Ik ben helemaal niet gewetst, echt totaal niet. Het voelt eigenlijk heel erg als een opluchting dat ik zo eerlijk tegen jullie kan zijn, zonder dat ik veroordeeld word. En ja, Emma, ik ben heel erg emo nu, maar daar heeft niet te maken met dat je bot deed. Je deed niet bot. Sas, Emma en Taaltje; heel erg bedankt voor jullie interesse, bezorgdheid en aanmoediging en ondersteuning. Ik heb het altijd alleen willen doen en dat is nooit gelukt. Ik geef nu gewoon eerlijk toe dat ik hulp nodig heb. Van shakes en repen , van mijn huisarts, van mijn familie, van mijn man, maar ook echt van jullie! *snif* Volgende date ben ik er echt bij!! Vind het nu nog jammerderder dat ik er in december niet bij was
Och moppie toch, alsof we hier zouden veroordelen! Mallerd! Ben zo trots op je ( nogmaals).. Kanjer!!! Sas, jij ook! Wanneer is je eerste workshop? Heb je er zin in? Ik heb ook 1 keer een ws gegeven, vond het supereng, haha. Had het trouwens vandaag met mn vriendin over je partys. Kwamen we op het punt: probeer je tijdens de partys dingen uit bij mensen? En is dat niet "vies"? Haha, wij zijn namelijk 2 smetvrezen bij elkaar Zo, dadelijk widm kijken Smakkerd!
He Taliaaa, eerste workshop is op 5 april. Daarvoor een keertje oefenen met mama en Sasman Ik vind het niet heel eng. Het workshopverhaaltje ben ik bekend mee met mylène. Ik hoop alleen maar dat ik dan niet ineens mijn voorbeeldtaart ga vernaggelen hahaha! Uitproberen bij mylène... ja, als mensen dat willen wel. Vies? Nee, want ik ben zelf echt miss hygiëne. Ik vind dat heel erg belangrijk. Ik was altijd mijn handen voordat ik aan iemands huid kom. Ik was mijn handdoeken en sponsjes na een party altijd uit. Kwastjes ontsmet ik direct na opmaken met alcohol (nog bij de klant thuis) en ik gebruik altijd schone spatels in potjes die ook ontsmet worden met alcohol. Alleen bijvoorbeeld een oogroller komt wel in aanraking met de huid, maar voordat ik die bij iemand gebruik, maak ik de huid goed schoon met een oogreiniger. Ik denk dat je het in de ici paris, douglas en bodyshop viezer aantreft Maar ik spreek nu wel voor mezelf. Of andere consulentes er ook zo op letten... lijkt me wel, want zo krijgen we het wel aangeleerd.
Maak je live een taart mee? Ik deed alleen het vullen mee, afsmeren en het bekleden. Even erom heen leggen enzo. Haha, thnx!! Klinkt erg schoon! Nee, als ik een party wil, dan wil ik hem wel van jou Sorry hoor, maar din en ik zijn echt enorme mutsen, grijns.
Ik ben zelf ook een muts Ik doe live een taart mee, maar ga hem niet helemaal tot in de puntjes decoreren. Ik doe wat dingetjes voor die mogelijk zijn.
Ja. En weet je wat ook handig is, foto's van voorbeelden erbij mét de juiste uitstekertjes Veel plezier! Heb je er zin in? Vast wel!! Werk jij trouwens met fondant of marsepein?
Thanks voor de tip! Ik werk met fondant. 1x marsepein gedaan maar ik vind dat zo irritant plakkerig en moeilijk te kneden. Wel lekkerder. Maar het scheurde bij mij aan alle kanten.
Workshop toen was voor het goede doel, deed ik samen met mijn zus, bij haar in de kerk. Puur tegen kostprijs. Workshops is niet echt mijn ding, ben daar echt nog niet goed genoeg in... Zou best meer taarten willen maken, maar niet eten, haha. Ik gebruik trouwens vaak marsefond, 1/1. Smaak van marsepein, het fijne van fondant
Zo goed ben ik ook niet haha! Ik ben eigenlijk pas net begonnen. Maar de basis is zo moeilijk niet Marsefond... klinkt goed! Waar haal je het?
Wat een rust hier Vandaag heb ik de oppaskamer in orde gemaakt voor het jongste kindje van die vrienden van ons. Woensdag ga ik voor de eerste keer een halve dag op ze passen. Wel gek hoor om een ledikantje en commode op onze "babykamer" te zien staan... maar eindelijk is die kamer niet meer leeg. We hebben van mijn ouders spulletjes te leen gekregen die zij hadden toen ze op mijn nichtje paste. Zodra wij ons kindje mogen verwelkomen, willen ze het pas terug. Wel erg handig nu, geen gesjouw met campingbedje e.d. Ik heb alles lekker afgesopt, bedje opgemaakt, knuffels uitgewassen en nu is het best een gezellig kamertje geworden
Klinkt heel gezellig Sas Wat ontzettend lief dat je dit doet voor je vrienden. Nou ja, voor hun kindjes dan Lijkt me wel confronterend hoor, een ander kindje dan jullie eigen in het babykamertje to be...ik bewonder je!! Heel dapper van je! Ik heb net cupcakes gebakken 12 appelkaneel cupcakes. Morgen doe ik er nog vanille/kaneel topping op. En nu staan er 12 chocoladecupcakes in de oven en daar gaat chocoladetopping op. Precies 12 van elk gemaakt, zodat we niks kunnen snoepen. Slim he Ze zijn nml voor de verjaardag van mijn broertje morgen. Dus afblijven! (en ik morgen ook.....)
Annedore, vind het hartstikke knap van je, hoe je volhoudt! En goed dat je even niet meer zo'n crashdieet doet met 500 cal per dag. Je lichaam heeft natuurlijk nog wel energie nodig om alles te doen wat je doet, jonge mama!!! En daarbij, als je te snel afvalt, dan kan dit volgens mij ook weer slechter zijn voor de elasticiteit van je huid. Dus beter een tandje lager met een fitte annedore die nog energie heeft en op lange termijn resultaat! YOU GO GIRL! Sas, kamertje klinkt lief! Heb zelf ook net een logeerkamertje in orde gemaakt (maar nog zonder bedje, dat wordt meegenomen!!!) Mijn broer komt zo mijn nichtje brengen van bijna 2, ze komt logeren voor 2 daagjes. Heb al leuke haarelastiekjes gekochtm en dikke kleurpotloden, want ze vindt tekenen heel leuk. En ze vindt de armbandjes van tante Juul ook altijd mooi"("kijken"), dus heb een heel schattig kinderpeuterarmbandje voor haar gekocht! Maar, dus heb niet zoveel tijd om te reageren, maar komt gauw weer! Knuffel voor iedereen! Nog even een exra megaknuff voor Alex'buikje! En Emma, vroeg me af hoe het met je gaat? 9 weken alweer! Wow! Merk je al dat je groeit? Hoe voel je je? ook knufje voor jouw buikje! Liefs en fijn weekend!!! xxx
Ik heb net ook cupcakes gebakken Dapper... tja, ik vind het eigenlijk wel erg gezellig om op die kindjes te passen. Vind het bijzonder dat onze vrienden me zo vertrouwen en dat ik de kans krijg om een band met hun kindjes op te bouwen. Het is alleen een beetje gek dat ik vandaag allemaal babydingen aan het doen was in onze babykamer to be. Maar hopelijk kunnen we over een hele tijd zelf aan onze kinderkamer beginnen @ Juul, veel plezier met je nichtje. Klinkt ook leuk en heerlijk. Even ongestoord genieten van zo'n peutertje!
Segt se?? Even een dikke welgemeende pletknuff voor alle lieve meiden hier. Ik ben druk met de voorbereidingen voor mijn tripje naar Nederland. Mijn lieve oom is donderdag overleden en wordt woensdag begraven. Met behulp van lieve vrienden en manlief zijn werk kan ik er gelukkig heen. Kinderen worden goed opgevangen dus ik kan met een gerust hart weg. Vandaar dus ook mijn afwezigheid hier. Geen gekke dingen doen, behalve zwanger worden en ik ben er donderdag avond weer.