klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier happydepeppie!

    Vandaag de Luxaflex in het kamertje gemonteerd, de decoratieboom is binnen en de meubeltjes worden waarschijnlijk volgende week geleverd!
    En volgende week vrijdag intake met de kraamzorg.

    Tis net echt :D
     
  2. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Taliaa: k*t pco ook. :x En donderdag bijeenkomst pleegzorg. Ben benieuwd hoe jullie dit gaan ervaren.

    @Sas: (knuf) voor jou.

    @Emma: echt ik ben zo blij dat alles goed is.

    @Klingel: lekker genieten van jullie meisje. Slapen kan ze haar hele leven nog.:D
    Het was hier vandaag gewoon al zomer!!

    @Alex: rustig aan doen lieverd hoor. Morgen weer controle gyn toch?

    @Lauwtje: alles goed bij jullie?

    @Sabrien: meisje ziek geweest :( Zo sielig altijd.

    @Natas: melden!!

    @Loesie: trek je het nog lieverd? Sigtig doen met lijf hoor.

    @Sikki: vanmiddag weer overleefd? Nog een week druk dan gelukkig collega weer terug.
    Waarneer komen de meubeltjes?

    @Bright: hoe is het met Juweeltje?

    @LadyZ: waarneer uitslag bloed?

    @Sil: hoe is het met Luuk? En met jezelf?

    @Blijmeisje: kindjes gezond? Hoe gaat het nu met huis en alles?

    @Juulzon: hoe is het met jou nu? Bijna al de pipelle?

    @Zara: waar ben je lieverd??

    @Marjah: hoe gaat het met je cyclus nu? Doen de pillen hun werk of???

    Gets dit was uit het hoofd dus ik hoop dat ik niemand ben vergeten.:)
     
  3. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Respect nyn!;) ik las lekker weer bij jullie! Heerlijk hoor!!
     
  4. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Emma, wat een enorme schrik! Maar gelukkig is alles goed met Emmabeeb... pfieuwwww!

    Verder heb ik wel gelezen maar geen rea-puf. Het gaat hier echt voor geen meter :(
     
  5. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hello skatjes!!

    Em: jeetje, wat ene vervelend bericht maat gelukig hartje gezien en beeb in aktie!!!!!!

    En hier een KRIJS!!!!! want vet positieve test vanmiddag!!! had late dienst dus kon nie eerder reageren.
    Nog heel onwerkelijk zo in de eerste ronde meteen raak.
    Hoe geweldig - glitter-glamour is dat wel niet???
    We waren er net samen gewoon ff stil van!!
    Nu proberen te slapen......
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden,

    Zowaar de dagen langer worden en de zon en de zachte voorjaarslucht tezamen met de vogeltjes mij uit mijn holletje roepen, schrijf ik maar weer eens een berichtje. Moet wel zeggen dat dit mede is door het blije nieuws wat ik lees. En door de vraag van Nynke (lief!).

    Wat fijn dat de echo er goed uitziet Emma! En Natascha!!! WOW! Van harte meis, wat fijn!!! Heerlijk voor jullie!
    Sas, las dat jij en Sasman even een woordelijk dipje hebben... Je leest mijn topic ook wel mee en juulman en ik hebben ook zo onze periodes. Gaat er dan echt niet fijn aan toe, terwijl we dat alletwee echt niet willen. Wat iemand hier ook al schreef, alsof er dan spanning uit moet en alsof dat ook niet altijd op een 'normale' manier kan... Alsof de ups en downs met alle emoties van dien er bij gaan horen... Terwijl het vaak meer energie kost dan je hebt. an het ook te maken hebben met oog op het ontdooien van de je cryootje, wat jullie ook al gauw te wachten staat? Nouja, wat het ook is, weet zeker dat jij en Sasman er heel gauw weer uitkomen en elkaar weer stevig knuffelen. Of al hebben gedaan, jouw kennende :).

    Hoe het er hier voor staat... Een beetje een lang verhaal, maar ik kreeg pas afgelopen zaterdag de uitslag van de bloedtest van 23 februari (per post). Dit omdat ik zelf eens gebeld had naar de ha, want ze hadden zelf niet eens gebeld. En dit terwijl uit mijn bloeduitslag o.a. bleek dat mijn ijzer echt veel en veel te laag is en mijn TSH in verhouding best gestegen is (was altijd rond de 1,5 en nu 3,2. Terwijl om zwanger te worden (en blijven) een waarde van rond de 1 gewenst is). Dus ik baalde dit weekend enorm, helemaal omdat we ook nog een positieve ovu-test hadden en ik dan mocht bellen voor de Pipelle. Maar zou dat wel wijsheid zijn met deze bloedwaarden? Ik wist het even niet meer en baalde enorm. Wee een maand wachten? Of hoe lang zou het duren voor mijn waarden weer normaal zouden zijn...? Niet echt 'Uit-holletje-komen-bevorderend', ondanks het prachtig weer afgelopen zondag.

    Dus ik de prof gemaild. En ze mailde gelijk terug. Uitgebreide versie op mijn topic, maar heb haar ook nog gesproken...En, we zijn eruit. Ze heeft me maandag (gisteren) een recept voor Thyrax gegeven en ik ben vandaag begonnen met 0,025mg. Mijn T4 waarde is namelijk ook aan de lage kant. Ze vindt het onzin dat we een maand zouden wachten, want volgens haar stijgt de T4 snel met het dagelijks nemen van de Thyrax. Dus: maandag Pipelle en als ik ongesteld word (verwacht dat eigenlijk al de donderdag na de Pipelle, want we hebben GEEN ENKELE kans deze maand, omdat we tijdens mijn eisprong niet hebben gevreeen) dan gaan we weer van start... Wordt inmiddels de 7e poging (en 5e punctie) zat ik me te bedenken... Laten we maar hopen dat het getal 7 geluk gaat brengen!!!
    Ben heel benieuwdof het misschien toch aan die schildklierwaarden zal liggen. Maar goed, het allermeest hoop ik ooit te kunnen schrijven dat 'we nooit zullen weten waar het nu aan lag, omdat dat er niet meer toe doet', terwijl we dan verliefd naar een klein beebje kijken wat uit mijn buik is gekomen...

    Maar goed, het wordt dus weer heel spannend de komende tijd...Pipelle, spuiten, groeit er wat etc.etc. Jullie kennen het allemaal...

    Dus langzaam kruipend uit mijn holletje, door de zon verwarmd en door lieve forumvriendinnetjes gesteund, gaan we er weer voor!!

    Oh ja, Zara, hoe gaat het nu met de Spanje-procedure? Vroeg ik me even af...
    En Anndore, hoe gaat het met jou en het lijnen en je eigen bedrijfje?

    Heel veel liefs voor allemaal en tot gauw weer!!

    xxx


    PS Klingel, vind wel dat jij opvallend vaak het woord P**MEL laat vallen hier... Heb je er een in je buik ofzo :) :) :) Moet haast wel!!!
     
  7. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    bij deze de test!
     
  8. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    natascha. vetter dan vet positief. gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Juulzon. dikke knuffel voor jou. en oo naar de volgende ronde.....


    saskia voor jou ook een hele dikke knuffel lieverd.... hoop dat jullie eruit kunnen komen samen...
     
  9. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @juulzon: sorry, ik had net mijn bericht geplaatst toen ik jou bericht las dus voelde erg dubbel!
    Maar ik denk aan je, ook mijn waardes waren 2 jaar geleden niet goed en dat is een aanleiding geweest tot mijn miskraam dus ik ben blij dat ze bij jou echt alles nakijken en in orde willen hebben want dat vergroot de win-kansen alleen maar! Maar dat brengt natuurlijk ook weer een spannende tijd met zich mee!
    Dan ook een dikke knuf voor juulzon en mannetje juulzon!!

    @sil: ja zo gaaf he!! en nu alweer donkerder dan gistermiddag 5 uur!!, Wauwie :)

    @em: hoe ist bij jou, alles nu rustig, geen bloed meer??
     
  10. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaaaai liefies!

    mag ik hier nog komen? :) Ik zit echt nooit meer achter comp behalve op werk. Kom er gewoon niet aan toe. Whatsapp/fb/twitter wil soms nog wel eens omdat het een krijs de wijde wereld in is. Maar sms/mail/zp... AARGH... Sorry!

    Maar: NATAS!!! Geweldig meis!!!!! GEFELICITEERD!!! Dit was toch iui ronde? (even kwijt...)

    En Emma ook hier even: gelukkig alles goed met beebje!!

    Sas dikke knuffel lieverd... Jullie gaan ook door zo'n rollercoaster.. Laat hem maar even zo zijn, zegt echt niet dat het helemaal niet goed gaat. komt goed schatje!

    Annedore hoe gaat t met afvallen? KANJER!!

    Juulzon sterkte meis! Hoop dat aan het eind van dit alles er ook een beebje voor jullie is.. Voor nu: knuffel!

    Moet nu weer weg. Werk wacht! Hier alles goed maar druk en veel ziek en nou ja het gewone leven zeg maar :D

    ZOEN!
     
  11. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Natascha, Wauwwwwwwwwwwwww mooie test!!! Gefeliciteerd!!!

    Emma, superrrrrrr dat de echo goed was. Fijn dat je nu weer gerustgesteld bent! Wanneer heb je weer een controle of krijg je de 12 weken echo nog?

    Juulzon, goed plan!!! Hopelijk dat de schildklierwaarde weer goed komt en dat dat het verschil maakt. We gaan ervoor!!! Hele dikke knufffffffffffffffff.

    Sas, gaat het alweer ietsje beter? Knufffffffffff, vindt het zooo erg voor jullie. Hopelijk hebben jullie snel de rust in huize Sas terug!

    Taliaa, wat spannend morgen bijeenkomst Pleegzorg... En wat *&# van de PCO!!! Oh ja, in antwoord op je vraag, ja gelukkig heb ik nu echt het heerlijke mama zijn, echtgenote, fulltime secretaresse, huishoudster ;) ritme te pakken. Hubbie helpt nu goed mee, zal die ook wel moeten, dus die wordt flink aan het werk gezet hihihihi.
    Och ja is wel een drukte altijd ben iedere morgen al om 05:30 uur op om alles geregeld te hebben en om 07:30 uur op mijn werk te zijn.

    Sikki, genieten van de vorderingen in babykamer :D.

    Nyncke, joehoeee voorjaar in La France, nu nog hier maar dat zal het weekend misschien wel goed komen, sin in!!!!

    Net ons mopje weggebracht :( op het KDV, gaat wel super hoor, ben errug tevreden!!
     
  12. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Natas, WAUW wat goed!!!! GEFELICITEERD!!!!
    En dat 'zomaar' in de 1e ronde, helemaal SUPER natuurlijk ;).

    @Haaaaaiiiii BM, daar is u weer een keertje. Ik snap van drukte en geen computer/zp-tijd hoor. Komt misschien wel weer een keertje ;). Als je maar af en toe je gezicht nog even laat zien want we zijn natuurlijk wel nieuwsgierig hoe het met je gaat :).

    @Lieve Sas, dikke knuffel meis.....

    @Nyn, héérlijk 20 graden.....*droomt weg*. Ik zag het gister al bij rtl4 weer dat het bij jullie van dat zomerse weer is.

    @Juul, hopelijk maakt de Thyrax het verschil. Binnenkort dus de Pipelle en er dan weer voor gaan. Spannend weer meis!

    @Taliaa, leuk morgen pleegzorg bijeenkomst. Ben benieuwd wat jullie er uiteindelijk van vinden.

    @Sikki, en of het echt is :D.


    Ik ben een beetje van mijn roze wolk gevallen, terwijl ik er juist de laatste paar weken op durfde te klimmen :(. Baal zo enorm dat ik juist nu, bij de mijlpaal van 12 weken, bloedverlies moest hebben. Want ondanks goede echo ben ik toch een beetje bang en is het genieten weer even helemaal weg.
    Vandaag nog veel bruin/gele afscheiding en een heel nattig gevoel van onderen :). Verder een beetje gepruttel in mijn onderbuik.
    Ik moet weer even het vertrouwen terug krijgen....

    Verloskundige vertelde dat je tijdens de zwangerschap allemaal vlokken in je baarmoeder hebt, een gedeelte daarvan vormt de placenta. Bij mij zag ze dat er waarschijnlijk zo'n vlok is afgestoten/kapot gegaan en dat heeft het bloed veroorzaakt. Op de echo zag ze nog een beetje bloed in de bm.

    Wel heel schattig vond ik dat beebje de navelstreng vasthield met één handje en je zag de navelstreng mee pulseren op het ritme van zijn/haar hartslag.

    Oh Loesie, jjij vertelde dat je ook zoveel bloedverlies had gehad. Weet jij nog waar dat toen vandaan kwam, ook uit bm?
    En jij dan Alex?
     
  13. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Haai meisjes

    Hier zo extra controle bij de gyn vanwege die harde buiken...

    @ Sikki joehoe schat het is ECHT!!!! :D:D:D:D:D :D

    @ Natas JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Super gefeliciteerd meis! Mooie duidelijke test hoor. Onwerkelijk he?

    @ Nyn respect! Heerlijk je weertje daar.ben stiekem beetje jaloers ;)

    @ Sil aan beterende hand?

    @ Sas ach lieverd toch het blijft toch een rollercoaster. Ik denk aan je lieverd. Hopelijk is deze dip snel weer over.

    @ Juul met weer een strijdplan.slik meis maar toch ook weer hoop en vooruitkijken. Ik duimfikklaver zo dat deze weg de juiste is en de thyrax helpt. Hoop dat jij samen met juulman ook weer op 1 lijn komt en dichter bij elkaar.

    @ Taaltje bijnaaaa zover spannend hoor en leuk.

    @ sabrien..heerlijk allemaal zoals het gaat!

    @ Lieve blijerd...tsssskk ;) nee hoor schatje je gilt maar af en toe zo her en der. Gelukkig de ziekenboeg weer voorbij
     
  14. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Emma hoe is het nu schat???
    Ook al ben je gerustgesteld door echo, toch zul je denk ik (had ik zelf wel) de schrik er nog goed in hebben en echt weer vertrouwen moeten terug vinden..
    Knuf!
     
  15. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hihi Alex, zie mijn reactie boven de jouwe ;).

    Ik moet inderdaad weer het vertrouwen terugkrijgen, die is even ver te zoeken....
     
  16. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Alex, succes met de controle!

    Hoe is het nu eigenlijk verder geregeld met werk?
     
  17. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    We kruisen elkaar net Emma...

    Heeeeeel herkenbaar je gevoel. Het duurde bij mij echt even. De paniek heeft er lang in gezeten en elke keer naar de wc gaan was ik weer bang.

    Bij mij konden ze niet zeggen waar het vandaan kwam dat bloed. En bij mij was het ook echt niet weinig. Begon met bruin en snachts echt een plens rood. Daarna langzaam weer bruin maar dat duurde nog wel dag of 2/3 voor het weg was.
     
  18. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hihi zat al weer te typen naar je Em ;)

    ben nu 100% ziekgemeld en evt met goedkeuring gyn én rustige buik paar uurtjes therapeutisch op een stoel.
    Dus t is geregeld...
     
  19. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhh heel goed! Beebje is nu het allerbelangrijkste ;)
     
  20. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Nu snel spulletjes verzamelen en naar t zkh....

    Tot later!

    Smak!
     

Deel Deze Pagina