klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    alex van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

bedenk me net domme actie...vanmorgen een felicitatieappert gestuurd naar jou...maar natuurlijk foonloos dus niet ontvangen....zucht sorry schat voor late felicitatie hier

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Alex,

Ook hier, van harte gefeli met je verjaardag!!!

Dikke smakkerd

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je verjaardag, Alex! :)

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Gefeliciteerd alex met je verjaardag!! Maak er een leuke dag van!!

Sas, succes met VIA!!!

Kling, ben zoooooo blij voor jullie!!

Nyn, knufff op wensje.....

Anne, goed afgevallen!!! You go girl!

Sil, mooooie banner!

Kussss voor iedereen!!

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Alex, GEFELICITEERD!!!! Maak er een mooie dag van.

Ohhhh meiden, ik ben weer erg onzeker, wordt er gek van :). Denk dat ik maar in winterslaap ga en weer wakker wordt als ik beeb kan voelen ;):cool:.

Gisteren was MvM er, dus zoals bij iedereen zwangerschapstestje. Het was volgens mij vrij geconcentreerde urine maar tot mijn schrik vond ik de test nou niet echt een knaller. Eerst dacht ik dat het vast door het merk kwam dus vanochtend uit nieuwsgierigheid een kruidvat testje gedaan met ochtendurine. Maar ook dit testje vond ik totaal geen knaller. Teststreep is echt stukken lichter dan Controlestreep.
    En dat terwijl ik met 5 weken een testje had waar de teststreep donkerder was dan de controlestreep.
    En ja, deze onzekere doos wordt dan nog onzekerder, want wat betekend dit, afnemende hcg????
    Je zou toch zeggen dat met 8 weken je hcg torenhoog is en dat die test er gewoon vanaf moet spatten?
    En dan ben ik ook nog eens sinds 3 dagen minder misselijk, niet meer de hele dag maar met vlagen. En ik vind m'n borsten ook minder gevoelig.
    *zucht* wat een klote onzekerheid.......Ik wil zo graag kunnen genieten maar het lukt me niet. En ik ben nog angstiger sinds de echo van vorige week. Ben zo bang het weer af te moeten geven :(

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Alex: Hier ook nog een keer: GEFELICITEERD!!!!

Emma: ik kan je onzekerheid niet wegnemen, maar wil wel tegen je zeggen dat je HCG echt niet in 3 dagen naar heel weinig kan gaan MOCHT er iets niet goed gegaan zijn, wat ik absoluut niet denk. Ik had zelfs na het verliezen van het vruchtje nog na 2 maanden HCG in mn bloed. Je klachten komen en gaan.. Maar bij twijfel bellen, zeggen dat je niet meer slaapt ofzo van de stress... Want je moet kunnen genieten en niet op hete kolen lopen. Knuffel!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Em ik heb je al gewhatsappppppeeeetttt!!

Ik had het dus ook! En Siem loopt nu gewoon rond!

Smak

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve meiden, bedankt voor jullie berichtjes.

Door de ervaring van Loesie en wat gelezen te hebben op internet ben ik wel een beetje gerustgesteld. En ik ga het VU dus maar niet bellen, voel ik me zo een zeur. En ik kan het nooit zo goed aandikken dat ze me laten komen voor een echo :):D.

Ik moet geduld hebben, volgende week maandag 27 februari heb ik een afspraak bij de vk en dan wordt er ook meteen een echo gemaakt.
    En tot die tijd moet ik mezelf een schop onder m'n reet geven om niet zo bang te zijn. Makkelijker gezegd dan gedaan :D
    Maar ALS het mis gaat (ergens in de zwangerschap) dan kan ik er toch niks aan veranderen.
    Maar de tijd kan me nu niet snel genoeg gaan :D;)

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gets lieve Emma, wat een onzekerheid!
    Ik kan me heel goed voorstellen dan je onrustig er van wordt.
    Wijn dat Loesie en andere meiden je iets kunnen geruststellen.
    En verder is het helaas 'gewoon' afwachten...

Ik herken het heel erg hoor.
    En weet je, die onzekerheid blijft!
    In wisselende mate, dat wel, maar toch.
    Wen er maar vast aan ;):D

Ooo, ik kon ook niet wachten tot ik het beebje voelde.
    En nu ik haar eenmaal voel maak ik me weer ongerust als ik haar te weinig voel.

Lieve Emma, als jij je onzeker voelt toch bellen en aandringen!
    Stress is ook niet goed.
    En misschien straks toch ook een doppler kopen.
    Kost een paar tientjes maar kan je wel geruststellen wanneer jij het wilt zonder dat je iemand moet bellen.
    Ik kon het beebje horen bij 10/11 weken.

Dikke knuffel!!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Lieve emma,
    Wat je zegt is helemaal waar. Maar lieverd, als JIJ je druk maakt, dan moet je echt wel bellen!
    Wat zei de mvm mevrouw?
    Ik denk dat het gewoon bij t termijn hoort! Smak op de tijd!
    Anders bel je vk! Vertel je verhaal! Vk is toch wat laagdrempeliger vaak...

Anne, ben zo ontzettend enorm trots op je meis! Wauw wat een bikkel! Hoeveel gaat er af in totaal? En wat is je eerste beloning? :):) kanjer!!

Blijerd: sterkte met kleine man!!!

Alexxxx, hoe gaat t met jou meid? En trek je je werk?

En loes, wat ga je hard, jeetje, check banner! Shock!! Hoe gaat t? Ben je al minder gaan werken?

Zoooo. Ik heb me toch eipijn gehad vorige week.. Nu maar weer afwachten;)
    Ben wel van mening dat mijn late eieren van minder kwaliteit zijn... Iemand hier een wetenschappelijk antwoord op?
    Ik ben namelijk 2 keer zwanger geraakt met een 14 dagen ei;) zelfs mét klotemiet had ik langere cyclussen, en 2 keer een 14 dagen ei en dus 2 x swang..
    Maar goed, hersenspinsel die nergens toe leidt.
    Kwam door gesprek met dinnetje.. Die zei: bij ons is het toch anders ( slecht zaad), wij hebben altijd de kans zwanger te raken, hoe klein de kans ook is. Maar jij had dat niet. ( doelde ze op na isa, want toen geen cyclus..) .. Nee ja, klopt..
    Maar... Gelukkig is mijn euvel wel wat makkelijker op te lossen:):)
    Always look on the bright side of life. ( life? You never saw my wife.. Pom pom pom pompiedompiedom)

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Emma: och meissie, ik kan me je ongerustheid zo goed voorstellen! Maar ik denk dat het op zich niet gek is als je testen met deze termijn lichter worden. Maar bij zorgen altijd bellen. Wie weet wat iemand kan zeggen/doen om je gerust te stellen.

Wow, ik zie even mijn kleine kabouter zich BIJNA van rug naar buik draaien. Hij komt tot zijn zij en dan weet ie het niet meer :D

Trouwens; Melle heeft zich 4 weken geleden 2 keer van buik naar rug gedraaid en nu doet ie het niet meer :( Is dat normaal? :)

@Taliaa: heb ik wat gemist? Willen jullie een 3e? :)
    Ik wil er ongeveer 50 kg af hebben. Veel he? Gets, ik moet daar niet aan denken, want dan zakt de moed me in de schoenen. Ik bekijk het maar gewoon per week. Gaat trouwens sinds vandaag weer stuk beter. Was ongesteld, dus mega honger en dus gezondigd ;) Maar toch nog een kg eraf. En vanaf vandaag dus weer helemaal op het padje :)
    Beloningen....hhmmmm doe ik niet echt aan eigenlijk. Mijn beloning is een gezond lijf en hopelijk een broertje of zusje voor Melle (met een iets minder angstige bevalling) :)

Jeetje, daar gaat ie weer. Hij probeert de spijlen van de box te pakken en draait helemaal naar zijn zij :D Lekker ding!

Tijd om te knuffelen! ;):)

Fijn weekend allemaal! Ik ben er vast niet veel, want morgen HHB en overmorgen visite!

SMAK

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Liefannedore... Wil niet te vroeg juichen, maar doe het lekker toch!:):)
    Meis, je bent bijna 10kg afgevallen en dat is al 20!!!!!!% en dat is wauauauauauauwwww....
    Vind het echt heeeel knap!
    En ja, we hebben nog een wens. Maar niet nu per se, en ook niet per se blond en blauwe ogen. Of per se een baby. Of per se een onzeachternaam. Of per se weetikveelwat...
    Maar... Zolang ik een cyclus heb zit de kans erin:) dat er toch een wondertje komt met ons dna.
    We doen nu geen ac, en gaan ook niet dokteren. We zien het wel. Maar rond eipijn ben ik ineens eigeil, haha...
    En binnenkort wrs infoavond bij pleegzorg.

Zo.. Moet mn pincode erbij?:)

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Alex, gefeliciflapstaart schatje! Fijn dagje gehad vandaag?

@ Annedore, 10 kg eraf is super! En zoals Taliaa al zegt, dat is 20%!!!!!!!!!!

@ Emma, jakkes! Kan me je ongerustheid zo ontzettend goed voorstellen. Ik zou dat ook zeker hebben. Ik ben het eens met de andere meiden, als jij echt echt echt heel erg ongerust bent dan gewoon bellen. Stress is ook niet goed, en ze begrijpen het vast wel!

De VIA... geweldig! :D
    Beiden erg enthousiast tot nu toe... nog wat beertjes op de weg natuurlijk, vooral mbt sn omdat we daar gewoon veel te weinig over weten. Maar we vonden het een bijzondere ervaring. Leuke groep ook en erg bijzonder om verschillende motivaties en standpunten te horen. Ik ben er heel blij van geworden in ieder geval!
    Kon alleen maar denken, f*ck de mmm! Dit past bij ons!
    So far, so good dus...

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, wat goed te horen dat jullie de VIA geweldig vonden!
    Meis, wat hoop ik dat als een kindje via de mmm niet gaat, adoptie jullie een prachtig lief kindje gaat brengen. Een kindje wat jullie papa en mama zal maken.
    Wanneer volgende VIA?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Traantjesinogen... Liefsas, wat bijzonderrrrr!! En geweldig!
    Op naar de volgende via!:) vertel even hoe en wat de stappen zijn?

Over sn, als ik kan helpen( ivm vorig werk) dan roep je maar he!
    Ohja, kan t zijn dat ik die vriendin die gaat scheiden "ken" ?

Liefss, taliaa

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zwaai, zwaai...

@Emma, wat kan ik me jouw gevoel goed voorstellen :( Net als de rest zegt, volg je gevoel en **** wat ze denken van je telefoontje bij het VU! Het gaat om jouw gevoel (en dat van EmMan), en da's wat telt. Desnoods zeg je aan de telefoon dat je enorme last hebt van krampen en de boel niet vertrouwt. Maar eigenlijk zou dat niet eens hoeven, en zouden ze je gewoon langs moeten laten komen hoor. Kusje op je buikje!

@Annedore, 50 kg! Hoog ingezet, maar niet omhaalbaar. En kijk eens waar je al bent in zo'n korte tijd! Wow! En met Melle gaat het ook al zo goed, trotse mama :). You go girl!

@Sas, ken je mensen die een sn-kindje hebben geadopteerd? Weet dat de fysio van mijn leidinggevende 2 sn-kindjes heeft en een andere collega van mij heeft ook 2 sn-kindjes. Mocht je eens willen, wil ik ze best eens vragen of je contact op mag nemen zóuden jullie dat willen.Hoop stiekem dat de droom van Zuurtje voor jullie uitkomt. Of ze nu blond of donker, gekruld of steil-harig zijn :).

@Ego: Geen nieuws, want ik voel nog immer niets.... Tja, wat lichte hoofdpijn, maar gewoon eigenlijk helemaal niets... Heb gewoon nog steeds geen gevoel van "nou, het zou zomaar toch wel eens kunnen...". Zit nu op 10 dagen na ei en 6 dagen na TP... Lees dat er veel op dag 8 na TP ongesteld worden, dus verwacht dat ook.... Normaal op dag 10 na ei, maar de utro zal wel wat tegenhouden...

Anyway...

Trusten allemaal!!!

xxx

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Owh juulzon, heftig weer he.. Dat wachten:(:( nog even doorbijten. Je weet, niks voelen zegt niks:( iets voelen ook niet overigens...
    Hadden we maar een extreem vroege test he.. Dat wachten is ook eigenlijk onzinnig he? :(

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zo is het Taliaa :) ! Lief! Moet zeggen dat hier meeschrijven en veel lieve meelevende meisjes bij wie je 'mag' zeuren over je onzekerheid wel een boel helpt :) !

Ga nu slapen... Hopelijk morgen weer een dag zonder roze of bruin of rood...
    Mooi gedichtje onderaan trouwens...!!!

xxx

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Taliaa: toch wel spannend dan, ondanks geen dokteren, kan het misschien toch zomaar wel gebeuren :D En anders een kindje via een andere weg, vanaf een ander pad. Ook mooi! :)
    En je hebt gelijk; 20% van die 50 kg is er bijna vanaf. Goede manier om er naar te kijken :)

@Juul: Wat ontzettend slopend weer, dat wachten...Ik denk aan je!

@Sas: ben blij om te horen dat adoptie goed aansluit bij jullie wensen. Een nieuwe weg naar jullie gezin, een nieuwe kans voor jullie om papa en mama te worden en een nieuwe start voor een kleine smurf die verlangt naar een warm nest.

@Straks naar de HHB. 2 jaar geleden vertelde ik tijdens koffie op de HHB aan mijn moeder dat wel al 3 jaar probeerden zwanger te worden en we nu hulp gingen zoeken.
    1 jaar geleden was ik op de HHB bijna 5 weken zwanger en kocht ik Melle's kabouter mobiel die nu boven zijn ledikant hangt en waar hij de grootste lol mee heeft :)
    En nu heb ik hem net gedag gezegd, ligt mijn wonderjongetje lekker te slapen en gaat deze mama straks op stap zonder zoon *slik* ;):):)

20. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @annedore; wat knap zeg!!

@emma; begrijp je onzekerheid heel goed, en het blijft spannend tot het einde.

@juulzon; we blijven duimen hoor, die w8weken zijn altijd zo kl&te

@sas: wauw, wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn en goed gevoel hebben!

@zara: meis, hoe ist met jullie?

@marjah: en hoe is het met jou? nog aan de accupunctuur?

Hiero morgen dag 17 en weer controle zkh, maar was nog nie veel soeps dus we wachten weer af!

Fijn weekend allen!!

Deel Deze Pagina