klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai Lieverds,

Zoals al vaker gezegd Sas, ik wordt ook helemaal emo en blij van jouw onderschrift en verhalen! Zo fijn dat jullie er zo in staan!
    En ik kan het goed begrijpen hoor, van die cryo die nog op je ligt te wachten! Mocht dat lukken, helemaal wauw en zo niet, dan kun je iets afsluiten! En dat is ook wel 'fijn'...raar gezegd...maar als ik dat zo lees, dan klopt dat...toch?
    Nog wel eventjes geduld dus, maar wij zijn er voor je, ook als het je allemaal even te lang duurt!

Natas, goed dat je gebeld hebt en fijn dat ze je gerust gesteld hebben!!!! En nu idd maar wachten...bah, dat is nooit leuk! Ik duim echt voor je!

Emma, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad!!!
    En durf je al een beetje te shoppen, of komt dat pas na de volgende echo?

Juul, logisch, die ups en downs...zucht!
    Wij blijven hier wel, dus mocht je weer zin hebben om van je af te schrijven, je bent welkom!!!

Sik, wat ben je toch heerlijk eigenwijs! Heb je nog wel even de gyn gebeld voor advies, of dat ook niet?!
    Wel op jezelf letten hoor!!!!!!*kijkt streng*

Alex, zwaai, ook hier! Knuf voor jou!

Sabrien, zwaai, hoe gaat het met jou?! Zit je weer een beetje in je ritme met werk?!? En hoe vindt E. het op het kinderdagverblijf? (of ging ze daar niet naartoe?)

Rest, smak!

Ego,

Hier gaat het goed, wel veel pijn, maar bib doet het super en dat is natuurlijk het belangrijkst!
    Heb wel weer een hoge bloeddruk, dus loop nu weer bij de gyn! Voordeel is dat je elke controle een echo krijgt, dus dat is nooit verkeerd natuurlijk!

Met Siem gaat het ook super! Het is zo'n wijs manneke! Echt, we staan soms versteld van wat hij allemaal al kan en snapt! En hij is nog maar 16 maand!!! Kletst en danst de hele dag door! Supergenieten is het!

Ik ga nog even verder!

Knuffel!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Natas, goed zo, even een dubbel check! Succes!!!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Loes, wat ben je toch ook een kanjer! Dat moet echt niet meevallen die pijn die jij dag in dag uit hebt! Smak!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Natascha wat wees de echo uit?????

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    daar ben ik weer, er zit een cyste van ruim 3cm dus ben toch wel blij dat er ene echo is gemaakt want nu weet ik waar het echt vandaan komt. Nu dus hopen dat die nie groter word want ik wil dat ze niks ondernemen in mijn w8weken.....
    Maar heb goede hoop hoor! Moest wel rustig aan doen en merk dat dat wel scheelt.

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank je lieve Sas...In combi met totaal geen medewerking van werk ook nog een hoop frustratie erbij..zucht
    Bedankt voor je antwoorden op mijn vragen.
    Heb echt diepe bewondering voor je!

Loes knuf op pijn en bloeddruk. Bikkel!

Natas jeetje en is die cyste nu na je eisprong ontstaan of is ei misschien niet gesprongen en nu megafollikel ofzo die cyste is geworden?

rustig aan meis!

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    het lijkt er wel op dat ik een eisprong heb gehad.....we komen er over 1,5 week achter

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    ik mag toch aannemen dat met pregnyl mijn prachtige lang gespaarde eitje toch wel is gesprongen en niet een cyste is geworden...Weet iemand hoe groot die kans is?

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Loesie, knufff op pijn bah!!!!! Sigtig doen hoor!!!!! En wat heerlijk dat jullie mannetje zo danst en vrolijk is, heerlijk van genieten. Wel een gerust gevoel dat je nu bij gyn onder controle staat i.v.m. bloeddruk, goed dat ze dat in de gaten houden. Rustig aan doen hoor!!!

Ja wij hebben ons ritme nu wel goed te pakken, was even heeeel erg wennen maar nu is het ook goed zo!! Ze gaat 2 hele dgn naar het KDV, 1 dag naar mijn moeder en 1 dag naar sch. moeder. Voorlopig blijf ik 4 dgn werken, is helaas niet anders. Maar ik moet zeggen dat dat best goed bevalt!! De dagen dat ze naar de opa's en oma's gaat eten we daar gelijk mee :D;) en de dagen dat ze naar het KDV gaat ben ik later thuis en kookt hubbie. Dus dat heb ik goed geregeld hihihihi!!!! Vrijdags zijn we lekker met zijn tweetjes echt een mamadag zeg maar, heerlijk!!!! Dan wil ik ook echt alle tijd nemen om van haar te genieten en begin ik al heel vroeg met poetsen en zo, zodat ik klaar ben als ze uit bedje komt. Verheug me er nu al weer op!!! Blijft toch moeilijk haar naar het KDV te brengen maar het wordt wel al iets gemakkelijker...........

Natas, ik neem ook aan dat door de Pregnyl een eicel toch echt wel springt toch? Hoe groot de kans erop is dat het niet zo is? Geen idee???? Toch maar rustig aan doen hoor!!! Hopelijk vliegen de wachtweken om!!!!!!!!

Alex, wat ontzettend verdrietig dat je geen medewerking op je werk krijgt maar jij moet echt goed aan jezelf en je beebje denken hoor!!! Morgen krijgen jullie weer een echo toch? Hopelijk is alles goed en kun je echt weer gaan genieten!! Leef heel erg met jullie mee, dikke knufffffff.

Alles goed met Kling, Florine en beebje in buikje? Nog missel geweest?

Sikki, zooo druk op het werk? Mmmm nog een paar weekjes werken en dan heeeeerlijk genieten van je rust en leven naar het moment dat jullie meisje wordt geboren :D. Geniet nog maar lekker van je zwangerschap, het gaat zooooooo snel!!!

Nyncke, weer in la France? Hoe gaat het met je? Kindjes weer beter?

Voor de rest ook alles goed met iedereen?

Ben zooo onzettend blij, onze lieve vriendjes die ook al 6 jaar bezig zijn met IVF/ICSI hebben gisteren na een TP 2 weken geleden van 2 cryo's een positieve test gehad. Dit was voor hun de 8e TP.
    De TP was precies op dezelfde dag als ons vorig jaar, dus ze is ook in november uitgerekend, echt heeeeel erg speciaal!!
    Moest dit even aan jullie kwijt!!!!

Ga weer back to work, fijne dag!!!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry van verwaalozing! Ik heb het een beetje druk :)

@Alex: rustig aan wijffie! smak op schrik!

@Sikki: smak op buik!

@Natas: ik kan je niet helpen, sorry :(

@Juul: Je hebt helemaal gelijk qua kcal en afvallen enzo ;) Rare cyclus ja :(

@Loesie: smak op pijn en hoera voor jouw knappe manneke! :)

@Sabrien: wat fijn voor vrienden!!

@Melle: slaapt nog lekker :( Draait van rug naar buik sinds een week en eet lekker zijn courgette en peer. Ben een enorm trotse en drukke mama die van alles aan het ondernemen is. Voor mezelf en mijn gezin ;):) SMAK

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve piemelknuffel schatjes!
    sorry dat ik hier nu ook minder ben, stom eigenlijk.

maarja, er zijn wel logische redenen voor ;)
    de een slaapt nu net, de ander hupst in buik.

piemel van jullie!!!!!!!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben blijkbaar niet de enige met veel buiteninternettelijke activiteiten :D Rustig hier!

Nou ja, dan ben ik snel weer klaar :p SMAK

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    En nu Kling ook lekker even relaxen!!!!!

Alex, denk aan jullie vandaag, heeeeeeeel veeeeeeel succes!!

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Alex, ik denk aan je vandaag!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Alex, vandaag dus weer echo?! Ik duimfikklaverdiamantAAN!!!

Afgelopen maandag laatste echo in het fertiliteitscentrum VU gehad. Daar zijn we nu ontslagen, voelt wel vreemd hoor. Verdere controle vanaf nu bij verloskundige, alleen de nekplooimeting en 20-weken echo nog in het VU.
    Er staan trouwens nog een paar fotootjes van ons moppie in mijn album :). Hij/zij was lekker aan het spartelen tijdens de echo en we hebben voor het eerst het hartje gehoord, zo bijzonder :).

Verder druk bezig met puinruimen in huis. Alle dozen vol met schoolspullen en andere troep zijn we aan het uitpluizen en vooral weggooien.

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank jullie wel lieverds....

Na twee weken ik doe als of het er niet is modus nu toch wel weer oplopende spanning..

Jullie horen het vanmiddag..15.00 is de echo.

@ Emma geweldig he! Smelt!

@ Sabrien dank je meis. Fijn dat alles met jullie meiske zo goed gaat!

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Echo was goed!!
    Meneer lag er niet helemaal goed voor waardoor ze niet optimaal kon meten maar het is zeker niet groter geworden en leek zelfs kleiner.
    Rest van hersenstructuurtjes is ook uitvoerig bestudeerd waaronder de vochtkliertjes. Die zijn in beide hersenhelften identiek van grootte rest is ook allemaal netjes aangelegd en aanwezig geen groot hoofdje.
    Kortom niks om ons zorgen over t emaken.
    Voor zekerheid nog even bloedgeprikt om te kijken of ik geen bepaalde virussen heb doorgemaakt. Die kunnen namelijk tijdelijk bij een kindje ook voor wat vochtophoping bij kindje zorgen.
    Vroegen nog naar een foto van tussen de beentjes omdat we die niet hadden. Ze zette de echokop op mijn buik en whoppa niet te missen :D :D
    Zet hem ff in mijn album ;)

Wat een opluchting. Eindelijk komt er een beetje geloof...
    Bedankt voor alle jullie lieve woordjes hier en elders...
    Piemel vna jullie!!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: wat een mooi onderschrift. Echt ik vind jullie zo stoer. En de 22e, tja, het "moet" nog even. Toch ga ik duimen en je handje vast houden. Je weet maar nooit...;)
    Crisis wat een wacht tijden:$ ach, sommige mooie dingen hebben even wat meer tijd nodig.

@Klingel: waar blijft rea nu??:D

@Emma: fijn van gezellig weekendje. Voelt het wel goed om naar de vk te gaan? Hartje gehoord, o, zo gaaf!! Succes met opruimen.

@Natas: toch een cyste.:( Succes met de wachtweken.

@Juulzon: wachten op een :) dus en dan de pipelle. Weer wachten dus... echt dat zou verboden moeten worden in de mmm.

@Alex: rustig aan lieverd. Fijn dat echo goed was. En succes bij de gyn morgen. En laat je de kop niet gek maken door je lg oke??

@Sik: dikke knuf voor drukte en stress.

@Loes: echt zo klote van je pijn.:( Heb je genoeg hulp lieverd? Heerlijk dat S zo'n vrolijk mannetje is.

@Taaltje: hoe vind Isa het op de psz? En hoest met afval strijd? En al datum voor pleegzorg bijeenkomst?

@Sabrien: fijn dat je een ritme lijkt te vinden. Is altijd even lastig in het begin.
    Ik ben idd weer in Frankrijk. Kindjes zijn gelukkig weer helemaal beter.
    O, wat fijn voor je vrienden zeg!!

@Anne: Melle doet het dus helemaal lekker. Fijn hoor. Hoe ver ben je met je plannen? En hoe is het met afvallen?

Kus voor iedereen die ik ben vergeten.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even snel voordat ik me emotioneel ga storten op de "gelukkige huisvrouw" ;) (Ja, ik durf het eindelijk aan!)

Alex!!! :D Wat super super super!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met deze goede echo schat! Wat ben ik blij voor je!

En Emma, voor jou ook! 11 weken alweer en alles loopt voorspoedig :) Heerlijk genieten meis!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    * schuift zakdoekjes naar sas*;)

Deel Deze Pagina