klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel vanuit UMCG.

27 folli's, rechts 19, links 8. Veel kleintjes nog.

Doorgaan met puregon, maandag niet meer eerst echo om 10:20.

X

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Bright, WAUW dat zijn er al aardig wat!!! Als het er maar niet weer téveel worden.

@Sas, ik duim lieverd!

@Klingel, lief je aanbod om me te helpen voor rijm. Maar ik ben nu al aardig op weg en piemelarij in een gedicht voor schoonvader is niet zo geslaagd, whahaha :D:D

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @bright ik duim dat het er niet teveel worden.

@sas: jij al nieuws??

@loesie fijn weekend.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Bright, joehoe een zeer goed gevuld doosje dus;) maar doosjevanbright: dit is genoeg!!*kijkt streng*

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai lieverds!

Even ego.. Een eerste berichtje uit ons boshuis! Gister heel veel verhuisd, terwijl schoonouders oppasten en manlief aan t werk was. Huis is gemeubileerd maar er moe(s)t nog heel wat mee zeg. Pffff.. Was echt KAPOT!

Verder is het heerlijk. Jongens hebben ook heel goed geslapen. Wij ook trouwens. We pendelen de komend 2 a 3 weken nog wat heen en weer totdat we echt over gaan. Ze gaan ook nog in onze oude woonplaats naar de crèche in december.

Verder vandaag sinterklaas op de creche gehad. Erg leuk! En morgen met manlief zijn broer en kinderen en opa en oma bij ons thuis. Erg veel zin in.

Milla wat fijn dat punctie goed is gegaan! Ik duimmm voor vanmiddag!

Bright ook al lekker aan het kweken! Hopelijk precies goed en niet teveel!

Sas hoest bij jou??

En Emma???

Voor de rest iedereen een zoen! Ik ga nog even wat uitpakken!

ps Nynke: sorry for asking maar het houdt me al dagen bezig: waar KOOP je in november een kerstboom!?!?!?!? :(

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Nepboom?
    Hoewel hij er niet zo uit zag! :D

Bright, hierooknogknuf.

Mila, zie bright ;)

Emma, sorry hahah heb je update laatst gemist toen ik er pagina later om vroeg! Komt omdat ik vaak begin aan een rea die dan een tijdje open staat en dan lees ik soms niet de bijgekomen pagina's bij geloof ik :)

Fijn dat piemeldicht lukt! Leuk hehhehe :D

Blijmeis krijgt het heen en weer dus even :D maar alles voor het goede doel. Tjonge, even in een boshuisje. Hebben wij ook negen maanden gedaan toen school werd verbouwd, maar dat was in het heul hoge winderige desolate Noorden pfff, not very inspiring.

Over enge gedachten, ja het hoort bij mamma zijn denk ik, je bent je so bewust van kwetsbaarheid en verantwoordelijkheid van/voor zon klein mensje. Soms gewoon overweldigend.

Maareh, noem jij jezelf heel nuchter? Hihi grappig :p want zo ervaar ik je helemaal niet eigenlijk, ik merkherken toch ook vaak superlatieve DQness :D

Leuk van sinterklaas hier en daar!

Taliaa, jij Amalia Alexia ariane, hoe gaat ie daar?

Trouwens,nhoe komen die Alex en maxima erop, hun kinders allemaal met een À te Latem beginnen. Zouk nooit doen ...
    Of heeft het met hun triple À status te maken?

:( Rare opmerking, heb net gelezen over de Rabobank :p

So tot zover dit hoge hak op tak bericht, eens even naar de kaasboerrrrrrrrrrrrrrrr en nog veul meur.
    Morgen Bijenkorf bestormen ergens :D

Smak op jullie piemels! ( :$ )

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    Ohja blijmeis waar is je bannert!

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Volgens mij is het een nepperd :D:p

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x het zit jullie wel hoog seg die kerstboom van mij.:x

Hier in het mooie en vredeliefde LDF kan je vanaf eind November al kerstbomen kopen. Gewone mooie echte nordmann sparren. Jullie zijn gewoon allemaal stront jaloers. *steekt tong uit*

@Blijmeisje: succes met alle verhuizingen lieverd. Fijn dat iedereen zo lekker heeft geslapen.

@Sas: nog geen nieuws?

@Milla: jij al nieuws? KLAVERPOWER!!

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Ja Sas, heb je al nieuws....ik duimfikklaver lieverd!

@Nyn, een echte! Is toch altijd het mooiste hè.

@BM, dan is het toch echt zover, jullie tijdelijke boshuis!
    Succes met alles verhuizen.
    Ik zag al een mooie foto van het uitzicht voorbij komen...ikke is totaaaaaal niet jaloers hoor :D

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even snel piemelsmak op bright dr eitjes (genoeg zo hoor!!) en op Nyn dr kerstboom (prik) en verder op al jullie piemels!!
    Hier nog steeds druk met die rare man (al koopt die van mij wel leuke dingen, dat terzijde!!)

Maarrrreee over minder dan 3 weken GLITTERPIEMELDEET!!!!!!
    Sin in!!

Toedels!!!

(waarom heb ik toch steeds die reclame in mn hoofd: wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is ook....???))

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Blijmeis, succes met verhuizen en toch ook wel heerlijk zo'n tijdelijk boshuis!

@ Bright, jeetje wat veel follies! Hopelijk worden het er niet té veel maar blijft het hier zo'n beetje bij.

Verder even ego. Het was vandaag een heel stuk beter. De ophoging van de hormonen heeft letterlijk zijn vruchten afgeworpen. Er was 1 hele grote van 23 maar die moeten we waarschijnlijk laten gaan en doet niet mee met de punctie. Verder zaten er nog een aantal tussen de 16 en 20. De professor wil nog even door laten spuiten met 300 en dan zondag weer een fm. Waarschijnlijk dinsdag de punctie en ze verwachtte wel dat er een tiental follikels aangeprikt zouden kunnen worden :D
    Baarmoederslijmvlies was ook ruim 10 mm, dus ook heel goed.
    Yes yes yes, het gaat de goede kant op!
    En wat een verschil weer met hoe het bij ons in NL ging. Daar moest ik gewoon stug door blijven spuiten met 150 terwijl ik nauwelijks reageerde. Toen de grootste 19 was, werd de punctie ingepland terwijl de rest nog klein was. Het resultaat was dat er maar 2 rijpe eicellen gevonden werden. En toen werd mij gezegd dat het niet anders kon omdat ze die grotere wel aan moesten prikken. ;)
    Ik heb er weer vertrouwen in en durfde tijdens het shoppen met mamalief alweer te zeggen "als ik straks zwanger ben dan wil ik graag dit en dat en dit..." Ik geloof weer een beetje!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Joepie!! Dat is goed nieuws Sas. Ik duim,fik en klaver gewoon door.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Goeso sasssssssss

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Dat klinkt heel goed Sas, POSIPOWERRRRRR

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    Sas wat fijn te lezen dat (ook) jij zo blij bent met buitenland beleid !
    En dat het je meer hoop geeft, soooo fijn om te lezen! :) :) :)

Nyn, je kan de kerstboom in met je jaloezie :p

Zorrahap, iew, een prikkelpiemel!

Mil, grote knuffel. We gaan voor mooie delingen!!!

Bankdekentjetheepepernotensmak.

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Even snel...
    Smak op het overvolle eierdoosje van bright....15 hebben we afgesproken dus SO gebeurt het

Smak op de ubermooie kerstboom van Nyn :D. Ik wil zomaar ineens een echte boom terwijl al jaren een nepperd

Smak op smeltfoto van lauwtjesmanneke elders

Smak op sas met goed beter nieuws! Gelukkig meis! Je klinkt ook positiever!

Smak op hogehakkende naar kaasboer en bijenkorf wapperende klingel die met dr neus in de stamboom zit :p

Smak op emma die bijnaaaaaaaaa cryootje mag ophalen!

Smak op zorraatje die druk is met een ouwe man....

Smak op lieve milla! Klaverduimhoopbid! Rustig aan met je buikkie!

Smak op loesie die lekker weekend weg is en hopelijk weer opknapt.

Smak op blijmeis die in dr mooie boshuis zit maar wel nog ff pendelt...

Smak op anne en dr mooie lachende mannetje...

Smak op Sil met nog steeds ziekenboeg :(

Smak op liefsikki die al gestaag naar 20weken gaat! Heb je foto link van commode bedje? Ik is nieuwsgierig...

@ego zoooo moe. Gister thuis uit werk en kon letterlijk geen stap meer verzetten. Op de bank gaan liggen en meteen in slaap gevallen. Vanmorgen tot elf uur geslapen...
    Verder gezellig bij mams geweest vandaag..
    Nu op t bankie met een dekentje

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    Ahhhhhhh lieve Alex ook onder een dekentje :)
    Gelijk heb je, jij zwanger doosje. Hoe voel je je verder? En bd is dus in de gaten houden maar geen paniek?

Stamboom, proest, denkend aan prikkende piemels (dankzij zorra :x) denk ik nu aan andere stam. Yek! :x

Wappert rare gedachten weg en gaat 100 punten scoren met het woord ....ULA... Bij TAliaa de taalvriendin :p

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel voor Sas,

WOEI!!!! :D
    Das goed nieuws!!! Op naar goede oogst, mooie bevruchtingen, top TP en dan zwangerbuikje!!!

@de rest
    SMAK en thanx voor smakkies op eierdoosje.... hehe.
    15 zou mooi zijn, 20 echt max dus daar gaan we dan maar voor hoop ik.
    Buikje wel erg gevoelig, maar ja das ook wel weer logisch....

Nu op de bank voor The Voice!!!

En yay voor piemelswaffeldeet, sin in!!! Ben vrij, dus ben er ook op tijd!!!

:D:D:D:D:D

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik maak me eraf met een dikke piemelsmak voor iedereen..

heb alles gelezen maar reageren word me even te gortig ;)
    Wel even succes voor Milla Emma Saskia opdat jullie dromen deze ronde uit mogen komen.

Knuffel voor alle lieve meisjes hier
    hier echt geen puf even voor lange rea' s sorry.
    Luuk opgeknapt Sanne een spooknacht vanaf 01.45 wakker tot ik uiteindelijk maar met haar naar beneden ben gegaan tegen 2 uur ergens geloof ik Sanne in de box gezet en daar is ze uiteindelijk in slaap gevallen en toen mocht ik weer gaan werken vanmorgen.
    Silman ook geveld intussen met een luchtwegeninfectie dus het gaat hier mooi allemaal het rijtje af.

Blijerd ik zag een mooi uitzicht voorbijkomen :D heulemaal niet jaloers
    Nyn jij al een kerstboom oooooh jaloers...maar hollands als ik ben mag ie hier niet naar binnen voor de sint weg is, dus ak week word hij gezet ;)

Lady mooi horloge wauw!!!!!

Lauw zag knappe foto op hyves :D

Even over massadeet..ik heb een probleem... heb wel vrij nog geen oppas en een kerstmarkt van A op school waarvoor ik een Taart moet maken die ik dus de 22e in de loop van de dag moet afgeven..
    Maar probeer of ik iets geregeld krijg nog met oppas en taartwegbrengpersoon ;)

even snel knuffel ik weet dat ik niet iedereen heb gehad maar veel spreek ik via andere wegen en jullie weten vast wel dat ik echt heel erg veel aan jullie denk ;)

ILYA

Deel Deze Pagina