klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Blijmeisje, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Veel succes en alvast veel plezier vanavond met BM-man.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bibberzoen zuruck und viel gluck gewunst!!

Emma!! Leuk dat je ook een album gaat aanmaken! Ben benieuwd!! :D

Maar ehh volgens mij heb je nu nog niet echt een beeld van mij hahaha want blond ben ik niet meer :p

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En veel van mn gezicht is ook niet in beeld hahaha ;)

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    (((((((knuff)))))))

gewoon omdat jullie lief zijn, het verdienen, de belastingdienst stom doet, echo zenuwen hebben, lieve bazinnen hebben en weet ik veel waarom. Gewoon daarom!!

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wat lief van je Nynke!!

Hoe bevalt jouw (let op w :D) dagje niks doen? Al uitge-niks-doend? Ik heb weer even telefoondienst overgenomen, zodat mijn collega haar spoedklusjes even kan afmaken. Maar tot nu toe is er weinig te doen :(.
    Dus maar weer ff hier spieken. Maar hier is ook weinig te beleven. Iedereen druk?

BM: wel melden via Phone he?
    We duimen nog steeds. Alhoewel dat natuurlijk helemaal niet nodig is, alles is gewoon prima, want dat moet en hebben we zo afgesproken!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ich gehe!!

Tjuuuuuuuusssss

SMAKKKK

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Nu al, ho!!!

We moeten je allemaal nog heul veul succes, geluk, mazzel, liefs, knuffels etc wensen en geven!!

Bij deze, zet 'm op! En we gaan allemaal duimen voor veel eitjes, veel bevruchtingen en een snel herstellende maartje!!

Tsjuuus!!! SMAK!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goede reis en heel veel succes morgen. En geniet in DD.

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje goede reis heen en doe voorzichtig met al die nl toeristen op de autobahn
    heel veel succes morgen en lekker slapen even en dan wakker worden met goed bericht over mooie opbrengst....

knuffffffffffffffffffffffffff

Blijmeisje we wachten op nieuws hier...
    silman zet na het eten andere schijf in mn laptop dus heel de avond niet meer online denk ik....dus alvast welterusten voor strakkies smakelijk eten ook nog eens en tot morgen allemaal lieverds........

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Zal ik je een sms sturen als we wat horen van Blijmeisje Sil?

Jij ook een fijne avond en tot morgen!!!!!

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaaaaaaa!!!!!!! Het is een heel klein lief bewegend frummeltje met handjes en voetjes! Precies de goede lengte! Helemaal blij... Het was wel het toppunt van lang wachten en toen werd ik bij een andere gyn weggezet terwijl 'mijn' gyn degene na mij al ging helpen, moest ik nog 10 min wachten omdat die ander uitgebreid stond te ouwehoeren. Toen was ik wel licht geirriteerd en dat ben ik niet snel. Maar ach daarna goede echo en dat maakt alles goed! Wij brengen nu zoonlief weg en gaan dan heerlijk uit eten en naar de film!

Maartje heeeeeel veel succes!

Smak!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ghighi ben dr nog wel hoor ;)
    ik sloeg alleen toen m'n lappie dicht. Zit nu in bus naar Maartman zijn werk, hoeft hij mij niet helemaal thuis op te halen. Over een half uurtje stap ik uit ;). Zit nu op iPhone te internetten.
    Ik kon natuurlijk niet stoppen met internetten zonder eerst Blijert haar goede nieuws te lezen!! Van harte gefeliciteerd!!!! Wauw!!!

Thnx lieve meiden voor het succes enzo wensen!!! Ben momenteel best kalm. Werd net nog gebeld door m'n vijanden van M enzis. Ze vergoeden embryo glue niet want het is experimenteel... Ze weten niet de effecten op langere termijn. Dus ik mag het niet doen, vroeg ik. Nou wat ik allemaal ging doen was niet aan haar, maar mag gewoon niets bij hun indienen wat riekt naar experimentele dingen. Maar dingen doen moest ik zelf weten... Goh da wisten we nog nie ghegheghe ;)

goed. Nu in dubio: ah kost al 160 euro. Glue kost ruim 300... Dan zitten we op bijna 500 euro zelf dokken....
    Wel of niet glue doen??
    Denkdenkdenk...

Denksmak!!!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) Wat een goed nieuwd Blijmeisje. Durf je nu op je roze wolk te klimmen en te gaan genieten??

Veel plezier vanavond.

GEFELICITEERD!!!!

@Maartje: ik zou over leggen met Maarman over de lijm en anders morgen met UberS. Is en blijft veel geld maar aan de ander kant: alles voor een beeb.

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ghighi, Maartje zit weer te Iphonen! In de bus nog wel...
    Moeilijke keuze Maartje, ligt ook aan jullie portemonnee. Kunnen wij niet in kijken. Maar even een avondje over praten en nachtje over slapen?
    Nu weet ik nog niet wanneer je TP hebt, of weet je het zelf ook niet?

BM: JOEPIEE!!! Natuurlijk wisten we het eigenlijk wel, maar wat heerlijk om de bevestiging te krijgen. Lekker genieten vanavond, het is je/jullie gegund!!

telefoon: pfff.. echt geen moer te doen

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: geef mij je nummer maar dan bel ik je wel even. Bel toch gratis naar Nederland. ;)

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hihi, ja, dat zou gezellig zijn! Ik had trouwens vorige week een nederlandse fransman aan de lijn. Heb wel een kwartier met hem gesproken. Hij vond het zo leuk weer eens een nederlandse aan de lijn te hebben ;)

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Maar dat meende hij echt wel Jo. Het is soms zo vreselijk fijn om eens even in je eigen taal te kunnen praten zonder steeds te moeten nadenken.

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja, dat kan ik me ook best wel voorstellen. Ik ga wel eens naar mijn familie in Australië en daarvan spreekt het grootste deel alleen maar engels, maar na 2 dagen alleen maar engels ben ik ook wel blij dat ik gewoon weer nederlands kan praten...

Ik had met die fransman ook echt een leuk gesprek, het was gewoon erg gezellig.
    Vandaag gewoon alleen maar saai, maar, nog maar 7 minuten :D.
    En dan eigenlijk nog cadeautje voor Joman kopen, hij wil een navigatiesysteem. Iemand nog tips? :(

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik zou een tomtom kopen. Vind ik persoonlijk de beste.

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wat een rust hier! Iedereen aan het eten en van het mooie weer aan het genieten? Ik leer Joman lasagne maken... :D. Hij is nu de laagjes aan het opbouwen :D

Nynke: ik verveelde me zo erg, dat ik mijn computer al uit voor jouw berichtje :).
    En inmiddels dus thuis, roséetje gedronken, beetje (te veel) chips erbij en nu is 't zonnetje weer achter de bomen gezonken.

Wat komt er op tv?

Deel Deze Pagina