klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En waar kom jij je mee bemoeien??:D:p

O, ik gun iedereen heel veel hormonsters. Hoe zwaar een zwangerschap ook kan zijn het is het zo waard. En ik HOOP en BID dat jullie mmmmeisjes dit allemaal heel snel mogen ervaren.

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik bemoei me graag overal mee..

Jaaa ik gun iedereen hier ook die hormonsters. En dan lekker dit babyrinht terroriseren!!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *overvalt een apotheek, jat alle mmmmedicatie die nodig is mee, zet met mes op de keel van alle gyn-nen en EIST dat alle mmmmeisjes nog deze maand zwanger zijn. Indien het niet anders kan dit jaar dan!!*

Mijn hemel, ik wil niet mee maken dat hier alleen maar zwangere mutsen vol hormonster ronddwalen seg.:$:D

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik ga met je mee nyn!

Zal wel een dolle boel worden ja met allemaal hormonsters

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden ik ga stoppen. Het was heel gezellig maar ik merk toch dat ik hier niet helemaal tussen pas. Bedankt voor alles en ik hoop echt dat jullie allemaal heul snel zwanger zullen zijn.

Iemand die het geloofde? Vast niet. :)

Ik ga eten koken en eten met de kids. Manlief is pas rond 20.00 uur thuis en dat is toch te laat voor de kinderen.

Wees lief voor elkaar en tot vanavond.

Ihvj

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    meisjes,

ik heb dit babyrinth ooit geopend omdat ik behoefte had aan een PRIVEplek waar ik rustig, ongestoord en vooral on(mee)gelezen mijn filosofratsen op kon schrijven.

ik merk de laatste tijd dat het topic echter overgenomen wordt door allerlei ontoerekeningsvatbare piemelmisbruikende mensen die ik helemaal niet ken.

het is daarom tijd om afscheid te nemen.
    daarbij ben ik zwanger dus de hele MMM kan me ook gestolen worden.

ik heb een Pbtje naar de mods gestuurd, en het babyrinth zal worden gesloten.

verder heb ik zojuist de kraamhulp gegijzeld dus ik heb wel wat beters te doen.

dank voor de gezelligheid, en ook voor het levenslange piemeltrauma!

hartelijke groeten en laagachtend,
    klingel.

en NEE heen blije emoticon hier, ik MEEN het zoals ik altijd al zo serieus ben!
    :x

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Echt heul overtuigend..

*PROEST*!!!

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Eet smakelijk en fijne avond nyn

SMAK

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
  10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    KWARK VAN NOACH.
    lekker als toetje.

zeker met rode oude besjes.

zo, ik ga dus koken daag!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hahaha, het gaat weer lekker hier dames :D.

@Nyn, wat een leuke kinders heb jij toch, 2 lekkere blonde meiden en een lief ventje.

@Klingel, wat een make-up :$.

@Lauwtje, goed so dat auto lekker rijd en Lauwtje blij is :)

@Zwangerschapshormonen: lijkt me super om hier met z'n allen als een stel hormonsters te keer te gaan :). Zou betekenen dat voor ons allemaal de wens is uitgekomen ;)

@Cyste: volgens mij heeft cyste geen invloed op IUI. Althans dat heeft gyn niet gezegd. Ze had het er nl gewoon over dat als deze poging niet gelukt is dat we dan op dag 1 een uitgangsecho hebben. maar goed, ik wacht woensdag maar even af ;)

Ik ga weer ff teruglezen!

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhhh vergeet ik Maartje helemaal :). Meid, 6 follikels is toch alweer beter als de 2 waarmee je begon. Maar ik snap je dubbele gevoel, want het was natuurlijk mooier geweest als het er nog wat meer waren ;). Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat er 6 eitjes bevrucht gaan worden.

een ik-duim-me-rot-KNUFFEL

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wel jammer hè meiden dat we zonder Klingel verder moeten? :(
    Was toch altijd best gezellig als Klingel ook eens langskwam in dit babyrinth.

;) of was het nou haaar babyrinth? ;)

So, wijnboeken besteld bij bol, nu nog even bankhangen. Oceans 11 kijken... brad, george, nog een erg jonge matt...

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x Je kent mij wel Klingel. Dus kom nu weer gewoon terug. Jij rellendhormonsterglitterlekkergekwijf.:D

Eet topic: even kijken.

@Emma: tuurlijk gaat iui door!! Moet!!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik mis Klingel niet hoor, vond haar toch altijd al vervelend! Het duurde nog lang voordat we haar konden lozen....

:p
    Nee hoor Klingel, we houden van je, dusssssssss vooral niet weggaan! JIJ bent de piemelina op de taart!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mooi dat ik nu dus een hele zielige sms krijg van Klingel. Dat ze zich zo onbegrepen voelt, ze niet tegen al die piemels kan, en gewoon een topic had geopend om te kunnen kletsen met grijzewollen sokken meiden.:x

Wat moet ik daar nu dan weer op terug reageren??

:p;):D

Wisten jullie trouwens dat je zwanger kan raken tijdens je ongi??:$ Ja, meiden jullie doen het helemaal verkeerd.;)

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai darlings, even voor het slapen gaan zoals beloofd mijn hele hele mooie pianomuziekjes...

YouTube - ludovico einaudi le onde - HUIL!

En

YouTube - The Sacrifice - Michael Nyman - Uit de film 'The Piano' heel mooi en zielig, moet je ook zien!!

Kan iemand mij even laten weten of ze het doen? Mijn nieuwe apple speelt youtube (nog) niet af..

Hele cd is trouwens mooi, staat ook veel muziek van de film 'Amelie' op.

Trustekus!

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Blijmeis: Ze doen het, mooi zo voor slapen gaan. De eerste raakt me echt. The Piano prachtige film trouwens.

Succes met echo morgen!! Daarna lekker genieten van al het moois wat je ziet...xxx

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Die eerste is echt heel mooi he? Ja sorry lekker subjectief, maar die komt bij mij zo binnen.
    Jij ook lekker slapen! Ik hoop ook dat ik morgenmiddag heel gelukkig het zhuis uitloop. We droppen zoonlief bij opa en oma gaan samen uit eten en naar de film en lekker nachtje alleen. Heel fijn. Ik laat het weten!

Weltrusten!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje 6 folikels......toch een super resultaat na de laatste fm meting zijn er toch maar even 4 bij gekomen...kunnen best net die vier zijn die je helemaal swang maken daar gaan we allemaal voor ;)
    hormonsters blijven 9 maanden bij je hangen dus ga vandaag op je fiets naar de stad parkeer hem ergens veilig en op slot loop een leuke winkel binnen en koop het mooiste en liefste kadootje dat je kan vinden voor maartman zodat je hem alvast een hart onder de riem kan steken voor 9 maanden leven met super hormonster maartje om daarna met elkaar te kunnen genieten van mooiste maartbabie............oh zo :)

Bm vandaag echo wauwwwwwwwwww veel plezier alvast ook al is het vanmiddag pas geniet er lekker van

Klingel gaat nergens heen die kan jullie piemelina's niet missen hoor geen zorgen.

Nyn wat een mooie bloedjes van kinderen hebben jullie *zucht* *smelt*

@Pianomuziek....heb niet geluisterd solly maar ik hou er niet zo van:( jajajaja cultuurbarbaar maar helaas ben niet zo slim en ontwikkeld etc etc... gewoon lekkere muziek die uit de radio komt heerlijk allerlei genres door elkaar heen en heel veel piet piraat kabouter plop en sesamstraat muziek hier de hele dag....

even een opmerking tussen door
    we hebben gisteravond om 22.00 uur de fles gegeven dus om 22.20 lagen dame en heer op bed en nu slapen ze nog:$:$:$:$:$:$:$:$
    ik weet niet wat me overkomt echt niet zelfs Mathijs word nu net pas wakker heerlijk!!!!!!!!! das pas relaxed wakker worden voor mij hahaha zonder meteen te moeten stressen met flessen pffffffff
    ZEN

ga even snel mn kleine grote vent uit zijn bedje tillen en hem met een fles pap op de bank zetten tot later allemaal dames knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Deel Deze Pagina