klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, wat ontzettend kloten dat het zo gaat :(
    Maar wel goed dat het er uitkomt denk ik.
    Ergens moet het toch een plekje gaan krijgen.
    En ik kan me niet voorstellen dat jullie het te groot maken. Het IS namelijk groot!
    Hopelijk is het gewoon een fase en komen jullie hier weer sterker uit!
    Dikke knuffel lieverd!!!

    Anne, jeetje wat spannend of niet!
    Testen in de hoop dat ie negatief is.
    Weird :D

    Emma, fijn te horen dat je weer meer energie krijgt van dit weer.
    Ik krijg het ook. Heerlijk!

    Natas, nog weer getest?
    *duim duim*

    Sil, beterschap en een dikke knuffel!

    Nynke, lekker druk ja met 5 :$ kids.
    Nu iedereen weer naar school en mama rustig bijkomen?

    Hier afgelopen weekend lekker druk in huis geweest.
    De boel flink uitgemest.
    Ruimt ook zo lekker op in hoofd!

    Deze week is mijn collega nog op vakantie, maar vanaf volgende week is hij terug en dan ook maar eens beginnen met uitmesten op werk.
    Want langzaamaan ben ik aan het aftellen naar mijn verlof!
     
  2. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    nee sik, test morgen weer als testen met post komen!
    en verlof komt zeker al in zicht voor jou!!!!
     
  3. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: wat Sik ook zegt, het is ook groot. Wat jullie doormaken is gewoon heel heftig en eens moeten die emoties eruit. Komt goed schatje.
    Wat een super taartje zag ik elders seg. En druk bezig de voorbereidingen van je workshops. Leuk!

    @Emma: lekker hè mooi weer? Hier is het idd al lente. Vandaag gewoon de zomerjassen aan gehad.

    @Sikki: opgeruimd huis is opgeruimd hoofd. Lekker. En idd bijna verlof. Heerlijk of niet?

    @Annedore: blij met een nega test. Is weer eens wat anders;) Hoe is het met afvallen en je zoek tocht naar werk?
    Alles goed met je mooie mannetje?

    @Natas: mijn diamant staat aan. Ik duim voor een posi test!!

    @Sil: alweer wat beter?

    @All: MP!!!

    Hier alles goed. Kindjes zijn zo blij met de trampoline. De hele dag zijn ze buiten nu. Het weer is er dan ook erg naar. Volop zon en zo'n 18 graden, heerlijk dus.
    Ik heb vandaag de woonkamer eens flink uitgesopt en wat veranderd.
    Morgen komt hopelijk de man om het terrein te effenen. Dan kunnen we aarde laten komen en gras zaaien. Manlief is druk opzoek naar een schommel. Ja het wordt een heuse speeltuin omze tuin.:D
     
  4. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Klinkt heerlijk Nyn...

    bij deze MP!!!!

    Hier nog niet opgeknapt morgen om half negen melden bij de ha... pijn aan rechterkant borstkast en achter bij mn schouderblad...
    Luuk koorts 39 graden Mathijs koorts 38.9 sanne verhoging 37.8
    dus heerlijk die ziekenboeg hier weer... morgen maar eens kijken wat de dokter zegt.

    Sik heerlijk zeg een opgeruimd huis en hoofd... en even een vraagje wat ik je vorige keer vroeg daar iop de hoek wonen jullie daar dan zelf toevallig??
    kwartje valt pas heel laat bij mij hoor ;0

    Klingel heerlijk aan het genieten van de zon met bloemenmeisje en bib..

    loesie en alex hoe gaat het met jullie buikjes? gelukkig denkt het werk nu wel mee met jullie alletwee ;)

    Natascha je maakt het wel heel spannend hoor ik zou al zelf op zijn klingiaanse manier op glitterhakjes de stillettorun naar de kv gedaan hebben voor de testen 2 voor 5 euro hihihihi

    Anne wat een opluchting he dat ie neg was... raar dat je dat als mmm meiskje ooit zou zeggen...

    ik laatst ook overtijd ook een test gedaan goddank omo...... had anders echt een relatiebreuk veroorzaakt denk ik... aangezien bij mij alles afgesloten is en man een knipje heeft gehad was het echt wel bovennatuurlijks geweest hahahahaha...


    iedereen een dikke knuffelll ik weet dat ik de helft van jullie nog niet genoemd heb maar doe het niet express maar beetje hoofdpijn en................... csi en de nieuwe bones komen er vandaag op dus alles moet aan kant zodat ik kan kijken :p


    Knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  5. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, ik heb het vast gemist, maar wat heb je me gevraagd?
    Waar denk je dat ik woon?
    In ieder geval niet op een hoek ;)

    Jij ook al omo getest en blij.
    Moet niet gekker worden hier ;):D

    Sterkte met de ziekenboeg.
    En hopelijk geen gekkigheid bij de huisarts morgen.

    Natas, ik duim voor morgen!!!

    Nyn, heerlijk zo'n speeltuin!
    En dan zelf stiekem ook springen en schommelen zeker :D

    Anne, manlief vind zich al te oud met 32 :$
    Nou, dan vind hij mij vast een oudwijf!
     
  6. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, wauwwwww al bijna 30 weken zwanger!!!! Jeetje wat is dat snel gegaan zeg!!! Bijna verlof.....heerlijk lekker rustig aandoen en genieten van de rust ;) (stilte voor de storm hihihi). Genieten!!!!!

    Alex, hoe gaat het? nog zo'n last van je bekken? En met jullie meisje?

    Loesie, hoe is het met jou en je pijnklachten? Wel rustig aan doen he? En met jullie heerlijk mannetje?

    Klingel, hoe gaat het met Florine slaapt ze al wat beter? En hoe gaat het met jou nog missel?

    Natas, whoeiiiiiiiiiiiii spannend hoor!!!!!!! Ik duimmmmmmmm!!

    Nyncke, heerlijk dat het weer beter wordt he? Kan ik ook zooo van genieten en de kindjes lekker buiten spelen. Heerlijk!!!!

    Anne, even spannend dus maar toch een omo-test! Enne inderdaad tijd zat!!!!

    Sil, jeetje zeg heeeel veeeel beterschap met jullie ziekenboeg!!!!! Dikke beterschapsknuffff. Succes bij HA.

    Emma, ontwaakt na winterslaap!! hihihi heerlijk he?

    Saskia, dikke knufff lieffie, het is zo begrijpelijk dat jullie alle twee geirriteerd zijn en dat er dan ruzie ontstaat. Jullie houden ontzettend veel van elkaar en dat geeft ook de kracht om door te gaan samen. Jullie komen daar wel uit, het heeft misschien alleen tijd nodig. Het is ook allemaal niet niks waar jullie doorheen moeten. Weet dat ik altijd aan jullie denk, dikke knuffffffff.

    Hier ook een ziek meisje gehad, och germ....... zo zieliggggg. Loopoortje gehad en flink verkouden, nu gelukkig weer aan de betere hand. Maar wat is dat toch zielig als zo'n kleintje ziek is. Voor de rest alles goed, helemaal heppiedepeppie :D.

    Ga weer back to work, kussss
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Goedemorgen...

    Ook hier zijn de ziektekiemen gearriveerd.
    Helaas de combi met mijn nieuw gekregen hooikoorts zorgt voor een heerlijk gevoel, ahum;)
    Nu ben ik er naar vrouwelijke maatstaven niet echt ziek van.. Naar mannelijke maatstaven zou ik waarschijnlijk een week lang in bed moeten liggen:)

    Zow..
    Annedore, omo. Maf he?
    En sil ook al.. Mafkezen:)

    Ik zit btw nu op dag 56, grom..... En vanwege opmerkelijke biecht elders weten sommigen dat ik gewoon echt niet swang kan wezen.. Dus. Kutpco.

    Sik, bijnaaaa verlof:):) nog ff bikkelen en jezelf in de gaten houden. Komt goed!! Zijn jullie meubeltjes er al eigenlijk?

    Sabrien, ah kleine zieke meisjes zijn echt sneu:(:( nu weer opgeknapt? En werken gaat goed?

    Emma, hoe is het met jou dan lieverd? Heb je het nieuws al wereldkundig gemaakt?? Heb ik even gemist. Op je werk enzo!

    Anne, al iets gehoord van sollicitatie? En zzp? Hoe staat dat?

    En voor de rest ben ik het een beetje kwijt, sorry..
    Donderdag infoavond pleegzorg, best een beetje spannend:)

    Liefss, taliaa
     
  8. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Sorry, even ego, ben een beetje bang.....
    Ik ging net op m'n werk naar het toilet...hele inlegkruisje vol met bloed :$. Ik ben me rot geschrokken. Heb ook een beetje last van m'n rug en maak me nu best wel ongerust :(.
    Heb net de verloskundige gebeld en ik mag eind van de middag even langs komen voor een echo.
    Oh, wat hoop ik straks een mooi kloppend hartje en bewegend kindje te mogen zien, als ik eraan denk dat het mis kan zijn dan prikken de tranen in m'n ogen :(.
     
  9. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( o, lieverd. Ik zet nu mijn diamantAAN. Het moet gewoon nog goed zijn. Dikke knuff voor jou.
     
  10. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    oooo lieve Emma wat een schrik en brengt me meteen terug naar mijn eigen paniek.

    weet je nog dat ik bij bijna 11 weken ook een forse bloeding had?
    Ik wist zeker dat eht voorbij was.
    Gelukkig was er toen niks aan de hand...

    Ooo wat duim hoop bid klaver en fik ik dat het bij jou ook zo is meis.
    Wie weet ligt placenta laag???

    Sterkte met deze bange uren lieverd. Dikke knuf!
     
  11. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Och lieve Emma, wat een schrik, wat een onzekerheid!!!
    Wat duim en hoop ik dat alles goed is, dikke knuffffff.....
     
  12. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oh Emma lieverd toch..... wat een schrik...
    Maar ook hier een positief verhaal bij mathijs ect weken lang gebloed soms echt hevig en hij word toch echt al 4 jaar volgende maand.... bij de tweeling ook een bloeding gehad maar was ook niks...

    Ik duim fik klaver en bid me een rolberoerte zodat het hopelijk allemaal goed blijkt te zijn straks... maar waarom kan je pas zo laat komen dan? loop je alleen bij een vk of ook bij een gyn??

    knuffel lieverd!!
     
  13. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook hier herkenbaar!!
    Hopelijk is het niks en klopt er straks nog steeds een prachtig hartje! Hoe is het nu, heb je ook nog bij afvegen!

    Hoeft niks aan de hand te zijn he meis! Ik houd moed!

    Dikkeikdenkaanjeknuf!!
     
  14. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb je het verteld op je werk?? kan je naar huis toe en rustig gaan liggen???? bij bloedingen is het belangrijk om geen inspanningen te doen hoor als je een klein wondje hebt dan kan dat weer open springen en dan blijf je bang...
     
  15. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ Nyn heerlijk dat de tuin zo opschiet en kindjes blij wat wil je nog meer!!

    @ Sikki lekker opgeruimd huis en hoofd. Heerlijk he. hier ook enorme opruimzin alleen helaas mag en kan ik nu niet zoveel doen.
    Lekker aftellen lieverd. Deze week nog ff bikkelen

    @ Taaltje mok van ziek en hooikoorts :( En dikke mok van cyclus. Bijna info-avond dus, spannend en interessant lijkt me.

    @ Sabriek ach arm mupke he. Gelukkig weer beter. Werk ze vandaag

    @ Anne raar he een omowitte test willen. Hoe is het met de voor je zelf begin plannen??

    @ Sil beterschap in ziekzijn land meis.

    @ Sas mok van je knietjes en nog meer hoe he tnu even tussen jullie gaat. Knuf!

    @ Natas en????????????????????????????????

    Hier gaat het met rustig aan doen aardig, dan houdt mijn buik zich redelijk rustig. Fysio vanmorgen geweest en moest soort buikspieren doen om bekken t everstevigen, dat leverde erna wel een erg onrustige buik op maar zakt in rust ook weer af.
    Bekkenpijn is er maar met de oefeningen en vooral de rust is het veel beter te handelen...
     
  16. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Tot nu toe gelukkig geen bloed meer gezien, hoop dus maar dat het een gesprongen bloedvaatje was. Wel een beetje een raar gevoel in m'n buik.
    Verloskundige gaf aan dat als je met 10 weken een kloppend hartje hebt gezien de kans op een miskraam wel heel klein is, dus dat ze niet verwacht dat het iets ernstigs is, maar voor mijn geruststelling mocht ik langskomen voor een echo. Ik kon in principe direct terecht maar ik zit op m'n werk en kan niet zomaar m'n werk laten vallen en meteen weggaan. Dus stelde ze voor dat ik eind van de middag of anders vanavond even langs kom.
    Voel me wel al weer iets geruster nu ik geen bloed meer heb gezien ;). Maar ben pas gerustgesteld als ik beebje zie bewegen of hartje zie kloppen.
     
  17. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Gelukkig geen bloed meer Emma!
    We hopen en duimen dat net als bij mij en Sil en Loes er gewoon niks aan de hand is en het een vaatje was.
    Je hebt niet geperst ofzo voor grote boodschap?

    Snap dat je pas echt gerust bent als je je beebje hebt gezien. Hopelijk vliegen de uren voorbij.
     
  18. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Emma, wat een schrik!!!

    Ik duim en klaver hier voor een mooie spartelende en kloppende beeb vanmiddag!!!
     
  19. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Alex, fijn van rustig aan doen!
    En nu volhouden he ;)

    Seg, ben ik de enige die vind dat Natas angstig stil blijft....
    Vandaag toch testdag???

    Ik moet snel weer verder aan het werk en heb vanmiddag geen ZP tijd (hele middag meeting), dus ik hoop vanavond wel goed nieuws te lezen hier!!!
     
  20. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nee, helemaal niks geks gedaan ook geen seks gehad of iets, alleen utro ingebracht.
    Ik moest nog wel denken dat als ik niet zwanger zou zijn ik zo ergens rond deze tijd ongi zou worden.
    Ben al de hele ochtend misselijk, blehhh.
     

Deel Deze Pagina