Dank Sas! Veel kijkplezier...ik kijk niet. Horrorbevalling maar vooral het gedeelt in psychiatrisch zkh heel confronterend. Vanwege paps... Nyn jij lieverd, jij ook een dikke knuf!!
Alex, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Fijn dat alles goed was!!!!! En nu hup op de blauwe wolk en GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUSSSSSSSSS
@ Alex, horrorbevalling... inderdaad! Als ik swang was geweest of met een poging bezig was dan had ik 'm afgezet Ik zag Sasman ook maar bleekjes naast me zitten
Wat ontzettend fijn dat nu alles goed was, wat een opluchting zal dat zijn geweest meis! Hopelijk lukt het vanaf nu wat meer te genieten, ik hoop het zo voor je. @De gelukkige huisvrouw: Emmaman heeft al snel wat anders opgezet . Hij vond alles té stom om naar te kijken en heel eerlijk was ik het wel een klein beetje met hem eens. Laat ik het zo zeggen, het kon me niet echt boeien . Nu hebben wij alleen het begin gekeken en ik vond het zelf allemaal een beetje overdreven Nog voor het kind geboren was hebben wij wat anders opgezet @Nyn, fijn dat alle kinders weer beter zijn. En je vraag over verloskundige. Het voelt wel goed voor ons om nu naar de verloskundige te gaan. Ik heb zelf zoiets van, dit kindje is op een andere manier verwekt maar verder is het (als het goed is) een gewone zwangerschap als ieder ander en dan voelt een verloskundige wel oké . We hebben dan nog wel de nekplooimeting en 20-weken echo in het VU en dat doen we vooral omdat wij het VU wel heel kundig vinden. @Sas, hoe gaat het met taarten bakken? En wanneer weer dagje oppassen? Hoes't met de rest van de meiden???? Smakkerd....
Joehoe Alex, ook hier gefeliciteerd met de mooie echo van gisteren!!! Zo blij voor jullie!!! Emma, groot gelijk dat je naar een verloskundige gaat. Siklief wilde perse in het zh blijven, maar een gyn is toch wel erg zakelijk en onpersoonlijk hoor! Alhoewel ik van anderen hoor dat dat soms bij de verloskundige ook wel kan zijn. Hangt gewoon af van wie je krijgt. Nyn, fijn dat de kindjes weer beter zijn! En jij krijgt ook al weer snel een nederlandse invasie op bezoek in LDF Zijn er al weer veel aanmeldingen? Wij durven voor dit jaar nog niets vast te leggen. Tegen die tijd is Conchita 2/3 maanden en weten we niet of we zin hebben om heel ver te rijden. En als het mooi weer in NL is dan kan het hier of in DLD of Belgie ook net zo lekker zijn. Maar even er tussenuit willen we wel! Kling, als ik straks verlof heb gaan we denk ik jouw adresje aan zee in NH maar eens bezoeken. Voor een dag of 3/4 ofzo. Siklief leek het hotel wel wat Sabrien, wat fijn voor jullie vrienden! En wat fijn dat het allemaal lekker loopt nu met de combi oma's en KDV. Anne, fijn dat Melle het zo goed doet! En mama doet het ook goed! Ondanks even stilstand in gewicht. Maar jij komt er wel! @gelukkige huisvrouw, ik had 'm 2 jaar geleden in de bios gezien met m'n zus. Toen had ik er eigenlijk niets mee. Ik dacht, eens zien hoe hij nu valt met een beeb in buik. Maar ook nu, niets... Ben ik zo emotieloos Of misschien gewoon een beetje te ver van mijn bed show? Hier afgelopen weekend trouwens de Joolz kinderwagen in elkaar gezet. Ik vond het een beetje voorbarig, maar dacht, stel dat er iets niet goed is. En ja hoor, een aantal ritsen van het kinderzitje ontbreekt, waardoor we de bekleding er niet helemaal in kunnen ritsen. Zo zie je maar, nooit wachten tot het laatste moment en er vanuit gaan dat dingen in 1 keer goed gaan Nou, ga weer verder aan het werk. Rust is iets wedergekeerd, maar merk dat als ik dan even hier wil neuzen en typen ik toch weer 36 keer gestoord wordt
@ Emma, met de taartjes gaat het goed. Er staat er weer één op het programma voor zaterdag/zondag. Een minitaartje voor visite. Ik zorg zelf dat ik geen stuk krijg. Ik kan nu niet sporten vanwege knieën, dus ik moet een beetje opletten met wat ik eet haha! Maandag de 19e weer oppassen. Ben er klaar voor @ de gelukkige huisvrouw, ik vond het wel een goede en emotionele film. Niet dat ik heb zitten janken, want zo erg werd ik er ook niet door geraakt. Ik vind het ook weleens goed dat deze kant ook belicht word. Helaas weet ik uit ervaringen in mijn omgeving dat het ook zo kan gaan namelijk Maar kan me heel goed voorstellen dat jullie iets anders opgezet hebben!
SMAK op jullie! (En Alex, ben zo blij en opgelucht voor jullie!) Sorry, heb geen tijd voor meer, want werken! (nu het nog kan )
hey alex, wat lees ik een fijne berichten, weer gerust gesteld! Nu kun je weer gaan genieten! De rest, dikke kus
pagina 3!!!! Waar ben je zo druk mee Sil, dat je ons zo verwaarsloosd? @Sas: leuk weer taartje maken. Knie wil nog niet mee werken dus? @Sikki: invasie valt dit jaar mee. Veel mensen kunnen niet omdat ze hun zwangerschap wat slecht hebben gepland Mijn schoonmoeder komt binnenkort, mijn zussen en aanhang eind April, dan Jeroen nog ergens tussendoor, Klingel in Juni en mijn ouders in Oktober. Valt mee dus. @Emma: fijn dat vk goed voelt. En idd na de tp ben je eigenlijk een hele gewone ordinaire zwangere En als een vk het niet vertrouwd sturen ze je toch wel door nar het zh. @Natas: hoe is het met de buikpijn? @Juulzon: knuf voor jou @Rest: MP!!!
Waarom verwaarsloosd iedereen dit topic toch so? Bright, jij heb nog wel wat te vertellen hier toch??
Oh ja bright, heb jij wat te vertellen? Kom op vertel eens Aangezien ik niet meer met jullie op de whatsapp zit moet er toch echt meer hier verteld worden hoor, anders kunnen we dit topic wel opdoeken als alles via whatsapp besproken word . En dat alles nu achter de schermen besproken wordt is niet zo leuk voor de meiden hier die niet whatsappen . Althans, ik merk dat de dagelijkse gezelligheid wel weg is sinds de whatsapp groep in het leven is geroepen . Sindsdien staan we wel heel vaak op pag 2 of vandaag zelfs pag 3 Sorry, moest ik ff kwijt Hier vandaag een lekker lui dagje. Gister een uberschattig rompertje gezien, bijna gekocht maar toch niet gedaan Ik hou me in tot na 16 april, dan weten we of het een jongen of meisje is
Emma, shocking, heb je nog Niks gekocht??? Zo hey, hier weer een taartje gemaakt, op bestelling. Proest, klinkt heel wat, maar voor vriendin van mn moeder.zal foto op fb slingeren. Smak op allen. En idd, whatappert moet wat stiller hoor!!!
Je hebt ook gelijk hoor Emma! Kan natuurlijk op beide plekken ook net zo gezellig zijn!! herkenbaar ik heb ook pas iets gekocht nadat we wisten wat het werd. 16 april hebben wij ook 3/4d echo. Ik durfde eindelijk afspraak te maken! Hoe voel je je verder? Anned druk druk...hoe is t met eigenbaasplannen?? Nyn ooooow valt nog mee met bezoekjes dit jaar... Tja jij met je vruchtbare gaven hebt gezorgd dat ik in juli uitgerekend ben Maar we komen zeker volgend jaar. Denk dat dit jaar er niet in gaat zitten verder. Maar zeg nooit nooit.... Taal hij is echt gaaf!!!! en daar was jij dus druk mee! Ja seg Bright vertel es ff Natas hoe is t met buikkie? En sas hoe gaat t met de taartjes?? @ego vannacht weer onrustige nacht met harde buik/buikpijn en ook bruinverlies, is gelukkig nu nog licht verkleurde afscheiding. meteen vanmorgen poli gebeld. Nu bankarrest van gyn en woensdag extra op controle. Ook bij bedrijfsarts geweest vanmiddag...alleen als buik echt rustig is mag ik evt halve dagen wat zittend werk doen Maar sowieso tot woensdag niet. Sikki schatje hoe is t met jou drukte? Houdt buikje zich een beetje? Smak voor jou en conchita! Smak voor jullie!
Hmm alex, niet fijn die harde buiken. Gelukkig zien ze op werk nu wel in dat je het echt rustiger aan moet doen. Knuffel meis Wat grappig en toevallig dat we allebei een pretecho op dezelfde dag hebben! @Taliaa, nee ik heb echt nog helemaal niks gekocht . Maar na 16 april koop ik alle winkels leeg, hihi. Ik ga ff je taartje op fb bewonderen
Taliaa ook hier even wat een prachtige taart!!! Nyn ik ben wat ziekjes deze week en loopt nu iets meer op dus ben bang voor een griepje die gaat komen en verder een beetje laptop beu eerlijk gezegd... zat in mn vrije tijd steeds meer achter de laptop en dat terwijl ik zoveel meer te doen heb ... dus ben een beetje aan het afkicken nu en kij nu tussendoor op mijn foon alleen is zp dan minder leuk lezen
oh dames, ik heb weer echt een NATASCHA-actie hoor, dus ik zeg het alvast!! as woensdag is mijn NOD, ik heb deze keer ovitrelle moeten spuiten omdat pregnyl niet voorradig was, het verschil met pregnyl is dat ovitrelle kunstmatig gemaakt word en niet uit de HCG van de urine. Ik weet echt niet wat me bezielde want ben alleen thuis en dahct, ik doe een test ( die kan oficieel 4 dgn voor nod maar daar gok ik t nooit zo op ) Je voelt hem al aankomen, een duidleijke streep maar......ik heb dinsdag ( 11 dgn geleden ) dus de ovitrelle gezet. kan dit nu nog in mijn urine zitten?? Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik al getest heb, sjongejonge. Iemand die hier antwoord op heeft?? liefs natas