat een onwijs WIJNREK in deel3, nu het nog kan trala, maar zie je daar die palet met Jip en Janneke appelsap en aarbeien (nee, andere taliaa de dalai lama!) bubbelsap?
    DAT SAL je drinken in 2011! SO!
    @sil, onze BO, hopsakee inpakken die hele santenkraam! laat je strijkgoed maar achter, deel3 heeft een strijkslaafje hoor!
    @pip: hopsakee, voor jou ook een koffer gereserveerd. mooi in een cocoonhoekje in deel3 waar er niet teveel piemels om je hoofd wapperen!
    @bright: so, onze grunnse *binnenwipper* (waar woont u zoal eigenlijk, bijna drenthe dus?), pak uw hutkoffer en sleep u naar deel3!
    @ladybroccoli: seg VLIEGensvlug je gesealde koffertje so *hop* deel 3 in terminallen bitte!
    @meelezersleversloerderssoapvolgers: ja hopsakee, wegwezen hier, een nieuwe episode gaat beginnen!
    *nu nog spannender, met gratis 25% meer inhoud! en vooral ROZEALERT & HCGEVAAR!!*
    :D

@josien: ik zag je hangen! ieks we zijn bijna ingepakt hoor!!!

@@@ ieks, nu heb ik haaststress wegens mod in beeld, dus ik vergeet meteen wat ik nog meer wilde zeggen tegen de rest!

@ de rest dus een algehele kofferpaksmak!

we GAAN!

rest mij niets meer dan jullie allemaal te bedanken *kerstmuziekje gaat aan* voor dit prachtige machtige krachtige deel2.
    het was een heftig deel..
    er was roze, er verdween roze, er werden beebjes geboren, er werd getrouwd, er werd gehoopt en gebeden, gekaarst en gepiemeld.
    gedweild, gewijnd, en heel erg hard gehuMMMord.

dank jullie wel. :)

ben blij dat jullie op een of andere manier op de rare titel van mijn dagboektopicje deel1 hebben geklikt, en zodoende in mijn leventje zijn gekomen en gebleven!

stelletje lekkere gekke mooie stoere lieve slimme mooie meiden!!

we zijn een onwijs grappig, kleurrijk en piemelig doofhof en ik hou van jullie!

*jankt iedereen onder en peert m naar deel3*

@josien: klap maar dicht schat!

*snif*

*editje*
    babyrinthbabes!
    voor al uw zedige, lieve, huMMMoristische, handjesvasthoudende, piemelende en ROZEwordende activiteiten, vanaf nu in:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/243818-klingel-babyrinth-deel3.html#post8707359

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hebben we een linkje dan?????????? ga wel ff zoeken dan :D

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sil: zoekt en gij zult piemelen!
    @maartje: hiha!

@josien: eeeeen... tweeeee......

piemel!

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Daar sluit ik me bij aan... met de hoop dat het nieuwe babyrinth heel snel helemaal roze kleurt!

Dikke knuffel en alle goeds in jullie nieuwe deeltje.

Hier komt een mooi glitterslotje!

Deel Deze Pagina