klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sas, wauwwwwwww krijg een brok in mijn keel hoe je de VIA ervaart. Ben er helemaal van onder de indruk, wat geweldig!!!

KUSSSSSSS

2. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ahhh, sas wat emotioneel geweldig om te lezen zeg, echt heel mooi.

Hier werkweekend dus ff snelle piemel-smak en zwaai!!

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Oohh ik ben hier echt veel te lang niet meer geweest! :)

Sas, wat fijn om te lezen dat via zo goed voelt en dat jullie er voor de volle 100% voor gaan! Jullie kindje gaat zeker komen!

Natas, weer vollop in de wachtweken? Spannend! Ik duimmmmm!

Annedore, heb echt respect voor je! Knap hoor dat je het afvallen zo goed vol houd!

Emma, veel plezier met vriendinnen dit weekend! Geniet ervan!

Verder niet bijgelezen, sorry!

Smak op de rest!

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Kippenvel van je stukje Sas. Ik hoop zo dat jullie over een tijd net zo mooi kunnen vertellen over jullie kindje.

@Annedore: geeft niets van aankomen. Dat was, nu weer met goede moed verder.
    Spannend evt voor jezelf beginnen. Hou je ons op de hoogte?

@Emma: veel plezier het weekend.

@Bright: knuf

@Natas: ik duim,fik en klaver me suf.

Hier alles goed. De begravenis was mooi en erg emotioneel. En mijn tante was zo blij dat ik er was. Ik zelf ook.

Verder nu twee zieke meiden. Ysa gaat redelijk. Had vanavond 38.2 dus gaat weer de goede kant op. Maar Sterre had 39.7 en dat al de hele dag zo ongeveer.:( Hopelijk knapt ze snel op.

De muur rondom het huis is bijna af!! Daarna de tuin natuurlijk nog, maar het begin is er.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank meiden! Jullie steun doet me goed :)

@ Nynke, beterschap voor je meiden. Niet leuk als je kids ziek zijn :(
    Wat superfijn dat je bij de begrafenis kon zijn. Voor je tante, maar ook zeker voor jezelf. Kanjer!

Vandaag een heerlijk dagje gehad. Gisteren na de VIA zijn we nog gaan lunchen samen, maar door de impact van de VIA was ik erg moe en had ik erge hoofdpijn. Dus zijn we meteen na de lunch naar huis gegaan en hebben we bij mijn ouders nog wat verteld over de VIA. Niet teveel, want mijn hoofd zat enorm vol. 'S avonds heb ik huilend over de grond gekropen van de pijn in mijn onderbuik. Het voelde alsof ik net een punctie had gehad aan mijn eierstokken, maar dan heel intens. Ik was ook best wel bang eerlijk gezegd. Uiteindelijk ben ik huilend in slaap gevallen in de armen van Sasman. Zo raar! Vanmorgen voelde ik helemaal niks meer. Echt bizar, had bijna de HAP gebeld en een paar uur later nergens last van...
    Vanmiddag weer naar de stad gefietst en een filmpje gepakt. Daarna bij de mexicaan gegeten en geborreld. Eerst wijn, daarna tequila. De weg naar huis ging niet zo vlot meer haha :D Maar we hebben het echt fijn gehad. In alle rust samen gepraat over de adoptie. Het voelt zo goed! We zitten ook behoorlijk op één lijn. Alleen accepteer ik meer qua sn, dan Sasman tot nu toe. Voor de rest denken we er in grote lijnen helemaal hetzelfde over. Ik had niet verwacht dat Sasman zo enthousiast zou zijn, maar hij is echt helemaal pro-adoptie en is ervan overtuigd dat dit onze weg is. Zo bijzonder om dit samen zo te ervaren!

6. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    hey meiden,

ff ego-spuien hoor;
    ik heb dinsdag pregnyl gezet en sinds woensdag een opgeblazen gevoel en zeer gevoelige onderbuik. Ook was ik sinds maandag gestart met kuur tegen schimmelinfectie van onderen...nog gevraagd in zkh of dat geen kwaad kon voor de zwemmers van manlief maar dat was niet het geval zeiden ze. Hmmmm, het lijkt mij toch nie een geweldige combi maar goed. We waren en zijn erg nuchter en gaan er ook vanuit dat de eerste paar rondes het niet gaan worden maar met die maffe buikpijn op opgeblazen gevoel ben ik bang dat er iets nie helemala goed is gegaan maar zou nie weten wat...
    Dus ene vage bedoeling maar wou t ff kwijt hiero.
    Vandaag late dienst dus straks weer goede afleiding!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: die pijn klinkt eng. Hopelijk was het eenmalig. Ik vind het zo mooi te lezen hoe jullie samen deze mooie weg bewandelen. Echt respect.
    en de 22e?

@Natas: jullie doen iui toch?? Ik neem aan dat het zh vast wel weet wat wel en niet kan. Hopelijk stelt de buikpijn en het opgeblazen gevoel niets voor. Ik duim gewoon door.

Meisjes zijn alweer een stuk beter gelukkig. Fijne zondagmiddag allemaal.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Swaffel knuffel schatjes!
    Lange piemelpraat komt een dezer dagen, maar nu bevalt het lekker chillen en cocoonen even erg goed :)

Zonnige zondag zo wandeldansen smak!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Natas, wachtweken zijn sowieso slopend en die onzekerheden rondom buikpijn en opgeblazen buik maken dat nog erger. Persoonlijk heb ik wel vaker gehoord dat het geen kwaad kan als je ook een kuurtje volgt en denk ik dat je opgeblazen gevoel en buikpijn een gevolg is van de hormonen. Dat is weer ontzettend wennen voor je lichaam. Maar als je het niet vertrouwt... you know!

@ Nynke, 22 maart... tja! Ik wil het nu gewoon achter de rug hebben, zodat we weer verder kunnen. Erg hè...

@ Klingel, lekker chillen en cocoonen! Heerlijk toch!

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, wat geweldig jullie enthousiasme over de VIA en deze weg die jullie zijn ingeslagen.
    Ik ben zo blij dat jullie blij zijn :).

Wat vreemd zeg die pijn :(. Kan het misschien nog je eisprong zijn? Ik heb dat ook een paar keer gehad dat die zo'n verschrikkelijke pijn deed.

@Nyn, gelukkig gaat het alweer wat beter met je meiden.
    En wat fijn dat je bij de begrafenis aanwezig kon zijn, dat het een mooie begrafenis was en dat je je tante tot steun kon zijn.
    Dikke knuffel meis....

@Natas, die klote wachtweken ook, waarin je vanalles voelt wat je onzeker kan maken. Als je het echt niet vertrouwd zou ik morgen de gyn ff bellen.

Dagje weg met vriendinnen was gezellig, lekker gekletst, gegeten, gelachen en geshopt :D.
    Volgend jaar weer!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Emma, eitje kan het niet zijn geweest. Ik was op het eind van de menstruatie. Nog een beetje bruinige rommel ;)
    Heel erg vreemd, maar gelukkig verder geen last meer van gehad.

Wij willen dus echt heel heel heel erg graag adopteren. Maar die wachtlijsten :$ Ik las op de site van kind en toekomst dat voor Sri Lanka af en toe mensen op intake mogen komen. Na de intake is de verwachte wachttijd tussen de 1 en 3 jaar. Aangezien wij best wel wat wensen hebben, met name op gebied van sn, rekende wij zelf op 3 tot 4 jaar na de beginseltoestemming.
    Vandaag las ik op een ander forum dat we dat echt bij moeten gaan stellen naar 5 tot 6 jaar, omdat er niet zoveel verschuiving meer zit in de wachtlijsten :(
    Jakkie, dan zakt de moed je wel ff in de schoenen.
    Maar ach, we gaan er gewoon voor en die lange jaren gaan we gewoon heel fijn doorbrengen samen!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas hou van je handtekening!!!!!!!!!:D

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Me 2, Sil!! Wordt er helemaal enthousiast van, van al je berichtjes :D!!!!!!

Emma, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!!!!!!

Hoe is het verder met iedereen?

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    *waait even aan*

@Sas, wat mooi om te lezen hoe jij en Sasman in het VIA-traject staan!!! Kreeg er zo'n fijn emotioneel gevoel van !!! Wel raar, die buikpijn? Al eens eerder gehad? Hopelijk komt het niet weer terug... Hebben jullie nu al besloten wat jullie gaan doen? TP in maart/april of niet?

@Emma, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Goeso!
    @Natas, knuffel voor jou, omdat die wachtweken echt niet leuk zijn.... Iemand schreef het al eens, je lichaam weet wat jij nog niet weet... , maar ik duim voor je!!!
    @annedore, je lichaam moet weer even wennen aan alle veranderingen. En bedenk ook, spieren wegen meer dan vet... En jij bent ook flink aan het bewegen. Dus als je niet in gewicht afgevallen bent, kan het wel zijn dat je meer spieren krijgt. En je ging ook zo snel met afvallen, daar moet je lichaam ook even van bijkomen!!! Wellicht dat je nu een dieet hebt met iets meer calorieen per dag, maar als je het daardoor ook wat meer enrgie hebt voor alles, is dat alleen maar beter volgens mij. Vind het overigens echt Petje Af hoe jij je inzet en dit doet! You go girl!!!
    @Silvia, wordt ook wel vrolijk van jouw handtekening en avator hoor :) Die is heel zonnig!!!
    @Nynke; fijn dat de meisjes zich weer beter voelen. Heerst nu een griepgolf hier...

@ego, ben ook een tijdje niet zo schrijverig geweest - en nog steeds niet heel erg - . Laten wet het ups en downs noemen...
    Verder niet zoveel te schrijven. Werd pas vorige week zaterdag (toen nichtje hier was logeren) enorm ongesteld. Was pas 6 dagen nadat ik met de utro gestopt was en dus 4 dagen na mijn officiele 'NOD'. Heeft 1 dag geduurd, zondag nog een beetje en toen weer over. *rare cyclus*.
    Nu weer wachten op een smiley op de clearblue en dan mag ik bellen voor de Pipelle afspraak. Verwacht dat dat ergens volgende week zal zijn. Als ik dan weer ongesteld word, uitgangsecho en Nieuwe Ronde... (wordt dan alweer de 7e poging...). Dus tja, tot die tijd niet zoveel nieuws onder de zon...

Knuff voor allemaal!!!

xxx

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sas ik word gewoon emo van je onderschrift.
    Zo mooi hoe je er in staat.
    Zijn er landen waar je niet "sneller" een kindje kan verwachten of wil je dat niet? En wat zijn jullie eisen wat betreft SN?

Juul logisch die ups en downs...weer toeleven na een nieuwe behandeling. Kruip maar lekker ff in je holletje hoor.

Hier gaat niet zo lekker. gisteren 2,5 uur op verloskamers gelegen met harde buiken en klachten van zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig was dat niet aan de orde maar wel geschrokken.
    Signaal van lijf dat t rustiger aan moet.
    Dus dat doen we..

Swaffelsmakje fur alle!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieverds!

Sorry voor de verwaarlozing van mijn kant.
    Ben gewoon heel druk op mijn werk (collega op vakantie en veel problemen en projecten) en afgelopen weekend ook even flink ziek geweest.
    Maar afgelopen nacht geen koorts meer gehad en zo druk dat ik toch maar weer ben gaan werken...

Sas, heerlijk te horen hoe jij over de VIA praat.
    Wij hadden ook helemaal hetzelfde gevoel.
    Ik hoop dat jullie dit vasthouden!

Alex, kusje op Alexlijf en beeb en rustig aan doen!

Natas, spannende tijd weer tegemoet!

Knuffel voor alle meisjes!!!
    Moet weer snel verder!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Alex, jeetje! Nu dat weer :( Ach schatje toch... wat maak jij veel mee gedurende de zwangerschap. Nu alweer zoveel zorgen en een schrikmoment! Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging, maar ik vind het echt kl*te dat je dit ook weer mee moet maken :(

@ Juulzon, daar ben je weer :) Ik herken dat wel van niet zo schrijverig. Ik heb dat ook met tijden. Is ook helemaal prima. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.
    En wat een rare cyclus :(
    Maar nu bij een smiley dus weer door voor de pipelle en dan weer een nieuwe poging. Hoe sta je er in? En vriendlief?

Buikpijn was inderdaad heel raar. Nog raarder... volgens mij komt ei er al aan. Gisteren niet meer ongi en eigeil, maar dat kon niet in mijn beleving. Dus ik was gewoon geil, niet EIgeil ;):p Maar vanmorgen ineens heel veel vruchtbaar slijm :(
    Snap er niks van, maar het zal wel zo moeten zijn. Op zich zou dat wel uitkomen met de cryo. Kan het maar gehad hebben :p:)

Wij gaan dus wel echt voor de cryo. Ben volop aan het foliumzuren en dan volgende cyclus door. Tenminste... als de professor dat ook vindt. Maar dat lijkt me wel! We wachten lang genoeg nu. Het is gewoon precies zoals Juulzon toen zei. Zolang er nog een cryo van ons ligt, kunnen we het ziekenhuis nooit helemaal achter ons laten. En daar zijn we wel aan toe eerlijk gezegd :)

Verder vroeg iemand (Alex geloof ik?) of er landen zijn met een kortere wachtlijst. Ja, China geloof ik. Maar die hebben als bizarre eis dat je minimaal havo of een afgeronde mbo-diploma moet hebben. Sasman is een handenwerkertje en is na de middelbare meteen gaan werken. Bovendien trekt China ons totaal niet. Heb niks met dat land en voor mijn gevoel moet ik ergens wel een feeling met het land van herkomst hebben :)
    We hebben gisteren zitten strepen wat sowieso al afviel en er zijn 6 landen overgebleven. Met stip op nummer 1: Sri Lanka. Voor de rest stonden Nigeria, Lesotho, Benin, Ethiopië en Bolivia nog in dat lijstje.
    Qua sn weten we nog niet precies wat voor ons acceptabel is omdat we nog niet alles weten op dat gebied. Zoals wij er nu in staan, staan wij open voor een kindje met een lichte operabele special need. Qua leeftijd denken we nu aan een kindje van 0 tot 3.
    En als we dan nog 6 jaar moeten wachten, so be it!
    We zijn immers ook nog maar 27 en 30, en we wachten nu ook al ruim 3 jaar ;)

18. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    hoi lieverds,

Vandaag contact gehad met zkh omdat ik het niet vertrouwde en dan bedoel ik niet het feit of ei wel of niet is gesprongen maar ik kreeg gister zo'n buikpijn die uitstraalde naar mijn rug dat ik opeens heel bang was dat mijn schimmelinfectie naar binnen was geslagen en misschien wel zat te jotteren bij eileiders en baarmoeder.
    Maar zkh nam me serieus en hebben overlegd met mijn eigen arts; zij dacht dat het kwam omdat ik erg dun ben en dus alles erg goed voel en nu 6 dgn na eisprong zit. Zij vertelde dat dan je eierstokken op zijn grootst zijn en waarschijnlijk voelde ik die rammelen, was daarna ook wel weer gerust gesteld!

@sas: vreemd he hoe lichaam kan reageren en juist dingen opeens wel doen of helemaal niet!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gelukkig nu weer gerustgesteld Natas!
    Hopelijk was het de innesteling die je voelde ;)
    Nu nog even een week vol spanning afwachten dus!

20. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    ben net gebeld en ze willen toch nog inwendige echo doen voor alle zekerheid, zo dus de kleine weg brengen en op naar de echo....

Deel Deze Pagina