klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey lieve meiden,

    ik heb op de phone wel mee gelezen maar geen tijd gehad om te reageren. We zijn zo druk in de tuin dat dat even voor ging. Morgen ga ik even de tijd nemen om op iedereen te reageren.

    Dikke kus voor jullie!!!
     
  2. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Alex: vervelend elke keer die harde buiken, echt een teken van je lichaam om rustiger aan te doen. En je doet voor je gevoel als zo rustig aan.. denk ik... blijft lastig ik weet het. Bij mij zeiden ze toen ook dat ie misschien nog wel omhoog getrokken kon worden door groei van baarmoeder, maar helaas gebeurde dat niet. Hoop bij jou wel.

    @Sik: Wowwww wat een superlief kamertje! En wat een mooie buik heb je... prachtig! Het schiet nu echt op zeg... nog maar een kleine 10 weken. Ben so happy voor joe!!!
    Met mij gaat het zo zo.... :(

    Wij grappen er ook vaak over... het is dat ons ventje zo op papa lijkt en mijn oren heeft... toch weer een bevestiging!

    @Loesie: Goeso!!! Denk aan jezelf meid! Goed bezig!

    Wat is het hier rustig trouwens.... is wel eens anders geweest geloof ik...
     
  3. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nyncke, lekker in de tuin bezig en nog mooi weer in La France :D?

    Taliaa, lekker een paar dagen vrij, geniet ervan!!!!

    Natas, whoeiiii spannend op naar de echo!!!

    Sikki, heb net je meubeltje en je buik bewonderd. Wat een te gekke meubeltjes, wat krijgt jullie meisje een mooie kamer zeg en jouw buik, wauwwwww echt PRACHTIG!!! Wat ben jij ontzettend mooi zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

    Loesje, wat goed dat je naar jezelf hebt geluisterd en dat je eerder naar huis bent gegaan. Goed aan jezelf denken hoor........ kus op je pijn lieverd!!!

    Emma, wat fijn dat het bruinverlies minder wordt. En over dat het fijn is als je het kindje voelt bewegen, zeker maar als het dan een dag wat minder is raak je ook meteen weer helemaal in de stress ;). Wat je zelf al schrijft, het blijft toch de hele zwangerschap spannend maar GENIET ervan het gaat zo snel en het is ook zoooo snel voorbij!! Het is zoooo bijzonder!!! Volgende week weer echoooo!! Leuk!!

    Alex, rustig aan he? Goed naar je lichaam luisteren!!!!!!!!!!
    Kun je nu wat meer genieten?

    Sas, gaat het weer wat beter met jullie, heeft Sasman genoten van zijn lekker badje hihihihi.

    Met ons meisje alles goed, 4 MAANDEN alweer. Jeetje wat gaat dat snel zeg!! Ze is gelukkig weer wat opgeknapt, nog een beetje snotterig en beetje hoesten maar gaat wel de goede kant op.
    We genieten enorm van haar en van elkaar, ben nog nooit zo gelukkig geweest, alles valt nu op zijn plaats...... Merk dat ik toch moeite heb gehad om de MMM af te sluiten en alles een plekje te geven. Moet ook nog wel vaker denken aan de zware bevalling maar ook dat gaat nu steeds wat beter, nu nog wat kilo's kwijt en dan kan ik er weer helemaal tegenaan :D. Laat de lente maar komen!!!!!!

    Dikke kuss voor jullie allemaal
     
  4. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sabrien, lekker hè die aankomende lente, k'heb zo'n zin in het zonnetje en lekkere temperaturen, vogeltjes met hun jongen, baby-eendjes in het water, blaadjes aan de bomen, lekker vroeg en lang licht, deuren en ramen wagenwijd open......ohhhhh heerlijk :).

    Wat fijn om te horen dat jullie zo genieten en gelukkig zijn en dat alles nu op z'n plekje is gevallen. Blijf lekker GENIETEN meis!!!!

    @Lindinha, ik heb je stilletjes gevolgd in het achtbaan topic en nu lees ik dat het zo zo met je gaat....
    Wil je er iets over kwijt? Hier mag je altijd je hart luchten hoor ;).
    Knuffel....

    @Taliaa, hihi, nee nog steeds niks gekocht :):). Wel van het weekend een lief cadeautje gehad van een vriendin van mijn schoonzus. Een lief schattig mutsje :).


    Heb ik wel meteen een vraagje aan alle mama's hier, aangezien ik binnenkort wel helemaal los wil gaan :D. Als een kindje eind september geboren wordt, koop je dan rompertjes met lange mouwtjes of ook nog wat met korte mouwtjes. Of draagt een pasgeboren baby altijd lange mouwtjes? Sorry hoor, ben een echt groentje op dat gebied :):D.
     
  5. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks voor de lieve reactie's op mijn foto's.
    Siklief en ik staan ook iedere dag even te zwijmelen in het kamertje.
    Erg he :)

    Lindinha, het gaat zo zo ja? :(
    Bah meis, ik had gehoopt dat je je juist beterder zou voelen.
    Heb je wel het gevoel dat je de juiste kant op gaat?
    Dikke knuffel!

    Hoe is het verder met je bedrijfje?
    Haal je daar nog wel plezier uit?
    En genoeg opdrachten?

    Sabrien, wat heerlijk dat jullie zo genieten van jullie meisje.
    En jij kunt alles wel een plekje geven?
    Geniet maar lekker van de lente!

    Emma, jij binnenkort losgaan ja :D
    Wel komen spammen hier he!
    Enne, geen raad voor de rompertjes.
    Ik stoei er zelf ook mee!
    Heb dus vanalles wat.
    En bij korte mouw kan er altijd een vestje of shirtje met lange mouw overheen toch.
    Maar eind september zou ik denk ik meer voor lange mouw gaan en een paar korte misschien.

    Nyn, tuinspam graag!
    En lekker aan het genieten van de franse lente!
    Dat is volgens mij bijna een hollandse zomer :D

    Taliaa, fijn dat we mogen meegenieten van jullie avontuur.
    En hopelijk kunnen we er ook veel van leren!

    Sas, dikke knuffel voor jou!!!
    Deze week weer VIA?

    Hier is de rust op het werk weer wedergekeerd.
    Heerlijk!
    Heb tegen mijn leidinggevende nu ook gezegd dat ik geen nieuwe dingen meer ga oppakken.
    Dus ik zing mijn tijd wel uit :p
     
  6. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik kom even langswaaien ivm rompertjes met lange en korte mouw

    ik zou voor lange mouwen gaan
    beebjes koelen snel af en eind september kan het al heel erg fris zijn (ik was zelf ook eind september uitgeteld)

    ik heb bij mijn andere 2 kids ook met lange mouwen aangedaan (eind maart en eind juli)
     
  7. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wij gebruiken zowel korte als lange mouw rompers. Maar ons ventje zweet nogal snel en heeft het snel warm, dus allebei wel handig hier. Als ie lange mouwen aan heeft dan doe ik er geen vestje overheen en anders wel.

    @Sik + Emma: het gaat idd zo zo, heb het best moeilijk om alles te verwerken. Niet alleen bevalling, vroeggeboorte en ziekenhuistijd erna, maar ook alle shit van de afgelopen 4 jaar breekt me nu op. Heb eigenlijk nooit tijd gehad om dat echt te verwerken, we gingen altijd maar door eigenlijk. Tijdens mijn zwangerschap dacht ik... als ik straks bevallen ben, dan komen alle emoties van de mmm-tijd eruit... maar ja, heb helemaal geen tijd daarvoor gehad, want toen zaten we alweer in een andere achtbaan. Ik ga nu ook hulp zoeken bij een psycholoog, want ik moet er wat mee doen en wil er niet over 3 jaar ofzo nog mee zitten. Wacht nu op een oproep.

    Met mn bedrijfje loopt het trouwens best goed, heb regelmatig opdrachten. Heb nu ook sindskort een eigen fotostudio thuis, waarin ik mooie fotoreportages kan maken van baby's, kindjes, volwassenen, zwangeren etc. Helemaal leuk!

    Zal ff een recente foto van ons mannetje uploaden in mn album, gemaakt in de studio.
     
  8. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Haaaaa Zuurtje, thanks voor jouw ervaring ;). Ik zat zelf ook al aan lange mouwtjes te denken en misschien een paar korte.

    Nog ff geduld tot 16 april (geslachtsbepaling) en dan ga ik los :D, zin in!
     
  9. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hier inderdaad ook rompers met lange mouw en als er nog een vestje overheen gaat en nog een truitje met lange mouw dan gebruik ik een romper met korte mouw hahaha snap je het nog? Hihihi dus inderdaad zou ik beide in huis hebben!!!

    Lindinha, allereerst wat een prachtige foto!!! Jij hebt echt talent zeg, jammer dat ik niet in de buurt woon!!

    Heel goed dat je hulp hebt gezocht, het is ook allemaal niet niks geweest. Wat ik vanmorgen ook al schreef, ik heb het nu allemaal een plaatsje kunnen geven. Maar helemaal vergeten zal je het nooit, ik weet nu gewoon dat het MMM verleden bij ons hoort en dit heeft ons gemaakt tot dat wie we nu zijn en daar ben ik ontzettend trots op!!!! Ik hoop echt dat je bij een psych een keer goed je hart kan luchten, weet dat je dat hier inderdaad zoals Emma al schreef ook altijd kan doen. Hopelijk komt de oproep snel binnen en duurt het niet al te lang meer en zit je snel weer beter in je vel!

    Zuurtje, wat een enorme leuke foto heb jij in je Avater, echt zwijmelen wat een heerlijke kindjes!!!

    Sikki, gelukkig weer rust in de tent op je werk en ga jij nu maar lekker rustig een beetje aftellen in plaats van je druk maken op het werk!! Geniet ervan...

    Emma, spannend 16 april geslachtsbepaling!!!!! LEUKKKKK....
     
  10. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lindinha, wat een kereltje al!!! Mooie foto's hoor.

    Meis, je hebt in de afgelopen jaren heel wat meegemaakt en dat is soms niet niks om allemaal te verwerken en een plekje te geven. Heel goed dat je hulp zoekt bij een psycholoog, hopelijk word je snel opgeroepen.
     
  11. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Verwaarloossmak! Heb het echt retedruk met vanalles en nog wat.
    Maar wilde jullie wel even laten weten dat Sasman en ik weer op de goede weg zitten :)
    Weinig irritaties en als ze er al zijn dan blijven ze niet zo hangen.

    @ Taliaa, morgen naar de psz? Ik moet mijn oppaskindje brengen en halen dus dan zie ik je wel denk ik :)
     
  12. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik lees dat ik niet de enige ben die nog veel denkt aan de bevalling, Sabrien. Die van jou was ook heftig he? En lang...
    Ik worstel daar ook nog wel mee...en vooral veel moeite om vrede te hebben met de ks :( Als ik op tv vrouwen zie die hun kindje gelijk bij zich krijgen, bloot, dan moet ik zo janken omdat ik dat niet heb meegemaakt :(

    En Lindinha: jouw manneke is erg vroeg gekomen, dat is ook heel heftig lijkt me! En dan nog dat voortraject waar je nog mee 'af moet rekenen'. Heel goed dat je hulp hebt gezocht. Petje af hoor!

    @Loesie: meiske toch, wat vervelend allemaal van de pijn :( Vooral dat er zo weinig aan te doen is, is zo frustrerend he.

    @Sikki: heb gereageerd bij je foto's! :)

    @Klingel: alles goed met jullie?

    @Lauw: Hoe gaat het met jou en je mannetje?

    @Emma: ik houd meer van rompers met korte mouw, want dat gefrut met lange mouw over lange mouw...bbrrrrr...
    Nu heb ik wel rompers met lange mouw voor onder shirtjes met korte mouw. Maar in oktober had Melle gewoon korte mouw rompers hoor. Was volgens de kraamhulp niet te koud.

    @de rest: denk aan jullie hoor! Wilde nog verder reageren, maar moet Melle even troosten. Die is wakker geschrokken van centrifugerende wasmachine. Ga weer even zo'n mooie lach als hieronder tevoorschijn toveren bij hem ;)

    Melle, 5 maanden:
     
  13. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    wauw wat een GEWELDIGE foto van Melle! wat een knapperd zeg.
     
  14. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel! :D
     
  15. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, fijn te horen dat jullie weer op de goede weg zitten!!!

    Anne, *smelt*
    Wat een heerlijk mannetje die Melle!

    Lindinha, wat goed dat je weer een nieuwe stap neemt in de verwerking.
    Is het lang wachten op een oproep?
    En hier je hart luchten mag ook he!
    Hoe klein de bijdrage soms ook is, alle beetjes helpen wellicht!

    Hier vanochtend heul vroeg op het werk en te lang gestaan en gelopen waardoor ik nu aan alle kanten kraak ;)
    Nu achter mijn bureautje verlekkerd naar buiten aan het starten.
    Wat een heerlijk weer!!!
    Na vandaag nog 1 dagje werken en dan ook lekker het zonnetje in!!!
    Maar wel oppassen voor een zwangerschapsmasker.
    Zou toch jammer zijn als ik die de laatste weken nog ga oplopen.
    Met mijn huid heb ik daar wel verhoogde kans op en als ik zie hoe toegetakeld mijn nicht er uit ziet :$
    Dan blijf ik liever nog even 10 weken verdekt opgesteld.

    Toedels!
     
  16. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Anne, wat een geweldige foto :):)
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel meiden :D Ben ook ZO trots! :):p:D

    @Sikki: idd opletten in de zon. Ik kreeg vorig jaar in april, toen het zo heet was, in de schaduw al sproeten/vlekken in mijn gezicht. Gelukkig trok het heel snel weer weg, maar ik hoor wel eens anders, zoals jouw nicht dus.
    Het is idd heerlijk weer buiten. Jammer dat je moet werken vandaag. Maar het schijnt nog even zo te blijven :)

    Ik ben even met Melle wezen wandelen. Parasolletje op de bugaboo ;) En even met de fiets(kar) naar vriendin gefietst en daar gelunched in de tuin :) En nu ligt Melle te slapen, ben ik aan de poets met de tuindeur open en coldplay aan ;)
     
  18. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Pagina 3....

    Iedereen aan het genieten van het zonnetje ofzo :cool:

    Groot gelijk!
    Ga ik morgen ook doen.

    Emma, succes zometeen bij de VK!
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    Ikkuh wel ja:):)
    Alleen killing rugpijn. Volgende week naar de huisarts :(

    Annedore, wat een gave foto. En je bevallingshorrorellende. Pratenpratenpraten. Het ís ook heelheel heftig!! Smak!

    Sik, is lijf weer tot rust gekomen?

    Zo, ik ben met de tuin bezig, bloemetjes, opfleurdingen. Ik zeg: hysterisch! :):)
     
  20. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zit met mn kop in het zand, mag dat ook:cool:;)
     

Deel Deze Pagina