klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Natas: Thans voor je knuff. Als je weer van start gaat houden we je hand weer vast hoor.

@Alex: wat onwijs balen van je bloeddruk. Ik hoop dat het een eenmalige actie's was.

@Sas: hoest vandaag?

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Natas, heftig van je tante meis! En inderdaad, als je weer van start gaat dan houden wij je hand vast en mag je hier lekker spuien.

@ Nynke, het gaat :) Ik ben erg benieuwd wat er vrijdag te zien is. Ik hoop dat de grootste van het stel zich een beetje gedeisd houdt en de kleinere een flinke groeispurt maken. Waar ik eerst blij zou worden van minimaal 8 follikels, zou ik nu tevreden zijn met 6. Alles onder de 6 wil ik overleggen met prof de S. Of het dan wel zinvol is om door te gaan met deze poging... Ik hoop echt dat we door kunnen gaan met deze poging. Om weer opnieuw te beginnen, pffff, ik moet er even niet aan denken.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #183 klingel, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2011
    haai!

@nyn: nou ze ligt in bed hoor! :p

@nyn: KERSTBOOMMMMM???????????????? :$

@natas: wow wat heftig van je tante :(

en ogen laseren, dus weer scherp zicht zonder bril/lenzen binnenkort? :)

dan even geen poging dus.

succes vrijdag! (eng!)

@mila: fijn dat er mooie eitjes klaar liggen. ik heb je vast donderdag!!!!

@alex: ach lieverd. ik hoop zo dat bloeddruk ook weer daalt, en dat deze zwangerschap wat dat betreft niet op de eerste lijkt!
    zorgjes nu dus even. wanneer HA?

@zorra groentehapje van me: nog meer knuffels hier voor maand moeten wachten.
    ik begrijp het (beleid daar) gewoon echt niet :(

je hebt er nog cryo's dus je bent er nog afhankelijk van :(

maar inderdaad. ik weet zeker dat een pittig telefoontje verschil zal kunnen maken...
    maar dan moet je niet wachten met spuien tot de 12e!

(en ik wil best namens je bellen hoor :D dan ben ik je Personal Assistent! :x groommmmmm)

@sas: au.. :(
    pijn in mijn hart als ik je berichtjes lees.

lieverd als jij de kracht niet meer hebt/wilt zoeken voor nog een poging, dan weet je dat het klaar is. nu. misschien nu (dat kan ook nog? of niet? weet niet of tijdelijk stoppen iets voor jullie is)

helemaal eens met sik, niemand kan dat bepalen, laat je niet gek maken door hoe anderen ' doorgaan/doorknokken '

stoppen is misschien wel een heel groot teken van.. kracht :(

MAAR ho stop!

eerst gaan we kijken wat er nu nog gebeurt. en als er te weinig zijn, dan houden we je vast bij superplan van 9ent!

want ik geloof wel in 9ent...

@sas: adoptie wordt het dus ' zeker ' als niet biokindjepogingen meer?
    kindje dus zeker!
    alleen de weg ernaartoe is sowieso zwaar en raar...

hoe zou het er over 5 jaar uit zien? dat vraag ik me af...

ik hoop zo op een compleet kindjesbabyrinth... :)

@marjah: 10 na TP, dat kan een klingel zijn .. maar hoeveel klingels zouden er gebeuren?
    0 HCG op dag 9 blijft b.i.z.a.r

maar het kannnn!

@sil: knuffel op je tandvlees :(
    ai ai wat zwaar toch. zulke kleine kindjes. veel ziek, en jij werken en het meeste (snachts) toch wel doen.
    hou je het vol?

kan je hulp inroepen? werk minderen bij teveel stress en moe?

@sik: seg. ik droomde nu alweer van je!
    en we waren alweer aan het stadssletten in E!
    ik denk echt dat daar een frustratie van me ligt, ws omdat ik denk te weten dat wij dat erg goed zouden kunnen, stadssletten in E! :p

maar dan wel allebei niet swang seg. er moet gezopen worden! :x

:D

@loesie: las van ziekte in huize loesie: grote knuffel!!!!!!!!

@emma: hoest daar!

@taliaa de diafragma: en daar!

@bright: knuf op je junkieness! en ook op liefjuweel!

@alex: ieks, weer aan t werk he. hou je me op de hoogte van ' vreemde voorwerpen op vreemde plaatsen? ' :D

@alex; wat vreselijk :( nieuws... jemg... wat je elders al zei, geluk en verdriet zo dicht naast elkaar..
    los van elkaar..

:(

knuf!

@allemaal: ieks, ik ga er nu weer even vandoor, ben met GROTE schoonmaaksopdweildruiporgie bezig hier!

sorry dus voor wie ik niet bij naam&piemel nu noem!

later meer, van renflorine met 2tandjes erbij tot werknietwerkwelwerkbeetjewerkperikelen, tot gigaschilderij, tot leuke vriendinnendagjesgehad, tot dit en dat en zus en SO!

PIEMELSWAFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, veel plezier met je grote schoonmaakopdweildruiporgie :D

Tijdelijk stoppen is voor ons geen optie. Ik kan dat niet. Doorgaan met leven en blijven hopen, want wie weet gaan we ooit nog naar Gent.
    Stoppen is ook echt stoppen.
    Maar eerst deze poging afwachten inderdaad. En dan misschien, heel misschien nog een vierde. Maar echt alleen als Gent met een heel goed strijdplan komt waar wij zelf compleet in geloven.
    Adoptie is zeker nog steeds een optie. Maar in februari gaan we naar de VIA en dan eens kijken of het een voor ons realistische wens is waar wij een goed gevoel bij hebben. Ik denk dat wij tijdens/na de VIA pas echt keuzes gaan maken. Ook wat betreft stoppen met de mmm. Als we na de VIA voor adoptie gaan, dan ook echt voor de volle 100%. Voor mezelf wil ik dan ook echt niet meer bezig zijn met de mmm.
    Even afwachten hoe het gaat lopen, maar ik geloof gewoon niet meer in een buikbaby :( Al een tijdje niet meer.
    Ik weet dat het nergens op slaat en dat ik erg voorbarig ben met het trekken van deze conclusie, maar dat is mijn gevoel. Gent gaf weer een nieuwe boost, maar die boost wordt aardig onderuit geveegd door de tegenslagen (niet mee mogen doen met onderzoek vanwege hoge FSH, weinig follikels, moeizame stimulatie...). Het wordt tijd voor een positieve flow. Dus op naar een vol klein eierdoosje.

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Sas, jij gelooft er misschien even niet meer in maar wij houden hier nog wel de hoop voor jou!
    Hoop op een sasbuikbaby!!!

En als het dan toch niet een overvoleierdoosje wordt, dan wens ik je een klein maar heel fijn eierdoosje met misschien niet veel maar wel hele mooie rijpe eieren.
    Waar dan in ieder geval 2 hele mooie emmy's uit ontstaan die zich weer lekker bij jou mogen voegen.

Want ik geloof wel in Gent ;)

*duim duim duim*

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Sas, ik ga mee in wat Sikki schrijft ;).

Geef voor nu de hoop alsjeblieft nog niet op. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Je hebt dan misschien niet zoveel follikels maar hopelijk zijn de eitjes dan gewoon van superkwaliteit en ontstaan er in ieder geval 2 goede embryo's die zich lekker warm in jouw buik nestelen.
    Meis, het KAN, alhoewel ik me voor kan stellen dat je het nu zelf niet zo ziet.

Dikke smakkerd lieverd...

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Klingel, sla je continu mijn berichtjes over ofzo :D:x:(:D
    Gister nog iedereen ge-update over hoe, wat en wanneer.
    Nee hoor lieverd, maakt niet uit, je hebt al genoeg aan je hoofd ;)

Maar om je vraag te beantwoorden....het gaat hier goed. Ikke is blij omdat er een teepee in zicht is. Als cryo goed ontdooit dan mogen we hem zondag op gaan halen :). Sin in!

Smakkerd!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, nog wachten tot zondag... *duim duim*

Klingel, wij stadssletten er trouwens wat af in jouw dromen!!!
    Hoe kom je er bij dat je dat met mij wel zou kunnen ;););)

Nyn, kerstboom????????
    Net geemigreerd en nu al Sinterklaaas een schop in de kont gegeven???

Wij waren zaterdag in Duitsland op jacht naar een ledikantje en commode (Sikki heeft natuurlijk weer iets gezien wat maar 1 knakker in heel Europa uit Californië importeert en die zit gelukkig in Duitsland :D) en daar struikelde ik ook al over de kerstbomen!
    En heb al een heel rondje kerstmarkt gedaan!

Maar jij als ECHTE NEDERLANDSE MAMA nu al een kerstboom :x

Gezellig he ;):D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ha moppies,

even kijken hoever ik kom met rea-en.

@sas, ohoh, ik heb ZOVEEL respect en bewondering voor jou! Zo duidelijk ben jij in je gevoel, eerlijk naar jezelf toe en ik denk dat daar de meeste kracht in schuilt! Echt waar, je bent een kanjer.
    Ontzettend MOK (en nog veel meer) van eierdoosje... Ik leeflees ontzettend met je mee, konden we maar wat doen...
    Ik geloof nog in mooie dromen voor jou, maar jij niet meer. En wat gaan wij zeggen dan wat kan helpen? HEULEMAAL niks.
    Maar, ik zet die positieve knop om! Want het moet en het sal! op een gegeven moment MOET er goed nieuws komen, dus...
    ik hoop nog ontzettend hard door voor je!! smakkie!

@emma, en voor jou! lief mens!!! jij bent zo'n ontzettende kanjer!!! hou vol, daar in je strijd, smakkerd!

@nyn, super smakkerd op heimwee! nog even en dan weer familieknuffelen! (en meer mensen, *grijns*)
    En kerstboom, gij a-patriot. *grom* *grijns*
    ehm, antwoord, verstand en gevoel. Ach laten we het erop houden dat ik bezig ben met ruimen, onder het motto, we hebben te veel. maar met de verborgen agenda van: wieweet hebben we de zolder ooit nog nodig. Manlief durft eigenlijk niet meer, die heeft laatst verteld hoe de bevalling nou eigenlijk écht is gegaan en dat was heftig, heel heftig..
    Maar goed, eerst nog niks hoor! GENIETEN met een hele grote, zagggggt GEEHEE:)

@annedore en lauwtje, genieten jullie!
    oja, sabrien ook!(groeit kleinmeis goed?)

@kli..

ojee, 11maandensprongwekker gaat af

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    #190 blijmeisje, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    Haai moppies...

Vergeef mij voor flitsreactie. DRUGS hier! :D

Ik had het hier niet neergezet nog omdat er net allerlei sippe verhalen van sas en alex waren gepost. Vond ik mijn blijheid niet zo gepast, maar zoals de meesten van jullie elders hebben gelezen hebben we heel GOED nieuws gehad van de neuroloog. Zowel in de urine als op de mri is niks raars te zien en daarmee is de kous volledig af! geen controles (want niks aan de hand) en ook voor zijn syndroom geen controles wantdit is het en blijft het en daar heeft hij geen last van. Vooral de het ws zo blijft is voor ons grote opluchting. Bij hem zie je het vrijwel niet en we waren wel bang dat dat nog kon verergeren. Dan zie je gewoon dat hij een 'afwijking' heeft. Nou ondanks weinig stress en paniek waren we toch wel erg opgelucht dat we het nu definitief kunnen wegstrepen en hij na 10 maanden EIN-DE-LIJK gezond is verklaard! :) Geen enkel ziekenhuisbezoek meer... Heerlijk!

Lieve sas grote knuffel voor jou. Moeilijk moeilijk. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ondanks jouw twijfel er binnenkort een sasbuikbeeb is. Maar ik snap dat jij je even niet zo blij voelt... :(

Voor ladyz ook een groteske knuffel. ik heb elders al gemopperd dus daar laat ik het maar bij ;)

Kling was t nog lekker gister? :p

Nyn: KERSTboom!?!?!?!? :$ :$ Jij verraadster! :x ;) Dikke knuffel ook voor jou lieverd. Voor wensloslaatverdriet....

Sik seg je vergeet het belangrijkste deel van het verhaal: ledikantje en commode gevonden en vooral GEKOCHT?!?!?! Foto!!!! :) Zo blij dat jij ZWANGERRRRR bent!!! :D :D

Alex ook jij een dikke knuffel voor nichtje van alexman verdriet en angst en en, en nu ook nog hoge bloeddrukklachten... Is het dom dat ik denk dat daar misschien een verband tussen zit? Oftewel van korte duur? (hoop bid duim fik!)

Emma wat spannend van tp zondag!!!! Ontdooiduimklaver!!!!!!

Loesie beterschap!!

Sil arme schat.. :( Het enige lichtpuntje was de logo vandaag he? Dat is wel heel fijn om te horen dat hij het GOED doet!!! Ik vind echt dat je je man na zoveel drama nachten er ook wel eens uit mag sturen hoor. Kan je toch afspreken? Dit hou je toch niet vol? KNUF!

Annedore:ik zie de hele dag verliefde twiet twiets voorbij komen :) Lekker aan het genieten meis?! Fijn!!

Lauwtje hoe gaat het nu? Met fles en huil en alles? Kom je een beetje aan genieten toe?

Taaltje je meisje is bijna jarig alweer!! Crisis wat gaat t snel!! Hoest verder met JOU? En met manlief die baby's best lastig vindt soms? Is die moeilijke fase weer voorbij?

Milla wat fijn dat jouw eierdoosje goed groeit! ;) *blaast portie geluk naar milla*

Bright hoe gaat t met spuiten en hormonsters? En hoe gaat t met juweeltje na amandelknippen?

Natas wat vreselijk van tante... Gelukkig is ze wel bijgekomen en hopelijk is deze verwardheid tijdelijk... :( Spannend van ogen en daarna..... :)

Kling het is al heeeeeeel lang geleden maar vergeet t steeds... Je vroeg over enge gedachtes over kindje. Ik ben best heel nuchter (you know) maar dat kan ik ook erg hebben. Dat ik op de trap loop en opeens denk 'ik zal maar vallen en dat hij dan met zn hoofd op die punt komt' ofzo.. Of in het park dat ik de kinderwagen verlies en ze allebei op de bodem van de vijver terechtkomen.. Nou ja bla bla dat dus. Brrrrrr.... Ik parkeer het altijd zsm weer maar het is erg herkenbaar! KWetsbaar he!

SMOKSMIKKELSMAK!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve BM, ik ben zo blij voor jullie dat kleine man gezond is verklaard...echt SUPER nieuws!!! :):)
    Wat een opluchting moet dat zijn!

Dikke smakkerd!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tnx voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Is altijd fijn :)

@ BM, meis wat een opluchting zeg!!! En wat een goed nieuws, dat MOET gedeeld worden. Ook als er andere meiden wat minder nieuws hebben. Ik ben heel blij voor je. Het heeft heel wat stress veroorzaakt de afgelopen 10 maanden en eindelijk is je kleine man gezond verklaard. Geen ziekenhuisbezoeken meer! YES!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Blijerd heb elders al gemeld hoe blij ik ben met goede uitslagen :D hlemaal opgelucht en nu heerlijk genieten wantdat hebben jullie wel verdiend!!!

@doemgedachten heb ik best vaak wat als..... maar parkeer het ook meteen weeer anders durf ik niks meer te doen omdt ik bang ben om zonder kind te eindigen of kinderen zonder mama of papa...

@nachtelijkeuitjes in het huis der engelen ;)
    Manlief is van de week met mij eruit gegaan toen Luuk zo ontzettend benauwd was.
    waarom ga ik er steeds uit met e kids is om de simpele reden dat mijn man ze dus gewoon niet hoort... kanon afschieten langs zijn oor word meneer niet wakker van.
    en als ik wakker word van de kids en hem dan wakker moet maken om eruit te sturen dan ben ik intussen al klaarwkker en kan ik er net zo goed meteen uitgaan, daarbij komt dat mijn man belangerijker werk heeft dan ik en ik het kan veroorloven om niet te gaan werken en een vrije dag op te nemen en mijn man kan dat niet....en de kids willen niet getroost worden door papa als ze ziek zijn :)

maar dank jullie wel voor ullie zorgn
    ik sla me er goed doorheen gelukkig en ik ga in de midd
    ag als de kids op bed liggen ook gewoon een uurtje op de bank met Mathijs ;)

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel dikke knuffel voor alle lieve babyrinth meisjes.

En in het bijzonder voor:
    @Sas, wegens minder folli's dan gehoopt
    @Ladyz, voor weer een maand wachten
    @Alex, voor stomme hoge bloeddruk
    @Sil, voor nachtelijke avonturen
    @Natas, voor naar nieuws
    @Blijerd, voor goede uitslag van onderzoeken
    @Marjah, voor omo test op dag 10 na TP

@rest omdat jullie zo lief zijn en ik geen puf heb om verder te reageren.

@hier,
    Snot, hoest, gaap, oren plop en ruissuis.....
    Eierstokjes steken en zeuren, dus druk aan het werk. Vrijdag 1e FM.

SMAK en nu bed

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    SWAFFELLIJST

Bekijk bijlage 202618

02.12.2011 Bright 1e FM
    04.12.2011 Emma TP
    13.12.2011 Alex 1e afspraak gyn
    16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa
    22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate
    06.01.2012 Sikki 20 weken GUO
    maart 2012 complete-roze-baby-shower!!:D

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend Bright. Samen een fm vrijdag :)
    Eierstokjes zeuren hier inmiddels wel iets meer, maar durf er niet te veel van te verwachten. Er lijkt nu wel iets meer gaande, ook meer afscheiding. Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het :)
    Klaar met het negatieve, nu ga ik weer omschakelen naar positief!
    KLAVER AAN!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    SWAFFELLIJST

02.12.2011 Bright 1e FM
    02.12.2011 Saskia 2e FM
    04.12.2011 Emma TP
    13.12.2011 Alex 1e afspraak gyn
    16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa
    22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate
    06.01.2012 Sikki 20 weken GUO
    maart 2012 complete-roze-baby-shower!!:D

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Even een snelle HIEP HIEP HOERA voor de kleine man van Blijerd!!!
    Wat ontzettend fijn dat het allemaal GOED is!!!
    Dag ziekenhuis, hallo wolk!
    Zorgeloos genieten is wat er nu moet gebeuren!
    (op heul druk met werk, huis en andere dingen na dan ;):D)

Hier nog niets gekocht hoor!
    Alleen bewonderd ;)

Verder nog een snelle welteRUSTEN met nadruk op RUSTEN smak voor Sil en haar kindjes!

En donderdag en vrijdag spannende dagen hier.
    Eerst Milla punctie en dan Sas en Bright loeren in eierdoosje.
    En dan komt lieve Emma zondag ons verblijden met een mooie cryo tp.

Op naar een mooie week!

*duim duim*

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    bright; dikke knuffel op snotter-hoest kopje!

BM: HOERA, wat een top-nieuws. En ook fijne berichten mogen hier tussendoor. That's life!!! Maar wat een opluchting zal dat geweest zijn zeg. oh, wat fijn, wat fijn, wat fijn!

sil: natas maakt diepe buiging vanachter PC voor SUPER-MOEDER-SIL!!! En wat heb jij nou een possje terug getypt, of je soms twijfelde of je wel een goede mama was........Nou, lijkt me wel duidelik, niet!

@sik; gauwe knuf voor sik met bijna 15 wkn :) Geniet, geniet, geniet!!

Verder voor alle meidene een fijne dag gewenst!

20. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @taaltje: hoe ist met jou?

@marjah: en hoe gaat het met jou meid???!!

Deel Deze Pagina