klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goodmorning!!!

Jeetje Sikki wat was je al achterlijk vroeg op je werk?!?!?! Bij ons ook megaaaaaaaaaaa druk dus effe weer snelle reactie, thuis ook de puf niet meer om uitgebreid te reageren. Spannend weer beginnen met spuiten, succes met uitgangsecho!!! Ik duim! Leuke vakantie gehad?

Jo, succes met de afspraak in DD. Ben benieuwd wat Uber S allemaal te vertellen heeft! Succes!!

Blijmeisje, zag weer een goede echo voorbijkomen :D. JOEPIE!!! NU ECHT GENIETEN!!!!!!!!!

Pip, alles goed? Voel je je goed?

Nynke, las effe snel geen NL zenders? Das pas vervelend maar gelukkig kun je lekker internetten dat scheelt!! Loopt alles goed met nieuwe huis in bouw?

Klingel ???????????????????????????? waar is U?

Silvia, wat ontzettend verdrietig en wat jammer dat iedereen zo ver uit de buurt woont!!! Wat ontzettend erg dat je geen steun van je moeder krijgt.........lijkt me zooo moeilijk. Dikke knufffffffff

De HSG viel op zich wel mee, alleen het inspuiten van de vloeistof was erg pijnlijk. Maar zo gepiept! Ben zo blij dat de uitslag goed is!Over 2 weken uitgebreide echo en nog een keer bloedprikken (denk op Progesteron of zo) en dan evaluatie over alle onderzoeken. Hoop zo dat alles goed is en we groen licht krijgen. Tot nu toe zijn alle bloedwaarden en echo's nog goed geweest dus heb er wel een goed gevoel over! Heb voor het eerst in maanden echt weer een gevoel dat het wel allemaal goed komt :D :D :D :D en dat proberen we vast te houden.

Dikke SMAK voor jullie allemaal!!

Hierna nog 2 dgn vroeg op en dan lekker VAKANTIE :) :D :) :D 8) :D 8) :)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gelukkig was de hsg goed sabrien en viel het je mee ik heb er nare verhalen over gehoord
    zelf had ik de mazzel dat ze bij mij meteen een kijkoperatie hebben gedaan toendertijd en tijdens die operatie hebben ze de hsg gedaan en kwam eruit dat mn ene eileider helemaal afgesloten is en de andere heel minimaal met zeer hoge druk enigzins doorgang bied maar niet genoeg voor een eicel om doorheen te reizen....
    dus procentueel zit ik op 3% spontaan zanger met 98% kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    dit wist ik al heel snel na mn eerste bezoek aan de gyn ivm Zn lekker kadootje van mn ex:(
    Dus nu 3 kinderen rijker via icsi/cryo heeft mn man toch voor de zekerheid een knip laten doen omdat we het risico van 3 % toch niet willen lopen dat er een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou komen en ik een ingrijpende actie zou moeten ondergaan plus dat mn man 5 kinderen meer dan genoeg vind.....(op dit moment ik ook nog maar je weet nooit en ik heb nog 3 eskimo's natuurlijk :D )

Laten we hopen dat jullie snel groen licht krijgen sabrien en dat je dan snel roze mag gaan kleuren
    succes meis

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: hoe is de punctie gegaan????

@Klingel: MP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Sikki: beter iets te vroeg ongi dat te laat toch? Succes de 5e.

:$ Zo vroeg al op je werk? Jeetje zeg en hoelaat mag je naar huis dan? Hopelijk wordt het snel rustiger.

@Jo: kijk naar iemand die er uit ziet als een pinda. Dan herken je Sikki wel.;)

Lasagne zonder pasta? Kan alleen een man maken toch?:D Als de smaak maar goed was.

@Sil: :( dat is niet de reactie die je van een moeder verwacht idd. Hormonen of nie ik vind het echt een hele rare reactie.
    Geniet bij je vriendin en laat je moeder maar even in haar eigen sop gaan koken.

O, wat rot dat je dan ineens zo'n terugblik krijgt. Gelukkig hadden jullie een super kinderarts.

((pletknuff voor Sillief))

@Sabrien: :D nog maar twee dagen werken en dan lekker vrij!!

Huis ligt allemaal even stil ivm bouwvak hier. Wachten wel op offerte van de Franse aannemer.

Zo ik ben al druk geweest vanochtend. Ik kreeg bericht van de belastingdienst dat ik de aangifte niet goed had ingevuld dus nu een nieuwe aangifte gekregen en wel goed ingevuld. Maar ik moet nog wachten op twee brieven van de pensioenfondsen helaas:(

Verder baal ik van de harde wind die hier waait en de vele bewolking. Kunnen gewoon niet lekker naar de rivier of het zwembadje opzetten. Nou ja komt vast wel weer goed.

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zei ik dat ik om 6.30 uur op het werk was...ik bedoelde 5.30 uur!
    Tja, allemaal ellende hier en de productie start op om 5.30 uur en als het dan net jouw probleempje betreft...dan mag je er ook zelf bij zijn om het op te lossen :(
    Was ik nog maar op Kreta...

Jo, wat Nynke zegt, zoek de pinda en gij zult vinden.
    Ik had een dochter van Irma kunnen zijn...
    En nu helemaal opvallend, ik ben echt achterlijk bruin geworden op Kreta.
    En Siklief lijkt op Guus Meeuwis :D
    Maar morgen zal hij z'n bril niet op hebben denk ik.

En jij?!?!?!

Enne, was zag mijn oog in de gauwigheid.
    Maartje alweer de punctie gehad vandaag?!?!?!
    Heb ik dat nu gewoon gemist :)

Sil, dikke knuffel voor jou!!!

Sabrien, dus jij ook alweer volop in de onderzoeken.
    En dan dus zo snel mogelijk weer beginnen?
    Maar waarom heb jij een HSG gekregen?
    Als jullie weer voor ICSI gaan dan is dat toch overbodig?

Nynke, bewolking?
    Zal ik wat regen van hier naar je toe sturen dan?
    Doe mij die bewolking maar hoor :D

Ga weer snel verder!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    @ Jo en Sikki, HSG, bloedonderzoek en echo doen ze standaard bij alle nieuwe koppels als ze daar iets raars op zien dan doen ze ook nog een hysteroscopie dit hoort bij hun protocol. Eerst alles uitsluiten en goedkeuren voordat ICSI/IVF start. De arts zei tegen mij dat hij eerst alles wilde uitsluiten voordat we er nog eens veel geld tegen aan gingen smijten! Heb ook nog nooit een HSG gehad vond het vorige ziekenhuis niet nodig. Ben blij dat ze alles uitsluiten dat geeft ons een erg prettig gevoel.

Nog een pluspuntje van HSG, je schijnt dan een half jaar vermeerderd vruchtbaar te zijn. Och ja in het kader van baadt het niet dan schaadt het niet maken we hier dankbaar gebruik van, je weet maar nooit!!!!! ;)

Ik weet nog niet wanneer we precies starten voorlopig niet, het moet voor ons ook financieel haalbaar zijn. Eerst lekker vakantie!

Sikki, zo vroegggggggggggggggggggg :$. Jeetje wat een beulen daar, wel op tijd naar huis?

Maartje vandaag punctie, sorry gemist!!! WHAAAAAAA, ik duimmmmmmmmmmmmmmm.............

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dat klinkt op zich wel goed inderdaad. Ik zou ook wel weer eens helemaal doorgecheckt willen worden. ;)
    Wat raar dat ze zoiets trouwens in jouw vorige zh niet gedaan hebben. Bij ons slaan ze de HSG over en doen ze meteen een hysteroscopie, maar dat ze het beide niet doen vind ik wel vreemd...

Sas: waar zit je??? Je bent toch niet aan het werk of zo :(?

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Vond ik toen ook heel raar :x, heb zelfs toen nog aangedrongen maar hun vonden het echt niet nodig vanwege goede echo's en bloedwaarden. Afwijking ligt bij man dus wilden ze niet verder kijken. Heb een heeel goed gevoel nu bij dit ziekenhuis, liever een onderzoek teveel dan te weinig!!!!

En het belangrijkste is dat we ons er prettig bij voelen!!!!!

Jo, je kunt toch aangeven dat je nadere onderzoeken wilt laten doen!!!!!

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja, gaan we nu in DD ook doen. Ik zou niet weten wat voor onderzoeken H'veen nog voor ons zou kunnen doen. Die hysteroscopie zag er prima uit en ook de bevruchtingen bij IVF gaan goed, dus daar lijkt het probleem niet te zitten. Bloedprikken op de 'gewone' hormoonwaardes is al diverse keren gedaan, dus dat geloof ik wel. Maar daarom morgen gesprek in DD, kijken wat zij nog meer kunnen doen!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ben echt eens benieuwd wat daar uit gaat komen, Jo!!!!!
    Wel een fijn gevoel dat alle onderzoeken bij jou goed zijn, dat geeft toch wel een geruster gevoel he? En tja waarom het dan niet lukt, heb ik mezelf ook al tig keren afgevraagd. In ons vorige ziekenhuis zeiden ze ook dat er zooooooveeeeel factoren meespelen.........
    Het MOET nu gewoon eens lukken, ik duimmmmmmmmmmmmmmmm.

Succes morgen!!!!

Ga nu echt weer verder werken, pfffffffffff........nog even volhouden.

Zal weinig tot niet aanwezig zijn komende 2 weken i.v.m vakantie, dan weten jullie waar ik uithang :D.

SMAKKERDESMAK :D

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: als een man kookt moet je ze alles vertellen.;)

Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen over het weer maar dit is gewoon geen Frans zomer weer. Maar goed het is droog en de temperaturen zijn best ok.

Klingel is vandaag de hort op. Nu in Heereveen en straks naar Zwolle. En ze wil maar niet vertellen wat ze heeft gedaan gisteren. Alleen maar cryptische omschrijvingen en hints waar ik niets mee kan.:x

@Blijmeisje: MP!!!!!!!!!!!!!!!

@Emma: MP!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Saskia: MP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@All die zich vandaag en gisteren niet hebben gemeld: MP!!!!!!!!!!!!!!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Vrijgezellenfeest heeft Klingel toch al gehad met dat brommeren en zij in de dweilwagen erachteraan??? of was dat van iemand anders dan??

Klingel is goed in cryptische omschrijvingen en vage dingen Nynke :D
    Volgens mij kan ze niet anders meer en is het zo helemaal ingeburgerd bij haar :);)

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ben ik weer.
    Er is niet 1 eicel gevonden.

Ook niet 2.

Ook niet 3

Ook niet 4

Ook niet 4

Ook niet 5

Ook niet 6

Ook niet 7

Maar wel ACHT!!!!
    :D
    Ongelovelijk!!!! Morgen om 10 uur bellen voor bevruchtingen.

Nu maar ff bijlezen!! SMAK!!!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    dat was niet het vrijgezellenfeestje van Klingel zelf. Maar dat hadden ze georganiseerd voor iemand anders.

:D dat is helemaal waar Silvia. Ach, als ze maar een gave dag heeft gehad gisteren. We horen vast wel een keer hoe het was en wat ze nu eigenlijk heeft gedaan.

Maartje: super!!!!!!! Ik ga voor minimaal 5 bevruchtingen.

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    8 maartcellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geweldig nee super nee onwijs geweldig super de puper nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de eerste mijlpaal is genomen nu op naar mooie bevruchtingen dat moet dat sal

maartbeeb is on her way or his natuurlijk ;)

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    WAUWWWW, Maartje, fantastisch!!
    Nog 2 extra gekweekt in die paar dagen!!! Dit ziet eruit als een goed-nieuws-golf voor Maartje. Hup, nu ook maar meteen 6 bevruchtingen, 2 (of 3) TP-en en dan zwanger en dan gewoon nog 3 in de vriezer voor een brusje, toch? :D

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hihihihi nu mn laptop weer helemaal up to date is kwam ik in mn favorieten een website tegen van Mathijs pfffff wat was die klein zeg

Home Babysite - Toddler.nl - Maak je gratis babysite op Toddler.nl als iemand intresse erin heeft voor ww even pb-en aub... niet dat ik erg anoniem ben hier maar toch gaat om het idee hihihihi

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Even gauw spieken of er Maartjenieuws is.....................

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,
    wat een super goede oogst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga duimen voor MEGA-VEEL bevruchtingen!!!!

Dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Rustig aan vandaag he Maartje, rust maar goed uit!!!!!

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Sil: lief hoor dat kleine mannetje!

ego: ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik al 3 dagen tussentijds bloedverlies heb. Ik heb het wel eens eerder gehad, toen heeft antiekje mij aan de primolut gezet, dus dat zal Dr S morgen ook wel doen :(. Op zich niet zo erg, alleen vind ik het wel heel vervelend dat mijn cyclus zo ontregeld is door die stomme utrogestan! En ik hoop maar dat het geen invloed heeft op mijn onderzoeken van morgen :(

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Snelle thuiskom SMAK

Straks ben ik er weer!! Nu ff naar de apotheek.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jo, een Indo noemen ze ook wel een pinda...
    Maar wie van de 4 ben jij.......
    Nu weet jij wie ik ben, maar ik niet wie jij bent :(

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Maartje, wat GOED!

Ik zeg, hoppa, ook 8 bevruchtingen!
    En dan 2 TP-en.

Of 3...

Ben nu wel gaar als een banaan aan het worden.
    Wil zo naar huis en vanavond ook nog naar de Zumba!
    Hoop dat ik met een half uurtje weg kan.

Deel Deze Pagina