aangezien jullie allemaal zo lellek als de nacht zijn, ga ik jullie even opglitteren! *zet de nyn achter appletafel en smeert glitterpaars op de nyn* Bekijk bijlage 90528
En toch zou ik serieus nog wel overwegen om eiceldonor te worden. T'is dat ik nog een kinderwens heb en ik geen idee heb of dat hier kan in LDF en ik liever aan een bekende zou willen doneren.
En bedankt Klingel. dat is niet de mooiste ben weet ik zelluf ook wel maar zo lelijk als de nacht???????????? Bah, jij wordt er niet liever op zeg. Stomme zwangeredoos. Love You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik stuur je wel wat puregon en pregnyl op nyn! je schema bij deze: vanaf dag3: 75 eenheden puregon. dag7: echo (dr klingel is TOEVALLIG in de buurt komende weken dus dat komt mooi uit) dag9: echo en start ovutesten (,, ,,) dag11 of 12: punctie op de terrastafel naast het zwembad bij klingels huwelijksadres. eitjes worden bevrucht met al het ingevlogen ZAAD van alle liefhebbers en eerlijk verdeeld. dag15: EMMY AWARD GALA UITREIKING MET CHAMPAGNE!
hallo, JIJ wou rellen! *zet kwijt blijmeis op applestoel en plakt strasssteentjes (HA een woord met 3 sss achter elkaar, daar is een sissende anaconda niets bij!) boven haar ogen* en nu gaak verder, en zo intake kraamzorg dus ZOEF!
@Maart, Toch nog 6 follies! Snap dat je baalt van oud lichaam.. Hoop voor je dat er zeker 4 bevruchtingen zijn, liefst allemaal! *Knuffel* @Nyn, waaauww mooie kids heb jij zeg! *smelt* Ja lekker chill op de bank vandaag, ook wel eens lekker..
Rellen is wat anders als iemand persoonlijk uitschelden hoor.:x Moet zo'n huismoeder als ik jou dat nog uitleggen?? Unimuts!! Intake kraamzorg: wat moeten die zo'n eigenwijze muts als jou nou nog vertellen? Waarneer gebruik je eigenlijk jouW ipv jou??
Holy smoly!!! Kan een mens niet eens meer even de stad leegkopen!?!?! :x Ik ga even snel hoor: Maartje, ik snap je frustratie terwijl ook blij.. Ik ben al heeeel blij met 6 ipv 2, maar jij weet dat je er vroeger nog veel MEER had! Bij 2 was je uber-mega-extreem gefrustreerd geweest en bij 6 enigszins gefrustreerd.. Maar toch ben ik blij en kan het zijn dat er woensdag nog en paar bij zijn (vraagt domme dompie)? Pippie heb je al bloeduitslag?!?!?!? Nynke: weet je dat jouw kinderen heeeel erg op jou lijken!?!? Echt! En dat zie ik nooit, maar nu wel! Mooi hoor! waar heb jij trouwens gewoond 15 km boven grunn?? Klingel: Dat is echt wel een lichtelijk overdreven hoeveelheid make-up hoor!!!!! Ruim ik gelukkig net iets vaker op! Ik kwijt? Ja door 3 extreme rea's van jou... Maare hoop ook voor kaasboer! Luister zo naar muziek.. Zal die van mij even opsnorren (die cd is enige mooie wat ik van ex (naamgenoot jouw as echtgenoot) heb overgehouden, zelf samengestelde pianocd) Vakantie wordt idd najaar, manlief wil alleen graag OP het strand en daar zijn alleen maar massahysterische dingen terwijl ik de meest geile prachtige casita's en hotella's vindt meer in binnenland. Nog even een discussiepunt. Ik kwam vanmiddag klaar van foto's van hotel, maar hotel is zoooo onhandig met beebie... Uh uh uh kweetniet meer..... Veel piemels enzo en ander gezwets.. Ben ik iets belangrijks vergeten?? Iemand... zal nog even terugscrollen!
heheheehh @huismoeder: hiha! ik zei JULLIE niet NYN alleen hoor! en jullie=wij=ik dus ik heb mezelf ook beledigd! waarom denk je dat ik zo'n glitter-overschot HEB in the first place? zie er anders niet uit! waarom leg ik dit uit? waarom hap ik? @kraamzorg: ik denk dat ze wel heul veul nieuws weet te vertellen eigenlijk? ik ben thuis in zwanger worden en een beetje in zijn maar NIET in mama zijn! @jou/jouw: jouw is als het je bezit is. INDIEN je eerst jouw en dan het bezit noemt! als bezit eerder komt dan jou is het jouw! en voor de rest is jou is gewoon aansprekend. dus: hoe gaat het met JOU? hoe gaat het met JOUW (bezit) piemel! mag ik een wijntje drinken met JOU? geef mij die fles wijn van JOU (bezit voor jou) eens aan! geef mij een slokje van JOUW (bezit volgt nog) wijn!! slechte uitleg, maar ik denk dat je t toch wel snapt! met JOUW wijnbrain!
oooooooooooh ja Emma!!! Wat een prutzooi!!! Oh lijkt me zoooo irri dat alles 'normaal' doet zonder hormonen en dan nu helemaal van de rit raakt. Maar ja je hebt ze WEL nodig.... Grom. Komt IUI nu in gevaar?? nee he? Nee he?? Zeg maar nee.. Maar als ei niet gesprongen, dan logisch van niet zwanger, biedt weer meer perspectief voor volgende keer. Maar dan moeten ze wel zorgen voor springend ei!
Oh oh oh... En nou is iedereen zeker opeens weer weg he!?! Altijd zo als ik hier weer kom... :x Als jullie mij niet aardig vinden dan ga ik wel weg hoor!! :x Zeg dat dan gewoon zeg. Jemig heee.. Stomme hersenloze piemels... :x
@klingel: honger??? Ik denk idd dat de kraamzorg je best nog wat kan vertellen. En je kan zelf ook nog wel wat vragen kwijt aan haar. waarom heeft mijn docent Nederlands het nooit op deze manier uitgelegd? mss omdat ik toen nog een breezersletje was? @Blijmeisje: nee, de stad leegkopen kan niet idd. Dat zou jij nu toch moeten weten. Ik heb tot mijn 12e jaar in Winsum gewoond. Een durpje even boven Grunn.
Haha hormonster.. Nou ik kon mijn vorige zwangerschap oprecht zeggen dat ik dat NIET was... Maar nu... Valt nu wel weer mee, maar was de afgelopen tijd geloof ik wel ietsiepietsie prikkelbaarder dan anders.. Acht t is ook ZIJN kind! (hoezo gefrustreerd?! ) Winsum ken ik very good! Grappig zeg.. Ben ik vlakbij geboren en mijn hele jeugd gewoond, maar dat roep ik hier even niet hardop ivm herkenbaarheid.. Enne.... HOVJ!!
@BM: pb-tje dan?? En nu dus veel hormonsters? Tja, dat is het risico van het vak. Ik had het echt bij vlagen. Ene dag alles prima en de ander dag kon niemand ook maar iets goed doen.