klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Redelijk?? Daar heb je gewoon recht op!! Wat een blunder...

Wel positief dat je 4 bevruchtingen hebt bij 8 eicellen bij IVF. Is wel statistisch de helft. Maar wel erg zonde..flink overdrijven dat je anders misschien wel 6 bevruchtingen had. Tjonge, ongelooflijk, ben sprakeloos...

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En nu ben ik opeens zenuwachtig omdat Sasman een potje moet vullen :(
    Het moet niet gekker worden, wat ben ik toch een verschrikkelijke zenuwpees zeg!

*gaat boos op zichzelf zitten zijn wegens belachelijke zenuwen*

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohja, het abnormaal bevruchten houd volgens de embryoloog in dat dat eicelletje 2 ietjes had. (dubbele voorkernen van de eicel ofzo zei hij).

Ik zelf denk:
    Hoe weet hij dat het 2 voorkernen van de eicel zijn geweest??
    Straks was het een goede eicel maar zijn er dankzij de KUT IVF ipv de ICSI wel 2 zaadjes ingezwommen en is ie daardoor niet goed bevrucht.

Dubbel bevruchte eicellen kunnen - dacht ik - ook dubbele voorkernen oid hebben...

SHOCK

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks voor jullie support :D, vindt het ook echt belachelijk dat ze dit doet! Heb dit ook tegen mijn mama gezegd en zij steunt mij hierin, heb ook 2 weken voor MvM mogen plassen en vindt dit echt zwaar waardeloos dat HCG hiervoor gebruikt wordt.

Maartje, vindt dit echt zwaar waardeloos :x :x :x :x.
    Wat een slechte communicatie daar zeg, niet normaal!!!
    En inderdaad wat is precies een abnormale bevruchting?
    Ik vind ook dat je er verder mee MOET gaan, en moet proberen om er een poging gratis uit te krijgen. Ze hebben zich niet aan de afspraak gehouden!!!! Je kan het altijd proberen toch?

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh ja maartje, nog effe dikke knuffffffffffffffffffffffffff

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Maartje, wat een fout zeg :$. Dat vind ik wel erg hoor, zeker omdat het hele gebeuren al niet goedkoop en ingrijpend genoeg is. En dan mag je nog blij zijn dat er in ieder geval 3 bevrucht zijn, maar je gaat je natuurlijk afvragen of het er meer zouden zijn geweest als er ICSI was gedaan ;). Maar goed, je zult het nooit weten.

Of je een hele poging gratis gaat krijgen, ik vraag het me af, maar ze moeten wel IETS aan de prijs doen!

KNUFFEL

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou weet je, deze poging niet hoeven te dokken zou ik eigenlijk niet voldoende vinden. Mn verzekering weet dat ik nu met een poging bezig was. Had namelijk contact met ze gehad over Embryo Glue en ze moesten mij voor gisterochtend laten weten of ik wel of niet Embryo Glue mocht doen. Dus ze weten dat er een punctie aan kwam.

Dus als ik deze niet hoef te betalen, gaat mn verzekering wel lastig doen omdat ik wel een vracht medicijnen heb opgehaald (in totaal wel voor bijna 4duizend euro...)

Deze poging wil ik dus best IVF voor betalen. Dan houd ik zo'n anderhalf duizend over voor eventuele onderzoeken in poging 2.
    Dan wil ik een Mrs Mia onderzoek bij Labor Benrath hebben. En dan dus een 4e poging gratis.

Of ben ik dan te hebberig?

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: ik zou gaan voor de volgende poging icsi voor de prijs van ivf!!
    Of je een hele poging vergoed krijgt weet ik niet maar proberen kan altijd.
    Maar voorlopig ga ik er van uit dat je de komende 9 maanden geen nieuwe poging nodig hebt want jij, Emma, Saskia, Sabrien, Jo en Sikki en iedereen die ik nu vergeet gaan op ROZE!!!!!!!!!!

Echt wat een blunder zeg. :x

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    enigste echte positieve hieraan wat ik kan zeggen is dat 4 bevruchtingen via ivf dus helemaal niet slecht is:)een abnormaal ok maar eicellen en zaadjes hebben er allebei wel zin in om samen te smelten en mooie maartbaby te vormen de komende 9 maanden
    Zie ik dat dan zo verkeerd?????

klote miscomunicatie ok helemaal mee eens
    Maar blijf aub positief liefmaartje en geen stress op tp dag dat is niet goed voor bloedsomloop (lees baarmoederdoorbloeding)
    en we oeten nu alles op alles zetten voor een succesvolle tp met dito roze knaltest...

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    oh ja @ vakantie: we hebben nog niets geboekt maar ik denk dat we 2 of 3 dgn richting antwerpen/zeeland gaan. Lekker shoppen, rondlopen, terasje pikken, eten, drinken mmmm. Gewoon kortom genieten :D. Mijn vader staat op een camping in Belgie en daar gaan we nog een dagje heen. Verder lekker uitslapen, tutten en doen waar we zin in hebben!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nog 13 uurtjes werken........

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Silvia, je hebt gelijk!! Eerst ff proberen te ontspannen!!
    *zou daarom de verse TP niet gelukt is omdat ik mega stress en mega pijn had tijdens de TP ivm het zeer zeer zeer pijnlijke schimmeltje??
    Anyway, ik ga zo ff zandkoekjes ingrediënten halen bij de supermarkt en ook munt(thee). Verse muntthee schijnt ook de doorbloeding te bevorderen ghighig

Straks mn eerste bloedverdunner slikken (en dan niet meer aan de velletjes bij mn lippen bijten want dat is ontzettend kut in combi met bloedverdunners hahaha) en dan bahrmutti goed uitgerust morgen de drie wondertjes ophalen...

Sabrien, lekker dat je bijna vakantie hebt!!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    That's the spirit Maartje!
    You go girl!

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje inderdaad proberen rustig te blijven en te ontspannen en morgen goed uitgerust de emmy's in ontvangst nemen om noooiiiiitttt meer te laten gaan!!!!!!!!

Succes morgen met TP, ben benieuwd wat Uber S morgen te melden heeft over lab-fout!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb nog niks van Sasman gehoord...
    Hij moest om 13:00 uur potje inleveren. Ik ben zelf om 12:40 uur in het ziekenhuis geweest om me te registreren. Toen zag ik zijn bus staan dus toen was hij er al.
    Zou het zo druk zijn in het ziekenhuis of wil het niet lukken? Ooooo stresssss ;)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Adem in adem uit lieve Sas.
    Hij zit gewoon zo zwaar te genieten dat hij zijn tijd relaxed neemt ;)

Nee, flauw. Snap best dat je gespannen bent.
    Bestaat de kans ook dat hij ff niemand wil spreken na de 'produceren'?

Maartmanlief vind het allemaal best wel genant en zou niet na het produceren mij opbellen om ff te gaan vertellen hoe goed het gelukt is...

Maar misschien belt hij jou zo!!!

Megapletknuf + smak!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    even als geheugensteuntje voor jullie dames
    Dit is waar we het allemaal voor doen en waar we alle ellende voor doormaken

Bekijk bijlage 91536

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Och Sil, wat een schatjes!

Maartje, dat kan ik me ook voorstellen. Maar hij zou me wel sms-en. Hij moet ook meteen weer door naar het werk en aangezien hij met mijn vader werkt is iedereen op de hoogte... lekker genant :)
    Maar Sasman is er toch vrij open over... ik ivnd het gek dat hij niks laat weten. Ik heb bijna de neiging om nog een keer langs het ziekenhuis te rijden om te kijken of zijn bus er nog staat.
    Het is maar goed dat ik "aan het werk" ben anders zou ik er nog langs rijden ook ;)

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Maartje: Heb je de tip van Klingel ook nog overwogen? eventueel dagje later TP en dan nog lekker dagje doordelen en doorbroeden? misschien overleggen met DD wat beste resultaat geeft? En ga je de glue nog doen?

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Inmiddels al wat van Sasman gehoord??
    *duim duim*

Pip, nee geen Glue. Zowel Uber S. als de embryoloog geloven er niet in. En aangezien het wel ff mooi ruim 300 euro kost, is de keuze dan wel gemaakt... Alhoewel: ik ben er dom genoeg voor hahaha om het toch te willen maar Maartman zei resoluut dat we het dan niet gingen doen.
    Wel hebben we afgesproken dat we eventueel als het deze keer niet ging lukken, het de volgende keer zouden gaan doen.

Eventueel een dagje later doen hebben we overwogen, maar ik wil ze het liefst zo snel mogelijk weer bij mij hebben... Warm waar ze thuishoren ipv in een lab waar ze zomaar foutjes maken met onze kleintjes...

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sasman belde net. Meteen een slechte ervaring met het ziekenhuis in Eindhoven...
    Hij kwam op de afdeling en heeft zich daar gemeld. Hij werd gewoon 3x de verkeerde kant op gestuurd. Niemand scheen te weten waar hij het potje kon vullen. Ondanks dat hij zo vroeg was, heeft hij 3 kwartier uit moeten zoeken waar hij moest zijn.
    Eenmaal in het kamertje had hij erg weinig privacy. In de kamer ernaast en de gang waren ze een nieuw plafond aan het leggen. De bouwvakkers maakten lekker veel herrie en Sasman had continu het gevoel dat er iemand door het plafond de kamer in zou komen vallen. Niet erg bevorderlijk. Sasman die normaal niet zo'n moeite heeft om te lozen, heeft er nu toch best lang over moeten doen.
    Vervolgens ging hij inleveren en kreeg hij te horen dat ik niet bekend was in het ziekenhuis. Ja, dat is ook... noooo way!!!!!! Ik heb me om kwart voor 1 geregistreerd en toen was ik al bekend. Mijn moeder heeft mij 2 weken geleden namelijk al aangemeld. Dus al mijn gegevens waren allang bekend. Het enige wat ik vandaag heb gedaan was mijn id laten zien en een ponskaartje uit laten draaien. En dat was voordat Sasman zijn zaad in had geleverd.
    Niet echt een goede ervaring tot nu toe... eens even de intake afwachten...

Deel Deze Pagina