Hi hi BM volgens mij heb jij je keuze al gemaakt . Zijn we dus toch nog een beetje behulpzaam geweest? Sas: je hebt helemaal gelijk, tijdens de vakantie gewoon lekker losgaan! Ik ga komend weekend ook helemaal nergens rekening mee houden. Ik heb ergens deze week eisprong, boeie ! En dan kan ik komend weekend zwanger zijn (ja vast, ronde 54 the lucky round?). Kans is zooo klein, ik ga lekker moezelwijnen proeven! Oh ja, was aan't werk... doei!
Sas: Ja hier kun je niets meer aan verbeteren door leefstijl. Oneerlijk is het inderdaad! Maar goed aan de andere kant ben jij wel gezond en dat is ook weer een voordeel. Ik had gedacht met mijn medische shit nooit zwanger te worden. Dus wanneer jullie paar bevruchte eitjes hebben, dan kan het snel gaan. En groot gelijk eerst even lekker vakantie vieren!! Ontspanning op zijn tijd tijdens de MMM is misschien nog wel het beste recept! Sil: Ik had me net als Blijmeis ook op de bank gestort. Ik heb PiPman afgelopen weekend bij AH een appeltaart laten halen, eerlijk toegegeven wel veel minder lekker dan eigengemaakte. Blijmeis: ik zou ook echt gaan voor herfstvakantie en dan keus qua huisjes etc. Vind ik zelf altijd erg belangrijk, ligging, inrichting enzo en helemaal denk ik met kleintje erbij. En dan kun je nog even extra genieten voor lange tijd! En wat wil Blijman? PiP schopt Jo aan het werk!! En zal zelf ook weer eens wat doen..
:x gaan jullie nu allemaal aan de zuip?? En ik maar dweilen en kots opruimen zeker?! Nou ik dacht het niet!!:x Sas: en gelijk heb je. Gewoon je gedragen als een breezer sletje en daarna weer als een braaf mmmmeisje. @Blijmeisje: waarom vraag je ons om hulp als je al een keuze hebt gemaakt??:x Wij slepen je de zomer door en voor je het weet lig je met dikke buik in de zon te chillen. @Pip: kamers/huisjes verhuren staat op een laag pitje. Maar wie weet ooit!!
Pauze! Ga zo naar de kantine, eerst nog ff vlugge reactie! Nee hoor Nynke, niet kotsen. Dat gaat me echt te ver, dat heb ik sinds mijn 18e verjaardag niet meer gedaan. Echt zo'n 1x en nooit meer ervaring. Ik hou wel op met zuipen na een glaasje of 4/5. Ben ook niet meer zo getraind door het MMM-gebeuren...
Ik ben ook niet meer zo getraind inderdaad Kotsen doe ik ook niet aan! Maar een kater is voor mij vaak onvermijdelijk
8) dan is het goed Saskia en Jo. Zuip dan maar lekker mee. Drink ik tenminsten niet meer alleen. @Sabrien: waar ben je en hoe is het met jou? @Klingel: MP!!!!!!!!!!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel minder wijn drink dan voor onze kinderwens, maar dat ik nog steeds drink. Ik ben onbewust gaan minderen en dat bevalt heel goed. Maar als ik een verjaardag heb of we gaan uit eten, dan drink ik echt wel wijn. Meestal zo'n 3 of 4. Sasman heeft na de laatste zaaduitslag bijna geen biertje meer aangeraakt. Drinkt nu alcoholvrij en dat bevalt hem prima. Hij is zo geschrokken de vorige keer en was zo bang dat het door zijn uitspattingen bij Guus kwam. Hij heeft met de wk-finale nog wel gedronken, een stuk of 5. En afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag en toen heeft hij 2 biertjes gedronken. Ze hadden geen alcoholvrij en hij zat zo zielig aan de cola. Dus toen zei ik: ach schatje, 1 of 2 biertjes mag best hoor. Misschien worden ze er wel sneller van Tja, weten wij veel! Wie zegt dat ze daar langzaam van worden! Af en toe genieten mag best.
@Saskia: ik denk als je jezelf alles ontzegt het traject wel heel zwaar wordt. Je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Bij de ene is dat helemaal niet meer drinken en de ander minderd alleen. En ik kan me niet voorstellen dat het zaad van Sasman door twee biertjes slechter wordt hoor. Wel spannende dag 5 Augustus. Maar wel mooi want je hebt een engel die mee waakt over jullie.
ja! :x MP!!!! so. kep 2 schermpjes open staan, 1 op 12 december 1834 en 1 op vandaag, zodat ik jullie even kan wegvagen met een megarea. ik begin bij de nog niet op gereageerde post van JO uit 1763, dus dan weten jullie dat! enne: UITREKGEVAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor wie zich verveelt (lees: op het werk zit :x): nieuwe fotos in album, nadat ik album even wat meer heb geprivatiseerd *stapt in tijdmachine*
GRRR... fieze uitrekker! :x Tijdmachine: haha, hilarisch! Dit wordt echt een megarea, kan niet missen
Ik wacht vol spanning af Klingel. En wat een super gave foto's Klingel. Hele mooie herinneringen voor later!!
Dit kan best nog wel even duren... maar ik wacht ook . Gelukkig wel wacht-vertier met foto's kijken . En inderdaad, super foto's Klingel!
SAS!!! GEDRAAG JE!! Jij baldadig mormel Straks is die megarea van Klingel helemaal uitgerekt en wordt 't zo'n heen en weer gewiebel om alles te lezen!