klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Super Aqui!!!

Gefeliciteerd!!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    aaaaaaaaaaaaa Sil wow!!!! Wat gaat je duo goed!!! Enne herkenbaar gevoel bij de prikjes ;)
    enne zeker U bent dé multitasker hier!!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    @Klingel: hebben wij iets gemist?? Krijgen mmmannen een cadeautje bij een poging? Want dat heeft ie dan behoorlijk goed verborgen gehouden...8)

Voor alle andere meiden: heeeeel veel stertkte, geluk en kracht en voor de zwangere: geniet!! (want ik mis dat getrappel al echt weer..;))

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Alexandra: bedankt. :)

@Silvia, geweldige foto van je duo!

@Klingel: Net in je album gekeken. Wat een mooie babykamer wordt dat! En wat was je lang slank, ongelooflijk!!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wowie Sil! Wat goed! En Luuk is goed vooruit gegaan zeg :D
    Wat een leuke foto trouwens hihihi!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Leuke foto Sil!!!!Je krijgt er handigheid in!

Alex (was jij he?) daar had ik nog nie over nagedacht...da's wel goed plan!!!! Kan ik toch nog een mooi printje uitzoeken!!!!
    Zijn vaak leuker dan die lakentjes!!!

Sik, je bedoelt geen medelijden over vervelen?!?! Zou ik ook nie hebben hoor!!! Denk dat anderen er juist om staan te springen om ff lekker overal vanaf te zijn...
    maarja...de pijn die de oorzaak is dat ik me zo verveel is wel k*t...want als ik die nie had, kon ik natuurlijk ook veel meer! En daardoor zou ik me ook nie zo vervelen...
    viciueze cirkel dus...hihi!

Kling, kamer lijkt ook idd heel groot!!!! Maar past dan ook veel in, lekker schommelstoel ofzow?!!? Kan bij ons nie!

Sik, nog eens, wij waren afgelopen zaterdag ook in A'dam! In het vondelpark om precies te zijn! Van een uur of 13.00 tot 15.30!!!
    lekker op terras gezeten daar, op die lekker loungebanken, heerlijk, wat een dagje!
    Fijn dat jullie het ook zo leuk hebben gehad!

Aquilegia, (moeilijke naam, haha!) klinkt als een supermooie dag! En wat een vriezertjes nog zeg!

Liefs

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Het is hier echt hollen of stilstaan he? Gisterochtend enorm druk en bijna niet bij te houden en nu al sinds gistermiddag half 3 niemand meer??

Sikki: klinkt heerlijk dat weekend, en Braakhekke geen aanrader dus? Nou ja, weten we dat ook weer, scheelt een hoop geld!

Hol: ja, er maar wel weer uitgekropen, is veel te mooi weer en wil mijn vakantie er niet door laten verpesten. Dus ik hanteer nu voornamelijk de kop-in-het-zand-methode. Gewoon niet aan denken, tot er weer een echt strijdplan klaar is.

Sil: hihi, wat een leuke foto! Scheelt een hoop tijd, nu hoef je maar een keer te gaan zitten om te voeden. En Luuk is nu echt zwaarder dan Sanne zag ik! En ze zijn ook al even lang! Wat een inhaalslag!

Oei, mannen willen koffie... tot later!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja inderdaad Jo! Zo is het spitsuur en zo kletst er niemand meer :D
    Allemaal illegaal op het werk en thuis geen zin meer in compu? Dat heb ik dus ;)

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaai!

Ik ben dr wel! Maar heb een beetje drempelvrees na de enorme hoeveelheid van gisteren die ik nooit allemaal kan bijlezen.... :)

Schiet het al op met de tuin Jo?

Sas op het werk aan het illegalen? Foei! :x :D Is het rustig? ook wel eens fijn! Geen idee wat voor werk je doet eigenlijk. Iets in de zorg toch? Of was dat Maartje.. :(

Ik moet straks naar zhuis voor intake doktersassistente... 8) Rook je? *nee* Drink je? *nee* Eet je filet americain? *J.. uh nee* ;) Blabla, ben benieuwd. Info heb ik natuurlijk allemaal al een keer gehad, dus hopelijk doen ze nog iets nuttigs!

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    tuin: ik wilde gisteren foto's maken, batterij leeg... dus nu eerst batterij laden en straks foto!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, herkenbaar!
    Hoe meer er gebeurt hoe minder gepieker.
    En illigali op het werk ook herkenbaar!
    's Avonds thuis te veel leuke dingen om handen (itt het werk ;))

Aqui, ook namens mij dubbel gefeliciteerd!

Alex, jij ook weer aan het opkrabbelen.
    Goeso!

Sil, *smelt*

Loesie, pijn is zeker k*t!
    Maar even niets hoeven is zeker niet vervelend.
    Dit itt niets kunnen natuurlijk! Dat is wel vervelend.
    En toch...ik wou dat ik met je kon ruilen...

Jo, kop-in-zand is goed.
    Je kan het hoofd er niet altijd bij houden!

Blijerd, intake! Weer een stap!

Hier werd ik vanochtend overvallen door weer wat nieuws.
    Sinds de laatste cryo cyclus zijn mijn cyclussen opgekrikt van 27/28 naar 34/35 dagen.
    Omdat ik wil weten wanneer m'n eisprong is(maakt het plannen van de nieuwe poging makkelijker) heb ik gisteren snel een setje ovutesten gekocht.
    In de veronderstelling dat ie niet eerder positief zouden zijn dan ergens volgende week was ik vanochtend al vrolijk aan het piesen toen ik ineens dacht, oh ja, ik wilde nog testen.
    Eerst dacht ik, ach laat maar, want ik ben veel te vroeg, maar er toch snel een potje onder gezet.
    En wat denk je, een smiley!
    En ik zit vandaag nog maar op CD12.
    Nu weet ik dus niet of ie gisteren ook al positief zou zijn geweest, dus morgenochtend nog maar eens testen.
    Dat betekent dus een week eerder starten dan gedacht.
    En daar baal ik eigenlijk best wel van.
    Gek he?!
    Ik had gedacht nog een week uitstel van executie te hebben...

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das vroeg Sikki! En ik snap balen wel. Je stelt je in op een week later en dan komt het zo ineens wel heel dichtbij weer.

Hier op het werk is het enorm rustig, veel té rustig. Al zo'n 2 jaar ;) Ik werk op een notariskantoor en sinds de crisis is het verschrikkelijk! Ik verveel me dood, maar gelukkig heb ik zp ;)

Ik had een mail naar CZ gestuurd in verband met vergoeding DD. Ik kreeg dit terug:

Geachte heer en mevrouw,

IVF behandelingen in het buitenland moeten altijd vooraf aangevraagd worden. Geven wij een akkoordverklaring dan vergoeden wij bij uw huidige polis 75 % van het Nederlandse tarief. Zou u een restitutiepolis hebben (deze kan per 1 januari 2011 afgesloten worden) dan vergoeden wij het Nederlandse tarief. Bij een akkoordverklaring geven wij u aan welke vergoeding u krijgt. Dit hangt af van welke behandeling gedaan wordt en of een deel van de IVF/ICSI behandeling misschien in Nederland gebeurt. Ik zal u alvast een formulier per post toesturen.

U kunt ook nog contact opnemen met CZ Zorgservice (013-5949110). Zij kunnen u eventueel ook naar gecontracteerde centra verwijzen. In Duitsland hebben we geen contracten voor IVF behandeling gesloten maar wel in België. In die gevallen zijn er prijsafspraken met de centra gemaakt.

Hmmz, ik denk dat we eerst voor Eindhoven gaan. Ik vind het nu al een gedoe met de verzekering. En je krijgt zo ontzettend weinig terug dat we beter een vierde poging (hopelijk niet nodig) in DD kunnen doen.

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ha sik!

Ja weer een stapje dichterbij... En daarom doe ik er ook een beetje stom over.. Zo'n intake terwijl ik alleen maar denk: 2,5 week geleden was de echo, we kunnen hier wel gaan zitten babbelen over zwanger enzo, maar ik denk alleen maar 'doet hij/zij het nog wel'. Ik zit echt op de 12 weken echo te wachten en dan... Kan ik echt genieten!

Ik weet ook dat jij met alles wat je in je hebt onze klachten over zou willen nemen om dit ook maar mee te mogen maken! Weet dat ik daar ook echt elke dag dankbaar voor ben hoor!

Wat jouw lijf betreft. Volgens mij verrast het jezelf ook elke weer hoe je op iets reageert of niet? Dat je nu opeens schrikt van een vroeg ei. Ik snap dat wel hoor. Je maakt elke keer in je hoofd een planning en dan is het opeens allemaal weer anders. En eerder... Dan zou je nu toch ook eerder ongesteld moeten worden toch!? (sorry domme vragen)

Ik hoop gewoon zoooooooooooooo dat het jullie nu ook gegund is!!!!! DIKKE SMAK!

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee sas, ik hoor de hele tijd in je berichten door dat je ondanks alle genoemde dingen over Dusseldorf gewoon een goed gevoel over eerst Eindhoven hebt! Super toch! Switchen kan altijd nog en is vast niet nodig!!! Echt je eigen gevoel volgen..

Irritant als het zo rustig is op werk, je kan beter gewoon wat te doen hebben! But hey, we are here to entertain you! :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg!
    :)

hollen of stilstaan in t babyrinth- dat zal babyrinth wel van zijn bouwster hebben! :D

@loesie: knuf op pijn!! KNUF!
    en hoest verder dan?
    ben je er (gevoelsmatig) al klaar voor? ik steeds meer merk ik.
    denk ik.
    soms.
    :p

@kamertje: we wilden er eerst een muur in bouwen wegens ' te groot ' maar nu de meubels erin staan ist niet nodig.
    er komt geen schommelstoel wegens ' te hard ' (hoewel ik geweldig vind!!!) maar een bank wegens ' liggen met die hap indien zin '
    ;)

@jo: tuinfotospam! laat sien! :D

@jo: wat zijn joe plannen nu verder, vertel?

@sil: wat een geweldige multitaskfoto was dat!!!!!!!!!! :D

@nyn: hoe voel jij je? al minder last van PMS en en en?
    en al nieuws van die stomme fransen die niet bouwen maar wel zeggen dat ze t doen?

@blijmeis: whahaha! intake, de vraag is wie meer weet inderdaad he, jij of zij! :p
    maar toch weer een leuk en mooi moment. bewust meemaken!
    maar dat doe joe wel :)

@sik: NOU JA SEG!
    een :) op dag 12!
    dus sikkilijf zegt: ik ben er klaar voor!
    *waarvoor applaus!!*

hm, wel vreemd ja.
    en dan eerder beginnen.
    en dat vind je niet fijn?
    daar moet ik eens even goed en lang over nadenken, hoe dat zou kunnen komen.
    ben je daar zelf al uit???
    spannend, eng, erop of eronder, dat soort gevoelens?
    liever even struisen?

ik las elders (lui in bed op gsm) dat je je afvroeg of de timing van de 1e echo (3 dagen na ongi) wel goed was.
    lijkt mij echt wel hoor!
    je wil niet beginnen bet stimuleren voordat je zeker weet dat lijfje er klaar voor is!

er gebeuren rare dingen hoor!

mensen die bv beginnen met volgende poging terwijl ze zwanger bleken maar nega bloedtest hadden :$
    (bij antiek meisje voor TP naar DD, mooi een miniminiminibeeb in buik aldaar!!!!!!!!!!! :$)
    (NEE ik wast nie! ik was alleen maar van HCG<1 en toch swang terwijl er al bijna 3! uit de frier waren gehaald!)

@sik: wanneer weer date met S? En dan aan de nieuwe gratis meds?

en wat deed die hoofdletter in die laatste zin???

le garage was dus idd een beetje overschat maar desondanks wel zeer amusant. leco naast je lepel: das lachen toch!
    wat bedoelde hij met ' niets meer aan doen ' alleen?
    t eten, jouw kapsel, de W? seg?
    leuk trouwens- fietsen door die stad! klinkt als een supersikkiwaardig weekendje! :D

trouwens, over M, de compagnon van A, die dan weer de partner is van mijn bestevriendgetuigeceremonieregelnicht:
    ik denk niet dat hij jou heul lastig vond, ondanks dat je de bar eruit hebt laten slopen ofzo :D
    althans- hij zei nadat hij ons draaiboek had gezien, dat dat het meest uitgebreide draaiboek was dat hij ooit had gezien :(
    snap ik niet, want we hebben echt niet zon raar programma!
    en voor kasteelbegrippen zijn we ' een makkelijk partijtje '

wellicht dat komt omdat ik van elke letter een alinea neig te maken?

:D

trouwens trouwens, kom jij wel eens in t bolke?
    vanavond OPEN AIR! TE hysterisch. TE jammer dat ik niet wil (nuchter en zwanger enzo)
    maar- die kastvriend van mij - die GAAT! hoe stoer is dat!
    heulemaal zonder mij, t durp uit hier, opgevangen door mijn bestevriend.
    kijken of er iemand uit de kast durft worden getrokken... ik hoop het ZO voor hem.....

@lady z: mannen een kadootje? volgens mij krijgen ze alleen een hormonsterige vrouw na poging, en een paar weken later, als ze in DD lopen, een rekening waarvan je achterover slaat! :D

@bright: HI babe! daar was je weer even, fijn!
    no worries over verwaarlozen zeg, je hebt een goede reden!
    in een wiegje, welteverstaan! :D
    hoe gaat t? en hoe gaat moederen?
    moe van moeilijk?
    moe van moe?
    vertel!

@sab: trala, vakantie jij he? en hoest verder?

@alex: dikke knuf voor joe! ik heb je PB gelezen, komt een lange terug! ;)
    ook over eventueel uit te wisselen narcotiserende middelen in een bepaalde kulhschrank die er misseluk van wordt ;)

@hier: alles goe en blij.
    gisteren lekker samen met klingman gesport en getuind en mooie gesprekjes gehad.
    trouwens, @sporten: ik weet niet of er hier (ook) mensen zijn die het/mij gek vinden dat ik met 27+ buik in sportschool zit, maar eigenlijk is het woord ' sporten ' niet van toepassing op mij hoor.

tis: tien minuten fietsen op slakkengang, dan wat aan apparaten hangen op zwangerproofe manier met fysio in mijn nek.
    kaliber ' pak suiker optillen ' en ' kratje bier wegduwen '
    dan nog 20 minuten lekker wandelen op domme band.

geen zweetdruppel die eraan te pas komt!
    gewoon lekker ' onderhoud ' en wat oefeningen die goed zijn voor hysterisch hypermobiele lijfje :p

aldus!

u merkt, ik krijg wel eens FOEIreacties hierop.
    maar ik luister echt naar lijf en deze inspanning is niet meer dan, bv, een middagje shoppen.

wat ik vanmiddag dan maar even ga doen! :p

nou ja, mama ophalen, in bruidszaak zetten, in bank droppen met thee, jurk passen, samen hapje, en weer wegbrengen ;)

NICE en vooral: een mijlpaal!

@blij: heb alleen wel oud verdriet dat boven komt. best wel overdreven lijkt t/vind ik soms wel. maargoed.
    zie album- 12 aug is aagje, het witte poesje, doodgereden hier voor de deur.
    die dag (en vooral het gezamelijk loeijanken met klingman enz) hebben ergens iets geraakt wat ik nog niet heb kunnen repareren.
    dus ik jank veel,
    maar dat geeft niet.. ik kan t ook wel weer relativeren een beetje maar soms even niet ahem. gek he.

nouja, velen van jullie hebben diertjes dus snappen t misschien wel beetje.

@klingel: KLETSKOUS!!!

@kous: heb nog steeds verf op been. zag ik zonet. had niemand dat even kunnen zeggen? loop dus al sinds maandag met witte veeg *denkt aan piemel, waarom eigenlijk :(* in knieholte :x

@klingman: das ook zon type die rustig met mij uit eten gaat, en dat als ik dan halverwege via WC naar spiegel kijk, zie dat mijn mascara in mijn oor zit.
    liefde verblindt zullen we maar zeggen! :D

@liefde: klingman wordt zenuwachtig voor de bruiloft! :D
    PROEST!

opeens van die opmerkingen als ' waarom moeten we eigenlijk als laatste binnenkomen bij ceremonie '
    en ' ik snap wel dat J (trouwerij vorige week) bijna flauwviel vlak voor JAwoord hoor, al die spanning en aandacht! '

:D

denk dat ik maar iemand moet aanwijzen die m opvangt heheheh

ik zeg maar steeds, en steeds vaker: ' hallo, JIJ hebt mij ge-aanzoekt! '
    heheheheh.

anders nog iets?

oh, zoveel. ik heb een hoofd vol met letters maar die gaak nu even elders in PC rammen.

trouwens, ik denk dat we maar een BABYLYSTJE moeten maken met wie wanneer een afspraak heeft.
    qua ziekenhuis, gyn, vk, piemel, nod, tp, whatever, enzovoort?

makkelijk misschien qua bijhouden wie wat waar wanneer?

SORRY voor onwijs kletsverhaal!
    :p

fijne dag allemaal en glitterkus!

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Allemachtig! Jij bent echt de uber S onder de kletsers Klingel :D
    (dus uberkletser?)

anyway... schattig van Klingman dat hij zenuwachtig wordt. Idd maar iemand regelen die hem kan vangen mocht hij omvallen :).
    Knuf voor huisdieren! Zijn toch net kindertjes he?

Sporten: ach, dat kun je nauwelijks sporten noemen, toch? Bij mij in het volleybalteam hebben er nog meiden fanatiek meegetraind tot een week of 24/25. En dat was echt fanatiek! Daarna merkte ze dat ze last van haar buik ging krijgen en was het beter om te stoppen. Maar de gyn had gezegd, zolang jij er geen last van hebt gewoon lekker door sporten! Kan best dus!

sik: nu al :). Tja, dan is even je hele planning in de war he? Kan het me wel voorstellen, ben ook wel een controlfreakje en dan moet je je ineens weer aanpassen.. Maar duurt maar even hoor, dan ben je weer gewend aan nieuwe schema denk ik.
    Of zit er meer achter?

plan: morgen bellen of mailen met Uber S/Irma. Vandaag zijn ze terug van vakantie toch? Dan is vandaag dus megadruk en hebben ze weinig aandacht voor mij, daarom morgen bellen/mailen voor afspraak en plan-de-campagne.
    Ik vind Irma altijd zo kortaf aan de telefoon, hebben jullie dat ook?

Tuin: batterij moet nu vol genoeg zijn voor foto, kga foto maken!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @jo: irma is idd kortaf aan de telefoon.
    en ze zegt na elke zin ' mevrouw ' daar moest ik ook wel aan wennen!
    zal idd gekkenhuis zijn morgen, maar gewoon klingelen hoor :p

nu even een HEUL erg domme vraag. maar ben jij nu echt ' goed ongi ' (geweest) dan?
    sorry dat ik dat ws gemist heb?

@plan: ga je plan via DD doen, of via Hveen of via??
    jij geen Hveenfan toch? then again, een domme echo maken (en stimuleren) kan elke gek zou je denken- scheelt veel tijd voor jou?

@sporten: meetrainen tot 25 :$ dat hoorde ik laatst ook al van iemand.
    vind het zelf echt teveel risico (nemen) maar goed.

so, heb net even tegen klingman aangetelefoonjankt :) en nu gaak mezelf mooi oppoetsen voor in trouwspul.

trouwens, voeten zijn groter :$ dus ik vrees voor de schoentjes.

:(

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Morgen girls..........

Wat een lekker temperatuurtje nu buiten.....

@ Loesie hihi leuk he....ik had daardoor allemaal leuke overtrekjes.
    @ Jo hollen en struisen is soms ook fijn. Morgen bellen dus...spannend Benieuwd naar je tuinfotootjes!
    @ Blijerd intake hahaha..........en je bent nog noooooooooooooit zwanger geweest.....kun je ze niet een echo ontfutselen ;)
    @ Sas.......... Nederlands is echt zo slecht nog niet, ik denk juist dat je het ook zeker wel in eindhoven kan proberen, als alles goed is dan moet het daar gewoon kunnen, het is gewoon het feit dat ze in dussel maar ook belgie verder zijn als hier in NL maar ook dat is niet altijd zaligmakend...mijn dochter is ook NL fabrikaat en dat ging allemaal prima, maar nu voor laatste kans staan werd het een ander verhaal en willen we alles uit kast halen........daarom uitwijken naar Dussel.........werk ze vandaag...
    @ Sikki dan moet je koppie weer een weekje eerder uit het zand en das niet waar je op gerekend hebt...snap ik wel.
    Je lijf blijft je verbazen wat dat betreft he...Knuf!
    @ Klingel ja date blijft staan hoor!!! Enne leuk dagje voor de boeg.
    Wat fijn *huil* dat het zo met mams kan....hele fijne dag saampjes.
    Enne klingman zenuwachtig aaaaaaaaaaw lief.
    Enne sporten, zolang het voor jou goed voelt en het verantwoord is niks mis mee toch..zeker met hypermobiele armpjes....
    Verdriet om Aagje..en nog wel veel meer verdriet....lekker laten stromen hoor....
    Veeg op been en piemels.....als het een achtergelaten kwakkie is kan het maar zo zijn...over beroemde piemels gesproken :p

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wooow Klingel, wat een lang verhaal weer :D
    Ik snap het heel goed wat je zegt over Aagje. Het verdriet dat niet gerepareerd is. Mijn lieve hondje Belle is met oud op nieuw in het jaar 2005 tussen mijn benen doorgeglipt toen ik de deur open deed om naar buiten te gaan. Ze was zo geschrokken van de knallen dat ze het op een lopen zette. De hele nacht gezocht en de volgende dag gebeld door dierenambulance dat ze dood gevonden was. Helemaal plat gereden :( Mijn kleine lieve Belle, ze was een half jaartje oud. En ik heb daar nog steeds af en toe verdriet van. Oud zeer. Ja echt waar, nog steeds. Sommigen vinden het overdreven, maar het was zo'n bijzonder hondje en het was zo tragisch hoe ze veel te vroeg dood is gegaan :(

@ sporten, moet kunnen hoor. Ben ook van plan dat te blijven doen als ik swang ben. Als het gaat dan tenminste. Lijkt me alleen maar gezond, zolang je maar naar lijf luistert.

@ Klingman, ik zou heel snel iemand regelen om hem op te vangen hihi :D
    En wat schattig van zenuwen!

@ mams, trouwjurk passen en hapje, heul veul plezier!!!

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Jank maar lekker Klingel!!!!!!!!!!!
    Have a nice day met mams! En gepas...........zal nog wel hoop emo opleveren....
    Voeten groter als in vocht vasthouden?

Deel Deze Pagina