Kijk naar jezelf!!!:x Zat trouwens topic te lezen in de lounge.... ben volgens sommige bijna een bejaarde mama
Ff snel via foon: klingel, klingelman en florine whaaaaaa Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wauwwwwwww wat een wonder!!!! Dikke kussss Whoeiiiii!!!!
*Breekt in* Klingel, wat zie ik nu Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Inderdaad wonderbaarmoederlijk! Heerlijk zeg, heb je al een echo gehad? *Breekt weer uit, (te vinden in ex-Barra-babe-topic)*
***************Breekt even in********************* Klingel wat lees ik nou,Ruim 7 weken zwanger en wel spontaan.Van harte gefeliciteerd met dit super geweldige nieuws,wauw. **************Breekt uit********************
Hoezo ben ik nu weer een slettebakje??:x Ik ben een hele zedelijke maagd hoor!! Dat topic moet je ook niet lezen seg. Maar vergeet niet, je bent wel een bejaarde slettebak dan!! dat kan vast niet iedereen zeggen.
Seg kan het wat minder met dat taalmisbruik hier! Daar kan ik niet tegen met mijn zwangere oortjes! :x
Dank dank voor lieve barrahus felicitaties!!! @ Aqui ik moest me laatst al echt inhouden toen we het over tweedewens hadden maar niet willen stoppen met borstvoeding
NIEUWE RODDEL!! Klingel heeft niet alleen een BIB, maar ook zwangere oortjes!!!! *Belt gelijk het NOS Journaal, dit is wereldnieuws!*
Ik Breezers drinken NOOIT. Ik drink sowieso nooit ik zuip namelijk Sollie lief Klingelding. Ik ga me gedragen
LiefliefKlingeltje, je weet: ik ben sooooooooooo blij voor jullie! Het is echt echt een wonder en zo geweldig! Lieverd, een dikke gefeliciteerdsmakkerd!!! Ook voor Klingman en Florine natuurlijk! Dikke, dikke knuffel voor de lieve wensmamas hier! Toppertjes hier zijn jullie allemaal!
Ik zat er net nog aan te denken zo van: DAT is dan snel gegaan! Ha, ha... Echt fijn dat je spontaan zwanger bent geraakt!
Hihi, was toen al zwanger, nog volledig overdonderd Ik reageer later op jouw reactie hoor, succes met ' je 14 tal ' @leolief dank je wel enorme lieverd dat je dr rond zwangert!! @zorra mijn gottttttt wat is dat voor doosvormig aanhangsel :x
Seg begin jij nu ook al met achter de schermen info voor de schermen te plaatsen????? Hoop trouwens niet dat dit aan iemands doos hangt!