Goedemorgen meiden. @Klingel: wat een mooie reactie van vriend zeg. *huil* @Loesie: een bekkenband kan je helpen maar dan niet de hele dag dragen hoor. Alleen als je gaat winkelen of bijv het huishouden gaat doen. Anders worden je bekken en spieren te lui. Succes met je zwembad vandaag. Lekker weer dus ook in NL? Jij denken over piemels? Jeetje en in dit babyrinth is maar 1 piemel voorbij gekomen hoor. @Lauwtje: jij bent echt super zwanger met je vierkante ogen. @Cake: ja, lachen jullie maar. Ik ga vanmiddag een nieuwe poging wagen en jullie krijgen dan lekker geen stukje.:x
Klingel, wat fantastisch dat je vriend JA heeft gezegd. Nu die andere nog Waar ben je geweest gisteren? Want high koffie in Enschede?!?!?! Loesie, wat vervelend om met dit weer thuis te zitten... *segt se stikjaloers!* Nyn, cake, ja lekker! Blijerd, verjaardag vieren definitely! Lauw, hoest met jauw? Emma, je jij nu? Vakantieplannen maken om te tijd door te komen? Maartje, lekker aan de pillen Sas, lekker schoonmoeder heb jij Maar jullie klinken weer positief meid! Laat het allemaal even bezinken en dan er voor gaaaaaan! Alle andere lieve meisjes do eik effe af met een MEGAPLETKNUFFEL!!! Ben echt rete druk op werk. Krijg je er van als je weken lang aan het dolen bent in dit babyrinth. Kon de weg echt effe niet vinden! Nog wel even een leuk nieuwtje. Mijn schoonmoeder stuurde gisteren een mailtje dan wij een jaar lang bij een leuke kunstuitleen in Ootmarsum wat mogen uitzoeken. Bij Galerie Lambert Ootmarsum - Homepagina Omdat het een hele Kunst is om deze KUTMMM te doorlopen (en het KUTnieuws van eergisteren weer te verstouwen) en het een hele Kunst is om samen op 1 lijn te blijven en omdat we zo van Kunst houden. We moesten maar eens gaan kijken en dan gillen wanneer zij de knip moesten trekken! Lief he! Dat is nou hun manier om ons een hart onder de riem te steken.
@Sikki: dat vind ik nu wel weer lief van je schoonouders. Achterstallig werk aan het weg werken nu dus. Maar morgen wel vrij en genieten van de zon?
Aaaaaaaaaaaaa, Sikki, wat lief!!!! Hoop dat je wat heeeeeeeeeeeeeel moois kan vinden! Ootmarsum, so ubergezellig! Over een paar weken weer de siepelmarkt! En raad eens wie erbij is!?!?! Nynke, klinkt wel logisch ja, met die band...zal het eens vragen bij fysio! Dank u voor advies en succes met ronde 2 van cake! SMAK
zonneschijnknuffel! later meer, als zon onder is! @all: als jullie op mijn beebsite klikken, komen jullie dan binnen als gast of als mij (ingelogd) zegmaar? weet niet of ik t goed heb ikgesteld. PCmutssmak.
@Sikki, wat leuk van schoonmoeder, ben benieuwd wat jullie uitzoeken. En je vroeg over vakantieplannen, nou eigenlijk gaan wij pas op vakantie als cyclus alweer voorbij is . Wij gaan 17 juli een weekje naar Shanghai, samen met schoonouders de stad verkennen en naar de wereldtentoonstelling Expo. Waar ik dan wel weer van baal is dat ik juist ongesteld wordt als we in Shanghai zijn en dan dus weer Clomid mag gaan slikken als we daar zijn wat dus betekent dat ik daar de hele tijd met hoofdpijn rond loop 8). Maarrrrrr, ik ben wel reuze benieuwd naar die megastad . Sikki, ik las de uitslag van het onderzoek, balen hoor! Ik snap wel dat sikkiman nog wil proberen om zijn zaad beter te maken, ik hoop dan ook dat dit gaat lukken met die vitaminen. Wanneer hebben jullie dan weer een onderzoek? (of heb ik daar overheen gelezen ) @Klingel, wat een mooie reactie van beste vriend. @Maartje, klotekutzooi van je schildklier :x. Waarom kan het niet gewoon een keertje normaal gaan, waarom toch steeds die tegenvallers voor jullie! KNUFFEL En wat je schrijft over mannen, ik herken mijn vriend er wel in, haha. Als ik eens praat over IVF dan moet ik niet zo negatief doen want dat hebben we helemaal niet nodig, het gaat gewoon met IUI lukken . Hij zit inderdaad nog in de map van IUI . Maarrrrr, aan de andere kant zou ik weleens zoals hem willen denken, lekker positief en vooral niet doemdenken. Gewoon ervan overtuigd zijn dat wij binnen 6 IUI behandelingen zwanger zijn, lijkt me soms wel heerlijk om een beetje naïef te zijn ipv dat gepieker. En wie was hier de hele nacht bezig met PIEMELS , ohhh het was Loesie! Helemaal geweldig, een piemel in een hooiberg zoeken, haha. Wat dacht je van deze : - Aan de piemel trekken (aan de bel trekken). - Aan iemands piemel hangen (aan iemand lippen hangen). - Alle piemels aan dek (allehens aan dek). Oh, ik kan nog wel ff doorgaan inderdaad . Ik ga nu weer ff zonnen, tot straks!
Cake staat nu in de oven. Over een uurtje weet ik meer. @Klingel: heb je nu zo zitten mutsen op de pc dat je niet meer op zsp mag??
PROEST voor piemelgezegdes!! *ik heb meteen een leuk babyrinthkado mochten we elkaar ooit zien* MET DE BEK VOL PIEMELS STAAN! so.
Klingel, volgens mij als gast . Wat heb je het trouwens mooi verwoord richting je meisje, prachtig *huiltje* Enne.....ik zie een buikje hoor
PROEST, die is helemaal goed, hahahahaha Gek genoeg heb ik ook een hele levendige fantasie en zie al die gezegdes helemaal voor me
*zet negeer modus aan* @Emma: ik hoop dat je weinig last krijgt van de clomid deze keer. dat zou wel erg MOK zijn in zo'n mooie stad zeg. *schrik* de mussen vallen hier echt dood van het dak seg. Zielig een klein musje is vanaf het dak van de buren op het terras gevallen. En nu is mamamus heel hard aan het piepen.
ha, goeso, jullie komen als gast binnen. voordat ik opeens dagboekstukjes over piemels richting glitterbeebje lees achja waarom niet 17 weken voor geboorte babysite openen? praten tegen baby=fijn. @nynke: ben je oostindisch PIEMELS?
Zeg, even heel wat anders, maar Nynke ik zie nu net in jouw profiel dat je op dezelfde dag jarig bent als mijn vriend , jullie schelen alleen 1 jaartje . Haha, voor anderen totaal niet interessant maar ik vond het wel toevallig dus vandaar dat ik het hier toch even opschrijf . ZonSMAK
@Klingel: segt se? Even een tip voor Natjes: laat haar ook even op prolactine prikken. @Emma: dat is grappig idd. Zo zeg het is echt zomer hier. Strk blauw lucht 26 graden binnen en 30 buiten. Heerlijk genieten hier.
@natjes: die is een eigenwijze doos, ik zeg er niets meer van @emma: welja, alweer een overeenkomst met een babyrinthbabe! @zomer: heerlijk he! dat verwarmt letterlijk en figuurlijk de dingen. @nyn: ik rijd door een tunnel, je valt weg!! @alle serieuze onderwerpen (van gisteren) kom ik later op terug hoor, kan niet zo even snel terwijl ik bruidsuitnodigingen in enveloppen zit te piemelen! argh en nu weg.
Alle piempels op een stokje. Klingel is aan het piemelen met uitnodigingen. Succes met piemelen Klingel
nee, het is alle follikels op een stokje! dat is weer iets heul anders hoor! ja, uitnodigingen, en ondertussen gestalkt door yogalerares waarbij ik vanaf 1e contact bad vibes heb. we zullen volgende week zien of dat terrecht is..... (dan 1e les, proefles afgedwongen terwijl ik eigenlijk meteen moest tekenen voor alle lessen alleen dat al geeft mij jeuk) maar dit geheel terzijde, ik ga van de hak op de piemel!
Wat een piemel is die yogamuts zeg. Bad vibes is niet goed. En gelijk tekenen? Die is gek seg. Ben heul benieuwd volgende week. Kijk wel even of ze geitenwollen sokken aan heeft. Dat zegt genoeg. Succes met alles. Ik ga de cake uit de over halen en de volgende erin zetten. Om 17.00 uur lekker naar zwembad. Wijn drinken IN het zwembad!!