@Pip: ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je je snel weer beter voelt. Echt fijn dat er toch gewoon een oorzaak is gevonden. @Blijmeisje: wat een schitterend stuk die eerste. *huil* Die tweede kende ik idd al. Zo'n mooie film. Succes met de echo en veel plezier met je etentje en de film. @Silvia: wat een knappe kinderen heb jij toch en wat lief dat ze je zo lang laten slapen. Heerlijk zeg. Hier alles prima. Eindelijk zie ik de zon weer eens. Het was gisteravond gewoon maar 20 graden hier. Dat is gewoon 7 graden kouder als normaal. maar de zomer hier is echt niet zoals hij zou moeten zijn. Maar goed je kan niet alles hebben. Hopelijk is Nynkeman vandaag op tijd thuis dan kunnen we nog even lekker weg. Fijne dag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb wel te doen met mijn lieve mannetje. Gisteren stond hij al twee keer in een mega file waardoor hij pas om 20.00 uur thuis was en nu belde hij net of ik wou kijken of er een ongeluk was gebeurd. Nee geen ongeluk maar weer gewoon vakantie drukte. Na de lange dag van gisteren zou hij een korte dag hebben met maar 1 klus. Maar door de file is hij dus laat en wordt het niet vroeg vanmiddag.
Goedemorgen! Wat superfijn Silvia dat je zo'n geweldige nacht hebt gehad! Dat er maar velen mogen volgen! Enne dat heeft toch niks met slimheid en ontwikkeling te maken dat je niet van klassieke pianomuziek houdt!? Is gewoon smaak hoor! Nait zo raar doen! Ja dat is natuurlijk groot nadeel van in LDF wonen Nyn! Echt balen dat je dan zo'n last hebt van de verkeersdrukte... Sneu voor Nynman en ook voor nynkinderen en nynzelf. Mooi stuk he? Die heeft mij al door heel wat nare momenten heengesleept.. Hier beetje onrustige nacht gehad. Toch wel zenuwachtig hoor voor vanmiddag! Zal wel goed komen maar ja, je weet het niet zeker he! Nu een heel sjaggie kind naar bed brengen! Smak!
We wonen idd precies rond de grote steden Bezier, Narbonne,Montpellier en Perpignan. En juist dat is het werk gebied van Nynkeman. En vooral het toeristengebied. Heel gezellig maar niet leuk als je de weg op moet. Ach, we gaan ons vast wel vermaken. Blijft altijd spannend een echo. Maar we blijven positief hoor. Muziek is erg mooi en ik kan me voorstellen dat je hier veel uit haalt. Nu ga ik toch maar even douchen en aankleden.
@Pip, bedankt voor je tip over echo NA IUI. Ga ik zeker naar vragen want ik heb geen zin om te IUI-en voor piet snot . En Pip krijgt ijzer en voelt zich dan snel weer beter, joepie!!! Hahaha, Pipman raakt niet bevredigd door kastjes vol met snoep , kan ik me wel wat bij voorstellen. Bij hem moet er iets UIT in plaats van IN . @Pianomuziek, ik zit nu op m'n werk maar ga die pianostukken zeker thuis luisteren, ben benieuwd. @Blijmeisje, SPANNEND hoor vanmiddag! Ik duim voor een mooie echo . @Nynke, nynkeman in de file door vakantieverkeer. Bij ons is het nu lekker rustig op de weg, niks geen files richting werk. Alle fileveroorzakers rijden nu bij jullie . Maar wel klote voor nynkeman! @Klingel, wat een mooie foto's, WAUW!!!!! En die vogelhuisjes...
weet ook niet Nynke ik heb het niet gestuurd hoor ik was mn handen in maagdelijke onschuld zowaar ik Silvia009 heet
@snoep pfff doe ik teveel sinds mn zwangerschap daarvoor alleen maar hartig chips nu zoet en vooral salmiakknotsen mmmmmmmmmmm slecht voor gebit maar goed voor tv moment met Luuk op schoot.... kan ik niet met vette vingers van de paprika, bolognese, gezouten, cheese onion, hamkaas, mamamia's, buggles, dorito met salsa dip , chips aan komen natuurlijk arme kind weet niet wat hem overkomt dan met mama stink uit der murf walm die lief tegen hem praat en arm kereltje misselijk maakt van nare geurtjes snap je het nog ? ik ben het spoor alweer bijster *edit* s teveel getikt o te weinig kortom weer eens slecht geschreven/getikt
Hai lieve Meiskes!! Wat zijn jullie toch schattepetatjes!!! Ik neem jullie handjes die mijn hand vasthouden goed vast en laat ze eerst ff niet meer los Ik sleur jullie morgen gewoon mee de punctiekamer in Net ff een hotel geboekt. We moeten morgen om 9 uur al bij de kliniek zijn dus om dan eerst 250 KM te gaan rijden... Niet echt mijn idee van redelijk relaxt de OK in te gaan. Stel je voor dat je met pech of file vast komt te staan en de eitjes gaan jumpen terwijl je geen kant op kunt... Brrr!! Net dus maar ff om dat soort taferelen te voorkomen (via Hotels.com) geboekt. We gaan trouwens vanavond weer eten bij ons favo Indiaas restaurant. Ben nu nog een beetje aan het poetsen enzo totdat Maartmanlief weer zuruck ist von der arbeid... Tiktaktiktaktiktak zegt de klok... Straks nog ff een kek jurkje in de tas proppen en dan warten auf Maartman... Tiktaktiktaktiktak... Owja, gisteravond was ik nog ff met de auto weg geweest... Was ik weer op weg naar huis viel de auto uit op rotonde. Errug grappig want dan is de stuur en rembekrachtiging er ook af... Goed, auto weer aangekregen en even daarna weer hetzelfde liedje... Goffer!!!! Goffer!!!! Best eng met allemaal auto's om je heen!! Daarna niet meer gebeurt maar het lag NIET aan mijn autorij-kwaliteiten!!! Maar aan onze auto!! Stom lampje ging ook op dashboard branden... Leuheuk als je voor punctie moet!!! Gisteravond om 22.00 uur dus nog maar ff naar lieve schoonouders om auto te swappen... Btw, Maartman is eigenlijk Maartvriendje want we zijn niet geheirated Goed. Genoeg ego. Nynkeman in de file.. Niet leuk!! Stomme toeristen!! Blehh!! Btw, over toeristen gesproken... Wisten jullie dat de NL'ers echt vreselijk zijn op de Deutsche Autobahn? Echt rare lui hoor!! Malloten die met 130 KM per uur allemaal auto's gaan inhalen. Ik hoor jullie denken... is dat nou zo schokkend? Nou wel als je een caravan achter je auto hebt hangen en die alle kanten op zit te stuiteren... Dat doe je toch niet?? En ook nog zo lollig: dat zo'n malloot dan een kwartier links blijft rijden, hoe irritant ik ook lichtseinen geef in de trant van: sodemieter op, mijn auto kan wel sneller dan 130 KM (nee normaal ben ik wel wat liever ghighgi) Of wat dachten jullie van die malloten die niet ff in de spiegel kijken voordat ze naar links gaan... Zucht. Rottoeristen ook Tzijn in Deutschland voornamelijk de Nederlanders die zo dom rijden. Hopelijk stoor je in LDF niet te veel aan ons domme klootjesvolk Blijmeiske: Wat een mooie muziek. Lekker kalmerend! En straks jij helemaal hieperdepiepvrolijk worden van je echo!! Ut mot!!! En sal!! Silvia, wat heerlijk dat je kindjes je zo lekker hebben laten uitslapen!! Heerlijk positief trouwens, dat berichtje van je! Thnx!! Pip, fijn dat je een stoot pillen gaat krijgen om je weer piplekker te gaan voelen!! Goeso!! En dan die gekke Klingel!! Ik houd het er maar bij dat je een mafkees bent. So!! Ha!! Muts!! Piemelina!! Piemeljunkie!! Mevrouw onzin uitkramer de 1e!! Piemel dit!! Piemel dat!! Ha!! Grote Piemel Kleine Piemel Grote Piemels Kleine Piemels Doe me maar een GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTE Piemel!! Piemel mot je trouwens vol eerbied met een hoofdletter schrijven, dat je het ff weet PiemeldePiemeldePIEMELLLLLLL!!! PIEMELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SMAK
Ha!! Deze bladzijde kan ff wat rek en strek oefeningen doen. Whahahaha So!! Dat zal klingel leren!! Lekku Puh!!
Lekker weer Maartje!!!! :x Goed plan van hotel! En lekker eten vanavond, morgen rustig opstaan... Heel spannend weer! Ik duim me weer een ongeluk!!
Thnx!! Ik ben mijn fotoalbum ff aan het pimpen!! Als het goed is staan de instellingen op alleen vriendjes... dus jullie mogen koekeloeren!
Ik heb gekoekeloerd... Weet je Maartje (en dat geld ook echt voor de andere dames als Sik en Jo en Sas enzo) Gister zag ik een post van jou ergens in een ander topic en toen keek ik weer eens goed naar je onderschrift. En dan opeens dringt het weer tot me door dat jullie gewoon al 4 jaar geleden dachten 'we gaan ervoor'. Zo lang al zo'n grote wens. Terwijl ik dit typ vraag ik me af of ik dit weer weg moet halen, wil jullie natuurlijk niet verdrietig maken. ik bedoel juist dat ik dan weer voel hoeveel respect ik voor jullie heb. En ook dat klinkt een beetje stom, want je hebt er niet voor gekozen dus je moet wel. Maar toch. De pijn, het verdriet, het wachten, de teleurstelling, de hoop, hormonen, elke keer weer. Gewone leuke, jonge, vrolijke meiden die 'gewoon' graag een gezin willen. Ik gun het jullie zo allervreselijkst! En als ik dan een Zara of een Sik of een Jo en soms ook een maart en een sas hoor dat ze bang zijn dat het misschien nooit gaat lukken, dan breekt mijn hart echt. Dat mag gewoon niet. Ok? Goed beetje emo filo zoals kling zou zeggen, maar ik moest t toch even kwijt dat ik jullie toppers vind en dat er voor jullie allen een beeb in die komt! MOET! PLETKNUFF!!!
:x Ik kan niet eens even rustig douchen aankleden en de hond uitlaten of de pagina is weer uit zijn verband getrokken.:x @Toeristen op de weg: hier in LDF gebeuren de meeste ongelukken door achterlijke buitenlanders(lees Nederlanders) die niet snappen hoe je moet autorijden. Richting aangeven is zeker 1900? Bumperkleven hebben de Fransen een schurft aan dus doe dat dan ook NIET!!:x En met 90 op de linkerbaan rijden waar je 130 mag is niet handig!! Als een Fransman zijn toeter gebruikt of signalen geeft met zijn lichten is dat zeker niet altijd rot bedoelt maar vaak om aan te geven dat je of aan de kant moet of dat je voor mag gaan. En aub dioe geen verlichting aan overdag. Zeker niet op wegen met veel hellingen. dat is namelijk zo mega irritant voor je tegenligger. Sorry beetje veel frustratie's. @Silvie: jij bent een schoolvoorbeeld van maagdelijke onschuld!! O, wil je niet al die chips merken opnoemen?:x Ik wil ook chips!!! @Maartje: *auw* wil je niet zo had knijpen seg!! Goed van hotelletje. Is net even rustiger. Met de vakantie drukte wil je niet het risico nemen te laat te komen.
@Maartje: wij zijn nog geen vriendjes. @Blijmeisje: *huil* om je mooie woorden. En ik sluit me er bij aan. Ik ben benieuwd wat Klingel staat te wachten vandaag. Wat zou Klingelman voor haar bedacht hebben?
Lieve Blijert!! Je maakt me er niet verdrietig mee hoor. Vind het eerder fijn dat stukje herkenning. Niet om zielig ofzo te doen, maar gewoon dat iemand gewoon zonder omwegen ff aangeeft dat het idd kut is en dat we er idd ontzettend veel voor over moeten hebben. Gisteren met Irma (de assistente van de arts) er nog ff over gehad. Over hoe klotekutzooi (maar dan met andere woorden ) ik het vind. Hoe zwaar ik het juist nu vind. Juist nu ik weet wat er gebeurt. Nee, je raakt er nooit aan gewend. Of het nu poging 1, 2 of inmiddels alweer 6 is of weetikhoeveel pogingen. Ook schoonmama gisteren toen we gingen auto swappen. Ze maakte zich zorgen om mijn gezondheid. Nee, niet mn psychische gezondheid, want dat komt wel weer goed als ik weer zonder hormonen ben, maar mn lichamelijke gezondheid. Daar was zij de laatste tijd erg mee bezig zei schoonmamalief. Heel erg lief van haar. Hoef geen zieligdoenerij, maar vind dit wel prettiger dan wanneer janenalleman zouden zeggen dat ik het allemaal geweldig doe en dat het vast allemaal wel meevalt. gewoon een stukje erkenning denk ik. ofzo. LiefNyn, dan moeten we daar maar ff wat aan gaan doen. Ik ga je ff bombarderen tot vriendje!! Oeps... Geen lampen overdag aan?? Ik doe dat standaard. Maar met bergen is dat irri?? Ik zal er aan denken *bloos* Zit ik hier met mn grote waffel over anderen in de auto haha Net ff een wasje opgehangen en nog een uberlieve foto van hondlief gespamd in album
SO!! Wij zijn vriendjes En heb direct ff wat mensen waarvan ik geeeen idee had wie dat waren, verwijderd. Mot geen mensen in mn lijstje waar ik nooooooid mee praat. geen idee waarom die mensen mij hadden gevraagd vriendjes te gaan zijn en nog meer geen idee waarom ik ze geaccepteerd had
Doordat je de berg overkomt kan je je tegenligger verblinden met je lampen. Lief als mensen met je meeLEVEN. Met medelijden koop je helemaal niets. En ja, bombardeer mij eens tot je vriendje!!