klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh ja, Sabrien: Trusten!!! :D

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, kamertje is prachtig!!! Buik trouwens ook!!! En ook ik dacht, dat is toch geen spijkerbroek hè :$ Hihihi... kon het me niet voorstellen...
    Uiteraard een kort spijkerrokje met glitters :p

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi hi, ja, Saskia, ik dacht het ook... WAATTT? Een spijkerbroek?

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje...ik denk...ff wat teruglezen en dan reageren, maar euh...weet nie waar ik moet beginnen, stelletje kletskousen!!!

Maartje, JOEHOE!!!!!
    Net als Jo, snap ik er werkelijk waar de ballen nie van, maar als joe blij is, is ik het ook!!!!!!!!:D
    En nu op naar morgen, nog meer positief nieuws, het MOET!

Bright, had in het vw al gereageerd, maar ze heeft nu dus medicijnen gekregen?!:( Ik hoop dat ze nu beter in haar vel zit, arme meisje!

Klingel, thanx voor compliment, zal zo jouw album ook eens bekijken! Wordt ook vast een heel mooi superkamertje!!!!:D
    (ik mag straks behang ophalen, holladijee!)

Sil, he bah, wat naar van die bacterie!!! Dus weer aan de antibiotica! Sjonge jonge!:$
    Ik heb dat ook weleens gedacht van die 3-ling hoor! Ze komen toch uit dezelfde lichting om het zo maar eens te zeggen...wel een apart idee he?!

Sas, was jij over DD he?!
    Ik herinner met nog december 2009, Klingel en ik helemaal in de stress over welke ziektekostenverzekering nu het beste was voor DD!
    Wij hebben toen gekozen voor Menzis extra verzorgd 4...kreeg je het dubbele van het maximale terug...dus rond de €3100...
    Ik heb dus niks bij hoeven te betalen.:D
    Misschien is dat iets voor als je straks eind dit jaar toch overweegt om naar DD te gaan!
    Maar eerst maar eens kijken hoe je gevoel hier is toch?!

Nynke, jij hebt dus ook BI gehad lees ik!?! Dan is het misschien toch verstandiger om even te wachten...maar verstand en gevoel dat matched niet altijd met elkaar he?! Jammer is dat!:(
    Bij jullie bewolkt?! Blaas het ff hier naar toe, het is nie leuk meer!

Jo, fijn dat het oprit bijna klaar is!!!! mooi geworden?!
    En dan nog de rest van de tuin?! Vandaag veuls te warm hoor!8)

Euh...
    Sabrien...toe aan vakantie ja?!?! Dan gaat de tijd idd veel te langzaam! Ik hoop voor je dat je toch de dagen een beetje doorkomt! En ik vind ook wel dat je 8 weken hebt verdiend...maar ja...dat zit er vast nie in!

Sik...ik mis je ook! ff lekker in je holletje gekropen?!

Blij meisje...goh...ik ben het nu ff weer kwijt hoor...weet dat ik al gereageerd had op je mooie buik!

Hier,
    alles gaat z'n gangetje...begin me nu wel soms te vervelen! Dit is al de 6e week thuis!
    Moet er hierna nog 1 voordat mannetje ook 2 weken vakantie heeft!
    Daarna nog 1 alleen en dan is de vakantie voorbij!
    Hoop echt dat ik nog 5 weken kan werken, want om die ook nog thuis te zitten, voor verlof, dus dan nog eens 6 weken verlof erbij...
    ppffff...dan heb ik 21 weken thuis gezeten! Da's toch nie leuk!

Gister maar naar zuslief geweest en vanmiddag gaan we richting paps en mams om te bbq-en met de hele fam...hopen dat het droog blijft!
    Probeer wel zoveel mogelijk af te spreken met vriendinnetjes enz, maar ja, die zijn, of nog aan het werk, of met vakantie...
    Ik ben zooooooooooooo zielig!:)

Ik ga ff Klingels kamertje bewonderen, toedels!!!

SMAK

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Klingel, geweldig kamertje!
    En dat tasje, hilarisch!!!! Wat lief van Klingman!!!!!

Buikje begint te komen hoor, let maar op, die groeit zo ineens met een spurt!
    Mijne begint nu een beetje stil te staan heb ik het idee...dus precies andersom!

Las over dekbedje...wil je die gaan gebruiken als dekentje voor barbie?! Lees nl overal dat dat t/m 2 jaar te gevaarlijk is, ivm wiegendood...
    Misschien was je er ook wel heel wat anders mee van plan hoor! Maar dacht...noem het ff!

Maar echt een superkamertje, barbie zal zich een prinsesje voelen!

Liefs

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Jo, kabouter tuinklus.... gelukkig begint het al op te schieten!!!!
    En thanks voor welterusten wensen, oogjes dicht en snaveltjes toe.

Maartje, YES wat een goed nieuws. Dat heb je al in de pocket, nu morgen nog goed nieuws voor wat betreft cystes!!! Ik duimmmmm. :D Werk ze nog!

Nynke, jammer vandaag bewolking. MOK :x.

Je mag zeker vragen hoe het met onze MMM gaat hoor!!!
    Ik heb het er hier een tijdje niet meer over gehad, voel me dan soms zo'n zeur:) en eigenlijk is er nog niet veel gebeurt.... Maar we hebben de start gemaakt in het "nieuwe" ziekenhuis, begin juni hebben we daar de intake gehad. En komende maand gaan we alle onderzoeken opzetten: bloedprikken, echo's, HSG-onderzoek (baarmoederfoto) en zaadonderzoeken/bloedonderzoeken bij hubbie. Van de ene kant verheug ik me er erg op om weer te "starten" maar van de andere kant vind ik het ook wel heeeel erg eng. Dit is nu het 3e ziekenhuis waar we in behandeling gaan en vindt het erg spannend weer allemaal. Hubbie en ik zijn allebei tot nu toe nog heel erg positief over de gang van zaken daar en hebben zelfs met een psychologe gesproken en dat heeft ons toch wel goed gedaan! We hebben er weer helemaal zin in en hebben vertrouwen in de toekomst, nu moet, zal en gaat het ons lukken!!!! We gaan net zolang door totdat we ons doel bereikt hebben. Dat onze grootste wens mag uitkomen.

Wilde het eigenlijk pas vertellen als ik 3 maanden zwanger was :p nee grapje dat zou ik jullie nooit aandoen! Maar dan zijn jullie weer op de hoogte van onze MMM.

Sorry voor mijn lange ego-verhaal!!!

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dat is toch helemaal geen lang ego-verhaal Sabrien? Ons wel op de hoogte houden hoor! Anders kunnen we toch niet meeleven enzo? Welk ziekenhuis zijn jullie nu?

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sabrien: stop nou toch eens met sorry zeggen seg!!:x:D Iedereen mag hier zijn ei kwijt, letterlijk en figuurlijk zelfs.:p
    Dus je bent geen zeur als je je verhaal hier neer zet.

Maar ik ben blij dat jullie een goed gevoel bij dit ziekenhuis hebben. En ik hoop zo dat dee behandeling het zo gewenste beebje gaat opleveren.

@Loesie: ik heb zeer ernstige BI gehad. Lopen ging op het einde bijna niet meer en ik ben nooit 1 dag pijn vrij geweest. Vandaar dat verstand nu echt boven gevoel moet gaan.
    En pas op met straks were willen werken. BI klachten erg serieus nemen. Je wilt niet na de bevalling ook nog klachten blijven houden.

Veel plezier het behang ophalen.

En de bewolking komt morgen jullie kant op. Ik houd hem lekker hier vandaag.:p

@Jo: ik vat het zeker niet verkeerd op hoor.;)

Tuin gaat helemaal goed dus. Foto's???

Rivier is idd heerlijk. Alleen gaat bij ons de Rosé of wijn in de koelbox.:D

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks Jo :D, we zijn nu overgestapt naar Belgie.

Zal jullie nu zeker weer op de hoogte houden. Maar was er zelf een beetje klaar mee om het steeds over de MMM te hebben (hier maar ook thuis en op het werk), ben de afgelopen maanden er stukken minder mee bezig geweest (zelfbescherming). Maar nu we er weer vol in zitten vind ik het toch wel fijn om hier weer wat te komen ventileren.

Thanks!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nynke, SORRY :D;) hahahahahaha. Thanks!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nyn, bedankt voor je tip...zal er toch nog maar eens over nadenken...nicht is 5 juni bevallen van een dochter en kan nu net weer een beetje lopen, ook BI...
    Zij zei ook al dat het niet verstandig was om weer te gaan werken...hhmmm...
    Heb al aangegeven bij directeur dat het ook zo kan zijn, dat ik alsnog na 2 weken stop, omdat het niet lukt...
    Zal wel zien, heb nog 3 weken om erover na te denken!

Sabje, je kunt hier alles vertellen...wij zijn er voor je!
    En natuurlijk snap ik dat je het ook wel wat minder noemt uit zelfbescherming, maar het is wel fijn om je hart te luchten met wat je bezig houdt!
    En dat moet je ook echt doen!
    Jullie gaan dus naar een ander ziekenhuis! Ik hoop zo dat dit ziekenhuis jullie kan geven waar jullie al zolang naar verlangen!

En ook naar het buitenland nu zie ik!!! Je weet wat het Klingel en mij en Sil en Pat en nog wel meer heeft gebracht!
    Dus we zijn positief!

En toch 'fijn' dat ze alles weer gaan onderzoeken! Wie weet wat er allemaal uitkomt en wat ze nog meer voor jullie kunnen doen!
    Hou ons op de hoogte meid!

Liefs

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maart: indien je, zoals loes en ik, voor die tijd hebt afgesloten blijft het wel dat bedrag.
    maar daar hebben nieuwe klanten dan niets meer aan.
    en ik ook niet, tenzij ik echt in nov weer een poging doe- NOTTTTTTTTTT

@broeken: IK? ja daaaaaaaag!

@kamertje: lief he! hoewel het is echt een kamer hoor.. achterlijk groot ;) ahem.
    aan de kamer kan je zien dat beebwens tijdens bouw (3.5 jaar geleden) echt NIET bestond nog

@maart: JUICHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH om waardes!!
    nu ben jij aan de beurt schat!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ok Sabrien, op naar België! Jullie grote wens tegemoet!
    Fijn dat ze inderdaad goed gaan onderzoeken, je weet maar nooit. Vertrouwen en positiviteit is goed!!! Het is tijd voor een Sab-beeb :)

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    JULLIE KLETSEN TE VEEL :(

En in mijn huidige state of mind lukt het me niet meer om het bij te houden :(

Weekendje Amsterdam was heerlijk!!!
    Hoewel dit niet de juiste woordkeuze is voor Le Garage.
    Niet dat het slecht was, maar overpriced en overrated!
    Pleister op de wonde was dat we naast Leco van Zadelhoff zaten :D
    'Niets meer aan doen!', zei hij tegen me ;):D
    Wel lachen. Waar anderen in dikke bolides aankwamen en gebruik maakten van de valet parking, kwamen Sik en Siklief aan op de huurfiets en parkeerden die aan het hek recht tegenover de toko :p

Hele weekend fietsen gehuurd, dus lekker door de Jordaan gefietst, Oud-Zuid, het Vondelpark, enz.
    Je kon merken dat het vakantietijd was, want het was verrassend rustig in de stad.
    Zaterdagavond feestje gehad en dus een kort nachtje gehad, want we moesten om 11.30 uur alweer uit de kamer zijn.
    Maar Hotel Arena blijft leuk!
    Kortom, een heerlijk weekend!

Nu een paar hele drukke dagen op het werk (collega’s zijn op vakantie en Sikki is de pineut) en dan vrijdag naar Kreta!
    Vandaar weinig ZP tijd en loop ik dus hopeloos achter :(

Heb gisteren S gemaild met de vraag wanneer ik nu het beste mijn uitgangsecho kan doen.
    Nav de discussie die ik hier op ZP heb gelezen.
    Ben 2 keren in NL gestart en dat was toch anders en heb andere keren bij S eerst de pil of orgametril gehad. En volgens mij 1 keer gewoon begonnen met spuiten op CD3 met een uitgangsecho een week ervoor.
    Nu moet ik op CD2 de Elonva zetten en v.a. CD3 dagelijks Menopur.
    Dus de echo moet dan al uiterlijk op CD1 zijn.
    Heb besloten om deze maand maar weer te ovutesten, zodat ik precies weet wanneer ik ongi moet worden en dus makkelijker de uitgangsecho kan plannen.
    Zit nu op CD11, dus ik denk nog 2-3 weken en dan geht es wieder los!

@mailen met S, heb ik juist erg goede ervaringen mee.
    Hij mailt mij altijd binnen 2 dagen terug!

@reageren op all…
    Ik weet niet waar ik moet beginnen.
    Heb af en toe wat flarden meegekregen.

Nyn, last hormonen. BOEHOE!
    Als het nou een doel had…

Klingel, babykamer en trouwen. Huil!
    Wat mooi, wat mooi!
    Te veel te mooi om te benoemen.
    Alhoewel, dat tasje *smelt*
    Huil!

Jo, jij was al weer snel uit hol ;)
    Lekker vakantie nu?

Maartje, groen licht!
    Joehoe!!!
    Wanneer starten?
    Samen?

Bright, meisje in ziekenhuis?! *huil*

Blij meisje, blij!

Natas, sterkte!

Loesie, en tóch heb ik geen medelijden met je ;)

Sas, gaat het in de rollercoaster van emo?
    Maar eh, altijd blijven sexen!!! :D

Sabrien, wanneer weet beginnen met onderzoeken?
    Wel vertellen hoor!

Zaar, ik mis je!!!

*zucht*

En verder weet ik het niet meer :(

Moet ook nodig weer verder aan het werk!
    Vanavond lekker borrelen met 2 oud-collegaatjes.
    Morgenavond inpakken en vrijdag vakantie!!!

Toedels!!!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Daar is ze weer even uit hol! Sikki!!!!! :)
    Wat een lekker weekendje weer, fijn dat jullie zo genoten hebben!
    En nu toeleven naar Kreta, bijna bijna bijna! Nog even hard werken (niet te hard!) en dan zon, zee, strand en uitrusten!!! :D
    Daarna weer door met Sikki-wens-beeb!

Emo-rollercoaster... ik word er gek van soms ;) Het wordt tijd dat er weer iets gaat gebeuren denk ik. Dan pieker ik minder... over 4 weekjes weten we meer!

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb er nog 14 in de Frier!!! :D
    Wel een gek, maar ook een fijn idee voor een volgend kindje. De tijd is stilgezet voor deze cryo's! Heerlijk, toch?

De bruiloft was geweldig en veel te snel voorbij! We hebben eerst foto's gemaakt, 2 uur lang inclusief een half uurtje in de auto. Daarna de ceremonie in de Oude Hortus, een prachtige tuin in het centrum van Utrecht. Daarna een heerlijke (bruine!!) chocolade/frambozentaart (van de beste bakker van Utrecht) met goudstof erop en daarom heen zeegroene linten gewikkeld (de kleur van mijn sjerp en stola; ik had een strakke, strapless ijsblauwgroene jurk met zeegroene sjerp en stola met een klein sleepje). Daarna een rondleiding door de tuin in 2 groepen. Hierna borrel, helaas ging deze tijd naar onze smaak te veel op aan diverse groepsfoto's. Jammer. Vervolgens een heerlijk langdurig superculinair diner van 6 gangen in de sfeervolle antieke kassen van de Hortus. Er was speciaal alcoholvrije wijn voor mij en de andere 3 zwangeren. Om 3 voor 12 kreeg ik van de ceremoniemeester te horen: "Jullie gaan om 12 uur weg!" Dus ik zeg: dat is goed. Hij zegt: "dat is over 3 minuten!" Oh!!! Oeps. Ik had nog niet eens genoeg van het dessertbuffetje gegeten naar mijn smaak. Maar hij moest wel, mensen wilden al vertrekken. En wij zouden nog worden uitgezwaaid. De tijd is dus gevlogen. Iedereen vond dat we er geweldig uitzagen en het was een heerlijke dag.

De huwelijksreis was ook heerlijk. Veel gezien. Ik ben behoorlijk aangekomen van het goede Franse leven met veel croissants en roomboter en heb al een echt zwanger buikje. "Emmy" (van embryo) zoals we hem/haar noemen, vroeg behoorlijk vaak om eten. Ik was dus hongerig. Ook af en toe misselijk. Ik heb een aantal keren 's middags geslapen, uitgeteld, mijn man zat dan gewoon naast me te lezen ofzo. Gordijnen open. Ook zijn mijn borsten behoorlijk groot voor mijn doen. Het was wel lastig om iets in een restaurant te bestellen wat ik mocht eten: veel rood vlees, (halfgestolde) omeletten, foie gras... lastig hoor. Ik heb op gevogelte en vis geleefd. Nu weer lekker thuis, dat is ook fijn hoor.

Vandaag net 'n echo gehad. Alles is goed! Ik ben nu precies 11 weken en de echo gaf 11 weken en 3 dagen aan (45 mm lengte). 3 weken geleden met 8 weken gaf de echo 8 weken en 3 dagen aan, dus het blijft constant. Pfoe... ik was wel opgelucht, hoor! En heel blij en dankbaar. Ik had een gesprek met een heel serieuze en kundige en aardige verloskundige. Ik ben 1x bij haar geweest, omdat ze op die locatie een echo-apparaat hebben. De volgende keer ga ik naar een locatie dichter bij ons in de buurt (wel hetzelfde verloskundig centrum). Dus ik zie haar waarschijnlijk niet meer. Misschien tijdens de bevalling...

De verloskundige heeft een extra uitgebreide echo gemaakt en precies aangewezen waar armpjes, beentjes etc. zitten. En laten zien dat het schedeltje mooi rond is. Dus ze heeft ons voor zover mogelijk goed gerustgesteld. Ik ga nu echt genieten! Volgende week weer echo: nekplooimeting en bloedafname voor combitest.

Nou, een heel verhaal.

Ik reageer niet op iedereen (op bijna niemand dus eigenlijk :) ), maar dat komt omdat ik dit topic absoluut niet kan bijbenen en dus alleen maar af en toe scan.

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hallo liefjes....

Klingel wowie..huil wat een prachtig kamertje en dat tasje echt te leuk!!!

Aqui nog dubbel gefeliciteerd

Nyn knuf voor joe........vreselijk die bi. Heb het ook gehad maar als ik zo lees niet zo ernstig als jij...

Loesie jij ook last er van....ook al voel je je beter net als Nynke zou ik echt niet meer gaan werken, kan alleen maar verergeren, zeker met groter wordende buik...En er kan ook een dekentje in een dekbedovertrek...hoef je geen dekbed te gebruik maar heb je wel het overtrekje ;)

Sikki ook voor joe! Hoop snel antwoord van Herr S....

Sabrien woohoo nieuwe start...alles sal recht kom!

Jo tuin vorderingen gestaag..hoe is het met jezelf nu?

Maart jeeeeeeeeeeeeeeuuhhhhhhhhhhh fijn meis ik snap het ook niet allemaal maar dat is niet erg...jij=blij

Sil hoe is het met Mathijs en je duo?

Blijmeisje...........fijn dat je missel minder wordt...tijd voor uitbuiken nu ;)

Sas knap dat je met je hart hebt kunnen kiezen! Heeeeeeeeeeeel veel sterkte met alles, we slepen je hier doorheen!

Natas knuf meis. Gecondoleerd met opa. Sterkte ook met je paps. vergeet jezelf ook niet....

Bright...pff vreselijk je meisje in hospital :( Sterkte en hoop dat ze snel weer thuis is....

Hier gaat alles gelukkig steeds weer beetje beter........
    Nieuwe werk is erg leuk, druk en hectisch en wel wennen maar geen spijt van keus.

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    14 in frier:$ Das echt heul veul................* kijkt zelfs beetje jaloers;) *

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ik had 16 bevruchte eicellen en bij de eerste TP (wel 2 cryo's ivm overstimulatie) is het gelukt!!! :) :D
    Echt een heel geluk!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Multitasken??? hihihihi

Bekijk bijlage 87181

Gaat goed met dusselduo/trio
    prikjes gehad vandaag en mama kon net zelf haar tranen bedwingen:)
    overzichtje gewichten

Sanne woog een maand geleden 3600 gram en 50,5 cm
    Sanne weegt nu maand later 4720 gram en is 55 cm

Luuk woog een maand geleden 3580 gram en 49 cm groot
    Luuk weegt nu een maand later 4875 gram en 55 cm

hoe geweldig is dat :D

Deel Deze Pagina