Ook ff snel, ik zou gaan voor nu een weekje Kreta. Weer is nu zo bleh, en in herfstvakantie heb je misschien meer geluk. Bovendien vind ik Griekenland leuker dan Canarische eilanden, maar ja... smaken verschillen natuurlijk
@Sas: zaad moet boven de miljoen zijn toch? Of zeg ik nu iets heul doms? Anders idd lekker doen waar je zin in hebt even een "gewoon" sex leven en dan in Januari vol gaan voor ivf/icsi. @Blijmeisje: jeetje dat je je druk maakt om zo'n luze probleem seg!! Maar ik zelf ben helemaal weg van Kreta dus ik zou zeggen Kreta!! Maar in de herfst even weg is ook erg lekker. Hmm aan mij heb je dus helemaal niets. Maar zijn de voorspellingen voor de komende tijd zo slecht in NL? @Sil: joepie voor doorslapen en zo goed groeien. Yes!! voor nieuwe auto!! Succes voor het weekend. Is echt een hele onderneming. Kl*te van hb, b12 en schimmel.
Goedemorgen! Ook even "Ali Illegali" vanaf het werk ZPén. Vandaag hier in ieder geval tijd voor een reactie. Vind het als ik naar buiten kijk, niet erg om met de bouwvak te werken. Ik zou volgende week nog een weekje vakantie hebben, maar ik denk dat ik mijn dagen aan het weekend ga plakken een paar weken. Dat is misschien ook wel lekker nu. Jo: Ja een lijstje voor Uber S. Embryo glue? Of had je al es gevraagd of dat wat voor jullie was? En jullie gaan lekker bijna met vakantie!!! Heerlijk, aftellen voor jou. En dan wordt het echt mooi weer. En zoals Nynke al zegt. Dit wordt een goede maand!! Nynke: Ook regen in Frankrijk? Goh, even wennen denk ik. Wat klinkt dat goed van de buurman. Heeft hij nu geen baan ofzo? Of is hij zo inzetbaar voor jullie project? Wel fijn dat je zijn werk even hebt kunnen zien in zijn eigen huis, daar zie je toch altijd al een boel aan. Sakia: Balen van menstruatie, maar het voordeel is dat je nu wel kan aftellen tot IVF of ICSI. En dat wordt het middel voor jou hoor!! Blijmeisje: Yippieeeeeeeeee 12 weken bereikt!! De eerste mijlpaal. Ik hoop op een mooie echo morgen. Ik hoop dat er voor jullie nog een mooie lastminute aanbieding is. Het weer is inderdaad niet heel super als je nu vakantie hebt. Al hoor ik hiernaast van collega's geruchten over mooi weer-hittegolf volgende week, al heb ik dat niet bevestigd gezien op de weersites waar ik kijk. Sil: Zo hee appeltaart bakken met 3 kindjes om je heen!! Maartje: Ben aan het duimen voor veel eieren!! Ben benieuwd, hoop dat er toch nog iemand met je mee is naar DD. Succes!! Klingel: Hoe was je shopweekend? Ik ga zo naar aanleiding van Nynke haar berichtje, snel je foto's spotten. @ hier: heb me toch maar naar het werk gesleept. Vanmiddag tussen 2 en 4 uitslag, hoop echt dat er iets is. Dan maar verder kijken, en ander sleep ik me gewoon door de komende weken heen. Ik ben zwanger en daar gaat het om natuurlijk. En daar maar wat klachten, het is zoals het is. (zeg ik nu heel dapper en stoer). Ik tel af naar de 12 weken! Hoop dat ik snel net zover ben als BlijMeisje.
@Pip:regen is idd even wennen. Is gelijk flis en vies buietn met alle natte klei. Buurman is met pensioen en zijn vader was aannemer dus buurman kan bijna alles zelf doen. En anders heeft hij wel vrienden die heul handig zijn. Ik zou je dagen ook lekker spreiden rond de weekenden heb je misschien net even meer aan.
@Sas: wat idioot om te testen en dan gelijk bloed te zien. Echt niets wordt je dan ook maar gegund zeg.
Wowie, spitsuur @ Nonja, stiekeme meelezer @ Silvia, bleh voor HB, B12 en schimmel! Maar lekker doorgeslapen, yes! En nieuwe auto, spannend!! @ BM, ik zou ook voor Kreta gaan. Juist in de zomer is lekker weer toch wel heel erg fijn en nu is het zo gezellig op Kreta! @ Nynke, 1 miljoen is inderdaad de grens! @ BM, het is niet verzekeringstechnisch maar ons eigen gevoel. We gaan in september op vakantie en komen in oktober terug. Dan willen we daar heel erg van genieten en niet naar alcohol kijken. Daarna ons weer richten op de mmm en alles laten zakken. Een kleine pauze dus. @ Pip, het zou fijn zijn als jij je weer snel beter voelt! Dus ik hoop dat ze iets vinden wat heel makkelijk op te lossen is.
Sjee, wat een drokte ineene! Je zal maar op je werk zitten en dit allemaal proberen bij te houden . Sas: hoeveel zaadjes hadden jullie bij de 1e IUI? Als het er toen wel genoeg waren kan het dus ook heel erg wisselen en zouden jullie misschien toch nog een paar IUI's kunnen doen? En waarom wachten tot januari? Maakt voor verzekering in Eindhoven toch niks uit? Of je wilt gewoon lekker onbekommerd n...ken, waar ik me natuurlijk niks bij voor kan stellen, want wij houden toch niet van piemels ? Sil: wat lief dat gebabbel! En ritje Brabant...pfff! Sterkte! En nieuwe auto, gaaf! En ach, zo'n race-clio kan ook echt niet meer met 3 dusselkids hoor . Nu braaf, verantwoordelijk en degelijk worden, en rap een beetje . Knuff voor schimmel, b12 en nog iets, weet niet meer! Pip: ben heel benieuwd wat er uit komt! Kun je niet wat middagen vrij nemen? Dan is 't misschien wat beter vol te houden? Wel echt klote hoor dat het nu weer zo moet. MMMeisjes zouden een echte roze-wolk-zwangerschap moeten krijgen, gewoon omdat ze het verdienen! BM: hoe laat mag je morgen?
De eerste IUI hadden we 1 miljoen, Jo. Dus net genoeg. Daarom geloof ik niet dat het nu ineens 3 miljoen zou zijn. Hoop het wel natuurlijk.
Sas: hoe lang is de wachttijd in Eindhoven eigenlijk? Anders wel vast opgeven, want het kan best zijn dat als je je nu opgeeft je sowiso pas in januari aan de beurt bent! Wij zijn vorig jaar in juni op gesprek geweest in Zwolle en zouden dan in februari aan de beurt zijn!!!
En hoe was het bij de 1e controle bij de HA dan? Toen ook op het randje? Of zijn jullie nav die uitslag meteen doorgestuurd?
Sas: ik kan me je dillemma voorstellen hoor. Maar aan de andere kant wilden PiPman en ik pas rond oktober overgaan tot IVF en door met IUI tot die tijd. Door sluiting van onze kliniek, zijn we eerder begonnen met IVF en ben gelijk bij de eerste TP zwanger geraakt, als ik dat had geweten dan was ik eerder begonnen. En gezien je leeftijd en achtergrond geef ik je echt een goede kans hoor met IVF-ICSI. Maar goed dat geeft helaas geen garanties mijn kansberekeningen.. Blijmeis: Ik geloof dat ik zou kiezen voor herfstvakantie naar Canarische eilanden. Ik vind dat wel een lekker vooruitzicht. Maar goed ik heb niet zoveel met Griekenland. Nynke: Ah vandaar. Dat klinkt dan wel goed aanbod van buurman!! Dat is niet verkeerd. En hij zal vast qua prijs lager liggen dan andere aannemers? En verhuren jullie nu ook al kamers trouwens? Of is dat een blonde vraag? Sil: Balen van B12, ijzer en schimmel. Meid wat zal jij je soms beroerd voelen en dan ook nog een heel huishouden runnen. Respect!! Fijn van auto switch....lekker idee.
We gaan wel al op intake enzo. Dus niet echt een pauze, maar gewoon pas beginnen met het echte werk in 2011. Eindhoven heeft tot nu toe geen wachtlijst. Het eerste zaadonderzoek was 4 miljoen, 30% beweeglijk. Het tweede onderzoek was 2,6 miljoen, 30% beweeglijk. Daarna een samenlevingstest gehad en 1 zaadje gespot. Daarna 4 maanden zelfprobeerpauze en toen de eerste IUI met 1 miljoen. De tweede was dus zo dramatisch
En Sas: heeft Sasman ook al leefstijlaanpassingen gedaan? Andere boxers? roken, alcohol, afvallen? Of is dat allemaal al goed? Vrienden van ons hebben daarmee echt resultaat geboekt.
Thnx allemaal Maar even over bakken appeltaart is niet zo moeilijk hoor 2-ling slapen op bed enkeling lui op bank met tekenfilmpje erop silman nog luier op bank met laptop en mama slooft zich uit hihihihihi en wat ontzettend handig dat hier op zondag de c1000 open is.... had geen slagroom dus konden we even naar hengelo rijden om een bus slagroom te halen hihihihihi
Sasman leeft heel gezond. Hij is op latere leeftijd geopereerd aan een niet-ingedaalde bal en aan de andere kant aan een liesbreuk. Het is niet helemaal goed ontwikkeld waarschijnlijk. Hij heeft nooit gerookt, sport regelmatig, eet heel gevarieerd... hij dronk alleen af en toe alcohol. Nu ook niet meer. Heel soms maximaal 2 biertjes. Hij slikt multi-vitamine en drinkt bijna geen koffie meer. Boxers zijn wel de strakkere variant, maar van die fladderboxers vindt hij echt verschrikkelijk (ik ook trouwens). Dat wil ik hem niet aandoen, ik geloof namelijk niet dat het bij hem gaat helpen. Vandaar ook in januari starten. Op vakantie wil ik echt nergens naar kijken en dan willen we gewoon iedere dag alcohol. Ik vind dat Sasman dat ook mag dan. En wij komen in oktober terug dus dan 3 maandjes verder is het januari.
Sas: is niet echt om over naar huis te schrijven he? Maar wat fijn dat Eindhoven geen wachtlijst heeft, dat was voor ons zo'n domper toen. Jij hebt gelukkig alle vrijheid om te kiezen wat en wanneer en zo. Bij Zwolle was het meer van 'zorgen dat je er klaar voor bent' als het ziekenhuis zover is. Beetje omgekeerde wereld, maar goed. Gelukkig zijn we daar weg. Zo, nu maar weer eens aan het werk...
Nee, het zaad is gewoon but Maar het kan erger zullen we maar zeggen... Ik vind het gewoon zo oneerlijk!!! Heb echt een gezond mannetje, nooit ziek en zorgt zo goed voor zichzelf... als ik dan om me heen kijk naar vrienden en familie dan is het een wonder dat zij vruchtbaar zijn. Veel roken, drinken, sauna, strak ondergoed, veel zittend werk, overgewicht. Wil blijkbaar toch niet heel veel zeggen
Wow spitsuur inderdaad! Sil wat klote van HB en Schimmel.. :x Hopelijk ben je snel van het gesodemieter af! Enne appeltaart niet knap, nou ok, maar op zo'n moment was ik denk ik toch echt op bank gestort hoor ipv aan het bakken!! Sas: oooh ok dat was de reden. En een hele goede ook!! Maar je zou dus wel IUI willen doen in die 'rusttijd'? Kom ik weer met mijn ziek-geweest-zijn, maar ik heb een periode gehad dat ik NIKS mocht door extreem lage weerstand. Af en toe had ik daar echt even schijt aan en stond ik op koninginnedag tussen de 1000-en mensen gewoon te hossen. Ik denk dat dat af en toe heel goed en gezond is, waarmee ik dus wil zeggen: ga heeeerlijk vakantie vieren met alcohol en ballenknijpers Kan een mens alleen maar beter van worden, ontspanning! En daarna... Baby's maken! Jo: hup aan het werk! Pip: (of wie vroeg het) morgen 14.30 echo. Dus nog even geduld... Vakantie: ja lekker aan jullie heb ik ook echt wat! :x Op zich met jullie eens qua griekenland enzo en nu weg, maaaar..... Het is echt superlastminute want dan moeten we uiterlijk zaterdag weg. Daarbij is hotel heel erg onhandig met baby die moet slapen en ik niet alleen wil laten. Dus er is heel weinig keus. Als we in herfstvak/nov. gaan heb je echt de mooiste, prachtigste/bijzonderste plekjes beschikbaar in de vorm van huisjes/bungalows met zwembad op mooie plekken, met auto etc. En ik moet zeggen dat ik dat wel lekker vooruitzicht vind zo richting herfst nog even weg. Daarna lange tijd niet door zwanger enzo. En dan geef ik liever geld uit aan iets wat echt leuk is dan aan iets omdat je graag even zon wil. Dus we neigen toch naar herfst. Jammer dat het dan in Griekenland niet zo lekker meer is... Maar ach.. hihi