klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    (((((((hug)))))))

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Pletknuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi Lievers,

Ik lees dat er meer met rotgevoelens zijn... :(
    Lieve Emma, goed advies aan jezelf gegeven. Tis gewoon ook zo verrot dat je van allemaal mensen zo ff in een paar minuten tijd te horen of eigenlijk te lezen kunt krijgen dat ze heulemaal heppie de peppie family hebben/zijn... En dat soort ellende... Heel begrijpelijk dat je daar verdrietig van wordt. Schaam je ook niet voor deze gevoelens want wij allemaal hebben dat wel eens.
    megapletSMAK voor joe dus!!

Blijmeisje niet getrouwd?? Had me een heel blij getrouwdmevrouwtje voorgesteld bij Bijmeisje :p
    En?? Wat about me?? :p Ben ik wel of niet getrouwd met Maartman??
    BTW Blijerd!! Morgen ben je 12 weken!!! JOOOEHOEEE

Nynke, mooi dat je zo'n fijne dag hebt gehad!! Goeso!! Enne luo (luf u ook :p)

Jo, kan dat echt niet?? Gewoon al die lui boycotten? :p
    Grouphug was fijn ;)

Saskia... Wist je dat het nu augustus is... DE maand waarin jullie weer hoop gaan krijgen wegens goede resultaten uit zaadtesten!!! So.

--
    PO!!HMM (Pas op!! Hormoon Mormel Maartje!!)

So daar was ik (nee niet ik, maar het HMM --> hormoonmormelmaartje, maar jullie snappen me)

Vrijdag alles gut mit mir. Wel een beetje hormonerig maar... redelijk prima te doen.
    Ben zelfs 's avonds nog naar een optreden van een band geweest. Wel de hele avond barkrukgehangen omdat mn energie naar mn eieren moest gaan en niet naar mn benen enzo (welcome to my fucking MMMbrain!!)

Volgende ochtend: ik word wakker en blehren als een klein kind. Kutopmerkingen naar Maartman maken, alles verkeerd en niet goed vinden. Zo depri als de pest.
    's middags maar ff samen gaan shoppen (mijn plan want buitenshuis moet ik me gedragen en dan gaat het meestal ook wel). Heb nog mooie schoenen gescoort!! Ha!!

ff nog boodschappen gedaan en thuis weeeeer huilen. De reden:
    geen idee.
    En zo ging het de hele dag zo'n beetje door.
    's avonds vroeg ik aan Maartmanlief of hij de bak met medicijnen uit de kruipruimte wilde halen (hij heeft het vermoeden dat hij 1 muis heeft gespot en ik ben heeeeeeeeeel bang voor muizen dus vandaar hij en niet ik).
    Nadat ik mn spullen uit die bak had gehaald vroeg ik hem die bak weer zuruck te zetten. Hoefde volgens hem niet want het was 23.5 graden in de woonkamer en de Menopur enzo mag tot 25 graden. Ik wilde die bak perse weer terug in de koele kruipruimte. Hij nog een keer zeggen dat het niet nodig is. Ik gillen dat het wel nodig is *bloos* en hij zette toen de bak in de gangkast. Ik echt helemaal over mn toeren en huilen huilen en nog eens huilen... Te achterlijk voor woorden, maar op zo'n moment heel erg logisch. Nogmaals: *schaam*

Hij had een George Clooney film gedownload want van die kerel wordt ik meestal wel weer vrolijk. Heel erg lief van hem.

Zie ik dat ik nog een smsje heb van de vriendin die maandag met me mee zou naar de FM. Vriendlief was namelijk vrijdag al vrij, zal woensdag wss vrij moeten zijn voor de punctie en dan vrijdag voor de TP... Krijg ik dus op zaterdagavond een sms of ik het erg vind om zonder haar te gaan want ze moet nog allemaal dingen doen en regelen...

Weer overstuur.
    Goffer.
    Ze is natuurlijk niet verplicht maar tis wel heul kut voor een HMM zoals ik. Voelde me gewoon wat in de steek gelaten. Heb zo veel voor haar de laatste tijd gedaan en ik ben nu nou eenmaal ff onredelijk.
    Ze vroeg nog of ik boos was. Nee, niet boos, alleen terleurgesteld. Zeker ook omdat dat per SMS geregeld moet worden.
    Klotekutzooi.
    Ik was helemaal overstuur.

Gatver.

Nu komt zo een ander lief dinnetje met mij ontbijten, dus nu ff snel douchen.

HMM-SMAK

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hallo lieverds!!!!!

Ik zie dat ik net op tijd binnenval voor de grouphug!
    Mooi!

MEGAPLETKNUF

Ik heb voor de rest niets bijgelezen :)
    Heb nog met m'n nieuwe iPad bij het zwembad geloerd naar jullie, maar het viel in een luilekkerweek niet bij te benen en heb het dus gelijk maar weer opgegeven.

Ik heb vannacht wel gedroomd over jullie.
    Echt waar!
    Er was een hysterische date bij Klingel in het dorp.
    Ik wilde niet komen, maar mijn otootje reed uit zichzelf zo naar het het huis.
    En jullie zagen er helemaal niet eng uit :D;)

Vreemd hoor, heb nog nooit eerder over jullie gedroomd.
    Waarschijnlijk had ik last van ontwenningsverschijnselen :D

De vakantie was heerlijk!
    Van pinda ben ik getransformeerd tot een bruine poepchinees :D
    Het was er gelukkig niet te warm.
    34 graden met een zeebriesje aan het zwembad is goed vol te houden 8)
    We hebben nog een dagje een cabrio gehuurd en de bergen in gesjeesd en hebben oude vrienden van m'n schoonouders opgezocht die naar Kreta zijn geëmigreerd en toevallig in een dorp in de buurt wonen.
    Ze wisten niet dat we er waren en we stonden dus plotseling op de stoep. Heel grappig!
    Maar voor de rest hebben we NIETS gedaan.
    Heerlijk!

Maar na een week hebben we het dan ook wel weer gezien.
    Normaal backpacken we of rijden we met de tent in 3 weken half Italië rond, maar we waren nu wel toe aan een week niksen.
    Alhoewel ik wel baal dat ik morgen weer aan het werk moet :(
    Een week vrij stelt ook niets voor.
    Maar...in september of oktober willen we wel weer 2 weekjes weg.
    De plannen worden al weer gesmeed ;)

Uiteraard werden we weer omringd met zwangere buiken en baby's, maar ik had er gelukkig geen last van.
    Wel hadden we op onze laatste dag nog wat bijzonders.
    Een duitse vent die iedere dag waterpolo organiseerde waar Siklief aan mee deed zei op het eind out of the blue tegen Siklief, dat ie ons veel kinderen toewenste, want hij zag dat we er aan toe waren.
    Echt zo uit het niets.
    Hoe die daar nu weer bij komt?!?!?!
    En toen we 's avonds onze laatste maaltijd nuttigden in een Taverne had manlief een gerecht besteld met aubergines en toen het op tafel kwam zei de ober dat het ook wel babyschoentjes genoeg werd, omdat de twee helften aubergines op babyschoentjes leken.
    We hebben allebei een schoentje opgegeten :D

Volgende week donderdag de uitgangsecho (S had me nog teruggemailt dat die gewoon vlak voor de menstruatie kon plaatsvinden) en dan denk ik, gezien de positieve ovutest vorige week, dat ik vrijdag ongi wordt.
    Let the games begin!

SMAK

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    HA, SIKKI IS BACK!!

Wat klinkt dat lekker positief Sikki!!! Wat fijn te lezen dat je zo genoten hebt! En wat apart van die waterpolomeneer... ;).
    En jij volgende week donderdag echo, dus niet 5 aug? Jammer, ik wel en had me al helemaal verheugd op een Sikki-meeting. :(

Maartje: geeft niks, spui alles hier! Heb wel een beetje te doen met Maartjeman, maar als hij nou verstandiger was zette hij meteen die medicijnbox terug. Hij kent HMM toch zo langzamerhand wel? ;)

Getrouwd: ja, denk 't wel, 3 jaar geleden? Of ga je stiekum over 2 weken trouwen? Hmz dat is tegelijk met Klingel dan? ;) :D

hier: helemaal blij, heb net een superdeal gevonden in duitshotelletje! We blijven na 5 aug nog 4 nachtjes in het duitse moezelgebied. Veel wijn proeven en inslaan! Maar ik heb een hotel gevonden voor 4 nachten incl. halfpension met in de beoordelingen dat het eten fantastisch, excellent en gastronomisch is, voor 330 euro!! En dan is de sauna en een massage ook nog inclusief :D
    Da's toch niet gek in het hoofdseizoen of wel?

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hai Allemaal.

Sikki: Welkom terug bruine poepchinees. Klinkt goed jullie relax vakantie week. En zoveel toevalligheden dan is het deze maand toch tijd voor een goed strijdplan. Ik hoop dat Dr.S. deze week een super behandeling voor jullie voorstelt, met als resultaat een klein Sikbeebje.

Maartje: Wat heb jij last zeg van die nare hormonen. Wat ontzettend naar en vervelend voor je. Ik hoop dat alle bijwerkingen wel een goed gevolg hebben en dat morgen de echo er goed uitziet. Hoop dat die kleine eitjes nog even flink aan het doorbroeden zijn. Rot van je vriendin zeg. Ze heeft waarschijnlijk niet door hoe belangrijk dit voor je is. Ga je nu alleen dan of gaat MaartjeMan nog mee?

Oh ja ik denk trouwens dat jij niet getrouwd bent. Ik ben benieuwd of ik het goed heb geraden.

Jo: Paar dip-dagen achter de rug? Shit, shit, dat het soms even niet meer lukt om je kop in het zand te steken. Kan ik me ook best voorstellen dat het even niet meer lukt. :(. Er zijn er zoveel in dit topic die deze week een date hebben in DD, daar moet toch wat moois en goeds uit voortkomen! We gaan ervoor!!!

Emma: ik herken het helemaal, op hyves rondneuzen en dan vooral de profielen eruit kiezen met een babyfoto. En dan voel je je helemaal zo verdrietig. Bah! :x Knuffel!!

Sas: Wat een leuke trouwfoto zeg. Leuk om je zo eens te zien, qua verwachting komt het aardig overeen.

Blijmeis: Ooooh wat een schrik met jullie zoontje. Lijkt me 1 van de meest hartverscheurende momenten als moeder, dat je kind pijn en bloed heeft. :(. Gelukkig valt de schade achteraf mee.

Nynke: Wat heerlijk zeg gistermiddag aan de rivier. Was erg jaloers, was hier gister erg Hollands weer met veel motregen.Heb jullie website ook bekeken, ziet er echt leuk uit. Zo dapper dat jullie geemigreerd zijn. Jullie zien er allemaal helemaal gelukkig uit in Frankrijk. Heerlijk!!!

@hier: even ego-bericht: voel me echt heel zwaar naar. 's Ochtends gaat het nog een beetje. Maar na een uurtje of half 1 wordt de dag erg lang. Heb continu het gevoel dat ik moet flauwvallen, ben helemaal niet lekker, alle energie is weg, ben mega moe, hoef geen eten meer. Soort zware griep. Morgen uitslag van bloedprikken, schildklier, ijzer en glucose. Ik hoop zelfs dat er iets mis zodat ik het met extra medicamenten kan oplossen. Want dit is echt niks, blijf het liefst thuis, wil zeker niet autorijden of fietsen uit angst dat ik een ongeluk bega. Ik ga zo nog maar weer even slapen en hopen dat het straks weer beter is. Sorry van ego berichtje. :(

Rest allemaal:KNUFFEL EN FIJNE ZONNIGE ZONDAG!!

7. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    YIPPPPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEE JO!! Goede deal, klinkt echt goed. Super zeg..

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki welkom terug :D
    Kan alleen maar goeds betekenen al die voortekenen in griekenland joehoe we gaan er weer voor!!!!

Nyn een website wie wat waar waarom weet ik dat niet???
    hihihi

megal pletknuffellll en ja als je denkt wat komt er een lekker geurtje bij silvia vandaan dan komt dat door de heerlijke appeltaart die ik in de oven heb staan *schouderklopje voor mezelf* :D

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Elif wat ga jij hard nu ineens geweldig hop dat je er lekker van geniet :-D

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik doe ook nog even mee aan de grouphugggggg!!!

@Maartje, wat een ellende dat je zoveel last hebt van die hormonen! En arme maartman, hij heeft het soms best zwaar denk ik. Maar ja, dan moet hij ook maar naar je luisteren en er voooooral niet tegenin gaan want dan komt volgens mij het hormonster in je los ;).
    Jammer ook dat vriendin ineens niet meer mee gaat, ik kan me voorstellen dat je je in de steek gelaten voelt :(. Gaat Maartman nu mee?
    Meis, een dikke knuffel en smak!

@Jo, klinkt super nog een paar daagjes in Deutschland bleiben.

@Pip, wat ellendig dat je je zo voelt :(. Ik ben benieuwd wat er uit de bloeduitslag komt, hopelijk kun je het inderdaad oplossen met een extra toevoeging van iets.
    *geeft aai over bolletje en een knuffel*

@Heyyyyyy Sikki, je bent weer terug! Lekkere relax vakantie gehad zo te lezen, heeeeeeerlijk. En jullie gaan er weer volop tegenaan, goed so!
    En waar gaat de reis heen in september? Dan wel backpacken?

@hier, het gaat alweer beter, waar slapen en een zonnetje toch allemaal niet goed voor is ;). Ik heb nog wel koppijn en een volle kop maar dat komt door mijn verkoudheid, bleh!

Strakjes met Emmaman en de hondjes richting het bos.

KNUFFELSSSSS

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

i am back!

wat is er lekker gekletst hier in de tijd dat ik zat te groningenen zeg.
    ik reageer later, vandaag samen met mijn aanstormende echtgenoot&vader van barbie door huis aan t wapperen.

leuk en fijn!
    en ook nog zon dus pauze dan maar even nu.

smak!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even snel vanavond meer. We zijn druk bezig het hele huis op te ruimen. Nu is dat gelukkig niet zo achterlijk grot als de school van Klingel.:D
    Maar mijn hemel wat hebben die kinderen een speelgoed zeg.:$ Vanochtend alle lego uitgezocht en weer in elkaar gezet en net de kinderkamer en woonkamer opgeruimd en leeg geruimd. Morgen maar even langs de opslag om daar de spullen neer te zetten. Gelukig hebben we wel een hoop meer ruimte nu.

((pletknuff))

:) heb al wel bijna een fles wijn leeg:)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    zou bijna aan de wijn gaan door al die lekkere wijnverhalen van hier maar ja ik lust nu eenmaal geen wijn;)
    heb nu de Jilzz ontdekt hhahaha

oooo eten komt eraan turks mmmmmmmmmmmmm doeiiiiiiiiiiiiiii

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nynke, nu al bijna een fles wijn leeg :$:p Hahaha, lekker toch! En ach ja, je moet veel drinken als je druk bezig bent met die warmte :p

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nyn: noem jij mijn mooie school nu een achterlijke grot????? :$

:x

jij frans fies funzig fervelend mormel!!!!!

:x

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Iedereen aan de opruim/schoonmaak vandaag? Hier ook al. Gisteren de badkamer, vorige week de slaapkamer en vandaag de huiskamer. En plantjes in de voortuin gezet, nog niet vol helaas, maar goed, het begin is er.

Nu boontjes plukken en straks nog een kast opruimen.

Net schoonouders op bezoek gehad, dus pauze is weer voorbij ;)

Nynke: goed idee! Ik ga er ook een wijntje bij pakken! Rosé... my favorite in summer!

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :):) sorry lieve Klingel. Neem mij svp mijn typVoutje niet kwalijk.:):)

En nu weer verder met de bedden opmaken en de was opruimen.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, hihihi zuipschuitje! Lekker toch :D

@ Sikki, Sikki is back! Jippie! En het klinkt als een heerlijk relaxt weekje. Wat toevallig die baby-opmerkingen. Je gaat er haast iets van denken ;) Het hangt in de lucht, het hangt om jullie heen en het is jullie zo gegund. Mag het dan eindelijk eens raak zijn?!

@ Pip, blehhh dat je je zo voelt :( Hopelijk voel je je snel beter hoor! Dit is niet fijn!

@ Maartje, morgen hopelijk veel meer eitjes meid! Balen van sms van vriendin :( Is er nu iemand om je morgen bij te staan of moet je alleen?

@ Jo, klinkt als een superdeal. Heerlijk nog een paar dagen duitsland :)

@ Silvia, mmmmmmmmmmm zelfgebakken appeltaart!!!!!! :p

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    @Jo, ik moet ook 5 augustus hoor!
    Hoe laat ben jij daar?

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Toch wel, gezellig Sikki! Ik om half 4, dus vrij laat. Jij?

Deel Deze Pagina