klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaaaah Natas, GEFELICITEERD met je vet positieve test!!!
    Wat ontzettend bijzonder dat het gelijk raak is!

    Jeetje meiden, wat veel zwangeren in het babyrinth.
    We mogen haast wel een lijstje bijhouden :p

    Emma, vandaag 12 weken!
    Een mijlpaal met een donker randje ja :(
    Maar de verlos heeft gezegd dat er nog wel wat uit zou komen, dus daar moet je je niet te veel zorgen over maken (lekker makkelijk gezegd he).
    Lieverd, ik hoop dat je snel weer die wolk op durft te klimmen!

    Nyn, ben zo jaloers als ik jouw heerlijke verhalen hoor over mooi weer, tuin en LDF!
    Heerlijk!

    Blijerd, haaai!

    Sas, ik word zo verdrietig van jouw berichtjes.
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat!
    Maar echt lieverd, hoe vervelend ook, ik denk dat het goed is dat het er uit komt.
    Knuffel!!!

    Juulz, heel veel succes deze ronde.
    Ik hoop dat het nieuwe plan de gewenste uitwerking heeft!

    Sabrien, fijn dat het allemaal zo goed gaat!

    Taal, morgen pleegzorg bijeenkomst. Spannend!
    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Wel komen vertellen he!
    Siklief en ik denken er namelijk ook over na.

    Alex, hoe is het met jou nu?
    Merk je al langzaamaan dat je lichaam iets tot rust komt?

    Rust, daar ben ik toch heimelijk ook wel aan toe :)
    Gelukkig komende vrijdag wel weer vrij en dus lekker rustig bijkomen.
    Tenzij de nesteldrang weer de kop op steekt ;)

    O ja, en vrijdag 30-weken echo en controle en een dinnetje die langskomt om te winkelen.
    Dus echt bijkomen ;)
     
  2. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wauw Sikki, de 30 weken komen in zicht, joehoeeee!!!!
     
  3. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag,

    Ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben een groen vliegend broccolihapje die jaaaaaaaaaaaaren geleden hier weleens meeschreef, in de tijd dat we nog rooksignalen, postduiven en handgeschreven brieven hadden.
    Na wat signalen via een appert, kom ik hier maar eens voorzichtig om het hoekje piemelen....

    Natas: GEFELICITEERD!!! Wat goed!!

    Sas: heel veel sterkte meis.... jullie zijn zo sterk met zn tweetjes!

    Emma: zooooooooooooo blij dat alles goed is, nu weer even je ladder zoeken om op die wolk te klimmen.

    Klingel: jaaaaaa speeldate! Heel kuis en zedig!

    Taliaa: ongi al gevonden of moeten we nog helpen zoeken??

    Nu maar weer even verder met mn woensdagritueel:cool:
     
  4. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Haaiii LadyZ, kun je mij weer even updaten hoe het er bij jou voorstaat? Wanneer ook weer hysteroscopie en ik las iets over bloeduitslag?
     
  5. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgende week vrijdag, de 23e. Bloedprikken was alleen om te kijken of crp te hoog is, want dan mag je geen hysteroscopie. Heb er zooooooo geen zin in:cool:
     
  6. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Kan me voorstellen dat je er niet echt om staat te springen ;)
    Maar maak je niet te druk hoor, ik vond het erg meevallen. Alleen even het door de baarmoedermond gaan was erg gevoelig, maar nadat ze het verdoofd hadden nergens meer last van gehad.
    Komt goed skatje....;)
     
  7. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Thanx, ach bevallen doet meer pijn;);)
     
  8. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Emma, super van goede echo gister! En vertrouwen moet inderdaad terug komen maar jullie beeb groeit goed dus hopelijk komt het snel weer terug!

    natascha, gefeliciteerd met posi-test!
     
  9. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    haaaaai vliegend broccolihapje jij hier :D :D
    Was crp goed? Spannend bijna hysterische scopie...brr

    Sikki ik snap dat jij toe bent aan de rust..nog ff doorbikkelen!
    En lijstje lijkt me haast een goed idee...zeven zwangeren hier!
    Hoe mooi maar ook hoe dubbel voor de nog steeds wachtenden onder ons. Voor hen dan ook een dikke welgemeende knuffel
    LiefSas, LiefJuul, LiefZorraatje, LiefZara...

    @ Ego controle bij de gyn gehad.
    helaas bloeddruk aan het stijgen, dikke mok. Begon op 110/70 met dip naar 95/65 nu 135/85. Nu nog geen actie, eerst rust maar bij verder doorstijgen aan de medicijnen. Hier baal ik nog het meeste van eigenlijk..
    Tevens bleek placenta deels voor de uitgang te liggen wat bloedverlies kan verklaren. Hij ligt er gelukkig niet volledig voor dus de verwachting is wel dat hij met de baarmoeder mee omhoog groeit. Wel weer extra reden om rustig aan te doen en bij helder roodbloedverlies meteen bellen.
    Baarmondermond is opgemeten en de harde buiken doen er gelukkig niks op wat de lengte betreft.
    Pfieuw!
    Oooo ben in 8 weken maar 1 kilo aangekomen en zit nu op +3 in totaal...daar ben ik ook wel blij om.

    Werken nu afgesproken max 2x2 uurtjes therapeutisch. fijn en geen druk!
     
  10. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Natas!!!!!!!! Gefeliciteerd lieverd :)

    Verder een lekker middagje met een vriendin gehad. Heb mijn hart bij haar uitgestort en zij heeft me even in laten zien dat een heel groot deel van de irritaties toch echt van mij uit komen. Het was confronterend, maar wel heel goed! Ook heeft ze mij doen inzien hoe een geweldige vent ik heb. Wist ik natuurlijk allang, maar door alle irritaties en woordenwisselingen was ik vooral erg boos op hem.
    Dus ik heb haar aangehoord en haar tips ter harte genomen. We waren in de stad en ik heb eerst een cadeau voor Sasman gekocht en toen hij thuis was heb ik ook bij hem mijn hart uitgestort zonder verwijten te maken en hem mijn cadeau gegeven. Iets lekkers voor in bad en onder de douche. Want hij mag weer lekker in een warm bad natuurlijk en dat vindt hij heerlijk :D
    Hij kon het enorm waarderen en nu zijn we weer lief voor elkaar. Hoop dat het zo blijft!
     
  11. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Natas, eerste ronde swangggg!! Gefeliciteerd en wat een prachtige test!

    Juul, fijn van niet nog een maand wachten. Mooi dat prof meteen actie onderneemd! Duimfikklaverrrrr!!

    Nyn, ook ik ben jaloers op t lekkere weer bij jullie! Nog even en jullie tuin is klaar om in gebruik te nemen!

    Emma, snap van onzeker. Maar zo te lezen houd beebje zich heul goed vast, aan navelstreng nog wel!! :D

    Sas, fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij vriendin. Lief van kadootje voor sasman. Kunnen jullie lekker samen badderen! Jullie zijn een topteam!

    Rest, SMAK!
     
  12. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is echt een mannengeur. Heerlijk om aan te snuffelen, maar ik ga er zelf niet bij in bad liggen :D:;)D;)

    Emma, dikke knuf lieverd. Ik hoop dat bloeden snel stopt, zodat het roze wolkje weer in zicht komt.
     
  13. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had gister een reactie geschreven en toen ik hem ging posten deed internet het niet meer. Ik zie nu dus dat hij hem echt niet gepost heeft :(

    Maar de essentie was:

    @Emma: wat zul je in de rats hebben gezeten en idd, wat zul je nu onzeker zijn, terwijl dat rond deze tijd juist wat minder moest worden :(

    @Natas: gefeliciteerd!!! :) Mooie test!

    @zzp: heel lief van vragen en interesse, maar het kost nogal wat tijd om alles in kaart te brengen qua mogelijkheden e.d. en van tijd heb ik wel eens wat te kort ;) Dus niet elke week een update ;)

    @Afvallen: weer opgepakt! Maar geen Cambridge meer. Niet vanwege het programma, maar vanwege de consulente. Stom wijf.
    Ben nu weer koolhydraatarm bezig.

    @Melle: lekker aan het happen. Bloemkool is zijn favoriet tot nu toe :) En gisteravond lag ie in ledikant op zijn BUIK te slapen en vanochtend lag ie op zijn RUG :( Hahaha!
     
  14. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Ha lieverds!!

    Natascha, wahhhhh superdepuper zeg!! Wat heb je nu eigenlijk voor behandeling gehad? ( sorry ben een zeef)

    Alex, smak! Goessoe van rustig aan en smak op mok!!

    Blijmeisje, sjongejonge komt ze ook weet even voorbij zeg...;);) smakkerd op druk!

    Sas, hihi, ik kreeg traantjes van eerlijkheid, wat ben je toch eenprachtwijf en wat een goede vriendin was dat zeg!!!

    Sik, ik ga het zekerssss vertellen hier!!

    Nyn, ik word ook zo blij van heerlijke frankrijk verhalen, geniet ervan!!

    Emma, lieverd ik snap dondervanrozewolk... Maar.... Beeb in orde: check, bloedverlies minder: check, oorzaak bekend: *stuurtrozewolksnelweerterug*

    Allemaal, heb echt een workshift from hell gehad gister en ben helemaal stuk nu.
    Gelukkig wel geslapen...
    Vanavond pleegzorg:)
     
  15. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, nog een weekje en dan de hysteroscopie.
    Bij mij geheel pijnloos!
    Dus ik hoop dat het jou ook zo vergaat.
    En aan de ene kant hoop ik dat ze niets vinden, maar aan de andere kant...laat het maar iets kleins zijn wat ze zo kunnen verhelpen en je eindelijk weer SWANG raakt!

    Vandaag verder met het donderdagritueel? :p

    Sas, wat ben jij toch een ongeloofelijke sterke vrouw!
    Ben echt trots op je!!!

    Anne, jij ook met het weer oppakken van dieten en dan op eigen kracht zonder stom wijf! :D
    Resultaten komen melden hier he! Kunnen we het met z´n allen vieren.

    Alex, doe jij maar heel rustig en sigtig aan!
    Placenta voor uitgang en hoge bloeddruk is geen pretje.
    Enne, maar 3 kilo aangekomen :$
    Jeutje, ik al 11...
    Het gaat er nu gelukkig niet meer zo hard aan als in het begin.

    Natas, lekker op de roze wolk?

    Lauwtje, alles goed met joutje en de kleine man?

    Klingel, jij volgende maand in Enske!
    Kom maar aan!
    Wij willen trouwens volgende maand nog even een paar dagen weg.
    En aangezien het hier toch mooi weer wordt, blijven we lekker in NL.
    En stad hoef ik niet echt in vanwege mijn pinguinwalk, dus ik dacht lekker naar zee te gaan.
    Is dat adresje van jou in Bergen wat? Voor een dag of 3/4?

    Hier helemaal blij, want morgenochtend komen de meubeltjes!!!
    Sneller dan verwacht!
    En dan morgenmiddag de 30-weken echo.
    Zin in!
     
  16. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hey meiden,

    @em: hoe is het met je meis?

    @sik: wat een ontzettend leuke dag in het vooruitzicht, laat je ff wat weten?

    @talia: deze ronde was met puregon en pregnyl!

    @annedore: knap hoor dat je weer bent gestart met afvallen. En de consulente was dus nie echt de juiste stimulans begrijp ik?!!

    Hiero gister en vandaag nog getest en hij knalt er gewoon af. pas nu begint het kwartje langzaam bij ons 2-en te vallen, echt zo bizar!!
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :) Blij voor Natas!

    Ennuh, sjah die consulente die wilde alleen maar geld verdienen.
    Was ik ziek en verdroeg mijn buik die shakes niet en had ik de week erna dus minder shakes nodig, omdat ik nog had. Krijg ik te horen dat ik de volgende keer 25 euro moet betalen als ik voor minder dan een week spullen koop :$
    En een consult duurt 30 min. Kom ik daar, sta ik na 5 min weer buiten en hoor ik de stofzuiger al terwijl ik mijn fiets van slot haal.

    Ja, sorry hoor, maar een geldzuiger heb ik niet nodig. Ik heb iemand nodig die het om MIJ gaat. Die wil dat ik afval en niet die wil dat ik haar bankrekening spek.

    Dussss :p Doe ik het allemaal wel weer zelf!!! :D

    @Sikki: als de meubeltjes vandaag komen, wanneer komen dan de foto's?? :p:D;)
     
  18. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hmmm Annedore, kan me voorstellen dat je dat mens haar bankrekening niet wil spekken! Belachelijk gewoon....

    Misschien zul je denken heb je haar weer ;), maar heb je ook al eens aan Weight Watchers gedacht?
    Mijn schoonzus en haar 2 nichten en een collega van mij zijn daar echt heel wat kilo's mee afgevallen terwijl je wel vanalles mag blijven eten, zelfs een stukje taart ;):D.
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Idd annedore, of een andere consulente? Lijkt me wel fijn om een stok achter de deur te hebben?
    Ben superdepuper trots op jou! Sowieso! Smak!!!

    Emma, hoe is het meis??



    Tja, gisteren.. We hebben er allebei onrustig van geslapen..
    Moet zeggen dat we allebei erg enthousiast zijn over peegzorg, alleen hebben we er allebei een ander beeld bij. Nee, meer dat we allebei een andere vorm aantrekkelijk vinden.
    Manlief wil graag voor langdurig gaan en ik voor crisis.
    Maakt allemaal geen hol uit, want we gaan ons nog even bezinnen, dan inschrijven voor de stap ( start pas n het najaar) en dan kijkendenken we verder!
    Heerlijk hoe nuchter mijn man is: waarom zouden we na zo'n avond nog gaan voor een biologisch kindje? We willen graag een 3e of 4 e ( shock, ZIJN woorden, haha) plekje op willen vullen en er zijn kinderen die op een warm plekje zitten te wachten.

    Dus:):):):):)

    Moet wel ff schakelen hoor, want als dit idd allemaal doorgaat, dan gaan we dus nooit meer dokteren voor een biobeeb, dat wilde mijn man sowieso nooit meer. Dus de kans op een beebinbuik is nihil nog. Maar een kleuterinhuis, dat weer wel:):):)

    Moet zeggen dat die mw niet erg enthousiast was zelf, haha. Die had haar quota al gehaald denk ik, deze maand.
    Maar goed, er zat ook een diehard crisispleegmoeder, die kon ik wel doodknuffelen, wat een heerlijk wijf!

    Er is de grootste vraag naar langdurige opvang voor 8+,maar dat kunnen wij niet bieden, omdat de regel is dat de oudste de oudste moet blijven.
    Ze gaan wel even na of dat ook geldt voor weekendenvakantieopvang.

    Natuurlijk ook negatieve verhalen gehoord, maar alles bevestigde alleen maar: dit is het voor ons. Onze levensvisie, hart, liefde, alles roept: ja!
    Het feit dat ik 5 jaar met een hele moeilijke doelgroep heb gewerkt maakt mij wel realistisch maar in mijn ogen ook echt geschikt!!

    En ineens vallen de stukjes op zijn plaats, ons hart met plek, maar mijn lijf wat, heel realistisch, eigenlijk nu niet nog een zwangerschap aan kan.
    Ik hoop zo ontzettend dat iedereen hier mijn goede intenties begrijpt en snapt dat ik íedereen de vervulling van haar wens wens! Hoopbidwens! Maar voor ons is dit het echt nu denk ik.
    Maar ben ontzettend blijdankbaargezegend dat wij 2 biobeebs hebben mogen krijgen!

    Zo, dat was het ff snel, want in minn hoofd zit nog veel meeeeeer.
     
  20. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee lief taaltje,

    mooi hoor hoe jet het zo schrijft! En kan me voorstellen dat dit alles veel in gang zet in hoofd en hart. Jullie zijn een warm nest met veel liefde, dat lees ik in ieder geval steeds. Mooi ook om hier zo samen mee bezig te zijn! Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt... ZOEN!


    Emma succes vandaag!

    Sas wat fijn dat je zo open met vriendin kan praten en dat zij kritisch durft te zijn en jij dat ook nog trekt en er zelfs wat mee doet! :) Mooi mens ben je toch!

    Annedore wat een maf mens zeg! Heb je niet een andere consulent in de buurt? Hoop dat deze methode ook werkt..

    Natas geloof je het al? je bent ZWANGER!!! :D Gaaf man!

    Sik zijn ze er al?? :D Ben blij als jij verlof hebt zeg! Pittige weekjes zo! Krijgen we foto van meubeltjes?

    Hier echt RAMPDAG! Hoewel dit alles bij heel veel rampen in t niet valt :( Maar crisis kan geen gehuil meer horen. :x Zijn allebei niet op hun best zeg maar haha. Gelukkig straks even naar mijn zusje dus daar zullen ze wel weer van opklaren!
     

Deel Deze Pagina