Whahahahhaa, ik zal aan je denken als ik mijn heerlijke appelkruimelgebakje op smikkel met slagroom!!!
@milk: ja dat is ook weer bijzonder en leuk he! @appelgebakje: INLEVEREN! :x ohnee toch niet van bright moet ervan groeien. then again- blijmeis en ik ook!!!
Er is er 1 swanger hoera hoera, dat kun je wel zien dat is opperplilf. Dat vinden wij allen so prettig ja ja en daarom zingen wij blij: Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Klingel: nee Sterre is in Dec al 9 geworden. Maar ik kan maar twee aftelbanners kwijt. Jij bent lekker swanger en dus moeten we weer sit-en!!
vind je dat wel handig, als je kinderen zo dicht bij elkaar jarig zijn? seg, lieverds, ik heb net ontdekt dat klingman bij AJAX in slaap is gevallen, dus ik ga lekker even naar wie is TIM zappen. knuffel en dank voor lieve hysterie, deels gefaket , dat draagt echt weer bij aan de vreugde. liefs! *emotraantjesnotterzoen*
we gaan zeker sitten! mid/eind juni! ik bestel gewoon weer een ' mintbier ' en die gooien we dan gewoon weer in de franse struiken! PIZZAverheugsmak
Fijne avond Klingel! (Wel sielug dat je Klingelman niet wakker maakt bij deze heule spannende wedstrijd)
@zorra: ik maak m straks wakker denk ik... op z'n EmmenDierentuins! *prrrrrr prrrrr* wat zeg ik nu weer? *rent weg*
KLINGEL!! Hier is ook mijn wederhelft in slaap gevallen tijdens wedstrijd, kan je even app'en hoe ik dat doe op zn ED's??? Misschien helpt het, heb al 2 honden en me opa is bijna 100 geworden dussssssss
Verloren met 0-2!! Ik zou Klingelman echt afleiden en helemaal niets zeggen. Anders mag je zelf gaan soppen
*Breek in* Ook hier natuurlijk Klingelding ..... ex-Meppelaar ...... en nu ook ex-dusseldorfer ..... , Van HARTE GEFELICITEERD met jullie spontane cadeautje!! . Wat onwijs gaaf zeg, een brusje voor Florine liefmachine . *Breek weer uit*