Voor mij??? hihihi euh dank je ...denk ik maar het is allemaal zo erg niet hoor meis... Jij word er ineens in gesmeten met een van 1 en 3 jaar en ik heb al jaren de tijd om eraan te wennen en er in te groeien... hopelijk komt voor jou die tijd ook heel snel en dan zal je zien dat het allemaal reuze meevalt hihihi
Haha, ja dat klopt. Ik vond het ook niet erg, maar gezellig. Maar soms kom je handen en ogen te kort hahahahaha Gelukkig was mijn zus er even en Sasman is er ook een tijd geweest. Maar toen ik ging koken, had ik even zoiets van... uhmm, waar ga ik die van 1 nu laten
Hey sas, Is ook vermoeiend! Ik dacht dat je er 1 had, maar je past meteen op alle 2?? Super zeg! ( van jou!!!) volgens mij ken ik de mama... Hey, lief nichtje heb jij! En wat lijkt je zus op jou... Spreeeeeekend! en zij zich maar afvragen wie ík was Wat ik trouwens tegen kooktijd doe: sesamstraat aan, oudste op de bank en jongste vast in de kinderstoel. Soepstengels en braaf zijn ze Anne, whaat? Heftig!! Ga je het redden om voor jezelf te beginnen? En wat wil je gaan doen?En goed zo, niet in een dip schieten van niet afvallen!!
He Taaltje, Ik moet zeggen dat mijn zus en ik steeds meer op elkaar lijken En ik pas inderdaad op allebei tegelijk! Uiteindelijk heb ik die oplossing ook bedacht hahaha! Dora aangezet en de oudste voor de tv. De jongste in de kinderstoel, heul slim! Ik denk ook dat jij de mama kent. Er staan wat gemeenschappelijke vrienden in jullie FB Alles wat ik hier heb gezegd over hun break-up vergeet maar even, ok? Ik zal er vanaf nu niks meer over zeggen. Tssssk, ik kan zelfs hier niet eens meer vrijuit lullen
@Zo Sas, lijkt me best zwaar om ineens op 2 kindjes te passen. Maar wel fijn te horen dat je ervan genoten hebt . @Anne, spannend hoor je plannen om voor jezelf te beginnen! En wat afvallen betreft, je bent echt een bikkel, zomaar al die lekkere hapjes kunnen laten staan op verjaardag terwijl de rest lekker loopt te smikkelen, knap hoor! Nu dan even niet afgevallen maar dat maakt niet uit, je doet je best! Meiden, wat is het hier stil!!! Vind ik wel erg jammer . Oke...oke, ik ben de laatste tijd ook niet zo spraakzaam
Sorry lieve Emma, We komen snel allemaal weer terug hoop ik!!!! Nu lekker aan het genieten van de vakantie! Al is die al bijna weer voorbij! Ik heb niet terug gelezen, dus als jullie het niet erg vinden, stap ik hier weer in! Liefs
Sas, haha.. Ik spreek haar niet ofzo.. Kwam ineens omdat een vriendin over een gemeenschappelijke kennis ( haar dus) begon en ik ineeeens dacht: dan hebben jullie t over dezelfde Maar ik houd mijn mond hoor Ik heb ook niet tegen je zus gezegd waar ik je van ken, Weet nooit of mensen dat kunnen waarderen: ja die ken ik van een zwangerschapsforum.. Zo, dadelijk weer werkeN!
hallo sgatjessssssssss, sorry voor verwaarlozing. Weer in MMM gestart en om de dag controle gehad en dat was toch wel zwaar. Gister pregnyl gezet dus nu even rust in de w8weken! @nyn: nog gecondoleerd met het verlies van je oom. Veel sterkte gewenst meid! @sas: ik heb wel dingen deels terug gelezen maar las ik dan lees hoe erover schrijft vind ik je zo sterk, echt heel knap. @alex: jeetje, wat vervelend om in onzekerheid te zitten en je ook niet goed te voelen. Hopleijk kan de fysio vrijdag iets betekenen voor jouw lijf! Hou vol. @emma; weer een goed echo en jullie wonder flink gegroeid. Wauw, wat fijn om te horen. Genieten is het sleutelwoord!!! @kling: ik ga ook voor een 2de dame hoor, puur gevoel maar das altijd als je moet gokken he @sil: nog proficiat, hoe gaat het verder met jou en je gezinnetje?? @annedore: voor jezelf beginnen. Knap hoor dat je je gevoel volgt en de stap durft te nemen. Hopelijk gaat het opzetten van je eigen bedrijf vlot en heb je mensen om je heen die je kunnen helpen en natuurlijk steunen! Voor de rest allemaal dikke knuf! liefs natas
Wij hebben ook weekend! Allebei vrij morgen... want morgen is VIA 2 En daarna ff lekker lunchen en napraten in de stad saampjes.
@Sas, veel plezier vandaag met de VIA!! @Natas, ik duimmmmmmmmm!!! @Sil, lekker weekend, geniet ervan! Mijn weekend begint altijd al op woensdagavond, heerlijk hoor . Ik ga vandaag met vriendinnen een nachtje erop uit. Mijn schoonouders hebben een 2e huis in het oosten van het land, daar gaan we strakjes naartoe. Vanavond lekker uit eten, morgen nog wat leuks doen en dan weer richting huis . Dus, tot zondag weer!!
Haai skatjes, Sorry voor verwaarlozing. Ik lees wel mee, maar te druk en te moe om uitgebreid te reageren. Piemelswaffelsmak voor jullie
@ Emma, veel plezier! De tweede VIA was WAUW! Super bijzonder, super aangrijpend. Heb echt een paar keer moeten vechten tegen de tranen. Vooral bij het verhaal van de ervaren adoptiemoeder. Ondanks de problemen waar zij tegenaan gelopen is, hoe zij over haar kinderen sprak, en hoe zij hen op weg geholpen heeft... pure moederliefde! Wat een prachtig mens was dat. Sasman en ik zijn helemaal om... de vorige keer nog twijfels. Nu niet meer! De negatieve kanten schrokken ons niet af, maar maakten ons juist bewust van het belang van de manier hoe je met je kind omgaat en hoe je er samen sterker uit kan komen. Ik kon tijdens deze VIA alleen maar denken hoe dankbaar ik ben voor het feit dat Sasman en ik samen deze weg bewandelen.
Heb echt super weinig tijd op het moment, maar Sas wat is het fijn om te lezen dat jullie er met 10000% achterstaan en het zo goed voelt!!! Echt geweldig!