klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  2. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  3. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Natas, hihi, wat een actie :D, maar je maakt het dus wel spannend!
    Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, maar het lijkt me sterk dat je 11 dgn na spuiten nog een hele duidelijke streep zou hebben ;).
    Ik ga me dus ff helemaal gek duimenfikkenklaveren!

    Heb je niet een fotootje?
     
  4. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    IEKS Natas, wat spannend!!!!!!!

    Ik heb geen ervaring met Ovitrille, maar als ik dit zo hoor.....dan heb ik er wel een goed gevoel bij!

    Ik duim door!

    Emma, nog niets gekocht?
    Ik ook niet tot aan de pretecho bij dr Papa met 17 weken.
    Daarna ging ik helemaal los :D
    Is nooit meer goed gekomen....

    Jij dus de 16e?
    Leuk leuk!

    Hier erg drukke week gehad.
    Nu lekker in huis rommelen.
    Dingen opruimen, uitmesten en babyklaar maken!

    Fijn weekend!
     
  5. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ooooo Natas wat doe jij NOU?!?!?!?

    Hoeveel ovitrelle heb jij gespoten? Het heeft net als pregnyl dezelfde halfwaarde tijd.

    Maar na 11 dagen zou je evt nog licht testen maar als je al een duidelijke streep hebt...

    Ik seg er is hoop....
    Ik duim door!!

    Sikki heerlijk een rustig rommelweekend!

    Hier een rustigere nacht, buik blijft met vlagen wel onrustig vooral als ik wat doe...
     
  6. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    dankjulliewel lieverds! we wachten af, test dinsdag pas weer!!
     
  7. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, knieën willen helaas niet meewerken :( Heb mezelf nu even zoveel mogelijk rust opgelegd als mogelijk is. Huisvrouwen in etappes en niet sporten. Het gaat vandaag wel iets beter.
    Ondanks dat ik de hele avond dansend in de kroeg heb doorgebracht ;)

    @ Emma, dat ben ik wel met je eens! Ik heb geen whatsapp en ik mis dus erg veel. Vind ik erg jammer :(

    @ Taliaaa, mooi taartje zag ik voorbij komen op fb! En een schattig gezinnetje zag ik net ook voorbij rennen trouwens hihi :D

    @ Bright, vertel vertel want ik mis dus heel erg veel ;):D

    @ Natas, zeg! Wat doe jij nu :$
    Ik zei toch dat je een innesteling voelde ;)
    Ik heb goede hoop in ieder geval!

    @ Alex, smak op je onrustige buikje :( Goed zo van rustig aan doen, en dat het nu ook weer iets beter gaat. En hou je vooral lekker rustig, voetjes omhoog en boekje erbij :)

    Ik ben zelf ook niet meer zo superactief op zp. Ik heb een beetje hetzelfde als Silvia. Ben de laptop ook beu en zit er nu niet meer zo heel veel achter. Ook op fb een stukje rustiger. Het werd een beetje een verslaving ;)

    Verder gaat het niet zo goed in Sashuis. Sasman en ik hebben veel irritaties onderling. Zeker de afgelopen 2 weken. Daarvoor eigenlijk ook al wel wat meer dan normaal, maar de laatste weken loopt het af en toe de spuigaten uit. Niets is goed, alles is verkeerd. Bij ons allebei. Het lijken wel frustraties van de afgelopen tijd ofzo. Ik weet het niet, maar ik word er erg verdrietig van :(
     
  8. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ow liev sas. Het is ook allemaal niet niks wat jullie meemaken! maar dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op. een hele dikke knuffel voor jullie lieverd!
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Lieve sas, och toch... Het is ook allemaal veel, ook voor jullie super teamsasensasman!!
    Heb je een idee wat het is? De stress van de afgelopen jaren? De spanning rondom cryo, terwijl de hoop er eigenlijk niet is? De spanningzenuwen van via?
    Het ís ook supersuper veel:(:( smakkerd!
    En ja, het was de wekelijkse gezinsren;)

    Natasca, getest??? Vertelvertel!?
     
  10. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hmmm, had me een andere zondag voorgesteld. Hiero met de kleine op de arm met een flink snotkoppie, verhoging en hoektanden die doorkomen. Daar zou ik ook een slecht humeur van krijgen als ik haar was!!
    Hoe ist verder met jullie, hopelijk een lekker weekend gehad!!



    [/COLOR][/SIZE][/FONT]
     
  11. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ojee, ook nog oorontsteking erbij. Wat is dat toch altijd ontzettend om je kindje zo te zien, gats!
     
  12. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    natascha. wat doe jij nou????? ooooooooooo ik ga me rot duimen...maar lijkt me sterk dat het van de ovitrelle komt.... bid fik en klaver
     
  13. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas::( niet leuk zo'n dip in de relatie. Kunnen jullie er over praten of is dat ook lastig?
    Dikke knuff voor jou. (((((knuff)))))

    @Natas: ik hoop zo dat je dinsdag een knaltest hebt. O, je meisje ziek:( zielig. Hopelijk knapt ze snel op.

    @Taliaa: hoe is het bij jullie verder?

    @Sikki: lekker aan het rommelen geweest?

    @Emma: ben je alvast aan het sparen voor na 16 April? :D

    Hier flink aan het bijkomen van een druk weekend. Gisteren bleven de kinderen van vrienden slapen. Had ik ineens 5! kids in huis :$ Ze sliepen om 21.30 of zo en waren om 07.00 uur allemaal weer wakker. Maar goed het was super gezellig.
    Sinds gisteren staat de trampoline in de tuin en de kinderen doen niets anders dan heerlijk springen. Gelukkig zat het weer ook erg mee.
     
  14. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Natas, das zo zielig een ziek kindje :( Heel veel beterschap!

    @ Nynke, drukke boel in huis met 5 kids :D
    Het was ook hier heerlijk weer!

    @ Taliaaa, ik weet niet zo goed hoe het komt. We kunnen allebei niet zoveel hebben en zitten allebei té snel op de kast. Er zijn ook heel veel dagen dat we het heel erg fijn hebben samen en dat het heerlijk als vanouds gaat, zoals vandaag. Maar helaas zijn er de laatste weken ook té veel dagen zoals zaterdag. Dan hoeft er maar iets niet te lopen zoals één van ons voor ogen had en dan is het heel snel te veel en dan hebben we woorden. Soms om helemaal niks :(
    Op zich praten we er wel over, maar misschien praten we er wel te veel over en maken we er een veel te groot iets van. We willen allebei niet dat het zo gaat, maar toch gebeurt het elke keer. Ik hoop dat we nu allebei iets meer geduld hebben naar elkaar toe en dat als er weer een irritatie is dat het niet elke keer uitloopt op onnodige ruzies. Want het slaat vaak nergens op, dat is het ergste!
     
  15. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @sas: mij heel bekend, wij hebben het ook een poosje gehad. Bij ons bleek het achteraf toch de teleurstelling, de stress en alle jaren ellende die er op die manier uit kwamen. Ook al hadden we vaak het idee dat we er genoeg goede praatmomenten op na hielden, die emotie moet je toch ook kwijt. Het is na een poosje vanzelf minder geworden. Maar wij vonden het echt heel erg. Je wil het zo graag fijn hebben, vooral na zoveel verdriet. Hoop dat het bij jullie ook snel weer bij trekt. Maar ik denk van wel...

    Kus voor jullie allemaal!
     
  16. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je, Milla :)
    Wij vinden het ook heel erg inderdaad. Je weet dat je zoveel van elkaar houdt, en je weet dat je het zo fijn kunt hebben samen. Maar soms lukt dat gewoon niet :(
    Jouw berichtje stelt me een beetje gerust.

    Hoe is het nu verder met je?
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    *Komt met hoofd naar beneden babyrinth in om de spinnenwebben en stofnesten te vermijden* :D

    Meer meisjes hebben andere dingen te doen naast zp, fb, twitter en de rest dus. Goh, en ik maar denken dat ik de enige was met een leven buiten de laptop/foon op ;):D

    @Sas: sterkte met thuisstrubbelingen!

    @Natas: spannend!

    @Alex: rustig aan he!

    @Sikki: wanneer komen de foto's? :p

    @mij: vrijdag een zwangerschapstest gedaan :$ Ik ben al 2 weken zo hormonaal ineens weer. En heb al anderhalve week last van bruinverlies. En toen dachten vriendin en man dat ik zwanger was ;) Van die ene keer nadat ik net gestopt was met pil. Ik dacht het zelf niet hoor, want denk dat ik dat wel zou weten, net als de vorige keren. Maar was wel gek om weer te testen, na ruim een jaar. En helemaal gek om eens te hopen dat hij WEL omo blijft ;)
     
  18. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Annedore ooooooooo ... maar wel nega dus???
     
  19. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, dikke knuffel.
    Gelukkig zien jullie samen nog wel in dat jullie ook heel gelukkig met elkaar zijn. Hopelijk komen de mindere dagen steeds minder vaak voor ;).

    @Anne, oeh dat was dus toch even spannend ;).
    Hebben jullie eigenlijk al een idee of en wanneer jullie aan een 2e zouden willen beginnen?

    @Sil, hoes't met jou meis. Las op fb dat je ziek op de bank lag? Nu alweer wat beter?

    @Nyn, 5 kindjes, lekker druk :D
    En wat is het weer bij jullie nu? Al heerlijk voorjaar?


    Dat zonnetje en de hogere temperaturen doet een mens wel goed hoor. Ik merk dat ik langzaam ontwaak uit mijn winterslaap en weer meer energie krijg....heerlijk!
     
  20. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, ja meiden echt nega ja! Heb het testje niet eens meer terug uit de vuilnisbak gevist :p;):D Ik geloofde het gelijk toen ie negatief bleek te zijn.

    Wij willen in ieder geval wachten tot Melle 1 jaar is en dan zien we wel hoe het uitkomt w.b. de afvalrace en werk e.d..
    Maar we willen niet te lang wachten, want manlief vindt zichzelf al te oud worden ;) Zeurpiet. Hij is 32...

    @Emma: Ja, lekker weer dat zonnetje he :) Volgend jaar lekker met kleintje in kinderwagen naar buiten en genieten!

    @Si: oh, was je ziek? Alweer beter? Ik hoop het!
     

Deel Deze Pagina