spam een eind weg!!!! 100 maanden? hee seg zo lang ben ik nog niet zwanger! :x ik moet trouwens even uitleggen hoe ik hier te werk ga. of had ik dat al gedaan? van kamers HEULEMAAL LEEG en dan weer 50% terug, gepoetst en al? ZIEK he? en fijn ook nog over een jaar zitten we in de babyshit (PROEST nog om die grap nyn) en dan zie je niets meer van deze noeste arbeid hehehehehehhehehehhehehhhehehehehe @groot: ja is ook zo. kan er niets aan doen. of toch wel eigenlijk.. @makeup: ik kan t hele forum in de glitters zetten! wat een palet aan couleuren hier, uit 1084 jaar toilettassen gekomen! misschien maak ik er wel een foto van. hoewel, dan denk ik niet dat er nog iemand mee leest van schrik
13???????????????????????????????????????????????????????????? Ach ja, je moet toch wat doen als je je verveelt?
Zullen wel mensen zijn die aan het werk zijn Maartje: nog aan 't bijlezen? Volgende keer eerst vertellen en dan pas lezen als Klingel langs is geweest hoor
Jippie, het zijn er 6 You go girl!!! Ok, het is niet extreem veel maar ik vind het ook zeker niet heel weinig. Zeker niet omdat je er maar 2 had. Ben ik nu te optimistisch? Hoeveel had je er de vorige keer?
Jeetje, 6 is goed vergeleken met 2!! Maar is niet zo heel veel voor een IVF, dus daarom ICSI. Is wel beter voor bevruchte eitjes, maar is ook 1000 duurder . En embryo glue is er dus wel? Gaat op mijn vragenlijstje voor donderdag! En wanneer heb je TP? Donderdag rond een uur of 4, of wordt het vrijdag? Knuff voor dubbel gevoel! En dubbele knuff voor alleen moeten rijden!
Wat een schatjes Nynke!! En daar had niemand op gereageerd, op jouw vraag of je mocht spammen . Helemaal vergeten, maar natuurlijk mag je spammen!!
liefmaart! ik ben ontzettend blij dat het er 6 zijn ipv 2! over die babyglue, S geloofde er toch niet in? maar ik kan me voorstellen dat je het toch doet.. maareh, ga je aan onze vijanden van M vragen of je dat vergoed krijgt???? kijkt maar uit, straks gillen ze meteen (ala AH) dat je dan niets nichts nada krijgt :x 3 TP moet mogen! tis jouw lijf!!!!!!!!! NB ik had met U een gesprek via de telefoon, die zag geen problemen er 3 te ontdooien! mijn gouden tip: bel HEM en zeg dat je dat wilt! valt er 1 af, dan is so be it, dan zwei uber! snap wel je huil wegens ' oud lijf ' maar ben toch heel erg trots dat je van 2 6 hebt weten te maken!! we gaan je handje vasthouden en je erdoorheen slepen!! SCHMACK!!!!!!!!
@Lauwtje: klinkt helemaal lekker zo'n ikhangdeheledagopdebankdag. @Maartje: ik ben toch wel een beetje blij dat het er zes zijn. Nu hopen dat ze alle zes goed zijn en er toch zeker 4 bevruchtingen zijn.
@Klingel: zin om te rellen??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
@Female: ga jij nu hier ruzie lopen zoeken??:x En een neger draaien is heel makkelijk hoor. Men neme een mooie man, een pot nutela en draaien maar.
Thnx schatjes! Wat een lieve woorden weten jullie weer tot mij te richten. SMAKKKK Nynke, prachtige kindjes heb jij!! Wauwie!! Doe mij er ook maar zo'n stel kids!!! Alhoewel.. Met eentje ben ik ook al uber-glucklich!! 6 is idd meer dan 2, maar het is niet zeker of overal wel een ei in zit... Vorige x had ik 11 of 12 follies, 9 eicellen, 5 bevruchtingen...
Wil een een eitje van mij lenen Maartje? Krijg je ook een mooie beeb. Bedoel dit echt niet verkeerd hè? Gewoon een (duister)grapje
Kom maar op met die eieren!! Weet je wat, ga jij dan ook ff 300 eenheden Menopur spuiten. Heb ik direct genoeg eieren voor een compleet elftal, ehh wie weet wel een 50tal (Nee, niet doen van 300 eenheden Menopur ga jij wss dood Ook duister grapje )
zit iedereen nu elkaars piemels en eieren aan elkaar uit te wisselen? stelletje sloeries, schrikken ook nergens voor terug! :x @fem: kom maar lekker hier spelen. je wordt alleen NIET thuis gebracht! @nyn: wel zin, geen tijd. de reden heb je op de tafel zien liggen!