klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    HEEELLLUUPPP! De hond van de overburen heeft onze kat de boom in gejaagd en die durft er nu natuurlijk niet meer uit :(.
    Hij zit op wel een meter of 6/7!!! Wat kunnen we doen?

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lokken met brokjes????

Blij meisje ik kreeg weer een leuk smsje uit ldf dat je een goede echo had joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig alles erop en eraan... nu hup op die roze wolk die boven je zweeft en verplicht gaan genieten nu...

Nynke thnx ;)

laptop doet het weer gelukkig maar nu ga ik tv kijken want alle kids liggen een keer tegelijk op bed:D dus chippies here i come

kussssssssssssssssssssssssssssssssssss

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Jeetje Jo, hoe is het met de poes? Er al weer uit?

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: geen dank.;) Laptop al weer in werking!! Knappe Silman. Geniet van je rustige avond en de chips.

@Jo: en smaakt de lasagne?

Welke tomtom is het geworden of ben je niet op pad geweest?

Geen idee wat er op tv komt. Hier kijkt manlief een vage Franse film.

Rustig op kat wachten, roepen, lokken met brokjes? Brandweer bellen anders?

@Pip: :) erg hè dat ik 20 graden gewoon koud vind. Maar gelukkig voor ons en Klingel wordt het weer beter de komende weken.

Nynkeman was helaas pas om 17.15 uur thuis. Maar na het eten zijn we nog even naar de speeltuin gelopen. Kids liggen nu ook lekker moe op bed.

Fijn dat jij je al weer wat beter voelt.

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #1705 Pip78, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    Nynke: Vraag ik me 1 keer af, hebben jullie wel NL zenders? Als we in een hotel zijn vind ik de Franse zenders maar niets. Maar dat is naast de veeeeeele voordelen van LDF maar een klein nadeeltje. ;)

Jij heb wel snel internet vermoed ik gezien je online status bij babyrinth?

Lekker dat jullie na het eten nog even erop uit zijn geweest, kan bij jullie gezien het weer toch iets vaker.

Was misschien toch beetje fanatiek na kleine opleving, haha..lig nu alweer in bed. Zo nog even douchen en dan lekker slapen. Maar ja, denk dat ik hier nog even blijf hangen. Ben benieuwd of Jo nu met de trap de boom is ingeklommen..;) Of zou ze dat aan Jo-man overlaten?? Is wel een mannenklus vind ik, maar Jo is stoer en doet het vast zo!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Pip: we hebben idd geen NL zenders. Straks in het nieuwe huis wel hoor. Dan gaan we de schotel ook ophangen.
    We hebben 5 Franse zenders en op twee daarvan hebben ze wel leuke serie's. Bones,csi, ncis. Wel in het Frans maar wel leuk. Ook leuke woonprogramma's, tuin programma's etc. Film's zijn wat minder.

Internet en telefoon hebben we wel idd. Computer staat vaak idd de hele dag aan ook ivm skype. Niet dat jullie denken dat ik de hele dag alleen maar achter de pc zit.:)

Nu niet te snel willen hoor. Rustig aan. Lekker even in bed hangen en hopen dat Jo snel wat laat weten.;)

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Pff... kat is er weer uit! Wat een onderneming, denk dat het wel 8 meter hoog was en hij zat in zo'n v-stuk in een lange boom zonder zijtakken :(. Ben 3x de ladder opgeweest om hem eruit te halen, maar hij liet natuurlijk niet los (wel dapper vond ik van mezelf * kijkt trots * alleen hielp het niks).
    Uiteindelijk is hij de ladder zelf afgelopen nadat we de ladder zo scheef mogelijk hielden. Gelukkig hebben wij zo'n lange uitschuifladder, anders was het toch wel een probleem geworden vrees ik. Het was wel heul hoog hoor!

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ja nu weet ik het nog voordat ik ga slapen ;). Jo: je bent net zo stoer als ik had gedacht. **Kijkt vol bewondering naar Jo** Ik doe het je echt niet na, (ook niet 9 weken geleden). Ben niet zo stoer, ik laat PiPman meestal de held uithangen.

Gelukkig is de poes weer thuis..

Nynke: Ohhh vandaar, ik dacht je bent gewoon een die-hard-babyrinthster ;). Nee hoor, haha, dacht al die heb je gewoon aan en ondertussen run je je huishouden, alle kindjes etc. Dus precies zoals gedacht. Skype is wel fijn voor jou en je familie-dierbaren enzo. Geweldig internet! Wat moeten we zonder..

Spreek je ondertussen ook al goed Frans? Vast wel als je tv kijkt en het wordt Frans gesproken, gaat het vast snel. Lijkt me echt moeilijk..heb geen talenknobbel, ook geen andere knobbels eigenlijk..;).

Hihihi, nou zou PiPman wel iets anders zeggen, ik zeg het lekker niet :p.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *geeft Jo een schouderklopje*

fijn dat de kat weer veilig op de grond staat.

@Pip:Mijn talenknobbel is niet best helaas.:) Maar ik kan me redden en het gaat steeds beter gelukkig.

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Haha Pip, ik zie nu pas jouw post! :D
    Inderdaad, ik ben daar stoerder in dan Joman, maar vond het wel heul eng hoor! Ik was gewoon met mijn hoofd zo hoog als de nok van het huis! Brrr... En erger nog aan het eind van de ladder, dus weinig houvast! Maar Joman heel stoer beneden vertellen dat hij de ladder wel zou houden als hij om zou vallen. Ja ja...

En nu toch maar naar bed? Ook niet te gek meteen he?! Rustig an!! Trusten!

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik denk dat ik wel zo'n vaag vermoeden heb wat Pipman zou zeggen ;) :D
    Het wordt toch tijd om Pipman ook eens te ontmoeten :). Jammer dat hij niet mee was naar Barra-afscheid! Hij durfde gewoon niet he? ;)

Zo, nu maar even televisie kijken en wat drinken, na deze spannende avond. En ik zal nog even een foto van onze katten online zetten (als ik 'm kan vinden)

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    TAAAAAAAADAAAAAAAAAAA
    Meet Jo-Super-Woman. Kat in nood? Jo komt eraan..;)

Ik ga slapen, tot morgen, allemaal lekker slapen. Welterustenkus..:)

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Haha, tja, wat moet ik daar nou op zeggen?

Zo'n arm katje zo hoog in die boom, dan moet je toch wel?
    En nu ligt hij afgepeigerd in de krabpaal (wel op de bovenste plank, dapper!)

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    So, nieuwe foto's geplaatst. Zelfs twee van mij :D. En alleen voor vrienden, sorry meelezers :). Blijf toch liever iets meer anoniem.

Joman kijkt een film op veronica, niet echt mijn ding, dus toch maar achter de pc blijven hangen. Maar 't blijft hier rust, alles al naar bed? Dan ga ik zo ook maar!
    Trusten!

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik was net van plan af te sluiten, bedenk ik me dat ik helemaal vergeten ben op lief-nynke te reageren.

Tomtom he? Navigon kwam ook goed uit de consumentenbond test. Morgen nog maar eens googlen.
    En lasagne: tja, bijzonder was het wel. De saus en vulling was goed en toen was ik zo dom te zeggen dat hij zelf maar even de laagjes moest maken. Hij heeft 3 laagjes pasta gemaakt..
    De lasagne is dus vooral veel saus weinig pasta, maar aan de andere kant, de smaak is wel prima! :D

Zo, nu kan ik tenminste rustig slapen :D
    Echt doei!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hai lieverds,

Even een korte reactie van mij.
    Ik ben echt ontzettend druk op m'n werk en het geen tijd om te ZP-en (zit er nu zelfs al om 6.30 uur :$ op m'n werk).
    En dan kletsen jullie ZOVEEEEEL dat ik 's avonds thuis de moed me in de schoenen zakt om alles bij te lezen.

Wil nog wel effe tegen Jo zeggen dat ik morgen een afspraak heb om 15.00 uur.
    Ik heb een roos tussen m'n tanden :D

En heel gek, ik ben ineens gisteren al flink gaan spotten en denk dat ik vandaag echt al ongi wordt.
    Dat zou dan 2/3 dagen te vroeg zijn.
    Gelukkig heb ik morgen de uitgangsecho, dus dat is dan dus op CD2.
    Indien alles dan goed is joekel ik de eerste spuit er morgen al weer in.

Tot zover even een ego Sikki update.

SMAK FÜR ALLE!

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi Sikki!
    Dus morgen om 15.00 uur :D. En ik om 15.30 uur... Als we dus wat eerder zijn ;).

Maar wie weet hoe Sikki er uit ziet? Ik heb zo'n gevoel dat zij me dat niet gaat vertellen en die roos, daar geloof ik niks van ;)?
    Er was iemand die Sikkiman al eens gezien had, omschrijving please!!

Oh ja, Sikki: wat achterlijk vroeg!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Kat weer uit boom pfff gelukkig maar stoer hoor zo hoog op ladder brrrrr

waar is Klingel????????? MP!!!!!!!

Hier pfffffff bleeeeeh

Zondag gaan we naar brabant toe verjaardag beste dinnetje, dus mn moeder een sms gestuurd of ze thuis zijn dat we daar ook even langs komen kunnen ze babies snuffelen even.
    Belt ze me een uur later op met de mededeling dat ze er niet zijn dat ze die dag vertrekken voor 4 dagen renesse in een hotelletje en mn zusje en haar zoontje gaan ook gezellig mee op hun kosten:$
    Maar hoe gaat het verders vraagt mn moeder...dus ik zeg gaat goed lekker druk bezig maar verder doen die twee het goed. ja zegt mn moeder zag het op de foto's (heb met sms 2 foto's gestuurd een aantal weken geleden) oh heb je ze wel ontvangen dan? ja zegt mn moeder.ik weer oh ik hoorde niks dus dacht dat het niet gelukt was...jawel hoor zegt ze:$:$:$

Dus ik teleurgesteld tegen haar nou dan weet ik het allemaal weer en ben ik weer op de hoogte.
    Ja is goed zegt ze we zien elkaar wel weer een keer :(:(:(:(:(:(:(:( euh ja zeg ik.

Das toch raar das toch niet een gesprek met een moeder en oma of zie ik dat nou verkeerd
    was zo pissed daarna ik heb besloten dat ik wel wacht tot zij zelf iets laat horen ik zet geen stap meer haar kant op ik kan er niet tegen meer.
    zit ik de fles te geven aan Sanne gisteren moet ik ineens denken aan het feit dat Sanne gewoon een paar minuten dood geweest is tijdens de geboorte en dat ik haar gewoon kwijt had kunnen zijn als de kinderarts niet zo voor haar gevochten had.
    dus tranen met tuiten tijdens het voeden, silman weet niet wat te doen
    pfffffffff nu weer tranen:(

zullen wel hormoontjes nog zijn denk ik
    Maar dit soort momenten baal ik dat al mn vrienden en fam in brabant wonen en ik hier en dus niet even eruit kan en op de koffie kan gaan
    Heb hier alleen mn schoonmoeder en schoonzus nou ja daar heb ik ook niet altijd zin in natuurlijk.
    Mischien toch wel goed dat ik vanaf de 16e weer moet gaan werken minder tijd om aan dingen te denken mischien...

zucht

knuffellllllllllllll voor iedereen

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    weet wel hoe Sikki eruit ziet ;)
    maar zeg lekker niks ivm anonimiteit hihihihihi
    wel leuk een dd date.
    gewoon eerder komen dan zie je haar zeker wel dr S loopt meestal wel uit is mijn ervaring.
    spannend hoor voor julie ik duim hard mee voor morgen :D

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje, Sil, dikke knuff voor jou!! En nee, dit is echt geen normale reactie voor een moeder/oma.
    Helaas herken ik me wel een beetje in jouw verhaal, gelukkig niet zo extreem, maar mijn moeder had ook altijd een duidelijke voorkeur tussen haar kinderen en dat doet pijn.
    En ik ben het met je eens, laat het nu maar eens van haar kant komen. Dat kan best lang duren, ze is zo gewend dat jij wel contact opneemt, maar uiteindelijk zal het toch komen denk ik.
    Nogmaals dikke pletknuffel, het raakt je zo diep als juist je moeder dit soort dingen doet en zegt!

over sikki: ah, please? blond, donker, kort of lang haar? Kleine hint, anders zit ik straks iedereen te analyseren in die wachtkamer...

Deel Deze Pagina