Hee Emma, ik heb 5 juli eerste echo! Spannend hoor! Jij mag al bijna he! Spannend! Hoe is het met de stress?? Ooh ik vergat Sil en Emma helemaal... Lieve Sil, wat naar van tessa... Natuurlijk weet je verstandelijk heel goed dat jullie ene goede keus hebben gemaakt, maar dat maakt hem niet minder moeilijk/verdrietig.. Mag er ook best zijn toch! Dikke knuf! En Emma, wel een maand pauze dus. :x Je doet wel stoer maar kan me wel voorstellen dat je goed baalt. Is meteen weer een hele maand... Ok ok misschien wel goed, maar toch. Grom! Ook een knuffel voor jou!
Pff... alles gelezen, nu hopen dat ik niks door elkaar haal, anders bij voorbaat vast excuses!! klingel: wat een mooie, lieve, schattige, glittertekening! Saskia: dat meen je niet?!! Geen levende zaadjes meer , snotter, snik! Wat raar dat dat zo kan wisselen... En morgen naar de gyn toch? Voor een gesprek? Ben benieuwd wat hij zal zeggen! Emma: bij jou ook geen IUI meer dus . Dan maar accepteren en een maandje rust nemen. Hoofdje weer leeg en daarna weer vol goeie moed verder! Sikki: ook al zulk shit nieuws! Ik wist niet eens dat zo'n onderzoek bestond, maar vind 't ook wel raar dat ze dit niet eerder onderzocht hebben. Heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar toch. Maar is 42% te slecht om mee verder te gaan? Dan is er toch nog steeds 58% goed? Ik snap 't nog niet helemaal denk ik Klingel: kramp, pijn, last aan bloemetje ? Geen idee... zwangerschapskwaaltje? Vraag het eens aan de breezersletjes . Hoop dat je snel weer opknapt, da's niet leuk! Nynke: nynkeman naar NL, niet eerlijk! Denk dat wij dan maar daar moeten komen om jou op te vrolijken en te knuffelen! Doe het graag hoor, paar weekjes zon, wijn, mooie landschappen... Maartje: hoop dat je Dr S nog kunt overtuigen voor primolut! Ik duim voor je, dan kan maartjeman ook lekker van zijn zomer genieten! Klingel + vin: gefeli met diploma! Klingel + flirt: hi hi, heerlijk toch, af en toe flirten! Kan je hele dag weer goed maken soms! hier: hele dag cursus gehad in Leusden, en wel 1,5 uur in de files gestaan . Morgenochtend schoolreisje met de peuters! Lijkt me zo leuk, ga er lekker van genieten!
*dweilt het babyrinth* wat is er toch allemaal aan de hand zeg? @Sikki: nee toch?! wat een snert nieuws zeg. Ik hoop zo dat de nieuwe levensstijl van Sikkiman zijn vruchten gaat afwerpen zeg. Wat een klote uitslag zeg. Is er een reden waarom dit niet eerder is uitgezocht? Jeetje , ik ben gewoon even sprakeloos. Maar uit je laatste bericht klinkt wel weer posipower. Sikki geeft niet op. Sikkibeeb komt. @Maartje: jeetje niet ongi? Hun primolut erin en weer gaan. Lief dat je Maartjeman laat drinken. Maar roken? Kan hij niet beter helemaal stoppen? @Saskia: icsi is ook eng en ik kan me voorstellen dat jullie en vooral sasman, daar nu nog even niet aan willen. Ik hoop dat de gyn morgen een goed plan heeft. Je klinkt wel ok. @Klingel: wijnsletje!! 2e is 2e en dat is gewoon goed!! @Meeting in LDF: ik ben voor. maar we horen volgende week woensdag pas meer. En voor hetzelfde geld zit in me weer druk te maken om niets. @Natas: hoe gaat het met jou? Heb je nog vertrouwen? Ja toch? Komt goed met Natasbeeb. @Blijmeisje: en mocht je klootschieten of ben je naar huis gegaan? Jeetje meiden. Dit was toch so niet de afspraak. In het nieuwe babyrinth gelijk alweer zoveel ellende. Het is gewoon niet eerlijk bah. Ben er helemaal ondersteboven en achterstevoren van. Jullie moeten allemaal zoveel ellende doorstaan voordat er een lief klein beebje in jullie buik mag verblijven. En waarom dan toch??
*stopt Sik en Sas nog even lekker in en zet de wijn klaar, geeft Maartje een dosisongi, Emma een wonder voor deze maand, Blijmeisje een knuff, Sil een goede nacht slaap, Natas een beetje vertrouwen, Klingel een beetje extra liefde en Jo een pletknuff. En natuurlijk een dikke kus aan alle andere meisje*
.. terwijl t bad vol zwitsalt..... @blijmeis: doe jij ook (wel) een beetje rustig an? lastig he, niet vertellen van zwanger terwijl wel ziekjes en slapjes? HIK HARD en ook na geboorte? wrom eigenlijk hik in buik? omdat, net als mama, teveel gedronken? @sip: ik was alleen (' alleen ' alsof niet genoeg was) sip om sipnieuws in nieuwbabyrinth. het lullige van dit soort dingen is dat je op niets of niemand tastbaar kwaad kan worden. ja, de klooievaars tot dooievaars maken, dat heb ik allang gedaan, maar voor de rest kan je nergens heen met je frustratie en daar word ik nog steeds kwaad van! :x grom.... @flirtverhaal: weet je, ik ben eigenlijk ontzettend antiflirt. als ik door heb dat een man iets van me wil ga ik meteen op de ' FUCKOFFSTAND ' heeft klingman maar geluk mee dit was dan ook geen bewuste flirt, maar wel een wederzijdse ' even omkijken toch maar reflex ' en dat vond ik nu juist wel t gaafste eraan *sopje* @hoeveelste? segt se? @jo: SO lekker eten jij! @77 berichtjes: het kan erger: meer dan 1000 keer bekeken!! mijn god, we gaan een loketje neerzetten en 50 cent beuren! *hebben we meteen alle zelfbetaalde behandelingen voor de sik en de alex en de er zijn er nog meer uit* weet je wat ik daar zo raar van vind? dit topic heeft geen aansprekende naam (bv ' pijn in ME tepels 1 minuut voor ME ei, zwanger????) dus ik snap niet wie t allemaal leest? los van de (mij) bekende followers en een hele bus? @natas: amen! enne, hoe voel JIJ je???? @jo: ik heb t al een aan paar sletjes gevraagd. blijmeissletje en elkesletje beginnen allebei over het " B. I word '' maar ik snap niet dat je dat al passend in een hokje (ook nog een dom rokje! :x) kan oplopen? dat moet toch heul geleidelijk binnenGLIJDEN? nouja misschien ist morgen weer weg en heb ik weer te snel gemiauwd, zal niet de 1e x zijn, *paniekzaaier* maar normaal lopen lukt dus niet,, zelfs klingman vroeg wrom ik schuifelde @jo: klote! leusden=file he. MOKKKK morgen uitje, das wel weer leuk! waarheen, waarheen????? @nynke: we hebben nu niveau 2 in wijnopleidingland voor professionals gehaald, door naar het laatste niveau, vinoloog! *dweil?* snap jij t nog? ik niet! anyway: dit wordt volgende uitdaging: Wijnacademie - Algemene info wat denken jullie, de opleiding van 1 jaar start eind augustus. is dit haalbaar zo ommenabij de bevalling? *arghhhh?* ik wil het ik wil het ik wil het! so. @nyn: hihi, jij zit helemaal into de lieve plaatjes met persoonlijke teksten he? CUTE! @doolhofje: ik ga in bad! vrees dat t weer hopeloos is overgelopen .. hopelijk morgen niet meer kreupel. ik meld me af trouwens, hele dag enschedeeeeeeeeeeeeee (@sik we zouden eens moeten/kunnen meeten, als je durft! ) mocht je in de stad zijn; je herkent me vast wel. dat denk ik gewoon. en als jij op mijn ' droomvrouw ' van vanmorgen vroeg lijkt.... smak!
Sorry, ik ben echt heul ego vandaag. Wordt morgen vast beter hoor, dan ga ik even bijlezen. Ik zit met werk in maag. Ik moet echt even vanalles laten zakken en even huilen, schreeuwen, stampen en dan weer doorgaan. Normaal laad ik mij op in de weekenden en op vrije dag, maar nu last van de welbekende druppel en kan het niet opbrengen om naar werk te gaan. Voor sommigen is werk een ontspanning, dat was het voor mij ook. Maar het laatste jaar is het werk niet meer wat het geweest is. Lieve collega's (niet altijd) maar mijn werkgevers (ja, ik heb er 3) zijn niet meer begripvol. Ook is het op het werk erg rustig dus ik heb totaal geen afleiding en ga dan alleen maar doemdenken en piekeren. Plus, en das het belangrijkste... ik ben een muts die bij anderen altijd lacht, altijd vrolijk is, ook al voel ik me nog zo ellendig. Ik zet altijd een masker op, behalve als ik bij mensen ben waar ik van hou. Als er iets is wat ik nu niet moet doen, dan is het mezelf voorbij lopen en makkelijk over deze tegenslag heen stappen door het weg te lachen. Dus eigenlijk wil ik me gewoon ziekmelden morgen en na het gesprek met gyn even verder kijken. Maar... ik ben echt heel bang dat werkgevers daar heel boos om gaan worden en me totaal niet begrijpen En dat kan ik er ook weer niet bij hebben. Moeilijk moeilijk...
Jeetje Sas wat een dilemma! Ik kan je geen goed advies geven, ik zou het gewoon echt niet weten, maar wil je in ieder geval wel een HEEELEE DIKKE VETTE KNUFFEL geven! En ego mag best! Iedereen heeft zo z'n momenten!
als jij je er beter bij voelt om je even ziek te melden moet jij dat doen. Jij voelt het en anderen niet en je kan ook een smoes verzinnen en niet meteen met alles op tafel hoeven te komen, zeg bv griepje of diarree / overgeven. Nogmaals als je zelf niet in de MMM zit, kun je alleen maar meeleven maar je weet niet hoe het daadwerkelijk voelt. Nu doen waar jullie je goed bij voelen hoor sas en even scheit aan de rest anders loop je jezelf straks hard voorbij en de enige bij wie dit weer terug komt op haar bordje dat ben jij! SO!!!!!
He natas, Een griepje of iets dergelijks zou ik best kunnen zeggen, maar wij krijgen altijd controle op de eerste of tweede dag van ziekte en ik kan niet liegen als zo'n man voor me zit Bovendien ga ik morgen ook niet de hele dag in pyjama zitten want daar word ik niet vrolijker van. Ik heb het net even met moeder en manlief besproken en ze vinden dat ik thuis moet blijven. De werkgevers geven ook geen zak om mij, dus ik hoef nu ook niks om hun te geven maar even lekker egoïstisch zijn. Dus dat ga ik ook doen Zegt ze heel stoer
Sas, ik weet het ook niet. Kan je alleen een hele dikke knuffel geven!!! Maar soms moet je meer naar verstand luisteren en soms meer naar gevoel. Klingel, veul plezier morgen bij Amis!!! En hopen dat beste vriend JA zegt! Misschien moet ik er ook maar even een wijntje komen nippen @All, sleep tight! Morgen weer bureaudagje = meer kletsen!
Lieve Sikki, Wat een vreselijke kutzooi Die uitslag van die test. Je bent er bang voor, maar hoopt op het beste en dan toch zon uitslag Ik ben er stil van Ben behalve stil ook trots op je mannetje dat hij nu zn leven wil gaan beteren qua dingen doen voor goed zaad. Misschien ook nog ff seksloze onderbroeken dragen (van die lekkere anti-geile slobberbroeken) en dan heeft hij ECHT ALLES gedaan om het nog te proberen Ik hoop op het allerbeste voor jullie. Mega dikke plettende knuffel!! Lief Saskiaatje. Werkgever moet zn grote waffel houden en anders bel ik hem wel ff op. So. Ziek is ziek. En ziek is niet alleen een zichtbare open beenbreuk, maar ook ziek van ellende. Dus nogmaals: hij mot zn grote waffel houden. So. Lief klingeltje. Ow, ik ben echt een echte draak wat betreft drank en zaad *bloos* Zaterdag nog oorlog in de keet gehad. Hij kreeg een aso halve liter blikbier (van de ALDI notabene) van tokkie zwager aangeboden terwijl we in Nijmegen over straat liepen naar Muze toe. (heb iets tegen die zwager, tegen die grote blikken en al helemaal tegen er mee over straat lopen en dan al helemaal met een tokkie blik over straat lopen Hij drinkt daar van, ik schop ruzie. Hij zegt dat hij het blik gaat weggooien (nadat ik hem dood had gezwegen). Hij zegt dat als ik een prullenbak zie, het moet zeggen. Ik zie een prullenbak en hij loopt er op af. Maar in plaats van het er gewoon in te gooien, probeert hij nog ff snel zo veel mogelijk bier weg te tanken. Gevolg: ik besloot een makelaar te gaan bellen om het huis in de verkoop te gaan zetten. Althans, ik maakte er plannen voor in mn hoofd *bloos* Ik heb gofferdegoffer maar 3 vergoede kansen, nu nog maar 2. Ik drink al vanaf september 2009 geen druppel meer ivm de IVFjes. Om mn eieren zo goed mogelijk te hebben. Ook in zou wel weer eens een wijntje willen, maar ik wil de omstandigheden zo optimaal mogelijk hebben/maken/krijgen/iets van invloed uit oefenen ofzo en hij is daar niet echt loyaal in. Op Oerol heb ik wat biertjes gedoogd Maar goed Ik vond en vind en blijf het hartstikke moeilijk vinden. Heb soms het gevoel dat hij mijn kansen verkut en dat ik straks kinderloos achter blijf en hij nog bij 98756347892308734657289 miljoen andere vrouwen spontaan kinderen kan gaan krijgen. En ik dan straks kinderloos, met een huis vol met katten (die mij uiteindelijk als ik eens sterf en niemand dat opmerkt mij gaan opeten). Weet het heus wel, echt rationeel is dat niet, maar dat klotekutgevoel krijg ik niet echt weg Maartman rookt normaal gesproken niet. Hij rookte toen ik hem leerde kennen. Is gestopt een jaar of 7 of 6 terug omdat hij er klaar mee was, zoals hij het zelf noemt. Maar ik moet wel zeggen dat wij elkaar nu 8 jaar kennen en ik het roken wel heel erg zat te sabboteren Voor IVF gedoe rookte hij alleen soms op feesten en partijen (waar ik niet bij was) en op Lowlands altijd. Hij heeft vandaag wel gezegd dit jaar op Lowlands niet te gaan roken en ook minder te gaan drinken dan dat hij normaal gesproken doet op Lowlands, maar goed: minder drinken op Lowlands dan normaal op Lowlands is nog altijd het zaad flink dronken maken Ik vind dat echt vreselijk, maar wil hem ook niet zn lolletje ontzeggen dus tsja Maar igg: in het dagelijkse leven rookt hij niet, maar op Lowlands toch wel 2 pakjes van donderdag t/m maandag EN DAT WIL IK NIETTTT En geloof er geen reet van dat hij niet een peukie gaat roken. Hij heeft nog altijd met Lowlands gerookt en als de sfeer zo is en hij al flink gezopen heeft, weet ik denk ik wel zeker dat hij het niet kan laten als hij vrienden ziet roken Overigs, Maartman heeft bij zaadtest wel laten zien dat hij per ml 80 miljoen zaadjes heeft Maar wat dat zegt over de langdurige kwaliteit??? IK wil gewoon niet dat hij de boel verneukt ehh verrookt/verdrinkt Wss hoor ik helemaal niet thuis in dit babyrinth als ik zo afkeurend doe over biertjes enzo Hoop nu maar dat jullie mijn ware aard niet zo afgrijzelijk vinden dat jullie nu aan een modje een ban voor mij in dit topic gaan aanvragen Lief blijmeisje: Ik moet verplicht een maand pauze ivm cystes en omdat mijn lijf zo klote is (vervroegde overgand, cyste gevoelig etc etc etc) wil Uber S mij zelf behandelen ipv dat door een collega te laten doen.,,, MEET IN LDF??? IK WIL MEEEEEE!!! Vanavond ontzettend gelachen bij Huub Stapel: mannen komen van Mars en vrouwen van Venus... (en er werd een video opname gemaakt en ik was de lul omdat ik vooraan zat...)
goedemorgen! @sas: ach lieverdje. ik denk dat je wel even met je gevoel mag meegaan; thuis blijven dus! denk maar even aan jezelf ipv aan de rest. lekker in de zon zitten, beetje aanklooien, en misschien zelfs niet teveel op ZP/into de MMMaterie.. vandaag. klote dat je je niet echt begrepen voelt op je werk hierover. nu is het ook vaak een onbegrijpelijke wereld, laat staan ellende, voor andere mensen, zeker je werk. maar misschien is het toch handig hier iemand over in vertrouwen te nemen. je zegt zelf ' ik ben nog maar net begonnen in de MMM ' en dat is ook zo, maar met de hoop (want hulp!) gaat de teleurstelling ook groter worden. dus het verdriet. trouwens, wat is dat voor gedoe dat je wordt gecontrolleerd thuis als je ziek bent, so 1944! kies maar even voor jezelf. ik weet niet of je inmiddels gebeld hebt? dikke knuffel!!! @allemaal: fijn dagje, geniet (indien mogelijk!) van t mooie weer! ik heb net een in stukken geknaagde, opgegeten en weer uitgekotste vogel opgeruimd (senks, lief kattenkind) en er zelf bijna voor t eerst sinds zwangerzijn naast gekotst. fijne info he? nu douchen en tutten en even een rap rondje huisvrouwen, en dan naar t enscheeeede. @sik: wijntje mee doen was leuk geweest! ik weet inmiddels zeker dat je de partner van mijn beste vriend kent dus dat zou zeer gezellig worden! maar we gaan niet naar AMIS want bestevriend heeft schoonfamilieverplichtingen tussendoor gekregen. t wordt dus een ' high coffee ' zometeeen; zijn we ook heul goed in. piemeliefs!!! Bekijk bijlage 80758
@maart: op joe drank/antidrankverhaal nog even reageren: ik snap juist dat je niet wil dat jullie je kansen verzuipen. moet zeggen dat ik mijzelf in t 2e jaar wel weer die wijntjes heb toegestaan, en fiks ook af en toe, en voor mezelf minder geloof in dat dat beebmogelijkheid zou verkleinen. but, ik had dan ook plenty eieren en dat is wel even een ander verhaal. klingman is wel gaan matigen trouwens. wat betreft roken: ik denk persoonlijk dat op LL 2, desnoods 4, pakjes op 80 (!!! WOW) miljoen geen kwaad doen, ook niet op de lange termijn. kwakje wat in maartmans ball'n zit op LL is al klaar, zitten er al 80 miljoen in. roken kan dat iets verminderen/vertragen wellicht. op 80 mijloen is dat geen ramp. echter, thats not the point volgens mij. als ik goed tussen de regels door lees denk ik dat je gewoon wil dat hij er net zo serieus mee bezig is, en dus ook dit soort dingen opgeeft. dus, niet die kleine domme geneugtes van opeens roken terwijl je niet rookt, of teveel zuipen. gewoon, omdat je serieus en vooral zuinig moet omgaan met deze paar kansen die je vergoed krijgt!! en terecht! want jij ondergaat de rest van de ellende al! dus helemaal mee eens. ik hoop maar dat je over LL geen ruzie meer zal krijgen (en lijkt me een uitdaging, ik zou ook kwaad zijn en het niet kunnen laten om te mokken en te stampen ) want ruzie in/wegens/om/onder/op/tussen MMM is al helemaal zo klotig... enne, 1. maartman wil met JOU kindjes en niet met een ander! 2. de katten eten jou niet op!!! KNUFFEL, lieverd! *zoefff*
Goedemorgen lieve meisjes. @Klingel: veel plezier in Enschede. High koffie is heul erg 2010!! En veel plezier met vriend als getuige vragen. Ik kan soms met plaatjes net even meer zeggen als ik zelf niet meer weet hoe ik moet reageren. Sommige mmm-materie gaat mij boven mijn pet en dan geef ik liever een knuff oid dan iets te zeggen wat kant nog wal raakt snappie? Wijnopleiding: ikke snap het zowaar. Als jij benjt dat je de opleiding erbij kan doen seg ik DOEN!! Maar, ja daar komt de maar. Vergeet niet dat je leventje de eerste tijd op zijn kop staat met Barbie. Het zou dan dus kunnen dat je een paar weken niet naar de opleiding kan. Als dit kan seg ik alweer DOEN!! BI: dat kan er zomaar inschieten ja. Ik was net zwanger van Marijn toen ik in de auto stapte en pats schoot zo mijn botje in. Mocht je er nu nog last van hebben probeer dan het volgende. Zet je been hoog tegen een tafel/kast aan. Zorg dat je andere been recht onder je lijf staat. Buig dan naar voren en zorg dat de spanning op je been komt die op de grond staat.Buig zover naar voren als je been toestaat. Doe dit ook met je andere been. Soms helpt dit om je bekken weer op zijn plek te krijgen. HIK: beeb in buik krijgt de hik idd door te gulzig zuipen. Ze heeft het dus niet van een vreemde. @Saskia: heb je je ziek gemeld? Jammer dan voor je werkgever in dit geval. Klinkt makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het. maar nu ben JIJ even belangrijker. Succes bij de gyn vandaag. @Maartje: ook meiden die niet zuipen zijn hier welkom hoor. Als jij je beter voelt bij niet drinken dan is dat toch ok? Ik kan me voorstellel dat je wil dat de situatie zo optimaal mogelijk is. @Sikki: druk aan het werk? @Blijmeisje: waar ben je? Ook druk aan het werk? Ik ga zo een simpel recept voor een cake uitproberen. Ben benieuwd of het wat wordt. Sterre en Ysa hebben vrijdagmiddag een jaarafsluit feestje op school en de ouders is gevraagd om allemaal wat te maken. Ik ga me wagen aan een cake en die versieren met glazuur en leuke bloemetjes. Nu heb ik wel vaker een cake gebakken maar niet met dit recept. Altijd leuk.
Goeiemorgen lieve allemaal, @ Sas, wat ongelofelijk verdrietig. Wat is het toch onzettend oneerlijk....... Ik heb er geen woorden voor...... Maar ik hoop dat ik je hiermee een hart onder de riem kan steken: Wij hebben namelijk het zelfde gehad tijdens onze 2e ICSI-behandeling. "Ons" zaad was echt te slecht voor IUI dus dat hebben we in feite overgeslagen. Na de punctie lag ik op de verkoeverkamer en toen kwamen ze ons ook het verdrietige nieuws brengen dat er geen levend zaad werd gevonden, toen moest hij nog een keer produceren en ook toen werd er geen levend zaad gevonden. We waren toen ook echt intens verdrietig van dit nieuws, ook mijn man was niet ziek geweest, had geen alcohol gedronken helemaal niets!?! We snapten er niets van. Toen had onze behandelende arts besloten om zaad te gaan invriezen voor een volgende poging. Dit hebben we gedaan en toen is er tot 3 maal toe zaad ingevroren wel 21 rietjes!!!!! We hebben zelfs bij de afgelopen 2 pogingen "gewoon" vers zaad kunnen gebruiken en het ingevroren zaad helemaal niet nodig gehad! Het is zeker ontzettend moeilijk om de beslissing te nemen over te gaan op ICSI, en ik hoop echt van harte dat dit jullie pad is op weg naar een wondertje! Denk goed aan jezelf, als jij tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten dan moet je dat doen!!! Hopelijk heb je vandaag nog een fijn gesprek met de arts om alles te overleggen. Hele dikke mega knuffff en als je nog eens iets wilt vragen over ICSI of zaadkwaliteit of wat dan ook kun je altijd bij me terecht!!! Dikke megapletknuffff Sikki, voor jullie ook al zo'n rot nieuws. BAHHHHH. Daar had je toch niet op gerekend he? Is dit dan de reden voor jullie niet geslaagde pogingen en de vroege miskraam??? Dan heeft doorgaan dus eigenlijk helemaal geen zin totdat de uitslag verbeterd is begrijp ik?! Wij hebben nog nooit zo'n onderzoek gehad en ze hebben ons ook nog nooit vertelt dat die mogelijkheid bestond. Wat ontzettend strijdlustig dat Sikkiman nu met koffie en alcohol. Wat onzettend knap van hem dat hij dat toch nog wilt proberen alvorens jullie willen overgaan op behandelingen met donorzaad. Ik hoop echt dat de uitslag eventueel toch nog verbeterd!! Ben ook trots op je mannetje dat hij dit allemaal wilt proberen! Kan ook niet meer doen dan je een hele dikke knufffffff te geven. Maartje, Tja wat een dilemma is dat met die mannen. Wel roken, niet roken. Wel alcohol, geen alcohol. Enne ruzie over/in MMM vind ik ook vreselijk. Ik merk dat ik soms ook te veel te snel wilt en mannen daar soms toch iets langer voor nodig hebben! Ben benieuwd wat Uber S van je plan vindt met Primolut te starten! Klingel, fijne dag vandaag!!!! Nynke, mmmmmmmmmm lekker cake bakken, met nieuw recept. Gaat je vast zeker heeeel goed lukken. Bewaar je een stukje voor ons? Ga weer verder met mijn werk het is zooooo druk .....
Jaaa haaaai Nynke! Ik ben er wel! Maar inderdaad op het werk, dus even ali illegali tussendoor.. Ben moe en heb geen zin meer. Mag ik al naar huis?!?? Heeft Natas trouwens niet vandaag echo?? Of was het 25? Mmmm...
@Blijmeisje: jij mag naar huis. Sterker nog je MOET naar huis. Natas echo? dan duim ik en brand ik een kaarsje. en zo niet dat doe ik dat de 25e weer. @Sabrien: cake moet nog even wachten. Kwam wat tussen door.
Lieve meiden, thanks!!!! Jullie zijn echt schatjes Ik ben thuisgebleven en heb me gewoon ziekgemeld Het duurde even voor de knoop echt doorgehakt was want ik zat vanmorgen gewoon om 7 uur beneden en was toch wel van plan te gaan. Maar ik voelde me zo verrot en moe en blehh en ik dacht FUCK IT! Ik denk eens lekker aan mezelf. Dus gedaan en nu trots Ik heb nog even wat geslapen vanochtend en zit nu op de bank. Voel me stukje beter, positiever ook. Ik ga zo lekker douchen en stuk wandelen met hondje en dan op naar gyn. @ alcohol en zaad, we hebben daar ook al een paar keer discussies over gehad. Vooral afgelopen zaterdag want ik vond 15 bier voor IUI toch wel erg overdreven Ik heb zelfs op de logeerkamer geslapen omdat sasman vond dat ik overdreef en er niet met hem te praten viel (kwam vast ook door die 15 bier) Zondag bood hij zijn excuses aan en was het weer goed. Hij zou er op letten en ik had gelijk. Gisteren werd hij wel erg gestraft door de 0 zaadjes. Geen idee of het door de alcohol kwam, maar het speelt wel mee denk ik. Ik hoop het eigenlijk ook want dat zou betekenen dat het de volgende keer weer beter is. Ik denk dat hij nu geen druppel meer drinkt. Dus ergens is het wel goed dat hij met zijn neus op de feiten is gedrukt, maar ik vind de straf wel erg hoog en ik heb ook wel een beetje spijt dat ik hem zo hard aan heb gepakt. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij, na ruim een half jaar overal op letten, het ook wel eens fijn vindt om zich eens lekker te laten gaan bij een concert. Hij geeft zichzelf nu enorm de schuld en dat doet mij ook weer pijn. Hij liep gisteren de hele tijd te schreeuwen dat het zijn schuld was en dat hij het had verknald en dat hij niet eens een kind kon verwekken en allemaal van dat soort dingen Dat deed wel heel veel pijn. Nu is het weer een beetje gezakt geloof ik en ziet hij het ook weer zitten. En als het met hem beter gaat, voel ik me ook beter. Want ICSI is er voor nodig, maar Sasbeeb gaat er echt wel komen. Dat sal en dat moet, no matter what!
O en Sabrien, thanks voor je zaadsuccesstory! Das altijd fijn om te lezen. Goed zaad is er bij voorgaande keren altijd nog geweest bij ons en nu een keertje niet. Dus de kans is veel groter dat er de volgende keer weer goed zaad bij zit dan dat er weer niks bij zit. Moet gewoon goedkomen En wat jij zegt herken ik ook. Ik wil heel snel die hele mmm doorlopen terwijl Sasman echt tijd nodig heeft om het ene stapje af te sluiten en weer verder te gaan met het andere stapje. Hij zei gisteren ook, we hoeven toch niet alles in een sneltreinvaart te doen. Ik heb echt even tijd nodig om dit te laten bezinken want nu zijn we ineens al bijna aan het einde. En ik zie dat anders... we zijn niet bijna aan het einde, we zijn juist een stap verder. Het brengt ons alleen maar dichter bij onze beeb. Maar hij ziet dat gewoon anders en dat komt denk ik ook omdat hij hoop had in IUI en ik niet.