klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    OMG, wat een filmpje! :D

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah!!!

Tis 10 uur!!!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$ dat filmpje!!

@Maartje: mag je fijn naar huis??

Waarom is hotmail aangepast??:( Ik ben even van mijn padje af zeg.
    En waarom word ik lastig gevallen op msn door mensen die ik al maanden niet heb gesproken??:x

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Filmpje ga ik thuis maar kijken ;)
    Nee mag morgen pas naar huis maar vanaf 10 uur is het rust in de keet ;)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA nog 1 keer prikken en dan is het alweer echo TIME!!!

WHAAAAAAAAAAAAAA ik ben zo benieuwd naar mn eierdoos!!

ps: geef me je msn-adres maar, dan ga ik je aanspreken. Spreek je weer eens iemand op MSN die je vandaag nog op een forum hebt gesproken ;)

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Helaas Maartje. msn staat uit voor vandaag. maar ik wil je mijn adres wel pb-en hoor.;)

Je hebt nachtdienst dus. Succes met spuiten en ik hoop op een flinke volle eierdoos.

Meiden het was weer zeer gezellig vandaag. Trusten en tot morgen!!!!!!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ja irritant he hotmail Nyn?!!??!?!
    Ik was ook al aan het vloeken net!
    En bij mannetje is hij nog wel normaal!

Heb trouwens nieuwe ringtone...van wonderteam!
    Kent iemand dat?! is heel netjes, een kinderprogramma op nickjr!
    Gaat over een eend, een schildpad en een cavia die dingen oplossen voor anderen dieren...zooooooooooo lachen...

DE TE-LEFOON GAAT OVER....
    WIE ZOU...WIE ZOU DAT ZIJN?!?!?!
    DE TE-LEFOON GAAT OVER...
    'T IS VAST EEN DIERTJE MET PROBLEMEN!!!!
    'T IS VAST EEN DIERTJE MET PROBLEMEN...
    EN DIE WIL ONS ALS HET KAN GRAAG AAN DE LIJN........

whahaha...errug grappig...en heul onschuldig! En dat mag ook weleens!

Maartje...jaaaaaaaaaaaa, bijna echotime! Spannend, mijn duimen maken overuren!

Liefs

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Loesie, dat filmpje hahahaha! Proest! :D

@ Lauwtje, Italië... heerlijk zeg! Ik hoop dat je dan niet ongi bent, dat zou toch een beetje jammer zijn!

@ Nynke, ik vind nieuwe hotmail ook heul irritant... zullen we gaan klagen?!

@ Maartje, als ik nu zeg dat ik ook benieuwd ben naar je eierdoos klinkt het zeker heel ranzig en gek?! Ok ok, ik ben benieuwd of het loopt volgens plan en je een prachtig volle eierdoos hebt!
    Sorry, ik bedoel het echt niet ranzig hor ;)

Lieve piemelina's, ik ga ook heerlijk slapen nu. Het was heel leuk bij oud-collegaatje... want niet eens een oud-collegaatje blijkt te zijn. Ik was al weg toen zij kwam. Alleen zij was toen een collega van Dennis* en daar ken ik haar van. Vergeetachtige muts ben ik zeg ;)
    Het is wel de dochter van een oud-collega... ist nog te volgen?
    Anyway, we hebben even ons hartje uitgestort en verder gezellig gekletst.
    Over een paar weekjes komen ze samen bij ons eten. Gezellig!

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik mag vandaag niet komen meekletsen, ik ben een stom en dom breezersletje en snap niet wat nou precies de stelling van Pythagoras is.........................

:x

:(

:D

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Bij een rechthoekige driehoek noemen we de twee rechte zijdes a en b. De schuine zijde noemen we c.

De stelling van Pythagoras geeft het verband tussen de rechte zijdes en de schuine zijde aan met de formule: a2+b2=c2 (kwadraat dus)

nu eerst even wakker worden hoor!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hihi...euh...dat is eigenlijk wel errug lang geleden, die spelling van pietaaagoras! Dus ik haak ook maar af!

Klingel, ik ben ook zo iemand die je lekker kan fukken...(bedoel dat niet zoals het er staat!) Ik wil ook graag wel wat assertiever worden! Net zoals Maartje dat met haar meds doet...
    Ik kon dat nooit, was (ben) veel te lief!
    Daarom jank ik ook al als ik een programma zie waar een potvis is aangespoeld die het niet redt...

Ik en negers?!?! Heb weleens een neger gezoend, maar nog nooit sex mee gehad...echt, dat zweer ik op mijn anacondaloesieman!
    En hij sist ook ja, hihi...gek kind!

Lauwtje, ongi op vakantie?! Dat zou echt verboden moeten worden!

Pil doorslikken...ik deed dat ook altijd. Meestal 2 strippen achter elkaar en dan een keertje ongi...wie dat verzonnen heeft, echt belachelijk!
    En dan die stomme reclame dat als je ongi bent, dat je weet dat alles werkt!
    Gister tijdens dat eicelinvriesgesprek werd dat ook nog even onderuit gehaald! Dat dat dus echt niet zo was! OZO!

Ik ben nu bij mijn zus! De oudste kids hebben vakantie (4 en 5 jaar) en mijn zus en zwager moesten deze week nog werken.
    De jongste is mee naar het kinderdagverblijf waar mijn zus werkt (gaat altijd mee op de dagen dat zus werkt, 2 dagen maar!)
    Ben er al vanaf 7.00 en rond 17.00 komt zwager thuis!
    Lange zit dus, haha!
    Maar heb ze nu ff voor de tv gezet, ik moet ff rustig kunnen zwangerschapspagina-en...(graps!)

Straks gaat de tv uit en gaan we creatief doen...
    Ben normaal nie zo van de tv en kids, maar soms is het wel handig hoor!

Fijne dag!

SMAK

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Door jullie geklep van gisteravond is het nu dus alweer negen uur geweest voordat ik mijn eerste zinnige actie op mijn werk kan ondernemen!! * zucht *

:D :D :D :D

Geeft niks hoor, zit hier toch helemaal remi de hele dag!! En dat terwijl er normaal 5 mensen zitten! Is toch niet normaal al dat gevakantievier!?

Maartje: spannend, ik ben ook benieuwd naar jouw eierdoos :). En jij slaapt dus eigenlijk gewoon op je werk? Tss... slapend rijk worden is dat ;)

Lauwtje: Italië heerlijk!! Lekker pasta eten, wijntjes drinken, van de zon genieten, een zwaar leven daar! Hoe lang gaan jullie weg?

Verder...
    hmmm pythagoras he?
    Ik heb een foto van Pythagoras, thuis op mijn computer dat dan wel, en ok, een standbeeld van Pythagoras, want hij's al wel effe dood, maar ik was in mei in het geboortedorp van Pythagoras, Pythagorion op Samos (Griekenland). Daar waar Sikki eerst ook bijna naar toe zou gaan. Dit is 'm:

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Zeer cultureel verantwoord dit, toch?

Mogen we het dan nu weer over iets anders hebben Klingel?

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nou blijmeisje volgens mij was je toch al vroeg wakker vandaag hoor!!!!!

Ja Klingel hebben we je toestemming over iets anders te kletsen?

Jo, heb ook nog niet veel zinnigs gedaan :), nog 1 week en 2 dgn werken en dan..............eindelijk.......VAKANTIE.
    Kom op Sabrien nog even volhouden, pffffffffffffff ;).

Ik piemel uhhhh lees hier wel mee in de tussentijd, gaat de tijd wat sneller!!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Uhh, ik moet nog beginnen met werk en dat terwijl ik hier al ruim een uur "aanwezig" ben :D
    Anywayyy
    Stelling van Pietje Angoras snap ik niet, wil ik niet snappen, heb ik achter me gelaten.. HELLUP... TRAUMA!!! Ik had zo'n enge wiskundeleraar dat ik het niet op kon brengen om op te letten... :(:)

Klingel, fijn dat kamertje mooi behangen is. Ook alweer klaar :)
    Ik kan ook niet zo goed voor mezelf opkomen. Ligt aan het moment.
    Maar jij bent nu gewoon een swang weekdiertje :p Dan mag het!

Negers, ik zou het toch wel eens een keertje uit willen proberen :) Zal wel duo penotti worden met dat ultra witte huidje van mij. Ik en Sasman vormen al een heel contrast samen.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wie of wat is in vredesnaam pietagoras???:(

Goed bij deze meld ik me dus maar af. Meiden, het was een waar genoegen en ik hoop dat al jullie dromen heel snel uitkomen.

:D

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    So jammer dat iedereen nu afhaakt :(

Stomme Pythagoras ook!
    Ik ben best wel een wiskundeliefhebber :), maar om nu de hele dag over a-tjes, b-tjes en c-tjes (nee geen cups dames!) te praten...

Arme Sabien, die haar dag nu moet doorkomen met dit soort serieus geneuzel.... pfff.. heb met je te doen hoor!

KLINGEL: red ons!!!

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dit moet even zo, verborgen voor de ogen van Klingel:

Sas: duo penotti uitproberen? Hihi, lijkt mij ook wel wat, maar ja, denk dat Joman het niet zo'n goed idee vindt. Schijnt wel erg gepassioneerd te zijn met negers heb ik gehoord... Hmm..misschien had ik toch meer moeten uitproberen voordat ik trouwde? Alhoewel zou zo'n grote p wel lekker zijn? Of alleen maar pijnlijk?

* haalt smileys weer weg, want die worden natuurlijk niet wit *

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nynke!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Blijf alsjeblieft!!! :D

Zal ik jullie vertellen dat ik ooit ben gaan studeren na mijn HBO opleiding en daar wiskunde A op VWO niveau voor nodig had terwijl ik wiskunde B1 op HAVO had. Nou dat werd dus een spoedcursus van 3(!) jaar VWO wis. in de zomer(!)vakantie(!). Lag ik bij een meer met een megadikstudieboekwerk terwijl vriendin een of andere chicklit verslond. :x En dat terwijl ik ooit bijna gezakt ben op wiskunde.. :)

Maar! Gelukt! En goed ook! En daarna zelfs heel slim geworden in statistiek, maar daar hoef je me nu niks meer over te vragen.. :)

Anyway:
    @Maartje: spannend van je eierdoos!!! Ben ook heel benieuwd! ;) Wanneer precies echo?
    @Jo: ga s aan t werk! :x :D
    @Sas: zie jo! ;)
    @negers: sorry heb niks tegen ze, maar heb echt geen behoefte aan seksuele probeerselen.
    @Klingel: Behang mooi?? Gaaf! Foto!!! En qua assertiviteit... Dat kan ik ook zooo hebben! Soms helemaal niet en soms ben ik echt een 'loop lekker over mij heen doosje'. Lopen dus he... Niet piemelen.. :D
    @Loesie: aan het oppassen? Beste oppas is Tv! :D ;) Wel gezellig, lekker knutselen enzo. Verheug me al op die leeftijd dat je echt iets kan doen!Hoewel alle leeftijden hun charme hebben..
    @Sabrien: bijna vakantie? Fijn! Ga je nog weg? Zo ja, waarheen? (dement???)
    @Lauw: Italie!!!!! Jeeeh!!! mag ik meee???? Ik hou zo van Italie! Waar ga je heen? En ongesteld? :x Maar vast niet de hele vakantie... ;) Lekker aan de vino bianco/rosso!
    @Emma: hoe voel jij je? Nog getest? Je gelooft er zelf niet in he? Ben wel benieuwd!!
    @Nynke: Hoe is t met jou? Al wat beter? Ook met vriendin? Zijn er nog koekjes? Zin in koekjes! Werd trouwens op wenken bediend: wou vragen naar recept maar voila, was ie al!
    @Sas: klinkt erg gezellig met soort van oud-collega maar toch niet helemaal! :D Dat wordt/is dus een hernieuwd contact??
    @Ringtone: hahaha superschattig!

Het is hier vies weer! Bij jullie ook? :( Vandaag maar een 'we doen helemaal niks dagje' Hoewel... Manlief is al druk aan het klussen, dus misschien meer een 'ik doe helemaal niks dagje' :D

Oh ships vergeten: Weekendje was leuk! Nieuwe auto gekocht dus en meteen in schoudertas meegenomen. :$ Heb nog nooit iemand zo snel een auto zien kopen (ongepoetst! :$) Maar was dan ook erg mooi. VW Passat met ingebouwde navigatie, parkeersensoren, regensensoren, ingebouwde zonsverduisteringsgordijntjes (die trek je uit het deurkozijn zeg maar) etc etc.. Very nice.. Oh ja en hij gaat SNEL! Zeg maar bye bye zwaai zwaai auto's achter mij! :D

Verder weinig gedaan, naar de dierentuin in antwerpen geweest en geloof me dat is heul spannend voor een baby die het fenomeen 'glas' nog niet snapt.. :D Dan zit zo'n mega gorilla best dichtbij! :$ Durfde daarna niet eens meer op een beeld te zitten haha..
    Maandag nog gewinkeld en wat rondgesjokt en dat was t ook. Gewoon relaxed en gezellig, 's ochtends met zn 3en ochtenddutje doen, beetje in bad en 's avonds roomservice omdat zoonlief sliep en we op de 6e verdieping zaten. Heel ander soort stedentrip dan normaal, maar erg relaxed moet ik zeggen, ook omdat ik zelf errug moe ben.

Nou dames tot later!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
  20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En nu ren ik heel hard de hoek in en verlaat ik het babyrinth!
    Ik durf Klingel nu echt niet meer onder ogen te komen.

Deel Deze Pagina