Wauw Maartje wat een goed mail! Super duidelijk en ook wel een beetje geïrriteerd, wat best mag volgens mij! Knap dat je zo voor jezelf opkomt hoor. Wel vervelend dat het nodig is, maar ja. Het enige wat ik me bedenk: je was toch al begonnen met de Primolut? Is dat dan nu niet slecht/lastig als je toch aan de pil moet? Moet je hem dat dan niet vertellen?
Dank je blij meisje. Wilde niet te pissig doen want wil hem niet tegen me krijgen, maar van dat heen en weer gedrag krijg ik echt het heen en weer. Nee zeggen dat ik al gestart was doe ik niet. Ik wist zeker dat ik niet ongi zou worden (ook gezien mijn schildklier zou ik het nu ook niet worden, maar dat terzijde) dus starten was echt wel juist. Ik ga hoe dan ook door met de Primolut. IK wil alleen een nieuw recept. En mocht ik toch te horen rkijgen dat het echt wel beter is om wel de pil te gaan nemen, dan wil ik dat best doen, maar dan wel graag een uitleg. Ik geloof niet dat het slecht voor mn lijf is om over te stappen, want ik heb ipv 3 x daags 1, woensdag 2 genomen, donderdag ook 2 (was nummer 3 vergeten) en vanmorgen de eerste van vandaag, dus pas 5 tabletten. Geloof niet dat dat dan al een echte werking heeft.... Hoop ik
Haha ik heb totaal geen verstand van die medicijnen, dus daar kan ik je echt niet mee helpen. Ik vind het ook goed dat je al begonnen was hoor. Maar ik dacht als je nu de pil moet slikken, gaat dat dan wel samen. Maar dat weet ik dus al helemaal niet! Het gaat toch ook om jouw lijf! Dan heb je toch ook recht op goede uitleg etc. Dus dan kom je maar even vragend over. Jammer dan. Maar je zet het er ook onder dat je niet vervelend wil zijn, maar wel wil weten hoe en wat. Geheel terecht. Zo! Ben benieuwd wat je terug hoort. Ik heb trouwens een buikfoto in album gezet. Uitgangspositie zeg maar.
Super! Zo zie je maar... Gewoon vragen! Moet altijd wel lachen om die Uber S. Ik zie hier wel vaker mailtjes aan hem voorbij komen, dat zijn meestal heeeele verhalen en hij mailt altijd maar 2 regels terug. Lekker zakelijk!
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTJE!!! Stoere chick ben jij zeg!!!! Zo, daar had dr. S niet van terug!!!! Fijn dat je ook zo snel antwoord kreeg! En natuurlijk zeur je niet, jij moet dit allemaal ondergaan en je hebt groot gelijk dat je kritisch bent en niet alles zomaar slikt (letterlijk en figuurlijk hihi) wat je opgedragen wordt! Dus: YOU GO GIRL! En wat fijn dat je toch door mag gaan met primolutten! (kom er nu achter dat het primolut is, ik las altijd primolet! hihi!) SMAK voor joe! Blij meisje, ik ga je uitgangspositiebuik bekijken! SMAK, ook voor joe!
Thnx lieve meisjs!! Dit weer teruggestuurt. Let vooral op mijn PSje Ik wens hem nu zekers meer dan een fijne vakantie. Heeft Uber S. nu zekerrrr verdiend Blij meisje: ik ga zo je buikfoto bekijken!! (en daarna huplakeeee de trein in... Ga ff shoppen in onze hoofdstad!! ) Blij meisje, hij is idd altijd heel erg kort en zakelijk in de mailtjes. Zels vaak niet eens voor de beleefdheid ff een beste of geachte of dag of hoi oid boven een mailtje. Gewoon kort en bondig de boodschap. Daar kunnen sommigen (lees Maartje) hahaha nog wat van leren. Ik ben vaak zo langdradig als de pest. Probeer bij Uber S altijd wel kort en bondig te zijn om zodoende niet zijn aandacht kwijt te raken. Missie: geslaagd!! Dank je Loesie!! Gaat het vandaag weer wat beter met je bekken? Knuffelkus voor iedereen!! SMAK
de piemel tikt nooit zoals ie thuis tikt!! oftewel: lieverds, de zon schijnt, ik zit in de schaduw kaartjes te vouwen en met lieve muziek mee te miauwen. reagigageren komt later, want er is veel te reageren en dat kan niet zo even 1 2 3. drom: een dikke glitterknuffel voor allen en tot later!
@Maartje: goed gereageerd. Hup verder met die primolut. @Klingel: jij maakt het jezelf wel heel gemakkelijk seg!! En dan straks zeker schrijven dat het teveel is en je wel weer inhaakt.:x grapje!!
@nyn: kijk maar uit, anders haak ik op JOU in! eerst even wat deadlines halen. belangrijk. als weer lui achter apple zonder belangrijke TODO's kom ik terug en zal ik de hele pagina weer uit zn verband rukken met een te lange te brede en te piemelige reactie! *kus*
En daar hou ik je aan Klingel!!!! Weet je dat je niet om 12.30 uur in de volle zon moet gaan zitten? Nou ik nu wel.
*oost, west, piemel, best!!!* Ik moet schooooooooooooooooooonmaken...maar heb geen zin! Ipod ligt aan lader...die zomaar opzetten, deuren dicht en dan meebleren! Dat maakt het wat dragelijker! Maartje, goed gedaan! Die man heeft idd wel een fijne vakantie verdiend! Heb nu 2 dagen weinig tot niks gedaan...alleen met hond wandelen en in ons poedelbadje liggen en het gaat eigenlijk verrekte goed de laatste paar dagen... Dus rust helpt wel, terwijl ik normaal ben van de: rust roest... Nyn, voorsichtig in de son! Kan gevaarlijk sijn! Klingel, jij haakt maar weer in hoor! Suc6 met het vouwen en meeschreeuwen! Ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten! hihi! Ik ga maar eens wat doen...bleeeeeeeeeeeeeeeeeh! SMAK
Maartje, goed gedaan meid! Ja, ik heb wel goede ervaringen met mailen met S. En wat Blijerd zegt, op een verhaal van 5 kantjes reageert hij met 2 regels Lekker duidelijk. Nou ja, in 8 op de 10 gevallen Loesie, wel een genieten van het mooie weer he! Niet te veel poetsen. Stof loopt niet weg hoor Enne, het toiletpapier werkte nog geweldig Nyn, veel plezier vanmiddag!!! En ik hoop dat je creatie in de smaak valt! Nog in het zwembad gevallen vandaag? Met wijn toevallig 8) Natas, ik duim voor een mooie en vooral luide echoooooooo! Sas, lief vriendje! Dus nu ook helemaal genezen van de alcohol? Ik moet zeggen dat het mij niet zo heel veel uitmaakt (nou ja, met mate dan). Geloof niet dat 1 of 2 glaasjes wijn het verschil maken. Maar als Sikman en Sasman het zelf willen en zich er beter bij voelen dan juich ik dat alleen maar toe! Klingel, dus jouw beste vriend is partner van A of M? Hmmm, wordt nu wel erg nieuwsgierig! Als je M naar mij vraagt antwoord hij denk ik dat hij me een verwend nest vindt. Ik was nogal veeleisend bij de organisatie van ons huwelijksfeest. Vond het zelf nog wel meevallen. Ik wist gewoon heel goed wat ik wel en niet wilde! En volgens mij ben jij niet heel veel anders, dus dat moest ie dan toch wel gewend zijn
@Loesie: succes met poetsen. Jij liever dan ik. @Zon: auw hoofd en nek. @Sikki: nee, vandaag geen wijn in zwembad. Vrienden van ons hebben een groot zwembad en daar waren we gisteren. Hier moet ik het doen met een klein badje. En die is eigenlijk toch wel te klein voor mij helaas. Dan maar op stoel, met voeten in badje en WIJN. Maar om half drie eerst naar de uitvoeringen van de meiden op school. Fototoestel mee en genieten maar.
@ Maartje, goeso! You go girl! @ Sikki, ik denk ook niet dat alcohol met mate uitmaakt. Sasman kent geen middenweg... of heul veul alcohol of niks @ Loesie, ik moet ook schoonmaken maar heb ook geen zin!
Dames ik moet ook zooveeeel maar doe NIKS! Moe en sjaggie en datzelfde geld voor babylief. (Tenminste sjaggie, moe misschien ook dus zo maar naar bed). Die inbraak laatst levert zoveel gedoe en geregel op en we hebben nog geen idee OF en zo ja HOEVEEL we terug krijgen van de verzekering. En dan is het ook nog bijna vakantie en we hebben geen idee waar we heen willen en hoe enzo. Maar ondertussen is alles natuurlijk allang vol en zie ik het alweer gebeuren dat wij straks alleen maar aan het klussen zijn. Lees: dat manlief aan het klussen is (want ik mag niks meer qua verven enzo) en dat ik me bezig hou met vieze luiers, flesjes en het huishouden.. :x Sorry ben gewoon beetje sjaggie van het geen plan hebben. En Nynke: sichtig doen! Zonnebrand! :x Veel plezier bij voorstelling!
Ik heb me toch nog even nuttig gemaakt en de benedenverdieping onder handen genomen Nu trots op mezelf dat ik met een temperatuur van 25 graden hierbinnen toch nog flink heb staan boenen in de keuken, de wc heb gepoetst, gestoft, gestofzuigd, de banken goed afgepoetst en heb gedweild Het was wel echt nodig zeg, wat was het hier rommelig en vies voor mijn doen Morgen neem ik de bovenverdieping onder handen. Zelfmedelijden is weer voorbij, nu weer klaar met zielig zijn
hey meiden, even een korte ego ikke, reageer vannacht wel op alles; maar hier een goede echo met een sterk kloppend hartje!!!!!! En mag over 1,5 week alweer terug bij mijn eigen gyno voor nieuwe echo. Joepie Nu is het echie geworden.