klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    HO! STOP! HALT!
    ff niet zo snel ja!!!!

ik ff een paar dagen niet spieken en gisteren wel ernstige vermoeden vw smsjes en ff spieken, maar kon niet niet alle berichtjes lezen.
    Maar!
    Jemig
    PEEUW!

WAAAAAATTTT?!

WOW!

KLINGEL = SWANG?

Gefeliciteerd :)

zo....

en nu nog maar eens verder lezen wat er allemaal gebeurd is het babyrinth!

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #2182 marjah, 18 feb 2012
    Laatst bewerkt: 18 feb 2012
    SAS: goed he, de VIA :D
    en wat fijn dat je steeds zeker bent dat dit ook jullie weg is :)
    @sn: wij hebben contact gezocht met een oud collega van me (kinderarts). Mocht je ook nog in contact komen met een kinderarts... let me know!

@annedore: 10 kg verliezen: wow! dat doe ik je niet na!
    Okee, dan blijft er niks meer van me over, maar ik bedoel: ik vind het ontzettend knap om zo door te zetten. :)

@HHB verhaal: wow.... mooi verhaal :D

Kusje voor Emma voor onzekerheid!

@ jarige jobje : gefeliciteerd :D

@iedereen die zo lief is hier: KUSSIE!

@hierzo: tja... ben dus nu aan de homeopathische middeltjes omdat er een hocus pocus meneer gewoon gemeld heeft dat ik niet in de overgang ben... Dus ik geef de beste man de kans om mij weer een cyclus terug te geven, maar of ik in eens mijn eicellen kan terug toveren? Dacht het niet! Maar ik HEB wel elke maand nog een follikel of 4, maar geen eisprong. JOE NEFFER NO!
    Dus ff een paar maandjes rust en dan zien we wel weer.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaa, we gaan naar een sn-dag in mei om er meer over te weten te komen. Als ik naar aanleiding daarvan vragen heb dan klop ik zeker bij jou aan! Met een reep chocolalala ;)
    De volgende VIA is over 2 weken. We hebben wat leesvoer mee naar huis genomen en veel stof om over na te denken en om over te filosoferen. Maar wat zie ik dit zitten zeg... heb er echt zin in!
    Eind april is de VIA klaar en het aantal aanmeldingen voor adoptie loopt af en er is geen wachtlijst bij de raad op het moment. De kans dat wij aan het eind van het jaar de Beginseltoestemming hebben, is heel erg groot :D
    Het voelt zó ontzettend goed!

Hoe is het met jullie pleegzorginfoplannen?

@ Juul, in gedachten erg bij jou schat! Wat hoop ik voor jou zeg...

@ Marjah, die 10 kg verliezen stond onder mijn stukje maar die was voor Annedore bedoeld denk ik...
    Anders waait Sas weg :D:D

Maarre, VIA is bijzonder ja. Vooral die treffende filmpjes... wow!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha klopt!
    Was ook eigenlijk niet voor jou bedoelt!
    Maar voor annedore.
    Maar had er ff geen naam voor getikt. Zal het ff doen :D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Haai!!

Sas, wat klink je super enthousiast over de via!!
    :)
    Hoe zit dat als je je beginseltoestemming hebt? Wat is dan de volgende stap? En, is het al zeker uit welk land kindje dan zal komen? Sri Lanka? Vertel es wat meerrrrrr!

Annedore, wauuwwww -10! En wauwwww op naar de -50, whoeiiii, dat moet gek en fijn zijn/voelen, dan zal je lijf heel anders voelen en bewegen, lijkt me heul gek! En cool.
    Hoe was de beurs, los van drrrrrukkkkkkkk? En hoe ging melle missen?

Marjah, dank u!
    Ja gek en wek hè, echt een onwijs bizarre actie. :)
    Maargoed, Kadootje moest ook wel wat goeds verzinnen na de entree van Floris/florine wel/niet ;)

Jij aan de homeo? Die man zei dus van niet in de overgang?
    Nou laat t m bewijzen ja!
    Wanneer ben je voor het laatst getest op overgang dingen?

Juul, hoe ben je vandaag door gekomen? Hoeveel na Tp nu? Brrr... Duimmmmm

Alex segggggg ik mis je! :x als het nog langer duurt stuur ik je mijn andere smartphone! :x

Rest, grote dikke piemelsmak!

Banken en snel naar bed, ik reken maar weer op 0530 op Ahum. Florine wel 3 hoektandjes erbij nu sinds gisteren! Lekker weer, alles tegelijk !

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, ik weet het ook niet precies... volgens mij komen we dan op een pre-wachtlijst en dan op intake, en dan op een landenwachtlijst, en dan nog langer wachten...
    En over een jaar of 3 een kindje ofzo.
    Ik probeer er niet te veel over na te denken. Het duurt zo lang allemaal.
    Sri Lanka is nog niet zeker, maar tot nu toe hebben we daar wel het beste gevoel bij. Maar wat er allemaal mogelijk is, dat weten we eigenlijk nog niet.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Annedore, dat zijn dan van die momentjes die je je heel duidelijk herrinnert, kan ik me voorstellen. Hoe was het op de HHB? Nog weer wat voor Melle gekocht?

@Marjah, op het andere topic is het rustig hé? Gezellig je hier ook weer even te zien. Zwaai, knuf!

@Natas, dank voor het duimen :) En jij succes ih zh, hopelijk meer te zien!!! Duimduim!

@Sas, Lief! Dankjewel... Tja, het gaat wel, wachten is zo niet mijn ding (*wiens ding wel?!*).

@Klingel, een kort nachtje voor jou dus weer... Geef je nu eigenlijk nog steeds gewoon borstvoeding? Kan dat gewoon als je zwanger bent? Ben een leek op dat gebied... Heb me daar nog nooit in durven verdiepen...

Zit nu (zaterdag heeeel laat als ik dit schrijf) op TP7 en 11 dagen na ei. Gebruik utro en nog geen roze gezien... Dit utro houdt alles kennelijk lekker tegen... Heb iets doms gedaan. Durfde het eerst eigenlijk niet op te schrijven, omdat ik weet dat iedereen dan gaat zeggen dat ik te vroeg test, mezelf gek maak en dat het zinloos is vroeg te testen enzovoort enzovoort... Maar ik hoopte vanavond gewoon zo op een tuurstreepje... Had even nodig. Had eigenlijk de hele dag daar geen behoefte aan, dacht ik zie het allemaal wel en toen toch, met mijn blonde hoofd, zonder Hersens AAN, een KV'tje gedaan... En jawel... Natúúúúúúúúrlijk...
    Story of my life...
    Omowit.
    Dus ben er nu helemaal van overtuigd dat het niet gelukt is. Immers, een cryo had nu toch allang ingenesteld moeten zijn en HCG moeten afgeven? En zo niet, waarom dan niet? Hoe kan het langer duren dan? Ben compleet nog geen cryologisch deskundige.... Voel overigens verder nog steeds nietsnoppesnada, dus verwacht nog steeds morgen, 8 dagen na TP, mijn menstruatie. Tenzij de utro die tegenhoudt... en die kans is natuurlijk ook groot!.

Tot zover mijn egootje weer. In die wachtweken ben ik wel altijd erg ego hé, betrap ik mezelf... :(

xxxx

Ga nu weer lekker naast mijn mannetje liggen

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lief Juultje, je kent the story van Klingel toch? Lief bloemenmeisje is er nu ook... en de bloedtest van Klingel was toch echt negatief.
    Ik wil je geen hoop geven, maar ik ga ook niet meedoen met je negatieve flow!
    Het kan nog steeds alle kanten op, dus ik duim heel hard door.
    Wel een dikke knuf, want wachten is K en omotesten moeten verboden worden voor mmm-meisjes!

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Juul,

Je weet het zelf al, té vroeg getest en dan ook nog 's avonds. Ook ik ga niet mee in je negatieve gevoel en blijf duimenfikkenbiddenklaveren.

Ik teste na cryo tp 15 dagen na eigenlijke punctie en 12 dagen na tp positief .

Liefs

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Klingel: je bent zwanger :D

@Juul: je hebt gewoon te vroeg getest. Zegt nog niks. Zo. Er is nog hoop. Echt. Punt. Uit. ;) *knuf*

@HHB: was dus helemaal niet druk :( Maar ja, voorjaarsvakantie al in een deel van het land en carnaval natuurlijk ;) En 9 mnd beurs nog niet begonnen. Was echt goed te doen.
    En natuurlijk bij de houten speelgoedstand voor Melle weer wat gescoord :D Melle missen viel op zich wel mee. Heb een leuke dag gehad en heb zelfs de kroketten en appeltaarten weten te weerstaan :D Alleen een lekker yoghurtijsje met fruit a 100 kcal gehad :) En salade!

Heb ook leuke dingen voor mezelf gekocht :D Bij Rimmel 4 stuks make-up voor maar 15 euro. Dus heb nu echt KNALblauwe oogschaduw op :D Superhip :p Leuke sjaaltjes, oorbellen en een ketting (voor 1 eurootje!) enzovoorts :)

En ik liep Gerard Joling tegen het lijf :D En heb kipprut gegeten gemaakt door LONNY himself :p En Rene Froger was er nog. Mijn moeder moest hem horen zingen ;) Niet mijn ding. Toen Dries Roelvink kwam heb ik geeist dat we zouden gaan :D

Zo. Heel verhaal. Hoop eigenlijk dat het Juul wat afleiding bezorgd, want eigenlijk is het heel oninteressant wat ik op de HHB heb gedaan. Hahahaha! :D:cool:

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @HHB: ach.. heerlijk om zulke burgerlijke dingen te lezen :D

@juulz: rustig in andere topic? CHECK! Ik ben ook niet in de schrijfmodus, dus dat scheelt weer een aantal berichten per dag;)

@vroeg testen: zie je eigen topicje

@testen van overgangsdingen: echo op dag 3 in augustus 2011: 4 hele follies. AMH in augustus en november 2010 = 0.38 en 0.39.
    Dus het ziet er niet erg rooskleurig uit.
    BUT WE SHALL SEE!

Ik hoop toch echt op een kadooooooootje, zoals wel een vaker (altijd bij anderen) gebeurt. Maar dacht klingel natuurlijk ook! OOIT (lees een paar weken terug nog)

*en ik ga weer door met het managen van het asiel in mijn kop*
    *heb spijt!*
    *zit in bad*
    *ja, zit dit gewoon naakt te typen*
    *het draait ff voor mijn ogen en dat komt niet door het zien van mijn goddelijke lichaam... maar van een bepaald sapje*
    *heb dorst*
    *baalt want moet op verjaardag* (van een net-moeder en een moeder-van-3-die-alles keurig-gepland-heeft-rondom-kinderen-krijgen-en-die-nu-bedenkt-dat-het-toch-wel-onhandig-is-om-er-zowat-3-in-de-luiers-en-op-kdv-te-hebben)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Annedore, al die mensen zijn naar Eindhoven gekomen voor carnaval denk ik... want hier in het zuiden was het niet normaal zo druk dat het was. Van hossen was geen sprake, daar was het té druk voor ;)
    Ik heb verschillende mensen gesproken die uit Leiden, Rotterdam, Den Haag enz. enz. kwamen... speciaal voor de carnaval. En wij brabo's kunnen zo niet meer ouderwets hossen :( ;)
    Maar goed, zo gastvrij als wij zijn... :D
    Klinkt wel als een heel dagje bij de HHB! Leuke dingen gescoord. En wat megagoed van weerstaan zeg! Respect, inclusief een diepe buiging!

@ Marjah, succes vandaag met de verjaardag. Is niet leuk :(
    Ik hoop voor jou ook op een ontzettend cadeautje!
    Maar jullie zijn ook bezig in het adoptieproces toch? Of is het nog niet zeker dat jullie willen adopteren?

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Juul, MOK van geen tuurstreepje, maar ik ga er gewoon vanuit dat je te vroeg hebt getest ;).

Ik blijf nog stug door duimenfikkenklaveren!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Thx voor de (toch wel!) opbeurende woorden lieve meiden (pffew, niet op mijn donder gekregen en geen strenge woorden toegesproken gekregen :)...

Annedore, dank voor de afleiding, kon me het een beetje voorstellen. Had Dries zijn knalgele zwembroek aan? En zong Geer zijn nieuwe Braziliaanse hit? Grappig dat jouw mams dat allemaal zo leuk vindt, ook wel weer schattig!
    Ben zelf nog nooit op de HHB geweest. Wel een paar keer op de woonbeurs, in de tijd dat ik nog voor een woonblad werkte.

Marjah, vanuit bad??? Heb jij een waterproof laptop ofzo? Meest geavanceerde wat ik in bad doe is bellen en verder ouderwets lezen. Maar forummen... Nog niet :). Hoe was de verjaardag verder? Viel het een beetje mee?

Hier.. nog steeds geen nieuws. Niet getest vandaag, want voelde geen drang. Meende een lichte verkleuring te zien bij het utro inbrengen, maar kon net zo goed niets zijn. Was echt een spot iets donkerder wit en verder niets. Weet het niet, mijn gevoel zegt nog steeds niet zwanger. We zien het wel per dag, per 'WC-bezoek'. *zucht*
    En vaak is het zo als ik zoiets heb opgeschreven, de hel losbreekt....

Hoest met de rest hier??? Lekker van de zondag aan het genieten?

Ga zo lekker Nikita kijken!!! In mijn upje, want vriendlief is met zijn familie in Brabant carnaval aan het vieren!

xxx

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    So, goedemorgen seg, die begon om 0505!

Bright, denk dat Florine een Juweel dept, die werd toch ook steeeeeeeds voeger wakker met dieptepunt ;) 05 om daarna weer ' *doe es* normaal *man* te gaan doen ' ??
    Gelukkig ging ik om 2130 zeer hormonaal slapen ;) dus het valt mee met de kraak. Geloof ik..

Juul, grom, OMO.
    Alleen jij weet wat je voelt, ik ga niks tegenspreken. Alles kán en dat is zo gemeen, dat jjj dat nu niet weet terwijl lijf het wel weet.. :(
    Killig. Knuf!!!

Annevoie, Dries roelvink! :$ dan haast nog liever froger, ahem! ;)
    Wast leuk verder? Tassen vol praktisch spul mee? :D
    Hulde voor weerstaan! :)

Marjah, smak voor u in bad. Hoe was en ging verjaardag, pfff?

Sas, okee dus dan wachtlijst. Kan je dan echt zomaar gebeld worden, gil!?

Juul, woonblad? Cool! Wat deed je?

Emma, hoe voel je je? Hoest met onzekere vibes? Hou vol schatje! Het wordt beter! Promiss.

Rest, meu, beetje hormonaal, geeft niks, weet waar het vandaan komt, en Klingman ook :p maar die is soms ZON enorme FRIES... ;) sigh.

Smak! Iemand gaapt, wie weet even slapen,

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, over een jaartje of 3 kunnen wij zomaar ineens gebeld worden ja :D
    Maar inderdaad wel ok met wachtlijst. Misschien omdat je gewoon weet dat het lang (kan) duren. Zo zijn er mensen met hoge eisen en veel wensen en dan kun je zomaar 7 jaar op een lijst staan. Maar zo zijn er mensen die ok zijn met een kindje zonder onderbeen en zonder handje en die kunnen na de toestemming zomaar binnen 10 maanden hun kindje ophalen. Het is dus ook erg afhankelijk van eigen wensen, eigen kunnen en eigen eisen.
    Wij zijn nogal veeleisend ;) Tenminste... dat denk ik wel.

@ Juul, streng toespreken... echt niet! We weten allemaal hoe killing het is en we weten allemaal dat testdrang heul sterk kan zijn.
    Spannende dagen nu, knuf!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sas: was dus gezellig bij jullie :D Ik weet nog dat we vorig jaar naar Geertgen reden en ik overal versiersels zag hangen. Ik zei tegen mijn man 'wat is er in dit durp aan de hand? Is iedereen jarig of zo?' :D:D 'Nee gek, het is toch carnaval' (en hij is nogwel een FRIES, ja Kling idd :p)
    En jullie zijn veeleisend? Wat is veeleisend dan? Geen special needs kindje? Wat ik me overigens goed voor kan stellen.
    Heb me er ooit eens in verdiept en had zo'n medelijden met de vele FAS kindjes in Polen. Ik dacht 'als ik ooit adopteer, dan een FAS kindje'. Maar hoe meer ik er over nadacht, hoe meer ik dacht 'Jeetje, wat haal je je ook op de hals?' Moeilijke en heftige materie om over na te denken hoor...

@Juul: goed dat je niet getest hebt. Ik hoop zo dat je gevoel je in de steek laat en je straks toch zwanger blijkt te zijn :)
    En nee, geen gele zwembroek :D Dan was ik niet meer bijgekomen, denk ik. Ja mijn moeder en ik zijn nogal verschillend in dit opzicht ;)

@Klingel: Hormonaal. Lekker he? ;):D Ben zo benieuwd wat er in je buikje zit!
    Heb eigenlijk weinig praktische zaken gekocht, wel veel leuks voor mezelf, voor man en voor kind :)

En vandaag ben ik ziek :( Ga straks voorzichtig wat huishouden en dan met een dekbed op de bank Private Practice kijken...
    Melle is gewoon bij mijn moeder, want voel me echt uberberoerd :(

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Goedemorgen, net onze Cowboy naar de psz gebracht hihihi gek kind helemaal happy in zijn carnavalspak...
    ik vind Geer trouwens wel leuk *kijkt beschaamd*
    goor vind ik niks en froger vind ik ook wel leuk...
    '' ophouden nu met bekentenissen"

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Annedore, veeleisend... tja, voor adoptieland denk ik wel. Special need is niet uitgesloten, maar dan echt alleen vormen van sn die goed te behandelen zijn. En we hebben een leeftijdseis van 0 tot 2.
    Beterschap!

Carnaval was inderdaad erg gezellig. Maar ik vond het in Eindhoven weinig met carnaval te maken hebben. Het was dat er mensen verkleed waren en dat er af en toe een keer een carnavalskraker doorheen kwam... maar verder leek het op een gewone Eindhovense stapavond. Wel belachelijk druk zeg!
    Vanmiddag ga ik naar een durp hier in de buurt om te carnavallen. En dat is pas echt zoals carnaval hoort te zijn! Lekkere hoempapamuziek :D Ben daar maar 1x per jaar van hoor, maar met carnaval hoort dat gewoon.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, veel plezier vandaag!
    Geniet maar lekker van de hoempapamuziek :D

Wat heerlijk te horen dat jij ook zo enthousiast over de VIA bent.
    Geweldig he.
    Het zijn zulke waardevolle bijeenkomsten.
    Geeft echt stof tot denken en discusseren met elkaar.

Anne, leuke dag dus gehad op de hhb.
    Wat bijzonder je ervaring van andere jaren te horen.
    Zo'n contrast dan met nu!
    En woehoe voor verliezen van de vele kilo's!

Hier komen ze alleen maar bij ;):D

Juulz, vandaag weer getest?
    *duim duim duim*

Marjah, weekend overleefd?

Emma, hoe voel je je nu?
    Nog een weekje en dan weer gleuren!

Bright, knuffel voor jou!!!

Sil, stoere vent hoor!

Klingel, hoe was vrijgezellenfeestje?
    En opruimsessie?

Blijerd, gaat het al weer wat beter met de kleine man?
    En de slaapsessies?

Loesie, hoe is het met Loesielijf?
    En wanneer ga jij eigenlijk met verlof?
    Hier nog 8 weken werken.
    *and counting...*

Hier weer snel verder.
    De werkcrisis gaat gewoon weer verder :x

SMAK!

Deel Deze Pagina