Ouderdom?? @Klingel: die breezers heb ik niet op gedronken hoor. Die heb ik op gezopen Alleen jammer dat ik er niet swang van ben geworden
** Lief-Kling, Kling-man, en bloemenmeisje: VAN HARTE GEFELICI-GLITTERD!!!! Zelfs ik ben helemaal overdonderd, Ik ben zoooooooooo blij voor jullie!!! **
Ik leef gewoon als een godin in Frankrijk en toch was ik graag zwanger geworden van die breezers. Het loslaten van de droom is best lastig soms Weltrusten lieve meisjes!!
Welterusten lieve moppies! (al gaat Klingel nog niet slapen ghi ghi) Extra knuffel voor alle lieve wensmama's en Nynke..... Dat alle dromen en wensen maar heel snel uit mogen komen!!!!
Lieve oppermama van dit topic. Van harte gefeliciteerd met je 2e maagdelijke zwangerschap! Ze hadden jou beter maria kunnen noemen.
Hallo allemaal! Kon niet eerder even komen kijken, maar wat een onwijs leuk, fijn, blij nieuws!!! Klingels Wonder! Echt zo'n verhaal wat je alleen bij andere leest en dat overkomt jou gewoon!!! Wow! En nee, het steekt niet, het geeft alleen maar hoop... Hoop dat het kennelijk kan, dat wonderen gebeuren! Dus supergefeliciteerd voor jullie, ben echt superblij voor jullie..!!! @ego: heb zelf helaas een slecht gevoel, last van onderrug is begonnen (nu al) en ook een beetje een narig gevoel in mijn buik. En géén gevoelige borsten. Wel moeiig, maar da's de verkoudheid denk ik... Nou ja, we hebben een backup-plan klaarliggen, dan gaan we de Pipelle doen komende maand... Truste allemaal! xxx
Als dat zo is, dan kom ik je hoogstpersoonlijk een hele dikke knuffel geven. Zelf geloof ik daar niet meer zo in. Eerder een donker jongetje met zwarte krulletjes Brengt me op het volgende... morgen eerste VIA!!
Wat een lieve inbreekfelicitaties (en Pb tjes) dank jullie wel allemaal! @sas, Hou ons op de hoogte van de via!! Hoest met de taartenbusiness? Kan ik je vast boeken voor een weegschaal taart begin oktober ? @juul, ik snap je precies, dit soort dingen lees je zelden en altijd denk je ' hoe is het mogelijk, nou niet bij mij ' Na de wonderbaarmoederlijke komst van Floris/Florine is dit alweer zon ongelooflijke actie... Wat ik al eerder zei, ik wens ze jullie ook zo toe. Desnoods wat minder gek of hysterisch, maar " gewoon een baby " dan alsjeblief?... Zucht. Knuffel voor allemaal, ik Volvo hem naar Amsterdam.
Is het te vroeg voor een breezer? Sjah, sorry Kling, maar ook ik had al mijn vermoeden Gefeliciteerd met dit nieuwe weegschaalkindje in je buik!! Welke datum uitgerekend? Jeetje, wat een wonder boven wonder dat die Kling zomaar swang is gepiemeld!
Spuitelf geef ook modder... Maar liefkling nogmaals superfelihuiltjewantwoweenspontaanwonderinjebaarmoeder... Rest knuf. Sorry voor verwaarloos. Werken en dan ben ik savonds kapot, geen puf voor laptopaanslinger. Ook nog telefoonloos dus.. Oh ja ik ben vanaf vandaag geen twintiger meer... Lieve knuf!
*inbreekje* ben ik even een weekje op vakantie, en met minimaal mobiel internet even dit topic niet bijgelezen... en dan mis je gewoon als vaste meeleester een mega roddelmoment! klingel: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! ps: volgende keer graag even een pb als ik op vakantie ben met zulk soort nieuws! *breekt weer uit*