klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @maartje: lekker zandkoekjes gaan bakken jij. Zijn ook heel lekker met kleine stukjes chocolade er door heen.

Ik ben heel benieuwd wat Uber S morgen te zeggen heeft over deze FOUT!!

@Saskia: wat een rot eerste ervaring zeg.:( Nu hoop ik toch extra dat de uitslag super goed is.

Marijn heb ik net in bed gelegd. Arme knul kon niet meer. Ik hoor hem af en toe wat hoesten maar niet zo dat hij er in stikt.
    En ik, ik ga nu stofzuigen en dweilen.:D

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kus op Marijn, arme Marijn! :(

Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze ervaring heel erg bevordelijk is voor de zaadkwaliteit.
    Maar des te beter is het dan de volgende keer :)

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, hmmmm da's niet zo'n goed begin nee. En wat een ellende voor Sasman dat hij moet gaan produceren terwijl er een stel bouwvakkers aan het werk zijn. Als ik een man was zou dat bij mij de hele boel blokkeren en zou er niks meer uitkomen.
    Ik vind het wel sneu hoor voor Sasman, produceren is al niet iets leuks en als het dan ook meteen nog op deze manier gaat, arme vent!

@Klingel, ik bedenk mij ineens dat ik gisteren nog zo nieuwsgierig was naar wat je gedaan had, ik het vanochtend nog gelezen heb, maar ik er helemaal niet op gereageerd heb :).
    Maar, hahaha, ik zie je helemaal zitten met je breedbekkikkerbek, hahahahaha. Ik had je gezicht wel willen zien :D. Wel een foto van voor en na plaatsen hoor! :D

KNUFFELS

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sas,
    Wat ontzettend klote zeg!! Kan me voorstellen dat het geluid van bouwvakkers die elk moment hem konden komen vergezellen hem niet eenvoudig in opperste staat geilheid wist te brengen... :(
    Hoop dat de kwaliteit van zijn goedje toch wel mooi is en dat dit de eerste en de enige keer is geweest dat jullie zo'n rot ervaring in dat ZH zullen hebben.
    Zo ervaar je maar weer elk ZH of elke kliniek stomme dingen hebben...
    Megapletknuffel!!

En als ik dan toch bezig ben met die megapletknuffels: dan ook maar eentje voor Nynke en Marijn!
    Nynke, dweilse!!

Ik ben eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd naar de voor en na foto's van Klingel...
    Ben meer benieuwd naar de tijdende-de-behandeling-foto's van Klingel :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ik ga nu dan echt de koekjes bakken!!
    Ben net naar de supermarkt gekeuvelt. Mot zeggen dat ik tijdens het lopen nog wel best behoorlijk boel mn buik voel.

kop-in-het-zandkoekjes-SMAK

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben ook echt heel trots op mijn ventje! Het is niet makkelijk om een potje te vullen onder zulke omstandigheden.
    Ik zit eraan te denken om een e-mail te sturen naar het ziekenhuis dat het niet erg fijn is als je geen enkele privacy hebt tijdens het rukken. Maar misschien dat we dat beter tijdens de intake kunnen vermelde. Dat deze ervaring niet heul erg fijn was.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Saskia: je hebt alle recht om trots te zijn. Het is al niet makkelijk om in een kil kamertje ene potje te moeten vullen. En al helemaal niet onder deze omstandigheden.
    Ik hoop toch dat de zaadkwaliteit boven de miljoen zit.

@Maartje: succes met koekjes bakken.

Ik heb de woonkamer klaar. Nu even wachten tot de vloer droog is en dan de badkamer en wc nog even. Totaal geen zin maar moet toch maar.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goed bezig Nynke! :D
    Op jou ben ik ook trots :D

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Thanks Saskia. :D

Lekker toch wel weer een schoon huisje. Eigenlijk moet ik de twee slaapkamers nog doen maar die wachten maar tot mijn volgde schoonmaak aanval.:p

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En?

Zien ze er lekker uit??

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En jah.. die twee lege plekken op bakplaat zijn leeg omdat ik me niet kon inhouden hahaha

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *gritst een hand vol koekjes bij Maartje weg*:D *auw, ze waren nog heet*:x

Volgens mij zijn ze prima gelukt Maartje.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe, ze zien er heeeeeeerlijk uit Maartje :)
    Op jou ben ik ook al trots... ik blijf bezig :D

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ghghi wil er wel een paar opsturen naar LDF. Denk alleen dat ze tegen die tijd dat ze daar aankomen slap en schimmelig zullen zijn :p
    Maaar dan brand je tenminste je handen niet meer ;)

Heb je lekker gesopt?

Wilde eigenlijk ook bokkepootjes maken voor Maartmanlief (die houd niet van zandkoekjes) maar als je bokkepootjes maakt moet de overdeur op een klein kiertje staan (een houten pollepel tussen de deur plaatsen) maar dat gaat niet met mijn hippe combi gevalletje. De deur moet echt gesloten zijn anders gaat 'ie niet aan. Helaas pindakaas voor hem.

Over pinda's gesproken... SIKKIIIII!!! Hoe was het in DD?
    Heb je nog ff in het lab gegluurd en ze gezegd dat ze daar wel heel goed op de mini-Maartjes moeten passen?

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha ikke ook op jou

volle-mond-met-ik-steek-mn-kop-in-het-zandkoekjesSMAK!!!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Maartje, ze zien er lekker uit hoor! Maarrrrrrr, ik had eigenlijk koekjes in de vorm van een piemel verwacht :p. Ik vraag me alleen af of Maartman ze dan nog zou eten :D

@trots, Jeetje wat is iedereen trots op elkaar :). Effies denken of er bij mij nog iets is om trots op te zijn ;)..........
    Maar goed, ik ben ook trots op jullie allemaal :)....lekkere koekjes bakken, mannen die potjes vullen, schoonmaakaanvallen, enz.

Ahhhhhh, bijna naar huis, nog 11 minuten!

Een teltdeminutenafSMAK

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nu nog maar 5 minuutjes :)

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Piemelkoekjes... ehh klinkt goed!! Zullen we een workshop piemelkoekjes maken gaan doen bij onze babyrinthmeeting?? Gaan we met de boot of privejet van Jo naar Frankrijk, om bij Nynke piemelkoekjes te gaan eten whehehee ik zie het al helemaal voor me!! :D

Emma, ik ben ook trots op jou!!! :D

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, wat lees ik nu?!
    IVF ipv ICSI :$
    Blijkbaar is DD ook niet het walhalla.
    Daar ben ik al lang achter.
    Maar het is nog altijd beter dan die vreselijke ziekenhuizen hier bij mij in de buurt.
    Maar de Emmy's zijn vast extra goed als ze bevrucht zijn met IVF!
    Het moet!

Sas, jij ook al zo'n nare ziekenhuisdag :(
    Maar ik ben ook trots op je mannetje!
    Ik geloof niet dat iedeereen het onder zulke omstandigheden zou klaarspelen.

Nyn, ikke ook trots op jou!

Sabrien, bijna vakantie!!!!!

Hier een prima uitgangsecho gehad.
    Er lagen niet heel veel follies in de startblokken.
    Mijn linker eierstok is bijna helemaal futloos en de rechter doet nog een beetje z'n best.
    We zullen zien.
    Heb ook gezorgd dat mijn eerste FM niet op CD8 is maar al op dag 7.
    Iedere keer is er namelijk weer dezelfde paniek dat ik mogelijk te laat met de Cetrotide begen, omdat die eieren zo ongelijkmatig groeien.
    En een herhaling van mijn eerste ICSI met te vroeg gesprongen eieren vlak voor de punctie wil ik niet weer.
    Dus morgen starten met spuiten en woensdag de eerste FM.

Kwam op de parkeerplaats Jo en Joman tegen!
    Wij zaten al in de auto en zij waren aan de late kan, dus elkaar heel kort even gezien.
    Leuk!

Ik ben VOOR een hysterischkrijsdate :D:D:D

En Jo begreep gelijk waar de Guus Meeuwis vergelijking vandaan kwam.
    Ik had Siklief gesommeerd z'n bril op te doen wegens niet te missen herkenningspunten ;)

Meisjes, ik ga nu effe de stad in om wat wijntjes te doen!
    Lekker onder het mom NHNK!!!!!

SMAK!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki!!
    Mooi dat je een goed gevoel aan de uitgangsecho hebt gehouden!!
    Ik hoop dat je echt heel netjes gaat stimuleren!!

Over ongelijke eitjes qua formaat gesproken...
    Wist je dat er een onderzoek in NL gaande is naar Cetrotide vanaf CD 1 of 2 of 3 weet ik veel, wanneer precies al, gaande is. Ze willen onderzoeken of dan alles wat gelijkmatiger groeit... Check maar eens via google.
    Of open een nieuw topic hier op het forum. Schijnt dat er ook wel wat ZP meiden hier aan mee doen.
    Cetro trial oid heet dat.

YEAHHHH Sikki is eindelijk voor een DATE!!!
    Wauw!! Jo moet wel heeeel erg leuk zijn als ze Sikki om heeft weten te krijgen!!!

KRIJSSSSS we gaan daten met zn allen en Sikki zal er dan ook bij zijn!!! Whoehoeeee!!! :D

misselijkewantdekopinhetzandsteekkoekjeszijnzolekker SMAK

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    BLIJMEIS IS EEN ONWIJS LEUKMEIS! :D

so.

tis dat ik echt echt echt tussen 1700 en 1730 (1729 dus) me moest melden op gesprek inzake trouwspul, anders wast gewoon nog uren doorgekwekt volgens mij!

:D

dat geeft de doolhofdelletjes moed: een date is niet eng...

ZEKER ALS SIKKI DURFT EN WIL :$

@maartje: ik hoorde het van blijmeis, en was er stil van.
    :x
    hoe is het mogelijk!!!! :(
    IVF ipv ICSI, geeveedee :x

moet wel zeggen dat 3 (4) uit 8 voor IVF zeer goed is, dat is wel een opsteker (voor maartman ook) maar ja, hallo seg, je wou ICSI wegens kostbare eieren :x
    ben het GANZ met je eens: dit moet gecompenseerd worden.

in de vorm van een nieuwe GRATIS ICSI sowieso (met enorme meds hamsteren!!!!) maar ja, dan nog, je ondergaat mogelijk dan wel weer eerder een hele poging dan wanneer je ICSI had gehad..
    maar je weet ook niet hoeveel extra bevruchtingen ICSI had opgeleverd, hoewel het redelijk is om aan te nemen dat dat er wel meer zouden zijn geweest.

hoe heb je gereageerd op de boodschap? heb je meteen je ontzettende ongenoegen kunnen uiten, of was je te flabber? :(

ik denk dat het heel verstandig is om een gesprek aan te vragen, NA de TP, om deze blunder te bespreken en vooral de tegemoetkoming.
    niet om er nu rijk van te worden, maar wel om te zorgen dat je een soortvan goed/beter gevoel overhoudt...

ik vind echt een gratis icsi redelijk.
    het hadden er zomaar 6 kunnen zijn, een extra TP indien nodig.

maar ja HO es even.

we gaan voor een TP van 3 en daaruit minimaal 1 beeb!!!!

ja, we moeten posi poweren en we mogen niet teveel hangen in halflege glazen nu, gewoon omdat dat niet goed is voor je posipower in maartlijfje.

okee? eerst de TP, daarna mag je de boel afbreken!
    (knokploeg nodig? bel 0800-PIEMEL!)

kus op joe, voor stressvolle klotezooi :x

*zen zen posi power maartje baarmoedertje welkom aan 3 spontane IVF bevruchtsels sen sen posi power!!!!!*

@sas: :x
    nou ja zeg! wat een lekkere manier van doen daar.
    ze kunnen t goed maken met extra goede service en een zwangerschap verdammt nochmal.. :x

ik denk trouwens niet dat de kwaliteit van het zaad op die manier drastisch kan afnemen.. probeer je daarover niet teveel zorgen te maken?
    KNUF!

@sab: jij een fijne vakantie! :) lekker genieten, heb joe verdiend!

@maartje: ben ik nou de enige die echt eerst piemels erin zag? :)

@sikki: HA echo gehad, een slapende en een bezige eierschtock?
    goeso van dag eerder FM, heel verstanding :)
    *sikkihandjevast*

@jo: jo IS ook leuk! :p

@nyn: knuffelknuf voor de lieve arme marijn. poeh de schat..ik hoop dat hij snel wat opknapt!

@smak op emma, sas, bright (leuk je even te zien!!!!! :)) en de hele bende!

@weet niet meer!
    ga even koken en dan wat trouwspullerij regelen nog.
    volgens mij is er meer te doen dan ik nu besef en de tijd toelaat :$ maar then again, als ik verloofde maar bij me heb zal t wel reg kom allemaal!

ben er morgen niet (prodent deel2) en zaterdag amper, dus weet niet wanneer ik dr weer ben!

zullen jullie niet te hard aan de piemels trekken?

en niet t hele doolhof uitrekkken???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

glittersmak!

Deel Deze Pagina